میرنیوز

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه 2020-11-20T06:54:10+03:30

مهمترین خبرهای حقوقی و قضایی در هفته‌ای که سپری شد را در این گزارش ایسنا بخوانید:

رییس قوه قضاییه درگذشت حجت الاسلام اژه‌ای را تسلیت گفت

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

رییس قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای را تسلیت گفت.

در بخشی از متن این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر رحلت دانشمند فرهیخته، حجت الاسلام دکتر جواد اژه‌ای موجب تاثر اینجانب شد.

این عالم فقید که در کنار شهید آیت الله بهشتی، از ابتدای انقلاب وجه همت خود را بر تربیت نسل های آینده این سرزمین قرار داد و در مسئولیت های متعدد فرهنگی، چه در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در امور دانشجویان دانشجویان اروپا و آمریکا، چه در مقام تاسیس و اداره سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و چه در تلاش های علمی خود در حوزه تعلیم و تربیت، منشا خدمات بزرگ بود.

کدخدایی: هنوز اظهارنظر درباره بررسی صلاحیت‌ها سخت است

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون انتخابات، الکترونیکی شدن انتخابات و حضور احتمالی سیدمحمدخاتمی و محموداحمدی نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ و... توضیحاتی ارائه کرد.

عباسعلی کدخدایی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت قانون جدید انتخابات و اینکه اصلاح قانون انتخابات به انتخابات سال آینده می‌رسد یا خیر؟ گفت: درباره اصلاح قانون انتخابات هنوز نمی‌توانم اظهار نظر کنم زیرا مصوبه مربوط به آن هنوز در مجلس نهایی نشده است و ظاهراً قرار است از هفته آینده در دستور کار صحن قرار گیرد بنابراین باید فعلا منتظر ماند.

سخنگوی شورای نگهبان درباره برخی از اصلاحات قانون انتخابات هم گفت: یکی از این اصلاحات درباره شرایط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و دیگری شرایط سنی داوطلبان و نیز شرایط کاری و تجربه کاری آنهاست که مد نظر قرار گرفته است.

کدخدایی همچنین درباره حضور احتمالی افرادی مانند محمد خاتمی و احمدی نژاد در انتخابات سال آینده، گفت: به طور کلی نمی‌توانم درباره حضور آنها اظهار نظری کنم و باید صلاحیت آنها را در همان زمان بررسی کنیم و اگر مجلس شرایط جدیدی بگذارد نمی‌دانم شامل حال این افراد خواهد شد یا خیر. اکنون اظهارنظر در این رابطه سخت است.

جذب هیئت علمی برای پژوهشکده شورای نگهبان

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: در صدد جذب هیئت علمی هستیم و وزارت علوم هم خوشبختانه این اجازه را داده است.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره فعالیت‌های پژوهشکده شورای نگهبان گفت: به منظور پشتیبانی علمی و کارشناسی و ارائه نظرات مشورتی به شورای نگهبان «مرکز تحقیقات شورای نگهبان » از سال ۱۳۷۶ توسط این شورا تأسیس شده و در سال ۹۲ به پژوهشکده شورای نگهبان تبدیل شده و این پژوهشکده وظایف علمی متناظر با صلاحیت‌های شورای نگهبان را برعهده دارد.

وی با اشاره به سامانه جامع نظرات شورای نگهبان گفت: در این سامانه کلیه نظرات شورای نگهبان در خصوص مصوبات مجلس و اساسنامه های دولتی و استعلامات دیوان عدالت اداری و نظرات تفسیری و مشورتی و سایر نظرات شورای نگهبان از ابتدای تاسیس این نهاد به صورت به روز و شفاف قرار داده شده است و کاربران می توانند با مراجعه به نشانی Http://nazarat.shora-rc.ir، سوابق نظرات شورای نگهبان را جستجو و مطالعه نمایند

رییسی: پالس‌های غلط به آمریکا، پیام ملت ایران نیست/ انتخابات آمریکا رسوایی بزرگی بود

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پالس‌های غلط به آمریکا، پیام ملت ایران نیست، گفت: پیام ملت ایران پیام ضعف نیست، پیام مجاهدت در راه هدف است و ملت ایران با مجاهدت، ایستادگی و مقاومت دشمن را مایوس خواهد کرد.

ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اعلام شرایط ویژه برای مقابله با کرونا در کشور، تصریح کرد: شرایط موجود اجرای قاطع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از موضع حاکمیتی و نظارت بر این فرایند را می طلبد و نظارت بر اجرا، شرط موفقیت این تصمیمات است.

رئیس قوه قضاییه با تقدیر از فداکاری و تلاش های شبانه روزی کادر درمانی و پزشکی کشور، رعایت کامل همه دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم را بهترین کمک به کادر درمان در این شرایط دانست.

چهاردهمین جلسه دادگاه محمد امامی و دیگر متهمان پرونده بانک سرمایه

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان پرونده بانک سرمایه به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم امامی و دیگر متهمان به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی از وکیل متهم محمدتقی روحی خواست در جایگاه قرار گیرد، وکیل متهم روحی در جایگاه قرار گرفت و گفت: در جلسه قبل دولتشاهی اعلام کرد که موکل بنده در افتتاح حساب و کارهای شرکت دخالتی نداشته است. موضوعی که موکل بنده نیز آن را اعلام کرده است؛ چرا که وی هیچوقت به بانک سر نزده و مدیران کارتن خواب را همراهی نکرده است جز در یک مورد که آقای حسینی را به بانک برده است.

توضیحات دادستان خرم آباد درباره مرگ یک نفر در زندان

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

دادستان مرکز استان لرستان درباره مرگ یک نفر در زندان خرم آباد توضیحاتی ارائه کرد.

داریوش شاهون‌وند دادستان مرکز استان لرستان، ضمن رد ادعایی مبنی بر فوت یک زندانی در زندان خرم‌آباد به دلیل شکنجه، اظهار کرد: فرهاد وثوقی به اتهام قتل عمد از طریق بازپرس شهرستان دلفان استان لرستان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و به زندان معرفی شد.

وی ادامه داد: طبق گفته چند تن از زندانیان و ماموران بند، وی با دو الی سه نفر در زندان درگیر می‌شود که پس از این درگیری، مورد اصابت ضربه قرار می‌گیرد، همچنین بررسی‌های اولیه پزشکی نشان می‌دهد احتمال وقوع مصرف مواد افیونی و موادمخدر نیز وجود دارد که البته این موضوع نیز درحال بررسی است.

این خبرهای نیز جز خبرهای مهم این هفته حقوقی و قضایی بودند.

تشکیل کانون وکلای مستقل در ۴ استان با موافقت رییس قوه قضاییه

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از تشکیل کانون وکلای مستقل در چهار استان خراسان شمالی، هرمزگان، سمنان و سیستان و بلوچستان، با موافقت رییس دستگاه قضایی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ماده یک لایحه استقلال کانون وکلا، تشکیل کانون وکلای مستقل در هر استان منوط به آن است که حداقل ۶۰ وکیل در آن حوزه استقلال داشته باشند و تا زمانی که تعداد وکلا به حد نصاب تعیین‌ شده نرسیده باشد، آن استان در امور مربوط، تابع مقررات و نظامات کانون وکلای مرکز خواهد بود.

دادگاه طراحان سایت سکه ثامن برگزار شد

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

وکیل مدافع شکات پرونده سکه ثامن از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات طراحان سایت پرونده سکه ثامن در شعبه ۱۰۶۴ دادگاه کیفری دو تهران به ریاست قاضی قاسمی خبر داد.

رسول کوهپایه زاده در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه بستر فعالیت‌های مجرمانه متهم اول پرونده فرهاد زاهدی فر در سایت سکه ثامن انجام  می‌شد و با توجه به اشراف و اطلاعات و مساعدت های فنی و تکنیکی متهمین طراح پرونده، در این خصوص به متهمین اتهام معاونت در کلاهبرداری تفهیم شد.

طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی رد شد

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

سخنگوی شورای نگهبان از رد طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی از سوی این شورا خبر داد.

عباسعلی کدخدایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قبلا در جلسه شورای نگهبان، طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی  مورد بررسی قرار گرفته بود و امروز نظر  شورا درباره این طرح به مجلس اعلام شد.

وی افزود: شورای نگهبان ایراد اصل ۷۵ قانون اساسی را گرفت و  طرح مذکور  از سوی شورا رد شد زیرا دولت بار مالی آن را متقبل نشده بود.

ضرب الاجل قوه قضاییه برای ترخیص ۵۷۰۰ تن برنج وارداتی در هرمزگان

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ضرب‌الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی طی یک هفته خبر داد.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ضرب الاجل دستگاه قضایی برای ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی طی یک هفته خبر داد و بیان کرد: با توجه به بازدید دادستان قشم از انبارهای گمرک در این جزیره، با صدور دستور قضایی برای ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی یک هفته فرصت تعیین شده است.

توضیحات قاضی مسعودی مقام درباره آخرین وضعیت پرونده بانک سرمایه و علیرضا حیدرآبادی‌پور

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بانک سرمایه ارائه کرد و گفت: حیدرآبادی‌پور مدیرعامل متواری بانک سرمایه که به تازگی به ایران بازگردانده شده است، امکان واخواهی دارد.

قاضی مسعودی مقام درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بانک سرمایه و در پاسخ به این سوال که رسیدگی به پرونده فساد این بانک چه زمانی پایان می‌یابد اظهار کرد: پرونده بانک سرمایه نزدیک به ۴۰۰ متهم دارد و در حال حاضر رسیدگی به پرونده محمد امامی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی در جریان است.
رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی افزود: پرونده سامان مدلل و شاملویی نیز در نوبت رسیدگی قرار دارند و پرونده‌های دیگری نیز در ارتباط با فساد بانک سرمایه واصل شده است.

رئیسی: مهمترین دغدغه ما باید رفع مشکلات مردم باشد/ مهریه حق زوجه است

رئیس قوه قضاییه تعامل همه ارکان حاکمیت را در رفع مشکلات مردم و افزایش اقتدار ملی و پیشرفت کشور مؤثر دانست و گفت: ایران قوی در پرتو همکاری و همدلی دولت، مجلس و قوه قضاییه شکل می گیرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی که عصر امروز (یکشنبه) میزبان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بود، با اشاره به اهمیت هم اندیشی مجلس و قوه قضاییه در پیشبرد کارها تصریح کرد: اگر اقتصاد، امنیت، فرهنگ و نظام اداری کارآمد و قدرتمندی داشته باشیم دشمن مأیوس می شود و عقب نشینی او حتمی خواهد بود.

تشکیل ۳۰۹ هزار و ۸۲۴ پرونده تعزیراتی در 7 ماه نخست سال 99

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از رشد ۲۷ درصدی وصولی این سازمان در هفت ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۵ هزار میلیارد ریال از جریمه‌ها وصول شده است.

محسن عسکری در ارایه آمار هفت ماهه نخست سال ۹۹ سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال ۹۹ تعداد ۳۰۹ هزار و ۸۲۴ پرونده در سازمان تشکیل شده که پرونده‌های وارده سال ۹۸ در همین بازه زمانی ۳۱۹ هزار و ۸۷۰ پرونده بوده که ۲۴۰ هزار و ۶۶۰ مورد از پرونده‌های وارده مربوط به حوزه کالا و خدمات است.

