میرنیوز

توسعه، امنیت و صلح برای دو ملت ایران و عراق باید تقویت شود

توسعه، امنیت و صلح برای دو ملت ایران و عراق باید تقویت شود 2020-06-27T18:34:47+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر، امروز هفتم تیر، با همتای عراقی خود عثمان علی فرهود مشیر الغانمی تلفنی گفت و گو کرد.

رحمانی فضلی در این تماس تلفنی ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت وزیر کشور عراق، ابراز داشت: امیدوارم بتوانید در این جایگاه برای مردم خوب عراق مؤثر واقع شوید.

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایرانی در ادامه ضمن دعوت از فرهود مشیر الغانمی برای سفر به ایران در اولین فرصت مناسب، افزود: در سال ۱۳۹۷ تفاهم نامه امنیتی با عراق آماده کردیم که امیدوارم در سفر به ایران با حضور شما این تفاهم نامه به امضا برسد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه زمینه‌های همکاری وزارت کشورهای ایران و عراق بسیار زیاد است، تصریح کرد: مبارزه با؛ تروریسم، جرایم سازمان یافته و قاچاق سلاح و مواد مخدر، همچنین همکاری پلیس‌های دو کشور و همکاری‌های مرزی از جمله زمینه‌هایی است که می‌توانیم سطح فعالیت‌های مشترک را تعریف کنیم و زمینه همکاری‌های دو کشور را بیش از پیش مهیا کنیم.

بازارچه‌های مرزی فعال شود

وزیر کشور با دعوت از همتای عراقی خود برای مصوب کردن فعال سازی بیش از پیش مرزها و بازارچه‌های میان دو کشور در دولت عراق گفت: از این طریق می‌توانیم تقویت مبادلات اقتصادی و تجاری را ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

وی افزود: حتی می‌توانیم ساعات کار بازارچه‌های مرزی را تا حتی ۲۴ ساعت افزایش دهیم تا تجار و فعالین تجاری دو کشور، بیشتر بتوانند همکاری کنند.

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به ظرفیت مرز سومار و مرز خسروی در عرصه اقتصادی، از وزیر کشور عراق خواست، فعال سازی این دور مرز برای مبادله بار و کالاهای تجاری در دستور کار قرار گیرد. وی همچنین خواستار پیگیری مشیر الغانمی برای تصویب رسمی شدن مرزهای شیخ صله و شوشمی اقلیم کردستان عراق در دولت این کشور شد و یادآوری کرد؛ این مرزها در ایران مصوب شده و رسمی شدن آن در کشور عراق، تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان و منافع دو کشور را درپی خواهد داشت.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه در نقاطی از مرزهای بین ایران و عراق، هم در شمال و هم در جنوب، متأسفانه شاهد قاچاق سلاح، مهمات و مشروبات الکلی به داخل ایران هستیم، خواستار برگزاری نشست‌های مشترک مسئولان ذیربط دو کشور برای جلوگیری از این موارد شد.

وزیر کشور با اشاره به اهمیت صیانت از ثبات و آرامش در مناطق مرزی دو کشور و با بیان اینکه در منطقه شمالی عراق و اقلیم کردستان برخی گروه‌های تروریستی حضور و فعالیت دارند که هم مشغول رزمایش‌ها و آماده سازی هستند و هم ترددهای مسلحانه به مرزهای ایران دارند و در چندین مورد نیز اقدام‌های مسلحانه داشته اند و از این گروه‌ها حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شود، تأکید کرد: دولت عراق و اقلیم کردستان عراق باید در تأمین امنیت مرزهای مشترک، مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند.

