میرنیوز

هیچ مقام دولتی حق ندارد خارج از چارچوب واکسن دریافت کند

هیچ مقام دولتی حق ندارد خارج از چارچوب واکسن دریافت کند 2020-12-26T14:03:27+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز(شنبه) در سومین جشنواره ملی زن و علم، جایزه مریم میرزاخانی، اظهار داشت: همه مردم ایران به شکل مشابه در معرض ویروس کرونا قرار دارند، بنابراین همه افراد براساس اولویت بندی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شفاف اعلام خواهد کرد به واکسن دسترسی پیدا خواهند کرد.

وی افزود: دولت وظیفه خود می داند که بر موضوع سلامت مردم تمرکزی جدی داشته باشد چرا که سلامت مردم از اصلی ترین اولویت های نظام است و تمام تلاش دولت این است که در کوتاهترین زمان ممکن واکسن مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا که همه کشورها را درگیر کرده است، تامین کند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه در مسیر مقابله با ویروس کرونا از همه مسیرها و راه های ممکن اقدام شده است، تصریح کرد: یکی از این مسیرها تولید واکسن داخلی است و با توجه به اینکه ممکن است تولید واکسن داخلی چند ماهی طول بکشد، اگر بتوانیم حتی یک روز زودتر واکسن مورد نیاز مردم را از هر جای دنیا که معتبر و موثر باشد تهیه کنیم، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

جهانگیری تصریح کرد: دولت و مجموعه حاکمیتی کشور حتی یک لحظه در تامین واکسن مورد نیاز مردم تعلل نخواهند کرد و اگر کسی در این مسیر تعلل و کوتاهی کند در پیشگاه خدا و ملت ایران مسئول است و باید پاسخگو باشد.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌هایی شفاف در خصوص نحوه دسترسی به واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و به افکار عمومی اعلام خواهد شد، گفت: هیچ مقام دولتی و خانواده‌اش حق ندارد خارج از چارچوب دستورالعمل های وزارت بهداشت، واکسن دریافت کند.

وی افزود: تامین واکسن کرونا مطالبه مردم است و دولت وظیفه خود می داند که منابع مالی مورد نیاز آن را به هر میزان که باشد تامین کند. به مردم اطمینان می دهیم که دولت از تمامی ظرفیت ها برای تامین واکسن کرونا استفاده خواهد کرد.

جهانگیری با اشاره به جلسات متعدد برای تولید و خرید واکسن کرونا، خاطر نشان کرد: تاکنون شخصاً چندین جلسه با وزرای امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کل بانک مرکزی و معاونین آنها برگزار کرده ام تا چنانچه مانعی بر سر راه تامین واکسن وجود داشته باشد، برطرف کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور اضافه کرد: البته که تحریم ها و فشارها در همه زمینه ها و از آن جمله تامین واکسن کرونا مانع ایجاد کرده است اما خوشبختانه توان مدیریتی کشور به گونه ای است که می تواند تحریم ها را بی اثر کند.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات ارزشمند پرفسور مرحوم مریم میرزاخانی، گفت: بسیار خوشحالیم که یک دانشمند جوان ایرانی به مدارج بالای علمی در سطح جهان دسترسی پیدا کرد و در حوزه علم ریاضی درخشید به گونه ای که نام او در سطح دنیا مطرح است چرا که در طول دوران عمر کوتاه خود افق های جدیدی را در علم ریاضیات گشود و جامعه جهانی نیز به خاطر قدردانی از خدمات ارزنده ایشان، روز تولد پرفسور میرزاخانی را به عنوان روز زن و ریاضیات نامگذاری کرد.

جهانگیری افزود: طبیعی است که باید در وطن مرحوم میرزاخانی بیشتر به ایشان ارج گذاشته شود تا برای نخبگان الگوسازی و برای مسئولین جهت دهی شود تا مسئولین کشور به دنبال شناسایی و کشف و پرورش استعدادهای علمی در اقصی نقاط کشور باشند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه معمولا از قهرمانان ورزشی به شکل شایسته و خوب تقدیر می شود، اظهار داشت: باید از قهرمانان و نخبگان علمی و هنری کشور که کارهایی ماندگار انجام می دهند به شکلی مناسب تقدیر شود چرا که این عزیزان سرمایه هایی هستند که در توسعه پایدار کشور نقش موثر و تعیین کننده دارند.

وی گفت: سرمایه های نمادین همین افرادی هستند که به تنهایی می توانند در توسعه پایدار کشور نقش تعیین کننده ای ایفا کنند که لازم است قدر این سرمایه های نمادین را بدانیم.

