میرنیوز

گزارش میدانی تسنیم از فعالیت‌های بسیج در مقابله با کرونا/ جهاد ادامه دارد...

 گزارش میدانی تسنیم از فعالیت‌های بسیج در مقابله با کرونا/ جهاد ادامه دارد... 2020-04-18T14:40:22+04:30

گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم- الان دیگر 2 ماه است که از شیوع ویروس کرونا در کشورمان می گذرد و ایران هم مانند بسیاری از کشورهای جهان در گیرودار مقابله با این ویروس خطرناک قرار دارد.

اواخر بهمن ماه بود که وزارت بهداشت  اعلام کرد اولین مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم شناسایی شده و از آن به بعد کشور آرام آرام  رنگ و بوی مبارزه با کرونا  گرفت.

با جدی‌تر شدن شیوع بیماری کرونا و درگیر شدن تمام کشور به این  بیماری منحوس کمکم دغدغه کمبود  وسایل بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده نیز رخ نمایی کرد و این روند تا جایی ادامه داشت که برخی دلالان و سودجویان وارد بازار شدند و با اقدام به احتکار این اقلام، موجبات کمیاب و گران شدن این وسایل را فراهم آوردند.

بالاخره دولت تصمیم میگیرد برای مقابله با این بیماری ستاد مقابله با بیماری کرونا را به ریاست وزیر بهداشت تشکیل دهد تا تمام ظرفیتهای کشور برای مقابله با این بیماری به صورت یکپارچه و منظم عمل کنند.

اما شاید بتوان گفت مهمترین تصمیم این ستاد، اعلام بسیج ملی غربالگری و مقابله با بیماری کرونا بود که در این بین قرار شد بسیجیان به کمک شبکه بهداشت و درمان کشور بشتابند و علاوه بر غربالگری تمام مردم، هرکاری که از دستشان بر می آید، انجام دهند.

بر همین اساس بسیجیان سراسر کشور که مدتها پیش از درخواست وزارت بهداشت آستین همت بالازده و وارد میدان شده بودند با انگیزهای مضاعف کار را دنبال می‌کنند و ابتدا میداندار تولید اقلام بهداشتی می‌شوند تا دست سودجویان را از بازار قطع کنند و این وسایل را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند؛ به همین جهت بسیجیان هر منطقه با ایجاد قرارگاه های جهادی کار تولید ماسک و مواد  ضدعفونیکننده و توزیع دستکش را بین مردم آغاز میکنند و علاوه بر آن ضد عفونیسازی اماکن عمومی را نیز بر عهده میگیرند.  

 اما این پایان کار نیست و حالا باید به کمک خانوادههایی رفت که  که کسب و کار آنها از بیماری کرونا آسیب دیده است. تهیه بستههای معیشتی و توزیع  آن بین نیازمندان هر محله جلوه دیگری از اقدامات جهادی بسیجیان است.

به منظور کسب اطلاع از چگونگی اقدامات جهادی بسیجیان در مقابله با بیماری کرونا سری به یکی از پایگاههای بسیج تهران زدهایم. پایگاهی که از سال 59 تأسیس و چند مرتبه به عنوان پایگاه نمونه کشوری برگزیده شده است. پایگاه ویژه «سلمان» کن از جمله پایگاههای بسیج در شمال‌غرب تهران  است که از همان روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا آتش به اختیار وارد میدان شده و با گذشت چهل روز همچنان در میدان کمک به مردم ایستاده است.

فرمانده پایگاه، جوانی است که دو ماه پیش به فرماندهی پایگاه انتخاب شده است؛ با این حال با اتکا به روحیه جوانی و تلاش جهادی توانسته به خوبی از پس کار برآید و بسیجیان پایگاه را برای این جهاد در این میدان نیز همدل و همراه کند.

وارد پایگاه که میشوی ساختمانی قدیمی و دو طبقه را میبینی که در حال تعمیر است. جلوی در پایگاه  پر است از موتورهای بسیجیان که نشان از سرزندگی و پویایی این پایگاه قدیمی دارد. کار تعمیرات به نیمه نرسیده است که کرونا آغاز میشود و بسیجیان دست به‌کار مبارزه با آن میشوند.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

بخشی از پایگاه یادگار دوران دفاع مقدس است و قدمگاه 80 شهید این پایگاه  و 130 شهید محله کن و بخش از پایگاه بعد از جنگ ساخته شده است؛ اما حالا بخش جدید و قدیم پایگاه مانند بسیجیان جدید و قدیمی یکدل و همصدا پای کار آمدهاند و تفاوتی بین آنها احساس نمیکنی.

