میرنیوز

۱۲ شهرستان قرمز است/شب یلدا را مجازی برگزار کنیم/هیچ‌ گاه «کرونا» در ایران انکار نشد

۱۲ شهرستان قرمز است/شب یلدا را مجازی برگزار کنیم/هیچ‌ گاه «کرونا» در ایران انکار نشد 2020-12-12T11:59:58+03:30

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز (شنبه) ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد کرد: امروز شاهد این هستیم که در روند بیماری کرونا در کل کشور شرایط رو به بهبود است و فقط در ۱۲ شهرستان در کل کشور شرایط قرمز است و مابقی نارنجی یا زرد هستند.

وی افزود: همه این موفقیت‌ها مرهون تلاش مردم و اعتماد آنان به تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی کرونا و نیز تلاش مسئولان در کنترل و نظارت این بیماری بوده است.

روحانی با بیان اینکه در کنار مردم، اقدامات به موقع قرارگاه عملیاتی و نیروهای ناجا، هلال احمر، موسسات مردم نهاد و بسیج هم تاثیر فراوانی داشته است، یادآور شد: امیدواریم با تلاش مردم و مسئولان رقم فعلی مرگ و میر بازهم کاهشی باشد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه هر زمان ما حس کنیم که دیگر مساله کرونا حل شده است و عادی‌انگاری شود مشکلات بیشتر می‌شود، گفت: این بیماری یک بیماری است که تنها بحث پزشکی درباره آن مطرح نیست. بحث اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را هم در بر می‌گیرد و در سطح جهان هم به همین شکل صدماتی را وارد کرده است.

وی افزود: البته که سلامت اول است اما فقط این نیست، اقتصاد و زندگی مردم هم هست و باید همه این موارد را رعایت کنیم و در نظر داشته باشیم.

رییس جمهور با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطا است،‌ گفت: در این مدت هم مشاهده کردیم هر موقع ازدحام زیاد شد و اجتماعات بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافت،‌ بلافاصله با پیک بیماری در بخش‌های مختلف مواجه شدیم.

وی با اشاره به ابعاد مختلف کرونا گفت: این بیماری سبب شده رشد اقتصادی دنیا منفی ۳ شود و ضربه بسیار شدیدی نیز به اشتغال وارد شود.

روحانی ادامه داد:‌ کرونا در بعضی از امور مانند گردشگری،‌ ورزش، مسائل فرهنگی،‌ آموزشی به شدت اثر گذاشته و حادثه عجیب و بی‌نظیر در یک قرن اخیر است.

رییس جمهور با بیان اینکه ما از آغاز این بیماری یعنی روز آخر بهمن ۹۸ در این باره نه تعلل کردیم و نه در پذیرش حادثه دچار تردید شدیم، تصریح کرد: هرچند که برخی این موضوع را انکارکردند اما به محض اینکه چهارشنبه ۳۰ بهمن وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت اعلام کرد که ما متوجه شدیم دو نفر کووید ۱۹ مثبت اعلام شده است،‌ بلافاصله همان موقع اعلام کردم که به مردم اطلاع بدهید. با اینکه شب انتخابات بود و تقریباً کار برای ما سخت بود و شرایط آسانی نبود،‌ اعلام کردیم که مردم باید این مساله را بدانند.

 وی یادآور شد: ما حادثه را پذیرفتیم و این خیلی مهم است که اسم آن را بحران یا هر نامی که برای آن بگذارید را قبول کرده بودیم. برخی از کشورها منکر کرونا بودند و می گفتند خبری نیست برخی از کشورها مانند آمریکا و آقایی که رییس جمهور بود و چند هفته دیگر هم رییس جمهور هست،‌ ادعا می کرد که اصلاً خبری نیست و فقط یک عطسه و سرماخوردگی است و نیاز به انجام کار خاصی نیست. یعنی انکار کردن بالاترین سنگ اندازی در روز اول و در مسیر حرکت است.

