میرنیوز

۷۰درصد ظرفیت های ارائه شده در ثبت نام بدون آزمون ارشد از سوی دانشگاه آزاد است

 ۷۰درصد ظرفیت های ارائه شده در ثبت نام بدون آزمون ارشد از سوی دانشگاه آزاد است 2020-12-18T09:29:55+03:30

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، بهروز طهماسب کاظمی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید رهبر معظم انقلاب به اینکه «کاری کنید که این بیانیه تبدیل به گفتمان عمومی دانشگاه‌ها شود»، تصریح کرد: ناظر به ماموریت هایی که معظم له در این خصوص برای دانشگاه ها مقرر کرده اند؛ دانشگاه آزاد اسلامی خود را ملزم می داند که با تدوین و اجرای نقشه علمی و افزایش دستاوردهای علمی، پژوهشی بخصوص در حوزه های راه اندازی سراهای نوآوری، افزایش کیفیت و اعتبار علمی و چاره جویی برای حل مسائل کلان کشوری پاسخ مناسبی به دغدغه های متعالی رهبر حکیم انقلاب بدهد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به چشم انداز و سند گام دوم به عنوان تعیین کننده ارکان جهت ساز مسیر حرکت دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به داوطلبانی که به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از ویروس کرونا موفق به ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد نشده و یا نتوانسته‌اند در جلسه آزمون حاضر شوند، بستر لازم ایجاد شده است.

 

وی گفت: در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد، بیش از 95هزار ظرفیت پذیرش برای ثبت نام و جذب دانشجو به دانشگاه آزاد اختصاص یافته که این تعداد معادل70 درصد کل مجموع ظرفیت پذیرش در این مقطع در بین همه دانشگاه های کشور است.

وی ارائه این تعداد ظرفیت پذیرش توسط دانشگاه آزاد اسلامی در این مقطع را نشان دهنده جایگاه ارزشمند این دانشگاه در بین سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانست.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بسترسازی های مطلوب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، گفت: هم اکنون در 280 واحد دانشگاه آزاد اسلامی تنوع پذیرش دانشجو در گروه های مختلف تخصصی مقطع کارشناسی ارشد با بیش از 500 رشته گرایش وجود دارد که این ظرفیت گسترده می‌تواند امکان انتخاب آسان تر و بهتر را برای داوطلبان این مقطع ایجاد کند.

وی به امکانات و ظرفیت‌های کم نظیر علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: وجود بیش از 11 هزار آزمایشگاه و کارگاه آموزشی و تحقیقاتی و صنعتی شامل 6772 آزمایشگاه، 3394 کارگاه مجهز آموزشی و تحقیقات صنعتی، 446 آزمایشگاه تحقیقاتی پیشرفته دارای 140 هزار و 186 تجهیزات آزمایشگاهی و 400 دستگاه تحقیقاتی پیشرفته که امکان 22700 نوع خدمات آزمایشگاهی پیشرفته، ده‌ها مراکز تحقیقاتی، پارک‌های فناوری، سراهای نوآوری، مراکز رشد و… جهت خدمت رسانی به دانشجویان بویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی فعال است که این امکانات و ظرفیت های عظیم تجهیزاتی، علمی و سرمایه انسانی در کنار پراکنش وسیع جغرافیایی، فضای پرجاذبه ای را برای دانشجویان، پژوهشگران و مخترعان جوان این دانشگاه فراهم کرده است.

 طهماسب کاظمی تأکید کرد: با تلاش جوانان با غیرت این مرزو بوم همه این امکانات در راستای حل مسائل کشور و خنثی سازی تحریم های دشمن به کار گرفته خواهد شد و حرکت علمی کشور را برای رفع نیازهای علمی جهان اسلام و مردم مستعضف جهان در راستای مبارزه با استکبار جهانی سرعت خواهد بخشید.

وی یکی از عرصه های علمی موفق دانشگاه جهت شکوفایی استعدادهای علمی دانشجویان را سراهای نوآوری عنوان کرد و گفت: سراهای نوآوری بر مبنای مزیت‌ها و آمایش‌های منطقه‌ای شکل گرفته و تا پایان سال بیش از 100 سرای نوآوری در دانشگاه آزاد خواهیم داشت که 22 کارگروه تخصصی وظیفه هدایت تیم‌های فناور را بر عهده دارند.

