میرنیوز

مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شده است

مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شده است 2020-04-28T16:53:19+04:30

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز (سه‌شنبه) در نشست مشترک ستاد انتخابات کشور با استانداران و ستاد انتخابات استان ها که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن پیامبر اعظم (ص) این وزارت کشور برگزار شد، همچنین از آغاز مقدمات کار برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این وزارتخانه خبر داد و  از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات مرحله دوم به صورت کاملا الکترونیک تاکید کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه با تلاش کلیه دستگاههای اجرایی توانستیم در دوم اسفندماه انتخاباتی سالم و امن را در کشور برگزار کنیم،گفت: وزارت کشور به عنوان نهادی که مسئولیت مستقیم در زمینه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشت، توانست در بخش های مختلف اعم از اجرایی، امنیتی، سیاسی، فنی و پشتیبانی و اطلاع رسانی وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

وی افزود: در این دور از انتخابات، مسئولیت همه نیروهای ستادی با دکتر جمال عرف معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات کشور بود که انصافا عملکردی قابل قبول در سامان دهی نیروهای ستادی و برگزاری آن داشت. امنیت انتخابات هم بر دوش دکتر حسین ذوالفقاری معاونت انتظامی و امنیتی بود که در این حوزه  هم شاهد موفق ترین عملکرد در طول چهار دهه تجربه انتخابات در کشور بودیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نقش بازرسین در سلامت انتخابات بسیار تاثیرگذار بود،  خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ هزار بازرس با ۱۸۰ هزار ساعت آموزش توانستند دوشادوش استانداران و فرمانداران بر حُسن اجرای برگزاری انتخابات نظارت کنند.

وی همچنین از تلاش های بخش های فنی، پشتیبانی، حراست، اطلاع رسانی، ناجا، وزارت اطلاعات، ثبت احوال، قوه قضائیه و مخابرات به خاطر برقراری ارتباطات‌ آنلاین در انتخابات اخیر مجلس تقدیر کرد.

وزیر کشور همچنین از نقش موثر دو وزارتخانه راه و شهرسازی و وزارت نیرو جهت تأمین دسترسی های فیزیکی و بازگشایی جاده ها در طول زمان برگزاری انتخابات، تامین برق و سایر امکانات مورد نیاز تشکر کرد و گفت: با هماهنگی همه نهادهای اجرایی، انتخاباتی کاملا امن و سالم در کشور برگزار کردیم.

رحمانی فضلی در ادامه سخنانش، از ارتباط و همکاری نزدیک شورای نگهبان با وزارت کشور در این دور از انتخابات سخن گفت و تصریح کرد: موضوع انتخابات در کلیت، جزو  افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و در رأس دستاوردهای انقلاب اسلامی است زیرا با این مکانیسم، سرنوشت مردم به دست خود مردم تعیین می شود.

وی یادآور شد: این تعیین سرنوشت درتجربه چهل و اندی ساله اخیر هم تجلی یافته و همواره شاهد مشارکت پرشور مردم در ادوار مختلف انتخابات بوده ایم.

رحمانی فضلی با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات گفت: طبیعی است که هر چه مشارکت مردمی بالاتر باشد، در مشروعیت و مقبولیت نظام سیاسی کشورمان تاثیر مثبت خواهد داشت.

وزیر کشور افزود: در دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی به خاطر مسائلی چون کرونا، برخی موضوعات سیاسی، شرایط آب و هوایی در برخی نقاط و سایر شرایط عمومی کشور، مشارکت نسبت به دوره های گذشته پایین تر بود اما در مجموع باید بگویم که توانستیم انتخابات را دقیقاً مطابق با مرّ قانون و در سلامت و امنیت کامل بدون باطل شدن حتی یک صندوق رای برگزار کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در این دور از انتخابات حدود ۵۵ هزار شعبه اخذ رای درکل کشور مدیریت شد، گفت: برای اجرای صحیح و درست انتخابات، حدود یک میلیون نیرو در کل کشور در حوزه اجرا برای برگزاری و مدیریت شعبات اخذ رای از توزیع تعرفه، نگهداشت این تعرفه ها و  اخذ و شمارش آرا بسیج شده بودند و همه اینها مستلزم کار فشرده بین دستگاه‌های مختلف در یک روز است که در این عرصه نیز موفق بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات، کمترین میزان شکایت را داشتیم و شکایت های اندکی هم که وجود داشت، علیرغم بررسی دقیق، منجر به تغییر نتیجه نشد.

