میرنیوز

اجازه نمی‌دهیم خون شهید سلیمانی پایمال شود / عقلای واشنگتن وضعیت را کنترل کنند

اجازه نمی‌دهیم خون شهید سلیمانی پایمال شود / عقلای واشنگتن وضعیت را کنترل کنند 2020-12-28T12:19:54+03:30

به گزارش ایسنا، سعید خطیب زاده صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فایننشال تایمز مبنی بر اینکه آیا ایران پیش بینی می کند که ترامپ در روزهای پایانی حضورش در کاخ سفید اقدام به عملیات نظامی علیه ایران کند، گفت: پیش بینی کار یک سیاست مدار، یک دیپلمات و حتی یک محقق نیست ولی ما به عنوان یک دولت برای هر سناریویی آمادگی داریم. به همه سناریوها فکر می کنیم و برای هر سناریویی پاسخی داریم.

وی گفت: ما به مقامات آمریکایی توصیه می کنیم که در روزهای پایانی حضور خود در کاخ سفید دست از تنش آفرینی بردارند و هر قدم خطایی که بردارند باعث می شود که میراث بدتری را در منطقه به جا بگذارند.

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خود با خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر مشاور امنیت ملی افغانستان به تهران و دیدارش با مقامات کشورمان گفت: ما همواره تاکید کرده ایم که راه حل  از بین بردن اختلافات در افغانستان از طریق سیاسی و انجام گفت وگوهای فراگیر با تمام گروه های سیاسی است. ما همه گروه های افغانی را به انجام گفت وگوهای فراگیر و میان افغانی دعوت می کنیم و امیدواریم که این گفت و گوها منجر به یک راه حل دائمی برای حل مسائل افغانستان شود.

این دیپلمات ارشد کشورمان در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر سفر یکی از مقامات ارشد دولت عراق به تهران به دستور نخست وزیر این کشور و برخی از تحلیل هایی که در این زمینه منتشر شده است با رد این تحلیل‌ها گفت: مشاور نخست وزیر عراق به تهران سفر کرده است. این سفر به دعوت ایران صورت گرفته است و در جریان این سفر مقامات دو کشور ایران و عراق در مورد موضوعات مختلف در حوزه روابط دو کشور و مسائل منطقه ای گفت‌وگو و رایزنی می کند و آخرین تحولات را مورد بررسی قرار می دهند.

وی در عین حال تاکید کرد: انجام اینگونه رفت و آمدها و سفرها بین ایران و عراق امری کاملا عادی و مرسوم است.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با حمله راکتی صورت گرفته به نزدیکی سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد و اظهارات وزیر خارجه و رئیس جمهور آمریکا علیه ایران در ارتباط با این حملات گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم از نظر ما حمله به اماکن دیپلماتیک و مسکونی امر مردودی است. متاسفانه در گذشته اماکن دیپلماتیک ایران در عراق مورد حمله قرار گرفته است. این حملات مردود است.

وی ادامه داد: اظهارات رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه این کشور نیز در ارتباط با ایران محکوم و مردود است و همانطور که پیش از این گفتیم نوع و محتوای این بیانیه ها و توئیت ها و همچنین زمان آن مشکوک و شیطنت آمیز است.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه پیام ما روشن است و ما این پیام را از طرق مختلف منتقل کرده ایم تصریح کرد: ما به دنبال تنش نیستیم ولی از منافع و امنیت ملی ایران دفاع می کنیم و این خط قرمز ماست. پیام ها از طرف مختلف منتقل شده است که مسئولیت عواقب هر گونه شیطنت و اقدام تحریک آمیزی در منطقه بر عهده آمریکا و کسانی است که این توطئه ها را انجام می دهند.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین درباره صحبت های اخیر مقتدا صدر مبنی بر اینکه ایران و عراق آمریکا را محل منازعه خود نکنند اظهار کرد: ایران همواره سیاست حسن همجواری را در پیش گرفته است و در هیچ مقطعی حاضر نشده است که اختلافاتش را در منطقه دیگری حل کند و به منطقه دیگری بکشاند ولی متاسفانه برعکس آن صادق نیست و آمریکا با اقدامات سرکشانه و شیطنت آمیز خود کشورهای مجاور ما را به پایگاه های ناامنی علیه ایران تبدیل کرده است. ما به کشورهای همسایه خود در این زمینه اعلام کرده ایم که به مسئولیت حاکمیتی خود در برابر این سرکشی ها و اقدامات شیطنت آمیز آمریکا عمل کند. ما در چارچوب یک دولت مسئول و در راستای قوانین بین الملل در دفاع از خود و منافع ملی‌مان هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهیم.

