میرنیوز

اظهار امیدواری ربیعی نسبت به تامین نظر دولت درباره FATF در مجمع تشخیص مصلحت

اظهار امیدواری ربیعی نسبت به تامین نظر دولت درباره FATF  در مجمع تشخیص مصلحت 2020-12-22T11:59:55+03:30

به گزارش ایسنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود که در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه در جلسه گذشته هیات دولت به یک نگرانی دیرین جامعه هنری پاسخ داده شد و اصحاب فرهنگ - هنر و رسانه صاحب صندوق بیمه بیکاری شدند، گفت :  برابر با این مصوبه، شاغلین فرهنگی، هنری و رسانه ای که درآمد اصلی خود را از این فعالیت ها دریافت می کنند. در صورتی که یکسال حق بیمه خود را پرداخت کرده باشند، از بیمه بیکاری در شرایط از دست دادن شغل و فعالیت برخوردار خواهند بود.

هنرمندان بیمه بیکاری دریافت می کنند

وی افزود: منابع مالی مقرری بیکاری در بودجه سنواتی دولت دیده خواهد شد. طبق این مصوبه، شورایی با نمایندگی دستگاههای اجرایی ذیربط و نمایندگان صنوف فرهنگی – هنری و رسانه ای با مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل خواهد شد که بررسی و تصویب سیاست ها، ضوابط و شرایط عمومی و نیز بررسی و تایید واجدین شرایط دریافت مقرری بیکاری را برعهده خواهد داشت.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: پیش از این نیز یکی از خواسته های اصحاب فرهنگ و هنر برای داشتن تشکل صنفی فراگیر بود که این امر امکان پذیر شد. به موجب این تصویب‌نامه هر یک از حوزه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای می‌توانند یک کانون سراسری تشکیل دهند و در نهایت از به هم پیوستن آنها کانون فراگیر فرهنگ و هنر، تشکیل خواهد شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه تصمیم دیگر در هیات دولت افزایش ضریب فوق العاده ویژه قضات بود که پس از پیشنهاد شورای حقوق و دستمزد، مورد تصویب هیات دولت قرار گرفت، افزود: قابل ذکر است آخرین باری که فوق العاده ویژه مذکور اعمال شده است. مربوط به حدود ده سال قبل می باشد. بدیهی است این اقدام گامی کوچک در جهت بهبود معیشت قضات شریف می باشد. این افزایش شامل گروههای دوازدگانه مشاغل قضایی می گردد.

ربیعی از اختصاص اعتبار و نیز تسهیلات بانکی برای 2 استان سیل زده کشور به عنوان مصوبه دیگر دولت نام برد و گفت:  مبلغ125 میلیارد و 843 میلیون تومان برای کمک بلاغوض جهت واحدهای مسکونی شهری و روستایی و تامین لوازم واحد مسکونی و همچنین 143 میلیارد و 790 میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای جبران خسارات واحدهای مسکونی برای این دو استان اختصاص یافت.

وی در ادامه تشریح مصوبات دولت گفت: به منظور تشویق خیرین مدرسه ساز دولت در هفته گذشته تصویب کرد هزینه اشخاص غیردولتی برای احداث فضای آموزشی و پرورشی بعنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی احتساب گردد. هزینه های مذکور شامل وجوه واریزی مودیان مالیاتی پس از تایید سازمان نوسازی توسعه و مدارس کشور می باشد.

تاکید رییس جمهور بر جذب ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان توسط دستگاههای اجرایی

وی همچنین با اشاره به اینکه در هفته گذشته استخدام 12 هزار نفر از فرزندان معزز شهدا و جانبازان بالای 70 درصد و بالاتر مورد موافقت رییس جمهور قرار گرفت، تصریح کرد: همچنین رییس جمهور بر ضرورت اهتمام دستگاهای اجرایی بر جذب این فرزندان تایید کردند.

