میرنیوز

۲۷ اقدام تروریستی «جمشید شارمهد»/ تروریست‌ترین سلطنت طلب‌ها انجمن پادشاهی ایران است

۲۷ اقدام تروریستی «جمشید شارمهد»/ تروریست‌ترین سلطنت طلب‌ها انجمن پادشاهی ایران است 2020-08-01T21:30:02+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در اخبار سیما در خصوص دستگیری جمشید شارمهد، اظهار داشت: در بین جریان های سلطنت طلب که اغلب آنها با بیانیه‌ ها و شعار ها خود را اثبات می‌کنند جریان سلطنت طلبی جمشید شارمهد تقریباً از محدود جریانات یا تنها جریانی بود که بسیار خشن و از همه خشن تر بود و به دنبال این بود که با عملیات تروریستی خود را اثبات کند.

وی افزود: آنها در حسینیه سیدالشهدای شیراز و در برنامه رهپویان وصال آن جنایت ددمنشانه را مرتکب شدند که به شهادت جمعی از هموطنان و زخمی شدن جمعی دیگر از هم وطنان عزیز ما منجر شد.

وی افزود: وی به دنبال این بود که با انجام عملیات های گوناگون خود را اثبات کند و حدود ۲۷ اقدام تروریستی جمشید شارمهد و مجموعه آن داشتند که با همت و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان همه آنها خنثی شد. در واقع تروریست ترین جریان سلطنت طلب جریان انجمن پادشاهی ایران و شارمهد معروف به تندر است.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

ذوالنوری در دیدار با سفیر لبنان: به حمایت های خود از لبنان ادامه خواهیم داد

 ذوالنوری در دیدار با سفیر لبنان: به حمایت های خود از لبنان ادامه خواهیم داد
2020-08-12T18:24:13+04:30
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور در سفارت لبنان، جانباختن جمعی از شهروندان لبنانی در اثر فاجعه انفجار بیروت را تسلیت گفت.

سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم

 سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم
2020-08-12T18:24:13+04:30
با احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، تبدیل۱۱۰ هزار هکتار زمین بایر به منطقه قابل کشت، برای ۲.۵ میلیون نفر فراهم می شود.

روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد

 روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد
2020-08-12T18:10:53+04:30
رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات آمریکا همیشه برای نابود کردن برجام بوده است، گفت: قطعنامه ای که آمریکایی ها به شورای امنیت سازمان ملل پیشنهاد داده اند، نقض...

مکرون درباره لبنان به روحانی چه گفت؟

 مکرون درباره لبنان به روحانی چه گفت؟
2020-08-12T17:57:32+04:30
رؤسای جمهور ایران و فرانسه درباره لبنان گفت‌و‌گو کردند.

روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است / آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد

 روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است / آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد
2020-08-12T17:57:32+04:30
رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات آمریکا همیشه برای نابود کردن برجام بوده است، گفت: قطعنامه ای که آمریکایی ها به شورای امنیت سازمان ملل پیشنهاد داده اند، نقض...

ذوالفقاری: به ستاد ملی کرونا پیشنهاد لغو طرح ترافیک تا پایان مردادماه را داده‌ایم

 ذوالفقاری: به ستاد ملی کرونا پیشنهاد لغو طرح ترافیک تا پایان مردادماه را داده‌ایم
2020-08-12T17:30:54+04:30
رئیس کمیته امنیتی انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پیشنهاد ما به ستاد ملی کرونا لغو طرح ترافیک و کاهش حضور کارکنان تا یک سوم تا پایان مرداد ا...

تسلیت قالیباف برای درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

 تسلیت قالیباف برای درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه
2020-08-12T17:30:54+04:30
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت.

توضیحات واعظی درباره غیبت شهردار تهران در جلسات دولت

 توضیحات واعظی درباره غیبت شهردار تهران در جلسات دولت
2020-08-12T17:30:54+04:30
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور علت عدم حضور حناچی در جلسات هیئت دولت را تشریح کرد.