روحانی با بیان اینکه هیچگاه از سوی ایران انکاری در مورد کرونا صورت نگرفت، تصریح کرد: رویکرد ما  پذیرش مساله بود و بلافاصله پاسخ به هنگام انجام شد. اگر مساله را ما متوجه شدیم ولی در اجرای آن تاخیر روا بداریم و بگویم فردا یا ۱۰ روز دیگر آن را انجام می دهیم که اینگونه نبوده است. البته در همان روزهای اولیه که برای مقابله کار را آغار کردیم، در بعضی از استان ها و شهرها کمی به هم ریختگی ایجاد شد و هر استانی کاری انجام می داد که  نگرانی عمومی ایجاد شده بود.

رییس جمهور با یادآوری اینکه ما در ۶ اسفندماه ۹۸ به صراحت اعلام کردیم که باید به جز مواردی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می کند سایر کارها طبق روال معمول انجام شود، اظهار کرد: در آن زمان در یک تا دو استان همه چیز به هم ریخته بود و اعلام کردیم فقط  یک جا است که می تواند اعلام تعطیلی کند یا مواردی اعلام کند و آن ستاد ملی مقابله با کرونا است. غیر از ستاد ملی مقابله با کرونا،‌ فرد، مقام یا اشخاص دیگری حق مداخله نداشتند و این بر مبنای  مصوبه شورای عالی امنیت ملی بود که رهبری نیز آن را تایید کردند و همان هم مبنای کار ما بود.

وی تأکید کرد: استراتژی ما نیز از ابتدا مشخص بود. بعضی از کشورها دچار استراتژی سردرگمی شدند و نمی دانستد چه کاری باید انجام دهند ولی اقدامات ما از اول کاملا روشن بود و آمادگی بسیار بزرگی در روزهای اولیه، هم بهداشت درمان و هم نیروهای مسلح داشت و همه به میدان آمدند

روحانی با تاکید بر اینکه مبنای ما برای مقابله با کرونا از ابتدا مبتنی بر علم‌گرایی بود، گفت: هیچ زمان دنبال پندارگرایی و خرافات نبودیم. دولت و وزارت بهداشت همیشه بر مبنای اصول علمی حرکت کرد و متخصصان ما به خوبی و روشنی اعلام کردند که حرف آنان با متخصصان دنیا و با آنچه که وزارت بهداشت جهانی می‌گفت، همسان بود بنابراین ما پندارگرایی نکردیم و با عمل‌گرایی حرکت کردیم.  

رییس جمهور افزود: خوشبختانه اعتماد سیاسی و اجتماعی در کشور به خوبی حفظ شد و ما با بحران اعتماد روبرو نشدیم. مردم نسبت به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت تردید نکردند و واقعا مردم همکاری کردند. در ایام فروردین همه مغازه‌ها در کشور بسته شد و به تدریج ابتدا استان‌ها را باز کردیم و در مرحله بعد تهران را باز کردیم. مردم از روز اول با ستاد بودند و  اعتماد برای همیشه حفظ شد البته عده‌ای از رسانه‌های بیگانه ضد ایرانی کارهایی کردند که همیشه ناموفق بودند و در این داستان هم ناموفق بودند.  

وی با اشاره به توانمندی نیروی متخصص درمانی و امکانات و شرکت‌های دانش بنیان و تولیدی، گفت: ما در زمینه ماسک خیلی سریع توانستیم تهیه و تولید داشته باشیم و محصولات را به وفور و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهیم. در موارد شست و شو و بهداشتی، اکسیژن، ونتیلاتور، سی تی اسکن کار فوری شروع شد و همه امکانات تجهیز شد و امروز هم در شرایط نسبتا خوبی هستیم.  

روحانی با اشاره به کنترل مناسب محیط‌های اجتماع برخی از افراد، گفت: برای مراکزی مانند سالمندان، معلولین، سربازخانه‌ها و زندان‌ها رعایت پروتکل‌ها بیش از حد معمول باشد به گونه‌ای که مطمئن شویم که همه مراکز عاری از ویروس است.