مشاور برنامه ریزی راهبردی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه شرایط تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سایر دانشگاه‌ها کم هزینه‌تر و با تسهیلات بهتری است، گفت: شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در همه دوره‌ها حداکثر 80 درصد شهریه در دوره های شهریه پرداز دانشگاه های دولتی است.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگترین شبکه دانشگاهی کشور، بزرگترین شبکه دانشگاهی حضوری جهان و تنها شبکه دانشگاهی یکپارچه در کشور دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک واحد دانشگاهی مانند سایر دانشگاههای کشور نیست. این دانشگاه همزمان تمامی ویژگی های دانشگاه های آموزش محور، پژوهش محور، کارآفرین و شبکه حل مسائل کشور در سطح ملی و منطقه‌ای را در خود دارد که این ویژگی‌ها در هیچ دانشگاه دیگری در کشور وجود ندارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دارای بزرگترین زیرساخت فیزیکی و 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی و نوآوری است که زیرساخت‌ها و امکانات آن در بسیاری از شهرهای کشور بی نظیر است.

طهماسب کاظمی به حرکت روبه رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کسب رتبه های علمی درجهان اشاره و با استناد به آخرین ویرایش پایگاه علمی اینسایت (Incites) گفت: این دانشگاه با توجه به تعداد مستندات علمی وب آو ساینس سال 2020 ، رتبه 71 بین المللی و رتبه اول ملی و بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی «مرکز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان» هم رتبه اول ایران و رتبه 395 جهان را را در بین سایر دانشگاه ها کسب کرده است.

وی افزود: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی براساس ویرایش 2021 رتبه‌بندی بین المللی بهترین دانشگاه‌های جهان«یو. اس. نیوز»، جایگاه نخست جهان در حوزه مهندسی مکانیک ، در حوزه مهندسی عمران رتبه 23 جهانی، در حوزه مهندسی شیمی رتبه 29 بین المللی، در حوزه ریاضیات رتبه 31 بین المللی، در حوزه انرژی و سوخت رتبه 39 بین المللی و در حوزه مهندسی رتبه 47 جهان را کسب کرده است که این درخشش و پیشتازی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مختلف علمی و تخصصی در جهان حاکی از توسعه تولیدات علمی و پژوهش اثرگذار در واحدهای دانشگاهی است.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با 6485 مقاله علمی در سال 2020، 16.21 درصد پژوهش های علمی سال 2020 ایران را عهده دار است. همچنین 17.92درصد استنادات به تولیدات علمی کشور، 21.63 درصد مقالات پراستناد کشور و 22.58 درصد مقالات داغ و 14.34 درصد همکاری های بین المللی کشور را داراست.

وی با اشاره به اعلام فهرست دانشمندان دو درصد برتر توسط محققان دانشگاه استنفورد گفت: خوشبختانه 92نفر از پژوهشگران برجسته دانشگاه آزاد اسلامی هم در لیست مکمل فهرست دانشمندان دو درصد برتر جهان قرار گرفتند که نشان دهنده توان بالای علمی محققان این دانشگاه در عرصه های علمی جهان است.

طهماسب کاظمی با اشاره به چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی در افق 1404 مبنی بر اینکه این دانشگاه به انتخاب اول داوطلبان تبدیل شود، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های کیفی در دانشگاه، جذب اعضای هیات علمی با مرتبه‌های بالای علمی است؛ به طوریکه هم اکنون سهم هیات علمی با مرتبه استادیار به بالا در این دانشگاه افزایش مناسبی داشته وبه غیر از 8 رشته، نسبت دانشجو به استاد کمتر از 20 است.

عضو شورای گسترش، برنامه‌ریزی، آمایش و مهارت آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ضرورت آمایش هوشمند آموزش، پژوهش و توسعه فناوری مبتنی بر نیازهای منطقه‌ای، ملی و بین المللی با اولویت جهان اسلام افزود: به زودی اقدامات لازم به منظور اجرایی کردن برنامه راهبردی دانشگاه در راستای آمایش هوشمند تربیت نیروی انسانی و پیشرفتهای هدفمند علمی و فناوری در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز خواهد شد و امیدواریم نقش بی بدیل الهام بخشی کشور در پیشرفت علمی و فناورانه کشور را در بین کشورهای جهان پررنگتر و مؤثرتر کنیم.

طهماسب کاظمی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آنلاین کلاس های درسی در زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به اینکه حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و کارکنان، سرلوحه برنامه‌های این دانشگاه است، در ترم گذشته تمام کلاس‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 700 هزار کلاس آنلاین بر بستر مجازی با موفقیت برگزار شد که این تجربه موفق نشان داد دانشگاه آزاد اسلامی بهترین زیرساخت ها و امکانات جهت پذیرش دانشجو در دوره های مختلف به ویژه تحصیلات تکمیلی را داراست.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)