میرنیوز

سفر سردار قاآنی ارتباطی با گفت‌وگوی عراق و آمریکا ندارد/ خواهان دوستی با همه کشورهای عربی هستیم

سفر سردار قاآنی ارتباطی با گفت‌وگوی عراق و آمریکا ندارد/ خواهان دوستی با همه کشورهای عربی هستیم 2020-06-15T08:02:30+04:30

به گزارش ایسنا، ایرج مسجدی در گفت‌وگو با شبکه العراقیه، گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران در رابطه با دولت جدید عراق همکاری و تعاون با دولت مصطفی الکاظمی است. ما آماده انجام هرگونه حمایت هستیم. ایران نیازمند عراق است و عراق نیز نیازمند ایران است و در دوره حکومت الکاظمی روابط ما گسترده‌تر خواهد بود.

وی گفت: من هم با آقای کاظمی و هم با دیگر وزرای عراقی دیدار کردم و در رابطه با روابط دوجانبه بحث و گفت‌وگو کردیم. درست است که دولت کاظمی با دولت‌های قبلی فرق دارد اما نیازمندی‌های دو کشور به یکدیگر تغییر نکرده است؛ اختلافات اساسی میان دو کشور وجود ندارد. درست است که وزرا تغییر کرده‌اند اما رویکرد همام رویکرد قبلی است.

ایرج مسجدی در رابطه با تعاملات اقتصادی ایران و عراق گفت: روابط اقتصادی چه بسا در همه زمینه‌ها تقویت شود مثلا در زمینه برق وزیر نیروی ایران هفته پیش به عراق آمد و توافق‌نامه‌های خوبی امضا شد. 

مسجدی تاکید کرد: ما از بازگشایی مرزها به‌طور دور روز در هفته شروع کردیم و این بازگشایی‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد، ما آماده تقویت روابط اقتصادی با عراق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تعاملات و روابط تجاری بین دو کشور به شرایط عراق بستگی دارد، بنابراین ما طبق نیازهای کشور عراق عمل خواهیم کرد، آنچه مهم است تداوم روابط تجاری میان دو کشور است. الحمدلله روابط اقتصادی میان دو کشور مستمر است و ما آماده این تداوم و استمرار هستیم.

سفیر کشورمان در بغداد در ادامه گفت: هرگونه کالایی که وارد عراق شود به درخواست طرف عراقی است و بعد از توافق طرف عراقی کالاهای ایرانی وارد کشورشان می‌شود. غالبا کالاهایی که وارد عراق می‌شود از طریق راه‌های رسمی وارد می‌شود. ما از این مساله که عراق خودکفا شود حمایت می‌کنیم و ان‌شاءالله که تولیدات عراق روز به روز گسترش یابد و ما خودمان در برخی زمینه‌ها از عراق کالا وارد و در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنیم. بنابراین ما تنها به دنبال صادرات نیستیم و علاقه‌مند وارد کردن کالاهای عراقی به ایران نیز هستیم.

وی در رابطه با این‌که آیا سفر سردار قاآنی به عراق با گفت‌وگوهای عراقی -  آمریکایی ارتباط دارد؟ گفت: آقای قاآنی هرگاه به عراق آمد با دعوت رسمی و هماهنگی مسئولان عراقی بود و همه این سفر ها در  راستای تقویت روابط دو کشور است. گفت‌وگوهای عراقی - آمریکایی تصمیم داخلی مسئولان عراقی است و اگر پارلمان عراق از تصمیمات دولت حمایت کند ما نیز حمایت می‌کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد که سیاست جمهوری اسلامی ایران این است که نیروهای آمریکایی نه تنها از عراق بلکه باید از تمام منطقه خارج شوند.

مسجدی تاکید کرد: زمان سفر سردار قاآنی به عراق هیچ ارتباطی با گفت‌وگوی عراق و آمریکا ندارد و این سفر در راستای منافع دو کشور و روابط دوجانبه است، حالا می خواهد مذاکرات باشد یا نباشد.