جهانگیری با بیان اینکه یکی از انتظارات زنان ایرانی و نیز مرحوم مریم میرزاخانی این بود که فرزندان زنان ایرانی حاصل از ازدواج با مردان خارجی بتواند تابعیت ایرانی از طریق مادر را دریافت کنند، گفت: متاسفانه براساس یک قانون قدیمی امکان دریافت تابعیت برای فرزندانی که مادر آنها ایرانی و پدرشان خارجی بود وجود نداشت که خوشبختانه این موضوع در قانون به تصویب رسید و امروز خوشحال هستیم که بیش از 82 هزار فرزند با مادر ایرانی برای دریافت تابعیت ایرانی تقاضا داده اند که تاکنون تعداد 15 هزار از پرونده این افراد تکمیل شده و تعدادی نیز شناسنامه ایرانی دریافت کرده اند.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از توسعه علم و فناوری به عنوان پیشنیاز و ضرورت اصلی توسعه پایدار کشور نام برد و با اشاره به گزارش های وزارت علوم در هفته پژوهش مبنی بر ارتقا جایگاه و رتبه علمی کشورمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات شایسته ای در تولید علم و فناوری در کشور انجام شده و شرکت های دانش بنیان در حال تبدیل شدن به مجموعه های بسیار اثرگذار در کشور هستند.

وی افزود: البته همچنان در ابتدای راه هستیم اما جوانان کشور ثابت کرده اند که از ظرفیت بزرگی در بخش علم و فناوری برخوردارهستند و اگر شرایط و فرصت برای آنها مهیا باشد حتماً این ظرفیت ها به صحنه عمل خواهد آمد.

جهانگیری با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا نسل جوان کشور نشان داد قادر است کارهایی بزرگ انجام دهد، افزود: در این میان زنان جایگاه ویژه ای دارند و پیام این جشنواره نیز این است که اگر زنان فرصت و شرایط مناسب پیدا کنند به خوبی می درخشند و قادر هستند تحولات بزرگی را ایجاد کنند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز زنان در بسیاری از صحنه های مدیریتی نیز حضور دارند، تصریح کرد: حضور زنان در مسئولیت های مدیریتی از رشد قابل توجهی نسبت به سالهای گذشته برخوردار شده است که امیدوارم همه موانع پیش رو برای حضور زنان در تمامی رده های مدیریتی برطرف شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط کشور شرایطی سخت و پیچیده است، اظهار داشت: از یک سو با تحریم های ظالمانه و از سوی دیگر با بیماری کرونا مواجه هستیم و لازم است برای عبور از این شرایط از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم.

جهانگیری افزود: در بخش تحریم ها مهمترین کار بی اثر کردن فشارها و تحریم های دشمنان است که در این زمینه جامعه علمی نقش بسیار موثری داشته است و توانسته با استفاده از ظرفیت های داخلی، نیازهای کشور را تامین کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه با وجود محدودیت شدید منابع ارزی در کشور، با کمبود کالا مواجه نشده ایم، گفت: یکی از دلایل اینکه در کشور با کمبود کالا مواجه نشده ایم این است که همه فعالان اقتصادی و علمی به صحنه آمدند و کمک کردند.

وی تصریح کرد: در شرایط دشوار پیش رو، یکی از انتظارات از جامعه علمی کشور این است که فرصت های جدیدی خلق کنند و از دل تحریم ها برای کشور فرصت بوجود آورند. لازم است در زمان مناسب صاحب نظران و دانشگاهیان به این موضوع بپردازند که در شرایط تحریم چه فرصت هایی برای کشور ایجاد شده است.

جهانگیری خاطر نشان کرد: در کنار ایجاد ظرفیت ها و فرصت های جدید، اقدامات زیادی نیز برای دور زدن تحریم ها انجام شده و اجازه نداده ایم که دشمنان به خواسته های خود برسند. آنها صادرات نفت را برای کشور ما ممنوع کردند اما ما همچنان نفت می فروشیم و کشتیرانی ما را تحریم کردند تا کالایی جابجا نشود اما ما مشابه دوران پیش از تحریم ها کالا جابجا کرده و صادرات و واردات داریم.

وی با تاکید بر اینکه از جامعه علمی کشور انتظار داریم که افق های جدیدی به روی مردم باز کنند، گفت: آمریکایی ها سعی دارند مردم ایران را نسبت به آینده کشور مایوس کنند و آینده ای تیره و تار پیش روی جامعه قرار دهند که در این شرایط دانشگاهیان و جامعه علمی نقشی که می توانند ایفا کنند این است که امید، اعتماد، تاب آوری، تدبیر، تحرک، تفاهم و همبستگی را که رمز عبور از شرایط دشوار است، د رجامعه ترویج کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های زنان و دختران جامعه، بر لزوم ایجاد فرصت های بیشتر پیش روی زنان جامعه تاکید کردند.

در این مراسم همچنین با حضور معاون اول رییس جمهور از برگزیدگان سومین جشنواره ملی زن و علم، جایزه مریم میرزاخانی قدردانی شد و از همسر دانشمند هسته ای کشورمان شهید مجید شهریاری تقدیر بعمل آمد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)