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه نشست خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سازمان هواپیمایی کشوری خبر از ارسال گزارش نهایی سقوط هواپیمای اوکراینی برای کشورهای درگیر این موضوع داده ولی دولت اوکراین مدعی شده است که هنوز چیزی در این زمینه دریافت نکرده است، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نهاد مسئول به مسئولیت خود در این زمینه عمل و گزارش را آماده کرده است. این گزارش هفته گذشته به صورت ویدئو کنفرانس در اختیار اوکراین و دیگر طرف ها قرار داده شد و بخش های مختلف آن خوانده شد.

وی با بیان اینکه گزارش فنی کامل شده است و امروز یا فردا این گزارش به صورت رسمی با ترجمه رسمی در اختیار کشورهای درگیر موضوع قرار می گیرد تاکید کرد: اینها موضوعاتی نیست که سیاسی کنیم.

وی بار دیگر با ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این اتفاق گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم که مسئولیت خود را به عنوان دولت مسئول در این زمینه انجام دهیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با نشست غیر رسمی هفته گذشته وزیران امور خارجه ایران و گروه ۱+۴ گفت: این نشست هفته گذشته بعد از برگزاری کمیسیون مشترک در سطح معاونین وزرای خارجه برگزار شد و چون نشست غیررسمی بود در آن بیشتر به بررسی تحولات مختلف مربوط به برجام از جمله تحولات صورت گرفته در واشنگتن و دیگر مسائل مرتبط به برجام پرداخته شد.

وی با بیان اینکه آقای ظریف در این نشست به صورت دقیق و روشن دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند و در این زمینه توئیتی نیز منتشر کردند، گفت: در این جلسه به صورت دقیق مشخص کردیم که تعهدات طرف مقابل چه بوده است، چه باید می کرده و نکرده است.

وی با بیان اینکه آقای ظریف در این نشست تاکید کردند که کشورهای اروپایی نیز در کنار آمریکا شریک نقض برجام هستند و حجم تجارت ایران با این کشورها به خوبی بیانگر این است که آنها نتوانسته اند به تعهدات خود عمل کنند و اروپایی ها در عدم اجرای برجام مسئولیت دارند ادامه داد: ما به طرف‌های مقابل گفتیم که هر گاه آنها به صورت موثر به تعهدات خود عمل کنند ایران اجرای گام های کاهش تعهدات برجامی را متوقف می کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ادامه داد: طنز تلخ و خنده داری است که برخی از نمایندگان دموکراسی در غرب از ما بخواهند که چارچوب های دموکراتیک را رعایت نکنیم. ما در کشور مصوبه ای که تبدیل به قانون شود را ملزم به اجرا هستیم و آن را اجرا می کنیم و چنین درخواست هایی یعنی عدم اجرای قوانین درخواست عجیبی است. پیام ما به روشنی به طرف های مقابل منتقل شد و باید زمانبندی هایی که در برجام هست توسط اعضا رعایت و اجرایی شود.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آقای عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق به تازگی در یک مستند اعلام کرده است که سردار سلیمانی در آخرین سفر خود به بغداد حامل جواب ایران به عربستان بوده است و اکنون با گذشت یک سال آیا می توانید در مورد این پیام توضیح بیشتری بدهید، اظهار کرد: به اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی صلح سازترین ژنرال منطقه نزدیک می شویم که میراث بزرگ ایشان شکست قطعی تروریسم داعش است.