اداره وزارت«صمت» با سرپرست نیاز به حکم حکومتی دارد

 اداره وزارت«صمت» با سرپرست نیاز به حکم حکومتی دارد
2020-08-12T17:30:53+04:30
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ، گفت: با توجه به پایان فرصت سه ماهه رئیس جمهور برای تعیین وزیر «صمت»، اداره این وزارتخانه با سرپرست نیاز به حکم حکومتی دارد.

گفت‌و‌گوی تلفنی روحانی و مکرون

 گفت‌و‌گوی تلفنی روحانی و مکرون
2020-08-12T17:30:53+04:30
رؤسای جمهور ایران و فرانسه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌و‌گو کردند.

گزارش| «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟

 گزارش| «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟
2020-08-12T17:30:53+04:30
۲۳ مرداد سالروز اعلام استقلال بحرین از ایران و پایان قرن‌ها حاکمیتی تاریخی ایران بر این جزیره است. اقدامی که در زمان سلطنت محمدرضاشاه صورت گرفت و استدلال وی...

واعظی: مردم می‌توانند به‌اندازه توان خود بشکه نفت بخرند

 واعظی: مردم می‌توانند به‌اندازه توان خود بشکه نفت بخرند
2020-08-12T15:44:14+04:30
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مردم می‌توانند به‌اندازه توان خود از یک تا ۱۰۰هزار بشکه نفت بخرند.

ظریف: انفجار بیروت تمام دنیا را در شوک فرو برد ولی آمریکا به تحریم لبنان ادامه می‌دهد/ کاخ سفید جایگاهی برای استفاده از مکانیسم ماشه ندارد

 ظریف: انفجار بیروت تمام دنیا را در شوک فرو برد ولی آمریکا به تحریم لبنان ادامه می‌دهد/ کاخ سفید جایگاهی برای استفاده از مکانیسم ماشه ندارد
2020-08-12T15:44:14+04:30
وزیر امور خارجه گفت: فاجعه انفجار بندر بیروت تمام دنیا را متأثر کرد و در شوک فرو برد، اما ایالات متحده علی‌رغم کرونا و این فاجعه، تحریم‌های خود را علیه لبنا...

پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟!

 پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟!
2020-08-12T15:04:13+04:30
عبدالحسین روح‌الامینی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید "آیا شما ۲۰۰میلیون تومان ودیعه مسکن را از مجلس گرفته‌اید یا ...

پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند "بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟!"

 پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند "بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟!"
2020-08-12T14:50:59+04:30
عبدالحسین روح‌الامینی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید "آیا شما ۲۰۰میلیون تومان ودیعه مسکن را از مجلس گرفته‌اید یا ...

ظریف: انفجار بیروت تمام دنیا را در شوک فرو برد ولی آمریکا به تحریم لبنان ادامه می‌دهد/کاخ سفید جایگاهی برای استفاده از مکانیسم ماشه ندارد

 ظریف: انفجار بیروت تمام دنیا را در شوک فرو برد ولی آمریکا به تحریم لبنان ادامه می‌دهد/کاخ سفید جایگاهی برای استفاده از مکانیسم ماشه ندارد
2020-08-12T14:37:33+04:30
وزیر امور خارجه گفت: فاجعه انفجار بندر بیروت تمام دنیا را متاثر و در شوک فرو برد، اما ایالات متحده علیرغم کرونا و این فاجعه، تحریم‌های خود را علیه لبنان ادا...

مصوبات جلسه امروز هیئت دولت

 مصوبات جلسه امروز هیئت دولت
2020-08-12T14:37:33+04:30
هیئت دولت آیین نامه اجرایی ثبت و به روز رسانی اطلاعات و پرداخت‌ها به کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سامانه‌های «کارمند ایران» و «ثبت حقوق و مزا...

پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سوال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰ میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟!

 پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سوال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰ میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟!
2020-08-12T14:37:32+04:30
عبدالحسین روح‌الامینی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا شما ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن را از مجلس گرفته‌اید یا خیر؟ ...

تایمز آو اسرائیل: شریک انتخاباتی بایدن حامی توافق هسته ای است

تایمز آو اسرائیل: شریک انتخاباتی بایدن حامی توافق هسته ای است
2020-08-12T14:20:55+04:30
روزنانه تایمز آو اسرائیل در گزارشی درباره پیشینه سیاسی کامالا هریس شریک انتخاباتی جو بایدن و معاون او در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت او...

