میرنیوز

بازگشایی اماکن مذهبی ،رستوران‌ها و آرایشگاه‌ها بعد از ماه رمضان/محدودیت‌های تجمعی ادامه دارد

بازگشایی اماکن مذهبی ،رستوران‌ها و آرایشگاه‌ها بعد از ماه رمضان/محدودیت‌های تجمعی  ادامه دارد 2020-05-11T13:28:26+04:30

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در ابتدای نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اهتمام دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد: در شرایط بد اقتصادی و شرایط تحریمی موظف می‌دانیم از جان و مال مردم حمایت کنیم. خوشبختانه شاهد کاهش مرگ اما افزایش شناسایی بیمارها در سراسر کشور هستیم؛ ما امروز به مرز گرفتن ۳۰ هزار تست در روز نزدیک می‌شویم و بنا داریم به یک و نیم میلیون تست برای تکمیل طرح غربالگری برسیم.

شاهد افزایش بیماریابی در کشور هستیم

وی افزود: فاصله گذاری هوشمند و اقدامات دیگری که انجام شده به این انجامیده که کیس‌های سرپایی افزایش یابد و  این ناشی از برنامه بیماریابی وزارت بهداشت با همکاری دیگر دستگاه‌هاست.

ربیعی با تاکید بر اینکه شاهد افزایش بیماریابی در کشور هستیم، گفت: دو منحنی با شیب آرام روبه پایین در حال حرکت هستند و افزایش تولید مواد ضد عفونی و ماسک و تکمیل تجهیزات بیمارستانی به علاوه برنامه غربالگری و بیماریابی همه این عوامل رمز موفقیت ما در گذر از آثار ناشی از کرونا است.

آمادگی کادر درمانی و فراهم بودن تجهیزات پزشکی ما موجب پایین بودن مرگ‌ها شد

سخنگوی دولت با یادآوری اینکه دولت هشت سناریو برای مقابله با کرونا داشت، ادامه داد: هشت سناریو محتمل در پیشروی ما بود. ما باید یک سناریو انتخاب می‌کردیم؛ یک سناریو آزاد کردن همه رفتارها و طرف دیگر سناریوها؛ سناریو سختگیری کامل و قرنطینه‌ بود.

وی افزود: میان این سناریوها، موارد چهار و پنج را انتخاب کردیم. سخت‌گیری‌های زیادی را انجام دادیم و آمادگی کادر درمانی و فراهم بودن تجهیزات پزشکی موجب شد تعداد مرگ‌های ما رو به پایین باشد.

ربیعی یادآور شد: یک سناریو بدون مداخله بود که اساسا ما آن را دنبال نکردیم. برخی از کشورها هم که آن را دنبال کردند، منصرف شدند. یک سناریو مداخله حداقلی بود. سناریو دیگر، مداخله متوسط به سمت خوب بود. سناریو دیگر، مداخله سنگین و سخت‌گیری حداکثری و سناریو آخر هم سناریو قرنطینه بود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اگر انتخاب ما، سناریو اول بود براساس گزارشی که در ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شد، با ۱۱ هزار فوتی روبه‌رو می‌شدیم، تصریح کرد: در سناریو دوم، تعداد فوتی‌ها ۳۳ هزار نفر بود. سناریو سوم ۱۸ هزار فوتی. در سناریو چهارم، تعداد فوتی‌ها ۱۱ هزار نفر بود و در سناریو پنجم، عدد کمتری. ما بین سناریو چهارم و پنجم را انتخاب کردیم.

ربیعی با بیان اینکه در روزهایی به سمت سخت‌گیری‌های حداکثری حرکت کردیم، تاکید کرد: هم‌اکنون هم حول و حوش سناریو چهارم باید حرکت کنیم و در شهرها به سمت سناریوهای پایین‌تر برویم. در جاهایی که احساس می‌کنیم در چند روز متوالی عدد ما، عدد مناسبی است، باید به سمت سناریوهای پایین‌تر برویم. البته این مسئله به معنای آن نیست که در این سناریوها در آن شهرها ثابت بمانیم.

وی افزود: در جاهایی که احساس می‌کنیم در چند روز متوالی عدد ما، عدد مناسبی است، باید به سمت سناریوهای پایین‌تر برویم. البته این مسئله به معنای آن نیست که در این سناریوها در آن شهرها ثابت بمانیم.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه کماکان رصدها ادامه دارد، تاکید کرد:‌ از مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. رمز موفقیت ما در کنترل بیماری و پیشگیری از به خطر افتادن جامعه از یک طرف و از طرف دیگر، نیفتادن آنها به ورطه فقر و بیکاری، رعایت کامل پروتکل‌ها است. یک همکاری همگانی، یک جنبش عظیم از همکاری و اعتماد برای مراعات است.  

در شرایط عادی به سر نمی‌بریم

ربیعی با تاکید بر اینکه در شرایط عادی به سر نمی‌بریم، تصریح کرد: این تصور نباید به خاطر آنکه در منحنی رو به پایین داریم، شکل بگیرد که شرایط عادی شده است.  