رحمانی فضلی همچنین به وزیر کشور عراق پیشنهاد کرد: به کمک وی، استانداران مرزی دو کشور با هم نشست داشته باشند و همکاری‌های تجاری را افزایش دهند. وزیر کشور با تصریح بر اینکه؛ ایران آمادگی دارد فرصت‌های مناسبی برای سرمایه گذاران عراقی فراهم کند و همینطور آماده است زمینه حضور سرمایه گذاران ایرانی را در کشور عراق فراهم نماید، ابراز امیدواری کرد: دو وزیر کشور به صورت جدی از این روند پشتیبانی کنند.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از این گفت وگوی تلفنی ضمن قدردانی از وزرای کشور پیشین عراق و همچنین عثمان علی فرهود مشیر الغانمی به دلیل تلاش‌های قبلی در حوزه‌های امنیتی، دیپلماسی و تسهیل برگزاری مراسم اربعین، از جمله لغو ویزا و روان سازی تردد زوار در ایام اربعین، گفت: ما در ایران برای برگزاری مراسم امسال اربعین آمادگی داریم و مقدمات این کار را انجام داده ایم ولی با توجه به شرایط و پیامدهای شیوع بیماری کرونا، منتظر تصمیم گیری دولت عراق در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از سه میلیون و هفتصد هزار زائر ایرانی برای حضور در مراسم اربعین به کشور عراق سفر کردند، اظهار کرد: در توافقات قبلی دو کشور، برای اینکه رفت و آمد زوار دو کشور از جمله زائران ایرانی حرم های امام علی، امام حسین، و حضرت عباس علیهم السلام، با سهولت و ایمنی بیشتری انجام شود، مقرر شده بود راه آهن شلمچه- بصره و بزرگراه مهران- کربلا با تقسیم کار بین دو کشور احداث شود.

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان پنهان و آشکار دو ملت ایران و عراق هستند

وزیر کشور ایران درهمین زمینه افزود: ما تکلیف خودمان را انجام دادیم اما ۱۸ کیلومتر در عراق باقی مانده است، بعلاوه یک پل هم در عراق برای بهره برداری از این طرح باید اجرا شود که اگر این ۲ پروژه انجام شود به راحتی می‌توانیم تسهیلات بیشتری برای زوار عراقی و زوار ایرانی فراهم کنیم.

رحمانی فضلی در فراز دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان آشکار و پنهان دو کشور و دو ملت عراق و ایران، از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند که اولاً منطقه را ناامن و ثانیاً مانع از ارتقای روابط بین کشورهای مسلمان شوند، تاکید کرد: امیدوارم با کمک جنابعالی در جهت خنثی کردن نقشه‌های دشمنان، و ادامه مسیر اتحاد و اخوت اسلامی بین دوملت و دو کشور حرکت کنیم و در این مسیر که شهدای زیادی از جمله شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس خون خود را برای احیای آن نثار کرده اند، بیش از پیش تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: خون شهدا موجب اتحاد بیش از پیش دو ملت و دو دولت است و ان شاءا… بتوانیم امنیت، صلح، توسعه و روابط قوی و دوستانه بین دو کشور تقویت کنیم.
وزیر کشور همچنین برای ارائه تجربیات کشورمان در مقابله و مدیریت بیماری کرونا به کشور عراق اعلام آمادگی کرد.

رحمانی فضلی در پایان ضمن تاکید بر اینکه مشتاقانه منتظر حضور الغانمی تهران هستیم تا از نزدیک صحبت کنیم و مسائل را پیش ببریم، ابراز امیدواری کرد: توافق‌های بین ایران و عراق بویژه توافق‌های بین دو رئیس جمهور، کاملاً محقق شده و به ثمر برسد.

وزیر کشور عراق: توسعه همکاری در همه زمینه‌ها به مصلحت دو کشور و دو ملت است

وزیر کشور عراق نیز در این گفتگوی تلفنی، ضمن تشکر از تماس رحمانی فضلی، بر توسعه همکاری دو کشور در حوزه‌های امنیتی، بهداشتی سیاسی، اقتصادی و سایر همکاری‌ها تاکید کرد و گفت: تلاش داریم همکاری در همه زمینه‌ها را توسعه دهیم چرا که به مصلحت دو کشور و دو ملت است.

فرهود مشیر الغانمی با اشاره به تعداد قابل توجه مبتلایان به کرونا و تأکید بر اینکه باید با ویروس کرونا سازگاری کنیم، اظهار کرد: تعدادی از مرزها را بازکردیم و امیدواریم که گشایش مرزها ادامه یابد و نظارت‌ها ادامه یابد تا وضعیت طبیعی در مرزها برقرار شود.