چرا سفر جهانگیری به بیروت لغو شد؟

چرا سفر جهانگیری به بیروت لغو شد؟
2020-08-12T14:20:55+04:30
یک پایگاه خبری لبنانی به دلایل لغو سفر معاون اول رییس جمهور کشورمان به بیروت که قرار بود روز دوشنبه گذشته انجام شود، پرداخت.

طرح گشایش اقتصادی و فروش داخلی نفت در انتظار اعلام نظر رهبری

طرح گشایش اقتصادی و فروش داخلی نفت در انتظار اعلام نظر رهبری
2020-08-12T14:20:55+04:30
رییس دفتر رئیس جمهور با اشاره به فرآیند طرح و بررسی موضوع پیش فروش نفت به مردم در جلسه اقتصادی دولت و سران قوا اعلام کرد که این مساله برای تصمیم گیری نهایی خ...

ارتش و سپاه دوشادوش هم برای آرامش ملت گام بر می دارند

ارتش و سپاه دوشادوش هم برای آرامش ملت گام بر می دارند
2020-08-12T13:54:15+04:30
نشست فصلی وحدت و اخوت با حضور فرماندهان عالی ارتش و سپاه ،در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

شانزدهمین جلسه دادگاه مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و متهمان دیگر برگزار شد

شانزدهمین جلسه دادگاه مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و متهمان دیگر برگزار شد
2020-08-12T13:40:57+04:30
شانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۴ متهم دیگر، امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد. ...

آیت‌الله جنتی: دولت و به خصوص مردم در حد توان به لبنان کمک کنند

آیت‌الله جنتی: دولت و به خصوص مردم در حد توان به لبنان کمک کنند
2020-08-12T13:40:56+04:30
دبیر شورای نگهبان با اشاره به "حرکت‌های مومنانه مردم کشورمان در ایام کرونا" توصیه کرد که دولت و به خصوص مردم در حد توان و وسع خود به مردم حادثه دید...

شریعتی: دولت لایحه پیش فروش نفت را به مجلس ارائه دهد

 شریعتی: دولت لایحه پیش فروش نفت را به مجلس ارائه دهد
2020-08-12T13:44:13+04:30
نماینده تهران با بیان اینکه دولت موضوع پیش فروش نفت برای جبران کسری بودجه را دنبال می‌کند، گفت: باید این موضوع در قالب لایحه به مجلس ارائه شود نه اینکه دولت...

نشست فصلی وحدت و اخوت فرماندهان ارتش و سپاه برگزار شد

 نشست فصلی وحدت و اخوت فرماندهان ارتش و سپاه برگزار شد
2020-08-12T13:44:13+04:30
نشست فصلی وحدت فرماندهان ارتش و سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

حجت‌‎‌الاسلام نقدعلی: نمایندگان مانع لابی‌گری دولت در مجلس شوند

 حجت‌‎‌الاسلام نقدعلی: نمایندگان مانع لابی‌گری دولت در مجلس شوند
2020-08-12T13:17:32+04:30
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس مانع لابی‌گری دولت در مجلس شوند، زیرا در روزهای اخیر برای اخذ رأی اعتماد از نمایندگان برای و...

ایجاد ۴ پژوهشکده دفاعی-امنیتی در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

 ایجاد ۴ پژوهشکده دفاعی-امنیتی در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس
2020-08-12T13:17:32+04:30
سردار صفوی از تشکیل چهار پژوهشکده جدید در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس خبر داد.

دژپسند: تصویب لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی موجب شفافیت می‌شود

 دژپسند: تصویب لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی موجب شفافیت می‌شود
2020-08-12T13:17:32+04:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تصویب لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی موجب می‌شود در بورس شفافیت و شراکت در قیمت‌گذاری در محیط رقابتی صورت گیرد که در این...

واعظی: مردم می‌توانند به اندازه توان خود بشکه نفت بخرند

 واعظی: مردم می‌توانند به اندازه توان خود بشکه نفت بخرند
2020-08-12T13:17:32+04:30
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مردم می‌توانند به اندازه توان خود از یک تا ۱۰۰ هزار بشکه نفت بخرند.