وی ادامه داد: افراطی گری شکست نمی خورد و نمی خورد مگر با شهادت ها و خون های پاکی که ریخته شده است.

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به خبرنگار پرسش کننده گفت: آنچه را که شما به نقل از آقای عادل عبدالمهدی مطرح کردید نکته درستی است. دولت عراق میزبان آقای سلیمانی بودند و به دعوت رسمی این کشور به عراق سفر کرده بودند.

خطیب زاده افزود: پیامی از طرف عربستان دریافت شده بود که خیلی دیپلماتیک نبود و واجد برخی ابعادی بود که ما بعدا به صورت مکتوب از طریق شورای همکاری خلیج فارس پاسخ گفتیم. سردار سلیمانی در سفر به عراق حامل پیام هایی بودند ولی قبل از اینکه این پیام ها منتقل شود به شهادت رسیدند که البته ما بعدا مکتوب آن را منتقل کردیم.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین به ارائه گزارش مبسوطی از پیگیری های این وزارتخانه در ارتباط با پرونده ترور سردار سلیمانی پرداخت و افزود: وزارت خارجه از لحظات اولیه بعد از این اتفاق به صورت تمام قد وارد میدان شد و بررسی این موضوع را در اولویت خود قرار داد.

وی با بیان اینکه اصلی ترین هدف ما آشکارسازی این جنایت بوده و این هدف را پیگیری کردیم و می کنیم گفت: بیش از پنج نامه و یادداشت رسمی در سازمان ملل ثبت شده است.

وی با اشاره به برخی دیگر از اقدامات وزارت خارجه در مجامع بین المللی برای پیگیری این پرونده تصریح کرد: سردار سلیمانی فقط فرمانده نیروی قدس نبود. ایشان یکی از ارکان توازن منطقه ای و صلح ساز ترین شخصیت های منطقه بود که با رهبران کشورهای مختلف در تعامل و تماس بود.

سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد که خون شهید سلیمانی پایمال شود و آنهایی که چنین جنایتی را انجام دادند از کیفر آن بی امان بمانند، تصریح کرد: ما در سطوح عالی این موضوع را پیگیری کرده و خواهیم کرد و این موضوعی نیست که دولت و حاکمیت ایران از آن بگذرد و دولت آمریکا در این زمینه مسئولیت دارد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد حرکت زیردریایی رژیم صهیونیستی به خلیج فارس با بیان اینکه نمی داند این گزارش چقدر درست است افزود: چیزی که همه می دانند این است که خلیج فارس برای ایران چه معنایی دارد، آنها می دانند که ایران در حوزه امنیت ملی و دفاعی خود چه سیاستی دارد و می دانند که رعایت نکردن خطوط قرمز ایران چه ریسک بالایی را برای آنها به همراه دارد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد برخی از تحرکات اخیر آمریکا در منطقه گفت: صحبت در مورد اینکه آمریکایی ها چه جنایت هایی را مرتکب شدند که اینچنین می ترسند فضای دیگری را می طلبد ولی همانطور که پیش از این گفتم ما به صورت روشن گفته ایم و هشدار داده ایم که مسئولیت عواقب هر گونه توطئه چینی و اقدام شیطنت آمیزی بر عهده آمریکاست و برخی از این شیطنت ها و اخبار مرتبط با آن را شنیده ایم. به آمریکا و کشورهای همسایه خلیج فارس در این زمینه پیام داده ایم که رژیم فعلی آمریکا در روزهای پایانی خود دست به ماجراجویی جدیدی نزند. ما به دنبال تنش در منطقه نبوده و نیستیم اما در دفاع از منافع کشور و منافع خود ذره‌ای تردید نداریم و امیدواریم که در این روزها عقلایی که در واشنگتن وجود دارند بتوانند وضعیت را کنترل کنند و تنش زدایی کنند از برخی از اخبار و مسائلی که ما بعضا می شنویم.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)