جلسات شورای هماهنگی قوا منظم برگزار خواهد شد

ربیعی همچنین به برگزاری جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در عصر دیروز پرداخت و گفت: در ابتدای جلسه ترتیبات برگزاری جلسات به طور منظم مورد توافق اعضا قرار گرفت. سپس محورهای مورد نظر مقام معظم رهبری در جلسه پیشین ستاد مطرح و در جلسه در مورد چگونگی اجرایی کردن آنها بحث و بررسی صورت گرفت. در این راستا گزارشی از اقدامات دولت برای انتشار اوراق مالی، فروش دارایی های دولت و نیز فروش سهام شرکتهای دولتی، بعلاوه چگونگی افزایش سرمایه گذاری و برخی موانع آن و نیز جهش تولید و رفع مشکل آن ارائه شد.

وی افزود: در ادامه موضوع حمایت از اقشار ضعیف جامعه نیز در جلسه مطرح شد. رییس مجلس نیز به هماهنگی ایجاد شده برای ادغام دو طرح معیشتی کرونای دولت و طرح حمایتی معیشتی مجلس اشاره و این هماهنگی و ادغام را برای جامعه مفید دانست.

ربیعی خاطرنشان کرد:در بخش دیگر جلسه پیرامون امنیت سرمایه گذاری و ضرورت ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاری های اقتصادی مطرح و مورد بحث قرار گرفت. رییس جمهور نیز شرط موفقیت سرمایه گذاری و امنیت آن را منوط به تلاش هماهنگ هر سه قوه در جامعه دانست.

وی افزود:همچنین در خصوص اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی مبتنی بر کوچک کردن دولت و چگونگی اجرا خصوصی سازی و واگذاری شرکتهای دولتی و موانع اجرا شدن آن و اقدامات حمایت های همه جانبه از آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این ارتباط رییس قوه قضاییه معتقد بودند با اصلاح صورت گرفته در ساختار واگذاری ها و طی شدن روند قانونی این فرآیندها می توانیم امیدوار باشیم که اعتمادسازی موثری در میان صاحبان سرمایه و علاقمندان به تولید ایجاد شود.

تاکید سران قوا بر تداوم خصوصی سازی ها

سخنگوی دولت تصریح کرد: سران سه قوه بطور مشترک بر تداوم اجرای اصل 44 قانون اساسی و تداوم خصوصی سازی ها و واگذاری ها و رفع موانع آن تاکید کردند.

کاهش ۵۰ درصدی مرگ و میرهای کرونایی

ربیعی همچنین به آخرین وضعیت کرونا در کشور پرداخت و گفت: با همراهی و تلاش مردم در یک ماه گذشته، ما شاهد کاهش تلفات ناشی از کرونا در روزهای اخیر می باشیم. در این مدت 40 درصد از بستری ها و 50 درصد مرگ و میر کاهش یافته است. رعایت پروتکل ها فقط در کاهش مرگ و میر افراد مبتلایان به کرونا تاثیر نداشته است. آمارهای نشان می دهد که بر اثر رعایت مردم و کاهش ترددهای جاده ای و درون شهری، آمار تصادفات 38، تعداد متوفیان تصادفات 39 درصد و مجروحین 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین در مدت اجرای دستورالعمل های جدید، ترددهای درون مرزی شبانه در تهران 80 درصد کاهش یافته است و 25 هزار و 811 واحد صنفی متخلف در سطح کشور پلمپ شده اند. ضمن تشکر مجدد از رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم عزیز، باید همگان این موضوع را به نحوی نهادینه کنیم و در رفتارهای خود آن را منعکس سازیم و تا آخر از شیوع کرونا باید جلوگیری کنیم. مراقبت بهداشتی، مداومت در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حمایت اجتماعی از یکدیگر و به خصوص از کادر سلامت اصولی است که تا پایان کرونا باید به نحو شایسته استمرار یابد.

سخنگوی دولت در ادامه تصریح کرد: مسئله دیگر در خصوص مبارزه با کرونا، متاسفانه این روزها با مشکل جدیدی در پیشگیری از شیوع مواجه شده ایم، وقتی تیم غربالگری و نیروهای بهداشتی به روستاها و محله ها مراجعه می کنند برخی مخالفت می کنند و اجازه نمی دهند و می گویند آبروی ما پیش دیگران می رود اگر که نتیجه تست مثبت باشد و کرونا گرفته باشیم. اگر مردم اجازه هم ندهند از آنها تست گرفته شود نتیجه این می شود که ویروس بین مردم همچنان می چرخد و زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع نمی شود. بنابراین مردم عزیز توجه داشته باشند کرونا انگ و برچسب نیست و اگر فردی به هر دلیلی کرونا بگیرد، گناهکار نیست بلکه یک فردی است که دچار یک بیماری شده و که باید مثل بقیه بیماران درمان شود.