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان گفت: در چند روز متوالی روند ابتلا و مرگ رو به افزایش بوده است که نشان‌دهنده عدم رعایت پروتکل‌هاو فاصله‌گذاری‌هاست. من در جلسه قبل از میانگین ۸۳ درصد گفتم. شاخص‌های آماری ما نشان می‌دهد استان خوزستان زیر ۵۰ درصد مراعات و شاخص همکاری وجود داشته است. این یک نشان برای سایر شهرها است.  


ربیعی ادامه داد: وزارت ورزش مامور شد ورزش‌های غیرتجمعی را بررسی کند و به ستاد بیاورد. محدودیت‌های مکان‌های تجمعی کماکان ادامه دارد و تجمع ممنوع است. مدارس و آموزشگاه‌های ما هیچ گاه تعطیل نشدند. ستاد ملی کرونا گسترش زیرساخت‌های موجود و تداوم فعالیت‌های آموزشی را مورد تاکید قرار داد.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه نباید زیرساخت به وجود آمده را کنار بگذاریم، بلکه باید آن را تقویت کنیم، گفت: به لحاظ اینکه برخی از دانش‌آموزان به امکانات اینترنتی یا وسایل لازم، دسترسی نداشتند و امکان عقب ماندن آنها از آموزش وجود داشت، باید برای آنها فکری و برای بحث آموزش‌های غیرنظری فکری می‌شد. در مقاطع بالا و دبیرستانی نیاز به گفت‌وگو و تعامل با معلمان احساس می‌شد. به همین خاطر، به جز مدارس کودکان استثنایی تصمیم گرفتیم از ۲۷ اردیبهشت مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

حضور هیچ دانش‌آموزی در مدارس اجباری نخواهد بود

وی با بیان اینکه حضور هیچ دانش‌آموزی در مدارس اجباری نخواهد بود، گفت: آنها می‌توانند ساعتی از هفته را با تدریس دروس خاصی سپری و به مدرسه مراجعه کنند. خانواده‌هایی از حضور دانش‌آموزان در مدارس احساس نگرانی می‌کنند و فکر می‌کنند در خانه می‌توانند خودشان جبران تحصیلی را فراهم کنند، هیچ نیازی به حضور نیست.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه هیچ نیازی به حضور در مدرسه وجود ندارد و تصمیم آن به خود مردم واگذار شده است، گفت: در حقیقت مشارکت دادن مردم در انتخاب شیوه آموزش را به مردم واگذار کردیم اما مدارس بازگشایی می‌شوند و معلمان در مدارس حضور خواهند داشت. شیوه تعاملی آموزش همچنان ادامه خواهد داشت برنامه‌های آموزشی صدا و سیما تداوم دارد. ما مدارس را هم باز کردیم تا دانش‌آموزانی که به رفع اشکال و رفع ابهام در دروس نیاز دارند، در کلاس های کارگاهی  به مدرسه بروند.

وی با بیان اینکه در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی دانشگاه به تصمیم نرسیدیم، تاکید کرد: در این زمینه هفته آینده تصمیم خواهیم گرفت. البته درباره بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی هم باید بررسی و تصمیم‌گیری کنیم.  

ربیعی تاکید کرد: در ستاد مقرر شد تمام مساجد و اماکن مذهبی و هیات‌ها از یک طرف و صنوف و رستوران ها آرایشگاه و بعد از ماه مبارک رمضان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت تدریجی بازگشایی می‌شود؛ البته در برخی مناطق سفید با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی این بازگشایی‌ها انجام شده است.  

وی گفت: ما در حساس‌ترین شب های قدر قرار داریم که با شرایط خاص دیگر بیش از هر زمان دیگری به دعا و نیایش و توجه به خدا و تضرع در پیشگاه او نیاز داریم.  

مراسم شب‌های قدر به صورت محدود و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می‌شود

سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری در جلسه روزگذشته ستاد مبارزه با کرونا گفت: رهبری بر تداوم گسترش شبکه بهداشت  که در دولت یازدهم و دوازدهم خوشبختانه مورد توجه بوده است و مقدم کردن پیشگیری بر و درمان تاکید کردند. بدون تردید برگزاری مراسم های شب قدر و ایجاد امکان برای دعا و نیایش با پروردگار در این شب‌ها در این مبارزه ملی با کرونا موثر خواهد بود.

وی گفت: صدا و سیما با همکاری وزارت بهداشت برای پوشش و پخش زنده برنامه‌های شب قدر تدابیری اندیشیده اند تا مردم از این مراسم‌ها که به صورت محدود و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می‌شود، استفاده کنند.

تبادل زندانی بین ایران و آمریکا نیازی به مذاکره ندارد

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره تبادل زندانیان ایرانی وآمریکایی  گفت: آنچه درباره تبادل زندانیان مطرح کردم ناظر به همان پیشنهاد دو سال پیش است که وزیر خارجه کشورمان قبلاً بیان کرده بودند که ما آمادگی داریم همه زندانیان را در همه عالم و نه فقط در آمریکا تبادل کنیم و اظهارات من به این پیشنهاد مرتبط بود.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری تاکید کرد: تصمیم‌گیری و مجاب شدن طرفین برای آزادسازی و تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی نیازی به مذاکره و میانجیگری در آن نیست. اگر عزم و اراده برای این کار باشد، فرآیند انجام آن از طریق دفتر حفاظت منافع که سوییس هست  و بیشتر هم تجربه کارهای اداری را دارد می‌تواند صورت بگیرد.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)