وزیر کشور گفت: با توجه به هماهنگی هیات های اجرایی و هیات های نظارت در سراسر کشور تقریباً بدون اختلاف، نتیجه انتخابات در اسرع وقت اعلام شد و در تایید نتایج نهایی نیز طبق قانون، شورای نگهبان مختار بود که هر گونه شکایت در زمینه صندوق آراء را با هماهنگی فرمانداری ها مورد بررسی قرار دهد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه پس از بررسی ها، نتایج تمامی حوزه های انتخابیه از سوی شورای نگهبان تایید شده است و اکنون منتظر تشکیل مجلس یازدهم در ماه آینده هستیم گفت: انتظارمان از مجلس یازدهم این است که با جهت گیری مثبت و تعامل سازنده با دولت، کمک کند تا بتوانیم مشکلات را از سر راه کشور برداریم و مطالبات مردم را با محور قرار دادن قانون پیگیری و عملیاتی کنیم.

وزیر کشور یکی از موضوعات مهم در مورد انتخابات را طی سالهای اخیر، مساله برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی دانست و اظهارداشت: با اقداماتی که تاکنون صورت گرفته است، تقریباً در همه مراحل و فرایند برگزاری انتخابات، انتخابات الکترونیکی را داریم و فقط اخذ و شمارش آرا باقی مانده که در این دوره هم با شورای نگهبان در این خصوص به توافق نرسیدیم. البته، تمام تلاشمان بر این است که با جلب نظر شورای نگهبان، در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی و  انتخابات ریاست جمهوری تمام مراحل و فرایند انتخابات را الکترونیکی برگزار کنیم.
رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات الکترونیکی اکنون از نظر حیثیتی برای جمهوری اسلامی بسیار مهم  است، گفت: وقتی توانایی های بزرگی را در حوزه مباحث فنی و الکترونیکی مطرح می کنیم و از توانمندی بالایی نیز در این زمینه برخوردار هستیم، نباید با عدم ورود کامل به برخی حوزه ها، مورد انتقاد سایر جوامع واقع شویم و یا در داخل برخی گروههای سیاسی و افراد با این بهانه ها و ارایه تحلیل های گوناگون، ذهنیت جامعه را تحت تاثیر قرار بدهند.

وزیر کشور افزود: البته در این دوره از انتخابات در مساله احراز هویت با کمک دستگاههای الکترونیک جدید، روند بسیار خوبی را طی کردیم، به گونه ای که در انتخابات اسفندماه حتی یک رای تکراری هم نداشتیم و سایر تخلفات انتخاباتی نظیر استفاده از شناسنامه تقلبی و افراد متوفی، در حد کاملاً ناچیز بود که این امر، یک دستاورد بزرگ است و نشان از رو به جلو بودن تلاش ها در این زمینه دارد.

رحمانی فضلی در ادامه سخنانش گفت: به عنوان وزیر کشور و عضوی از دولت تاکید می کنم رویکرد کلی دولت، تعامل با مجلس یازدهم با محوریت حل مشکلات مردم است و  این انتظار را از مجلس جدید دارم که با در نظر گرفتن مسائل و شرایط کلی کشور نظیر شرایط کرونا و پیامدهای آن، تحریم ها و رکود شدید اقتصاد جهانی، به سمتی حرکت کنیم که با هم افزایی توان همه قوای کشور، بتوانیم در خدمت مردم و کشورمان باشیم.

وی افزود: در این عرصه، نیازمند همکاری و تعامل مثبت با یکدیگر هستیم. اصلاح قانون جامع انتخابات از دیگر موضوعاتی بود که وزیر کشور در این نشست به آن اشاره کرد. 

رحمانی فضلی گفت: ما در کشور با  چهار انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری  مواجه هستیم و در حال حاضر با چهار قانون مختلف، انتخابات را برگزار می کنیم.
وی افزود: دولت با هدف اصلاح این وضعیت، لایحه جامع انتخابات را تنظیم و برای تصویب به مجلس دهم فرستاد و خود مجلس نیز همزمان طرحی در این خصوص ارائه داد ولی به دلیل فقدان زمان کافی، کار نهایی شدن قانون جامع انتخابات به عمر این مجلس نمی رسد.