سفیر کشورمان در بغداد تاکید کرد: از طرف مسئولان رسمی عراق از سردار قاآنی استقبال شد و ایشان جایگزین سردار سلیمانی هستند. ما نباید فراموش کنیم که سردار قاآنی یکی از مسئولین عالی‌رتبه ایران است و مسئولان عراقی احترام خاصی برای او قائل هستند. دیدارهای سردار قاآنی در سطح دیدارهای سردار سلیمانی است و ایشان نقش مهمی در راستای تقویت روابط دو کشور دارد. چه بسا برخی از این دیدارها رسانه‌ای نشود و این مساله طبیعی است اما همه این دیدارها با اطلاع مسئولان عراقی انجام شد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از چهل سال پیش پیروز شد و ما دائما با آمریکا مشکل داشتیم و معتقدیم که مشکل از طرف آمریکایی است. بنابراین معادله دشمنی ایران و آمریکا ۴۰ ساله است. بنابراین مشکلات ما با آمریکا ارتباطی به عراق ندارد، رفتار ما با آمریکا به رویکرد ما بستگی دارد و ارتباطی با عراق ندارد و سیاست‌های آمریکا را هیچ‌گاه نخواهیم پذیرفت زیرا سیاست آن‌ها بر اساس بی‌احترامی، تروریسم، فشار و تحریم است. اگر آمریکا از هرجایی ما را تهدید کند، بی‌شک ما به آن پاسخ خواهیم داد. به همین دلیل ما نمی‌خواهیم که کشورهای منطقه از اختلافات ما با آمریکا آسیب ببینند. پایگاه‌های آمریکایی در منطقه موجب مشکلات است و اگر آمریکا ما را تهدید کند ما نیز پاسخ خواهیم داد. ما به شدت مخالف حضور آمریکایی‌ها در منطقه هستیم و این مساله تنها در مورد عراق نیست بلکه تمام منطقه را شامل می‌شود. آمریکا در امور کشورهای منطقه دخالت می‌کند و از تروریست‌ها حمایت می‌کند و آمریکایی‌ها خودشان عملیات تروریستی انجام می‌دهند. آن ها بودند که سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را به شهادت رساندند.

وی در ادامه گفت: عراق هم با ایران و هم با آمریکا روابط دارد اما مشکل ما با آمریکاست و کشورهایی که از ما انتقاد می‌کنند باید از آمریکا انتقاد کنند زیرا آن‌ها پایگاه‌های‌شان را در منطقه ایجاد کرده‌اند و در کشورهای منطقه دخالت می‌کنند.

مسجدی در ادامه  در رابطه با روابط ایران و عراق، گفت: به نظر ما با توجه به شرایط فرهنگی و سیاسی شاید دولت‌های مختلف عراق برنامه‌های مختلفی داشته باشند اما دو کشور اشتراکاتی باهم دارند و همیشه در کنار هم بوده‌اند، ممکن است روابط کاهش یا افزایش یابد اما این روابط دائما وجود دارد. دولت‌های پیشین عراق برنامه‌های متفاوتی داشتند اما همکاری آن‌ها با ایران دائما خوب بوده است. بنابراین روابط دو کشور با تغییر دولت‌ها هیچ تغییری نخواهد کرد و من مطمئن هستم که در دولت جدید عراق روابط ما گسترش خواهد یافت و ما نیز حامی دولت کاظمی هستیم و کشور عراق دوست ما است.

مسجدی خاطرنشان کرد: ما توصیه می‌کنیم که همه کشورها  بر اساس منافع خود روابط خود با ایران را تنظیم کنند. تحریم های آمریکا علیه ایران تحریم‌های شورای امنیت نیست بنابراین کشورها باید بر اساس منافع خود با ایران ارتباط داشته باشند. ما به عراق توصیه می‌کنیم که تعامل خود با ایران را بر اساس منافع مردم خود مشخص کند نه تحریم‌های آمریکا. بنابراین اگر  عراق به برق ایران نیاز دارد بر اساس منافع مردم خود تصمیم بگیرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت: ما به دنبال ایجاد روابط سازنده با تمام کشورهای اسلامی و عربی هستیم و به دنبال روابط دوستانه و برادرانه با تمام کشورهای جهان هستیم و تنها رژیم غاصب اسرائیل را دولت غیرقانونی و آمریکا را کشور مداخله‌جو و سلطه‌گر می‌دانیم. توصیه ما به همه کشورها این است که خودشان روابطشان با ایران را تنظیم کنند نه بر اساس منافع آمریکا و صهیونیست‌ها. آمریکا از شرایط منطقه سوءاستفاده می‌کند، ما می‌خواهیم که تمام کشورها منطقه دست دوستی به سوی ما دراز کنند. جمهوری اسلامی ایران کشوری اسلامی و دوست همه است، ایران به کدام کشور اسلامی بی‌احترامی کرده است؟ ایران با کدام‌یک از کشورهای اسلامی دشمنی کرده است؟ هرکس خواهان دوستی با ماست ما دست دوستی به سوی او دراز می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی کشورهای منطقه معتقدند که ایران دشمن اول آنان است، گفت: ما یک کشور اسلامی هستیم و این کشورها هیچ‌گونه دشمنی و یا تهدیدی از سوی ایران ندیده‌اند. این ذهنیت آن‌هاست که فکر می‌کنند ایران با آن‌ها دشمنی می‌کند و رژیم صهیونیستی و آمریکا این تصور را به  وجود آورده‌اند و گرنه ما کشوری اسلامی هستیم. ما با آمریکا و صهیونیست‌ها دشمن هستیم اما دوست کشورهای اسلامی هستیم. ما با عراق دوست هستیم اما با آمریکا دشمن هستیم. کشورهای دیگر نیز باید همین راه را در پیش بگیرند و ما دست دوستی به سوی کشورهای اسلامی و عربی دراز می‌کنیم، اگر کسی گفت که ایران دشمن ماست در خطا است، ما دوست داریم که با عربستان، امارات، کویت و قطر روابط خوبی داشته باشیم. از طرف ما هیچ مانعی وجود ندارد. آن‌ها در اشتباهند که می‌گویند ایران در کشورهای آن‌ها دخالت می‌کند، ما از یمن حمایت می‌کنیم و می‌گوییم که سعودی‌ها نباید یمنی‌ها را بمباران کنند، نباید بین دو کشور اسلامی جنگ باشد. این، دخالت یا دشمنی نیست بلکه به سود همه است. همه کشورهای اسلامی باید با ایران روابط خوبی داشته باشند. از طرف ایران هیچ دشمنی‌ای با کشورهای اسلامی وجود ندارد.

