میرنیوز

طهرانچی: رفتار داوطلبان کنکور حکایت از عدم مقبولیت رویکرد آموزش عالی دارد/ اعلام نحوه تعیین شهریه دانشگاه آزاد در سال جدید

 طهرانچی: رفتار داوطلبان کنکور حکایت از عدم مقبولیت رویکرد آموزش عالی دارد/ اعلام نحوه تعیین شهریه دانشگاه آزاد در سال جدید 2020-09-15T17:18:59+04:30

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، نشست خبری محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست ضمن محکوم کردن جسارت به پیامبر اسلام(ص) از سوی یک نشریه فرانسوی، اظهار داشت: این مسائل نشان داد که غرب تاب و تحمل مواجهه با اسلام ناب محمدی(ص) را ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد این افتخار را دارد که در گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد جدید بتواند مسیری مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری را طی کند، گفت: اسلام در حوزه پیشرفت علمی در جایگاه بسیار رفیعی قرار دارد و یکی از مسائل مبارزه غرب با اسلام در این زمینه است.

طهرانچی تصریح کرد: دانشگاه آزاد، دانشگاهی از مردم و برای مردم است. امروز دانشگاه آزاد به‌عنوان 40 درصد از آموزش عالی در تمام حوزه‌های تخصصی علم به فعالیت اشتغال دارد و بیش از 40 درصد از اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد مشغول به تدریس هستند.

وی اضافه کرد: رفتار داوطلبان کنکور در 5 سال اخیر حکایت از عدم مقبولیت آموزش عالی در مقابل خواسته مردم بوده است. تراکم بیش از حد در حوزه رشته‌های پزشکی و عدم وجود داوطلب در حوزه علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی و کشاورزی نشان می‌دهد که مردم رفتار آموزش عالی را نمی‌پسندند و خواستار تغییر این رویکرد هستند.

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: علاوه بر رویکرد فرهنگی، توجه به آینده و اشتغال جوانان نیز در برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در کانون توجه ما است.

طهرانچی گفت: این رویکرد ابتدا باید به آینده شغلی رهنمون شود به همین دلیل دانشگاه باید به‌عنوان گسترش‌دهنده فضای انقلابی در کشور عمل کند؛ همچنین دانشگاه آزاد، دانشگاهی سرآمد و پاسخگو باشد.

** تغییر دانشگاه آزاد از دانشگاهی زنجیره‌ای به دانشگاهی شبکه‌ای

طهرانچی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگترین دانشگاه زنجیره‌ای جهان به‌دنبال این است که به بزرگترین دانشگاه شبکه‌ای دنیا تبدیل شود و سازمان پژوهشی حل مسئله باشد، اضافه کرد: دانشگاه خود باید بتواند اقتصاد پویایی داشته باشد تا کسانی که تربیت می‌کند، عالم و متخصص باشند. برای طی کردن این مسیر نیازمند اجرای برنامه‌هایی بودیم که در حال اجرای آن هستیم.

وی با اشاره به فعالیت سامانه پژوهشیار گفت: در این سامانه حدود 20 عنوان چالش ملی در قالب 100 هزار پژوهش دانشگاهی بارگذاری شده است. حدود 10 هزار دانشجوی دکتری و 10 هزار دانشجوی تخصص پزشکی در یک سامانه در حال انجام تحقیقات خود به‌صورت شبکه‌ای هستند.

طهرانچی در همین زمینه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا 280 هزار کلاس برخط و آن‌لاین در هفته برگزار کرد و توانست رکورد بی‌نظیر پوشش 700هزار دانشجو را داشته باشد. این اتفاق بزرگ، بخشی از تکامل یافتن این دانشگاه شبکه‌ای است.