رییس جمهور با بیان اینکه صرفاً رعایت ماسک زدن و شستن دست و فاصله اجتماعی برای مقابله با کرونا کافی نیست، گفت: تمام دستور العمل‌ها باید رعایت شود تا ما را از این ویروس نجات بدهد. مخصوصا الان که فصل زمستان و سرما است و مردم در خانه‌های دربسته هستند که منافذ و پنجره‌ها را برای جلوگیری از ورود سرما می‌بندند، ممکن است تهویه هوا مناسب نباشد و همه در مکان کوچکتری جمع می‌شوند و در این شرایط ممکن است مشکل پیش بیاید.

رییس جمهور افزود: وقتی فردی که ناقل بدون علامت است داخل خانواده می‌آید و کنار هم هستند، در خانه ماسک نمی‌گذارند و فاصله‌های اجتماعی هم معمولاً رعایت نمی‌شود. اگر این این قضیه به دورهمی خانوادگی بدل و یک خانواده تبدیل به چند خانواده شود  و ۲۰ نفر در یک فضای کوچک در بسته اجتماع کرده باشند، از آنجا که این اجتماع ۵ دقیقه‌ای نیست، احتمال آلوده و مبتلا شدن بسیار بالا است.

روحانی گفت: یک نفر مبتلای بی علامت ممکن است ۲۰ تا ۳۰ نفر را آلوده و مبتلا کند و اگر آنان بیماری زمینه‌ای داشته باشند و سن آنان هم بالا باشد، خطر جانی وجود دارد. بنابراین بسیار مهم است که مردم در این شرایط و در این فصل پیش از همیشه مراعات کنند.

رییس جمهور با بیان اینکه آمار ما خوشحال کننده است و همه نمودارهایی که داشت به سمت آسمان می‌رفت، سر به زیر و متواضع شدند، تصریح کرد: این به خاطر تلاش‌های همه متخصصین و ناظران و همراهی مردم بود که امروز ما شاهد هستیم. خدای ناکرده یک شب یلدایی می‌تواند این شرایط خوب را برعکس کند و به هم بریزد خانواده ها دور هم جمع شوند یک نفر آلوده باشد و همه را مبتلا کند و ما دو هفته بعد از شب یلدا ممکن است شاهد موج جدید و موج مرگ و میر باشیم؛ لذا از همه مردم می‌خواهم مراعات کنند.

روحانی یادآور شد: قرار شد هم قرارگاه عملیاتی ما هم برای این شب فکر کنند و هم صدا و سیما برای شب یلدا برنامه های خوبی را آماده کند این موضوع مراقبت می‌کنند. از مردم خواهش می کنم این شب یلدا مجازی و الکترونیکی برقرار شود و از طریق مجازی به یاد هم باشیم و حال هم را بپرسیم.

رییس جمهور با اشاره به پیش رو بودن ایام فاطمیه و همچنین جشن‌های رجب و شعبان، گفت: همه جا باید دستورالعمل را رعایت کنیم تا به واکسن و شرایط مطمئن برسیم.

وی با بیان اینکه همه اقدامات لازم برای ساخت واکسن در داخل و واردات خارجی صورت گرفته و انجام خواهد شد، گفت: دولت آماده است هر اقدام و کمکی که لازم باشد به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کند و برای خرید واکسن با توجه به اینکه هنوز سازمان جهانی بهداشت واکسنی را تایید نکرده است اما دستور دادیم هر واکسنی که وزارت بهداشت موثر بداند، خریداری شود و بانک مرکزی هم هماهنگ است و مشکلی در این زمینه نداریم.

روحانی اظهار کرد: این واکسن‌ها را وارد می کنیم تا کادر درمان که پرریسک هستند، از این واکسن‌ها استفاده کنند تا شرایط بهتری فراهم شود و واکسن های بیشتری در اختیار قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)