بسیجیان پایگاه ویژه سلمان کن در ابتدا ضدعفونیسازی معابر را شروع میکنند؛ برای این  کار چند وانت بچههای پایگاه و چند دستگاه  سمپاش را از باغداران کن میگیرند و مشغول ضدعفونی سازی محلهشان میشوند. کمکم کار را توسعه  میدهند و با پولی که بچههای پایگاه روی هم می‌گذارند چند دستگاه سمپاش انفرادی هم می خرند تا کار ضدعفونی در کوچه های تنگ و باریک محله کن را که خودرو قادر به ورود در آنها نیست، نیز انجام دهند.

کارها که جلو میرود نیاز می شود تا کار منسجمتر از قبل برنامهریزی و اجرا شود. بسیجیان پایگاه سلمان کن تصمیم می‌گیرند قرارگاهی تشکیل دهند تا هم فعالیت  خودشان منسجمتر شود و هم کمکهای مردم و خیرین منسجمتر شود.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

قرارگاه راهاندازی میشود و آن را به نام سردار سلیمانی نامگذاری میکنند؛ فرماندهای که همین دوسال پیش در یادواره شهدای کن میزبانش بودهاند و از حضور چند ساعتهاش خاطرههای خوبی در ذهنشان مانده است.

فرمانده پایگاه می گوید فعالیتمان را از قبل از عید شروع کردیم. در ابتدا فقط همان کار ضد عفونی محل را انجام می دادیم و شبها که خیابان ها خلوت بود بچه های برای ضد عفونی می رفتند.  بعضی از بچه ها هم به خاطر کار با مواد شیمیایی قدری مریض شدند اما الان حالشان خوب است. بعد از آن با کمک بچه های پایگاه و برخی اهلی محل که نحوه تهیه محلول های ضد عفونی را می  دانستند کار تهیه و توزیع محلول ضد عفونی سطوح را بین مردم آغاز کردیم. یکی از اتاق های پایگاه را به ساخت محلول ضد عفونی اختصاص دادیم و در حیاط پایگاه هم مخزنی قرار دادیم که مواد ضد عفونی کننده را در آن قرار می دادیم.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

بعد بین مردم اطلاع رسانی کردیم که هرکس نیاز به این محلول ها دارد از ساعت 6 بعد از ظهر به پایگاه مراجعه کند تا محلول در اختیارش قرار دهیم. کسانی هم که به دلیل کهولت سن توان آمدن به پایگاه  را نداشتند عده ای از یچه های پایگاه  را مأمور کردیم تا این مواد را به دست آنها برسانند. خدا را شکر مردم هم استقبال خوبی از این اقدام کردند و ما روزانه 4 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده سطوح را بین مردم توزیع  می‌کنیم.

از دوران دفاع مقدس رسمی در بین بسیجیان پایگاه باب شده است که همه ساله روز دوم فروردین همه بسیجیان این پایگاه  جمع شده و به دیدار خانواده های شهدا می روند. علاوه بر این روزهای سه شنبه هر هفته نیز در خانه یکی از خانواده های شهدا مراسم دعای توسل برگزار می کنند تا یاد و خاطره شهدای همیشه زنده بماند.

اما امسال به خاطر شرایط بیماری کرونا مجبور می شوند تا سرکشی عیدانه به خانواده شهدا را جور دیگری برگزار کنند.