** دانشجویان بدون نگرانی از سامانه آموزشیار استفاده کنند

وی به فعالیت سامانه آموزشیار نیز اشاره کرد و افزود: سامانه آموزشیار نیز یکی از سامانه‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر دانشگاه شبکه‌ای است. همه سامانه‌ها با مجوزهای وزارتخانه‌های علوم و بهداشت فعال شده است. دانشجویان نگران نباشند و به‌راحتی می‌توانند انتخاب واحد کنند و از سامانه استفاده کنند.

 

طهرانچی در ادامه گفت: اوضاع اقتصادی کشور به‌سبب کرونا تحت تأثیر قرار گرفته است و زندگی مردم به‌خاطر مسائل اقتصادی و تورم افسارگسیخته دچار خدشه شده است. آموزش در سبد خانواده‌ها اولویت چهارم است. آموزش پس از خوراک و پوشاک و مسکن مهم است. نظام آموزش دولتی فقط 15 درصد آموزش عالی را پوشش می‌دهد و مابقی 85 درصد توسط مردم اداره می‌شود.

وی با اشاره به تجدیدنظر صورت‌گرفته در نظام سنتی تعیین شهریه‌ها گفت: بر این اساس میزان شهریه‌ها بر اساس رشته‌ها و واحد محل تحصیل متفاوت خواهد بود. در کل دوره‌ها سرجمع شهریه ثابت را کاهش دادیم و برای ایجاد توازن، شهریه رشته‌های پرطرفدار کمی بر اساس سقف تعیین‌شده افزایش پیدا کرده است. در کل شهریه ثابت دانشجویان جدید الورود از ماکزیمم شهریه ثابت سال گذشته بیشتر افزایش نخواهد داشت.

** تغییرات شهریه‌ای دانشگاه آزاد در سال جدید

طهرانچی با یادآوری اینکه شهریه متغیر براساس نوع درس متفاوت است، تأکید کرد: در حوزه شهریه‌های متغیر در سرجمع افزایش کمتر از 15درصدی را شاهد خواهیم بود.

طهرانچی با اشاره به جزییات بیشتری در این خصوص گفت: به‌طور مثال در ترم گذشته متوسط شهریه ثابت رشته علوم انسانی 555 هزار تومان، متوسط شهریه در علوم پایه 980 هزار تومان، رشته فنی و مهندسی بین یک‌میلیون و 200 هزار تومان تا یک‌میلیون و 400 هزار تومان، رشته‌های علوم پزشکی کارشناسی یک‌میلیون و 800 تا 2میلیون و 300 هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

وی اضافه کرد: در ترم جدید برای ورودی‌های سال 99، شهریه ثابت رشته‌های کاردانی بین 400 تا یک‌میلیون و 200 هزار تومان نسبت به واحد محل تحصیل متفاوت است. در مقطع کارشناسی شهریه ثابت بین 600 تا یک‌میلیون و 500 هزار تومان، کارشناسی ناپیوسته 600 تا یک‌میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: به‌دلیل شرایط کرونا دانشجویان این ترم با پرداخت صرفاً شهریه ثابت می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند و باقی‌مانده شهریه را اقساطی تا پایان ترم پرداخت کنند.

** اجرای طرح 4+12 در دانشگاه

وی به نحوه برگزاری کلاس‌های این دانشگاه اشاره کرد و افزود: طرح 4+12 را در آموزش مجازی سال تحصیلی جدید اجرا می‌کنیم. این طرح به‌گونه‌ای است که 12 جلسه مجازی و چهار جلسه حضوری خواهیم داشت. استاد در جلسات حضوری کیفیت آموزش را پیگیری می‌کند و در واقع مرور مطالب و جلسات گفت‌وگو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نظام یکپارچه آموزشیار به‌خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است. بیش از 3 هزار و 800 آزمون را در ترم گذشته مدیریت کردیم و به‌نحو احسن کنترل شد. کیفیت و کارآمدی دو شعار اصلی ما در نظام آموزش عالی است.