وزیر کشور با اشاره به درگذشت خانم «فاطمه رهبر» یکی از ۳۰ نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم گفت: به دلیل فقدان قانون جامع انتخابات، باید در کل این حوزه بزرگ انتخابیه بار دیگر انتخابات برگزار کنیم وهمه مراحل آن از تشکیل هیاتهای اجرایی و نظارت تا برگزاری انتخابات، صرفاً برای انتخاب یک نماینده از حوزه ای که دارای ۳۰ نماینده است، دوباره طی شود. لذا امیدواریم مجلس یازدهم در جهت اصلاح قانون انتخابات به دولت کمک کند.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال آینده اشاره کرد و اظهارداشت: مقدمات کار انتخابات ریاست جمهوری از نظر اجرایی در وزارت کشور آغاز شده است و امیدواریم کشور در شرایطی قرار داشته باشد که همانند دوره های گذشته، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

وی افزود: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران وجود دارد و ما همه همت و تلاش خویش را به کار خواهیم بست تا بتوانیم این انتخابات را با سلامت کامل و رعایت مُرّ قانون بخوبی برگزار کنیم.

وزیر کشور گفت: به عنوان مسئول اجرایی انتخابات در کشور وظیفه خود می دانم از همه عزیزانی که در انتخابات دوم اسفندماه ما را یاری دادند اعم از دستگاههای اجرایی به ویژه شخص رییس جمهوری، معاون اول ایشان و هیات دولت قدردانی کنم که با وجود فشردگی برنامه ها، به دلیل حساسیت کار و نیازهایی که هست و اصل تعامل با دستگاههای مختلف وقت بسیاری برای این کار گذاشتند.

وی یادآور شد: ایجاد هماهنگی میان دستگاههای مختلف، هیاتهای اجرایی و شورای نگهبان و هدایت این هیاتها در مسیر کار برگزاری انتخابات کار بسیار دشوار و پیچیده ای است اما وزارت کشور و استانداران توانستند این وظیفه سنگین را در انتخابات اخیر بخوبی ایفا کنند.

رحمانی فضلی همچنین ضمن تشکر از سازمان برنامه و بودجه به دلیل تأمین منابع برگزاری انتخابات و مخصوصاً، تامین بودجه دستگاههای احراز هویت رای دهندگان، خاطرنشان کرد: در این انتخابات، هر جا لازم بود از نظر و حمایت دولت و شخص رییس جمهور بهره مند شویم، دریغ نورزیدند و ما را هدایت، حمایت و پشتیبانی کردند.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات مجلس، علاوه بر انجام وظایف و مأموریتهای ذاتی خود، هر جا احساس کرد باید از حقی دفاع شود و یا با برداشتن هر گامی، بر میزان مشارکت مردم در انتخابات افزوده و یا سلامت بیشتر تامین می شود، این کار را انجام داد.

وی افزود: در مسیر احقاق حق و تلاش در جهت تحقق مشارکت هر چه بیشتر مردم، هر جا لازم بود با دستگاههای دیگر، احزاب، گروهها، شخصیتها و افراد متنفذ صحبت و تعامل داشته باشیم، این کار را کردیم و از آنها استمداد طلبیدیم و آنها هم به ما کمک کردند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در مجموع، وزارت کشور آنچه را در ید اختیار و قدرت خویش داشت به کار گرفت تا انتخابات به خوبی انجام شود و همراهی مردم علیرغم همه مشکلات، رضایت مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و سایر مسئولین شاهدی بر این مدعا است.

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون دیگر روند انتخابات مجلس دهم به پایان رسیده است، تصریح کرد: از این پس، کشور به مدت چهار سال در یک مقطع تاریخی شاهد مجلس یازدهم و عملکرد آن خواهد بود و امیدواریم نمایندگان این مجلس، با استفاده از تجربیات همه مجالس، تحلیل و درک درست از شرایط کشور و آینده آن، درک واقعی از مطالبات مردم، رعایت قوانین و مقررات  و با هماهنگی و تعامل با سایر قوا و دستگاههای دیگر بتوانند کارنامه ای درخشان، مفید و موثر در کشور از خود برجای بگذارند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)