آغاز فعالیت مجتمع قضایی دعاوی تجاری در دادگستری تهران

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

رییس حوزه ریاست دادگستری تهران، از افتتاح "مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری" در جهت ارتقا محیط کسب و کار در کشور خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده رییس حوزه ریاست دادگستری تهران در مراسم افتتاحیه مجتمع تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری که با حضور قائم مقام رئیس کل دادگستری، معاونین قضایی دادگستری و رئیس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: ما در دادگستری تهران در حوزه‌های مختلف برای کمک به بخش‌های مختلف کشور، مجتمع‌های ویژه قضایی دایر کرده‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت، مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری نیز که امروز افتتاح شد با درخواست فعالان حوزه اقتصاد کشور تاسیس شده است.

بررسی لایحه تعیین مجازات متناسب برای پدر و اجداد پدری مرتکب قتل فرزند در دولت

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

وزارت دادگستری به منظور تعیین مجازات متناسب برای پدر و اجداد پدری مرتکب قتل فرزند، لایحه اصلاح ماده (۶۱۲) قانون مجازات اسلامی را به هیات دولت ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، تناسب جرم و مجازات و آثاری که به دنبال این اصل در جامعه خواهد داشت، یکی از مقوله هایی است که احساس امنیت و حق بر تامین را در شهروندان ایجاد و سازوکارهای فراهم سازی امنیت اجتماعی تضمین می کند.

انتقاد رئیس سازمان ثبت اسناد از بی توجهی به سامانه شناسایی اموال محکومٌ علیه

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با انتقاد از بی‌توجهی به سامانه شناسایی اموال محکومٌ علیهم گفت که دستگاه‌های دولتی به این تکلیف قانونی عمل نمی‌کنند و بانک‌ها نیز تاکنون وظایف خود در این زمینه را انجام نداده‌اند.

پذیرش لوایح وکالت از اول آذر فقط از طریق سامانه ثبت الکترونیک قرارداد

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: به رؤسای کل دادگستری‌ها تذکر داده شد از ابتدای آذر ماه هیچ لایحه‌ای را که در سامانه الکترونیک ثبت قرارداد وکالت ثبت نشده، از وکلا نپذیرند.

قوه قضائیه هوشمند جزء محورهای تحولی در دستگاه قضایی است

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

رئیس قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه هوشمند جزء محورهای تحولی در دستگاه قضایی است.

سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای راهبردی دادرسی الکترونیکی، با قدردانی از کسانی که با تلاش مجاهدانه در راه اندازی دادرسی الکترونیک در سراسر کشور نقش داشته‌اند، گفت: قوه قضاییه هوشمند جزو محورهای تحولی در دستگاه قضایی است. البته اقداماتی از قبل انجام شده بود؛ اما کافی نیست و لازم است در جهت دادگاه‌های برخط و هوشمندسازی همه بخش‌هایی که امکان هوشمندسازی آن وجود دارد، اقدام شود.

انتقاد رئیس سازمان بازرسی کل کشور از آمریکا برای وضع تحریم‌ در دوران کرونا

خبرهای حقوقی و قضایی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از سیاست‌های دولت آمریکا مبنی بر وضع تحریم‌های جدید علیه دیگر ملل در هنگامه مبارزه کشورها با کرونا انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا در جهان گفت: یک وضعیت اضطراری و بی‌سابقه در یک قرن گذشته برای سلامت عمومی در جهان اتفاق افتاده که در این میان اولویت نجات جان زندگی انسان‌ها است.

رای بدوی پرونده هفت‌سنگان صادر شد

مرکز رسانه قوه قضاییه از صدور رای بدوی پرونده هفت‌سنگان خبر داد.

به گزارش ایسنا مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: رأی بدوی پرونده هفت‌سنگان صادر شده است که به موجب این رأی، کلیه مجوزات و پروانه‌های غیرمجاز صادره (شامل حدود ۱۰۰ فقره پروانه ساختمانی) ابطال و حکم به قلع و قمع بنا و مستحدثات نیز در اراضی هفت سنگان صادر شده و حسب مورد برای تعدادی از متهمان مجازات های متناسب نیز تعیین شده است و پرونده برای رسیدگی به اتهام برخی از متهمان مفتوح است و با رعایت موازین قانونی به زودی رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)