وی ادامه داد: در زمینه همکاری‌ها در مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان یافته، مواد مخدر، قاچاق کالا و پول‌های تقلبی عزم توسعه روابط دو جانبه را داریم زیرا با توجه به مرزهای مشترک طولانی، احتیاج به همکاری و حمایت همدیگر داریم.

وزیر کشور عراق همچنین عنوان کرد: تصمیم داریم بازارچه‌های مرزی را فعال کنیم اما باید با شرایط جدید کرونا سازگار شویم و نباید بگذاریم دولت دست بسته بماند و بایستی شرایط اقتصادی به شرایط طبیعی برگردد تا بتوانیم از این رهگذر کمکی به اقتصاد کشور کرده باشیم.

مشیر الغانمی در خصوص بازگشایی مرز سومار تصریح کرد: با جدیت تلاش می‌کنیم امسال، این مرز را برای اهداف اقتصادی و تبادل تجاری بازگشایی کنیم.

وزیر کشور عراق در ادامه با تاکید بر اینکه پدیده قاچاق پدیده تلخی است که هردو کشور از این موضوع رنج می‌برند، افزود: باید تلاش کنیم که این مسئله کاهش یابد به خصوص قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی به ملت‌ها آسیب وارد می‌کند و باید هر دو کشور در مرزهای خود بیش از پیش مانع از قاچاق شویم.

وی با بیان اینکه صیانت از نوع استفاده از سرزمین‌ها و مناطق مرزی موضوع مهمی است، گفت: بنده پیش از اینکه وزیر کشور شوم مسئول این موضوع بودم. خوشبختانه امنیت در میان دو کشور تا حد زیادی استقرار یافته و نباید اجازه دهیم از سرزمین‌های ما علیه کشور همسایه استفاده شود.

وی همچنین تصریح کرد: حضور مقامات عراقی در ایران و انعقاد پروژه‌های بزرگ بین دو کشور مورد رغبت ما است.

وزیر کشور عراق با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم ظرفیت پذیرش زائران به خصوص زائران ایرانی را ارتقا بخشیم، گفت: البته با توجه به شیوع بیماری کرونا، امسال یک سری هماهنگی و تصمیماتی را انجام می‌دهیم که این تصمیمات زمان بر است و نیاز به هماهنگی دارد.

وی در این زمینه افزود: درخصوص مستندسازی، اجرای جزئیات تفاهم نامه همکاری، رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی نیاز به زمان داریم و باید منتظر بمانیم که در مورد شرایط کرونا در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد تا بتوانیم با شرایط جدید خود را وفق دهیم و مراسم اربعین در شرایط امن و سالم برگزار شود.

مشیر الغانمی ضمن مرور وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور عراق گفت: روز گذشته ۲ هزار و ۸۸۰ مورد ابتلاء به کرونا داشتیم و اکنون تلاش داریم خود را با شرایط سازگار کنیم و کنترلها را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم از هفته آینده با موفقیت از این شرایط عبور کنیم و شرایط را کنترل کنیم، می‌توانیم برای آینده، مراسم اربعین و مرزها و گذرگاه‌های مرزی در این خصوص برنامه ریزی کنیم. انتظار داریم طبق پیش بینی‌های گروه‌های بهداشت، در دو هفته آینده پیک کرونا را پشت سر بگذاریم.

وزیر کشور عراق در پایان با تاکید بر اینکه اطمینان می‌دهیم با جدیت تمام در راستای توسعه و تقویت روابط دو کشور همکاری‌ها به اوج و حداکثر برسانیم، گفت: با تبادل و حضور هیأت‌ها در دو کشور این روابط به خصوص پس از پشت سرگذاشتن مشکل کرونا تقویت خواهد شد، تا بتوانیم برای آینده نقشه‌های دقیق‌تر و مفصل تری را به اجرا درآوریم.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)