فرمانده می گوید: وقتی دیدیم امسال نمی توانیم مانند سالهای گذشته این مراسم را برگزار کنیم و باید شرایط فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم، تصمیم گرفتیم بسته های بهداشتی شامل محلول ضد عفونی کننده دست و سطح، دستکش و ماسک تهیه کرده و همان روز دوم فروردین به منازل خانواده های شهدا مراجعه  کنیم و همان دم درب این بسته ها را بین آنها توزیع کنیم تا هم مراسم سالانه را اجرا کرده باشیم و هم خدمتی به این خانواده ها کرده باشیم.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

با پایان تعطیلات عید، فاز جدید فعالیت این  بسیجیان  آغاز می شود و آنها کار تولید ماسک را نیز آغاز می کنند. بزرگترین اتاق پایگاه را برای تولید ماسک اختصاص می دهند. چند نفر از قدیمی های پایگاه هم پای کار می آیند و با هزینه  شخصی خودشان چند چرخ خیاطی فراهم می کنند و با هزینه ای از خیرین جمع کرده اند پارچه و سایر ملزومات را کنار هم فراهم آورده و مشغول تولید ماسک می شوند و موفق می شوند روزانه 3000 ماسک تولید کنند.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

اما اوج فعالیت های این بسیجیان نیمه شعبان است. 21 فرودین ماه که از راه می رسد بسیجیان پایگاه سلمان تصمیم می گیرند تا امسال جشن نیمه شعبان را متفاوت تر از سال های گذشته اجرا کنند. 

در یکی از اتاق های محلول های ضد عفونی دست را که بر پایه الکل 70 درصد و با کمک سازمان اوقاف تهیه کرده اند را بسته بندی کرده و به همراه ماسک های تولید خودشان  و همچنین محلول ضد عفونی سطح بسته بندی کردند.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

پس از آن بعد از ظهر نیمه شعبان چند وانت از بچه های پایگاه را به سیستم های صوت مجهز می کنند و در قسمت های مختلف محله مستقر می شوند تا هم ضمن توزیع رایگان این بسته های بهداشتی با پخش مولودی های مذهبی دل مردم را شادتر کنند. در این روز همچنین بسته های معیشتی هم بین نیازمندان توزیع شد.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

تلاش بچه های جهادی پایگاه ویژه سلمان کن از چشم مردم هم دور نمی ماند و برخی اهالی محل برای قدردانی از زحمات این بسیجیان پلاکاردی را هم در جلوی پایگاه نصب می کنند. رهبر انقلاب که در بیانات خود موضوع کمک مومنانه را مطرح می کنند باز هم بسیجیان  پایگاه احساس تکلیف می کنند و شروع می کنند به جمع آوری کمک های مردمی و سعی می کنند در این عرصه  نیز عقب نمانند. برای قربانی کردن گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان پول جمع می کنند و توزیع بسته های معیشتی بین مردم را افزایش می دهند.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

حال پس از گذشت نزدیک به  40 روز از فعالیت های قرارگاه جهادی شهید سلیمانی این پایگاه فعالیت آنان همچنان و با قدرت تر از گذشته ادامه دارد.

پایگاهی که سی سال پیش بسیجیانش را برای حضور در جبهه های دفاع مقدس اعزام می کرد حالا بسیجیانش را برای حضور در میدانی دیگر مهیا می کند. میدانی که شاید به  ظاهر سختی اش مانند دوران دفاع مقدس نباشد اما محتوایش همان خدمت صادقانه  به مردم است.

این تنها گوشه ای کوچک از اقدامات صدها پایگاه بسیج در سراسر کشور است که منجر به  تولید میلیونها ماسک و هزاران لیتر محلول ضد عفونی در روز شده است. کار بزرگی که اگر نبود وضع ماهم امروز مانند برخی کشورهای بزرگ جهان بود که مجبور به سرقت محموله های بهداشتی یکدیگر هستند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...

نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟

 نبرد عقلانیت با رادیکالیسم و تحجر؛ گروه‌های سیاسی چه موضعی در قبال مشارکت در انتخابات دارند؟
2024-02-26T06:00:52+03:30
پشتوانه مردمی ناشی از مشارکت زیاد در انتخابات، باعث می‌شود تا دشمن خارجی، هم در سطح عملیاتی از اقدامات ضد امنیتی خود بکاهد و هم در سطح سیاسی و اقتصادی روابط...

رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید

 رهبر انقلاب: راه غلبه بر مشکلات، جمع بین «اعتماد به جمهور مردم و اسلام» است/ ما مطمئن هستیم که این تمدن غربی و بارِ کج، به منزل نخواهد رسید
2024-02-26T06:00:51+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه‌ها شد، جمع بین «...

فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم

 فردا؛ نشست خبری علی مطهری در خبرگزاری تسنیم
2024-02-26T06:00:51+03:30
نشست خبری علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی«صدای ملت» صبح فردا در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد

 وزارت بهداشت تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی نگیرد
2024-02-26T06:00:51+03:30
فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: وزارت بهداشت عاقل‌تر از این است که تصمیم به تعویق قانون افزایش ظرفیت پزشکی بگیرد چون خودش دچار مشکل می...

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:00:50+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند

 مردم در سامانه «انتخاب ایران» مشخصات نامزدهای انتخابات مجلس را مشاهده کنند
2024-02-26T06:00:50+03:30
سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد:ما سامانه‌ای به نام «انتخاب ایران» طراحی کردیم که به معرفی نامزدها در فضای مجازی می‌پردازد و مردم می‌توانند زن...

لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول

 لیست کاندیداهای مورد حمایت حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور منتشر شد+ جدول
2024-02-26T06:00:49+03:30
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند

 قالیباف و آقاتهرانی سرلیست مشترک ائتلاف و پایداری در تهران هستند
2024-02-26T06:00:49+03:30
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.

رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست

 رئیسی: نظارت و مطالبه گری بعد از رای و انتخاب کردن حق مردم است/اختلاف به نفع کشور نیست
2024-02-26T06:00:48+03:30
آیت الله رییسی در دیدار مردم بیرجند گفت: در کشور ما، هم اصل نظام اسلامی با رای مردم «تشکیل» شد، هم نوع حکومت با رای مردم انتخاب شد هم نهادهای ادار...

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی

 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی
2024-02-26T06:00:48+03:30
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند.

لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی

 لیست مشترک "شورای ائتلاف" و "جبهه پایداری" منتشر شد/ حذف دهنوی از لیست نهایی
2024-02-26T06:00:48+03:30
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.

لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد

 لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری مشخص شد
2024-02-24T08:27:44+03:30
اعضای هیات انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) فهرست مشترک این ائتلاف و جبهه پایداری را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)

 عیادت مخبر از جانباز گمنام امام زمان(عج)
2024-02-23T16:01:04+03:30
معاون اول رئیس جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت عیادت کرد.

منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است

 منصوری: کشتی ورزش اول کشور محسوب می‌شود و دولت پشتیبان آن است
2024-02-23T16:01:02+03:30
معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: در رشته کشتی همه حلقه‌های زنجیره‌ موفقیت را داریم و مجموعه دولت پشتیبان و وزارت ورزش پای‌کار ...

حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 حاج‌علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است که همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:54:16+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند

 علی‌اکبری در نماز جمعه: انتخابات یک آوردگاه بزرگ برای همگان است/ امروز همه دشمنان علیه آن بسیج شده‌اند
2024-02-23T13:27:26+03:30
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات آتی یک آوردگاه بزرگ برای همگان است، تاکید کرد: همه جریان ضد انقلاب و ضد ایران با سوابق سیاه خود زیر پرچم کفر و ا...

تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری

 تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری
2024-02-23T12:20:50+03:30
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت روحانی سالک‌الی‌الله حجت‌الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.

حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان

 حمایت جبهه پایداری از کاندیداهای جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان
2024-02-23T11:40:42+03:30
جبهه پایداری طی بیانیه‌ای از کاندیداهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سراسر کشور حمایت کرد.

الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی

 الزامی بر مُهر زدن در شناسنامه رأی‌دهندگان وجود ندارد/ تجمیع تعرفه‌های رأی
2024-02-23T11:40:41+03:30
در انتخابات امسال، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی

 فهرست نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور + اسامی
2024-02-23T09:54:09+03:30
ستاد انتخابات کشور فهرست نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ملجس شورای اسلامی را به تفکیک استان‌ها منتشر کرد.

وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند

 وزیر اطلاعات: مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند
2024-02-23T09:40:51+03:30
حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشار...

مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است

 مقدم‌فر: راه قانونی حل مشکلات انتخاب افراد شایسته از طریق صندوق رأی است
2024-02-23T09:40:50+03:30
کارشناس مسائل راهبردی گفت: انتخابات با مشارکت بالا بدون شک موجب افزایش انسجام ملی می‌شود و متعاقب آن به‌طور طبیعی امنیت ملی افزایش می‌یابد و دندان طمع دشمن ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)