مسجدی تاکید کرد: مطمئن باشید که اگر تاکنون روابطی ایجاد نشده است مشکل از ایران نیست، ما به دنبال روابط خوب با کشورهای اسلامی هستیم. من از شما می‌پرسم که ایران چه دخالتی کرده است؟ ایران دائم به دنبال همکاری با عربستان، امارات و کشورهای اسلامی است.

وی در ابطه با اختلافات میان تهران و واشنگتن، گفت: ما پیش از این با آمریکا و اروپا به توافق هسته‌ای رسیدیم و شورای امنیت آن را تایید کرد، چرا ترامپ از توافق خارج شد؟ زیرا او می‌خواهد به ایران زور بگوید و نمی‌خواهد تعاملش با ایران همانند دو کشور مستقل باشد. ترامپ می‌خواهد به همه زور بگوید و این مساله روشن است و این سیاست ترامپ، سیاست قانون جنگل و به عصر حجر  برمی‌گردد. همه کشورها مستقل هستند آیا چه کسی اجازه داده است که ترامپ برای دیگران تصمیم بگیرد؟ آمریکا باید به صلاحیت‌های دیگران احترام بگذارد. این پایگاه‌های آمریکایی در منطقه برای چیست؟ این‌ها برای مبارزه با تروریسم نیست، این‌ها برای دخالت در کشورهای منطقه و حمایت از امنیت رژیم اسرائیل است، این همان دخالت واقعی است. بنابراین پایگاه‌های آمریکا در منطقه مرکز شرّ هستند.

مسجدی گفت: آمریکا می‌خواهد که ایران تسلیم آن‌ها شود، نه تنها رهبر و دولت ایران بلکه حتی بچه ۱۲ ساله ایرانی تسلیم آمریکا نمی‌شود. نه ترامپ و نه بزرگ‌تر از ترامپ نمی‌تواند به ما زور بگوید. ما هیچ ترسی از آمریکا نداریم، ترامپ از همان ابتدا ما را تحریم کرد و راه غذا و دارو  را قطع کرد. ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها در حال پیشرفت است و تسلیم ترامپ نخواهد شد و این شرایط باقی نخواهد ماند. راه چاره این است که ترامپ از ملت ایران غذرخواهی کند و به برجام بازگردد و با احترام با ما صحبت کند. زیرا ایران تسلیم زبان زور ترامپ نخواهد شد.

سفیر کشورمان در عراق تاکید کرد: ما نه خواهان جنگ با آمریکا هستیم و نه مذاکره خواهیم کرد. زیرا ترامپ اهل گفت‌وگو، مذاکره و منطق نیست. آن‌ها نمی‌خواهند مذاکره کنند. آن‌ها می‌خواهند زور بگویند، ایران چندین سال مذاکره کرد و اهل مذاکره است اما ترامپ از آن خارج شد.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با برافراشتن پرچم ایران در تظاهرات اخیر آمریکا، گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل حقانیتی که دارد در تمام دنیا محبوبیت دارد و همه می‌دانند که ما در آمریکا دخالت نمی‌کنیم.

سفیر کشورمان در بغداد در پایان در رابطه با لغو ویزا میان ایران و عراق، گفت: ما با دوستان عراقی توافق کردیم که ویزا به صورت مجانی صادر شود و این مساله ادامه‌دار خواهد بود، اکنون  به‌دلیل شیوع کرونا این توافق لغو شده است اما اگر عراقی‌ها با ما توافق کنند ویزا را به‌طور کلی لغو خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)