وی همچنین عنوان کرد: نکته دیگری را هم لازم است خدمت مردم عزیز بگویم و آن اینکه اگر دچار بیماری دیگری به جز کرونا هستند، نگران نباشند و با خیال راحت به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کنند و مطمئن باشند که تمهیداتی اتخاذ شده است که کرونا آنها را تهدید نمی‌کند. مردم مطمئن باشند کادر بهداشت و درمان ما، مراکز کووید ۱۹ را از مراکز خدمات برای سایر بیماریها جدا کرده اند . در واقع در بیمارستان ها، مسیرهای کرونا و بقیه بیماری ها جدا از هم هستند. بنابراین هر کسی که به هر بیماری دچار است، با خیال راحت برای درمان مشکلش راحت مراجعه کند و پیگیر درمان بیماری اش باشد. ما نباید شاهد افزایش مرگ و میرهای ناشی از بیماریهای دیگر بخصوص بیماریهای زمینه ای باشیم.

سخنگوی دولت در ادامه با تبریک پیشاپیش ولادت حضرت عیسی مسیح به همه مسیحیان جهان و مسحیان کشور مان  گفت: ایران در همه قرون تمدنی و اسلامی خود همواره کانون همزیستی مسلمانان و مسحیان و همه موحدین و یکتاپرستان وهمه پیروان ادیان ابراهیمی بوده است.فراخوان سازمان مللی ایران برای جهانی عاری از خشونت و افراطی گری تکیه بر ارزشهای عموم بشری دارد که پیامبران بزرگ نخستین منادی آن بودند.

استقبال دولت از انتقادات نسبت به بودجه ۱۴۰۰

ربیعی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ و نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور در راستای اعمال تغییرات، اظهار کرد: ما همواره در فصل بودجه شاهد این نوع انتقادها بوده‌ایم و این سنت خوبی است که موجب شکوفا شدن بودجه سالیانه خواهد شد. مقام معظم رهبری فرمودند که سهم صندوق توسعه ملی برای فروش نفت خام، میعانات گازی و مازاد بر یک‌ میلیون بشکه در روز، ۳۸ درصد باشد و کلیه تسهیلات سررسید شده دولت از صندوق توسعه ملی از محل سهم دولت از مازاد مذکور پرداخت شود.همچنین درباره موضوع بند ه تبصره ۴ ماده‌واحده نیز فرمودند که برداشت از منابع صندوق توسعه ملی برای مصارف بودجه سال ۱۴۰۰ مجاز نیست.

وی ادامه داد: با این وجود کسری بودجه در بخش منابع به میزان ۹۰ هزار میلیارد تومان ایجاد خواهد شد. این نظریه موجب می‌‎شود که دولت برای جبران بودجه اقداماتی را سامان دهد به عنوان مثال فروش اوراق و سهام را دنبال خواهد کرد. بنابر تصمیم ستاد اقتصادی دولت در جلسه یکشبه کاهش هزینه‌های دولت شامل کاهش حقوق و برنامه‌های حمایت معیشتی نخواهد بود.

نپیوستن به FATF آثار خود را نشان خواهد داد

ربیعی درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره خرید واکسن کرونا و ارتباط آن با FATF نیز گفت: در مورد واکسن قبلاً همکاران من در وزارت بهداشت توضیحات مفصلی ارائه دادند، در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد FATF چندین مرحله انتقال پول با مشکل مواجه شد و با موانعی رو به رو بودیم. به طور کلی نپیوستن به FATF آثار خود را نشان خواهد داد قبلا نیز دولت دیدگاه خود را در این زمینه اعلام کرده بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه بحث کنیم و آنچه که به مصلحت کشور است را بتوانیم تأمین کنیم.

این خبر تکمیل می شود...

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)