طهرانچی درباره رشته‌های جدید این دانشگاه در سال جدید تصریح کرد: ما رویکرد بین‌رشته‌ای داریم و دانشکده‌های موضوعی مانند حکمرانی، دریا و... با هدف مشخص گرد‌هم می‌آیند. پس از تشکیل دانشکده‌های بین‌رشته‌ای تیم‌های بین‌رشته‌ای به وجود می‌آیند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه ارائه دروس عملی گفت: برای کارورزی و دروس عملی بخشنامه‌ای را در اردیبشت‌ماه 99 ابلاغ کردیم تا دانشجویان در مکان زندگی در واحد دانشگاهی دروس عملی را بگذرانند. دروس عملی به‌صورت گروه‌های کوچک 5 تا 7 نفره در محل زندگی فرد به‌صورت فشرده 12 جلسه در 3 روز برگزار می‌بود و این روش خاص دانشگاه آزاد است که با توجه به پهنه سرزمینی این امکان فراهم شده است.

وی در همین زمینه گفت: کنکور در موعد مقرر برگزار نشد و 400 هزار دانشجوی جدید در اول آبان به ما می‌پیوندند. دانشگاه آزاد باید ظرفیت 700 هزار دانشجوی فعلی را نیز داشته باشد و ترم تحصیلی دانشجویان جدید الورود باید با دانشجویان قدیمی به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره وضعیت جذب دانشجویان مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی امکان خوبی وجود دارد که دانشجویان با ارسال سوابق تحصیلی می‌توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و اگر در کنکور سراسری قبول شدند بدون خسارت به دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در دانشگاه دولتی ثبت‌نام کنند.

** ثبت‌نام 3هزار نفر در دوره بدون‌آزمون دکتری

طهرانچی گفت: در حوزه بدون آزمون کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش به‌صورت استعداد درخشان داریم و بیش از 11 هزار نفر در دوره کارشناسی ارشد و بیش از 3 هزار نفر در دکتری ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره وضعیت اینترنت رایگان دانشجویان دانشگاه آزاد نیز گفت: با وزیر ارتباطات و معاون وی برای اینترنت رایگان یا کاهش هزینه‌های اینترنت تعامل داریم، پیگیری‌ها ادامه دارد. وزارت ارتباطات هر امکانی را که فراهم کند از آن استفاده می‌کنیم و در اختیار دانشجویان قرار خواهیم داد.

وی درباره وضعیت اساتید حق‌التدریس این دانشگاه نیز یادآور شد: ما 80 هزار استاد و یک‌میلیون دانشجو داریم. برخی از اساتید مدرس و برخی هم عضو هیئت علمی هستند. اساتید حق‌التدریس باید با دانشگاه‌ها ارتباط داشته باشند و به ما کمک می‌کنند، به اساتید حق‌التدریس توجه داریم.

** برنامه دانشگاه آزاد برای ارتباط با صنعت

رئیس دانشگاه آزاد درباره ارتباط این دانشگاه با صنعت و برنامه‌های موجود در این بخش نیز گفت: سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد اسلامی با جامعه، صنعت و مردم در ارتباط است. در نظام 100هزارنفری سازمان پژوهشی، 26 هزار استاد فعال هستند. هیچ دانشگاهی در ایران چنین ظرفیت یکپارچه‌ای ندارد. یکی از نظام موضوعات پژوهشی ما حوزه حمل‌ونقل است که 186 استاد در این حوزه در سامانه پژوهشیار در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: طرح پویش صنعت برای تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت در استان اصفهان عملیاتی شده است و بستر بسیار مناسبی است که دانشجو در رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، رشته‌های فنی و مهندسی به‌انتخاب صنعت انتخاب شوند.

طهرانچی ابراز کرد: در طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای) پایان‌نامه‌های خوبی برای کمک به صنعت وجود دارد. در صنعت سلامت، تجارت، کفش و چرم، پدافند غیرعامل و علوم انسانی کارهای خوبی در حوزه پژوهش انجام شده است.

انتهای پیام/+

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)