میرنیوز

کزارش میدانی تسنیم از فعالیت‌های بسیج در مقابله با کرونا/ جهاد ادامه دارد...

 کزارش میدانی تسنیم از فعالیت‌های بسیج در مقابله با کرونا/ جهاد ادامه دارد... 2020-04-18T14:14:09+04:30

گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم- الان دیگر 2 ماه است که از شیوع ویروس کرونا در کشورمان می گذرد و ایران هم مانند بسیاری از کشورهای جهان در گیرودار مقابله با این ویروس خطرناک قرار دارد.

اواخر بهمن ماه بود که وزارت بهداشت  اعلام کرد اولین مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم شناسایی شده و از آن به بعد کشور آرام آرام  رنگ  و بوی مبارزه با کرونا را به خود گرفت.

با جدی‌تر شدن شیوع بیماری کرونا و درگیر شدن تمام کشور به این  بیماری کم کم دغدغه کمبود  وسایل بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده نیز رخ نمایی می کند و این روند تا جایی ادامه داشت که برخی دلالان و سودجویان وارد بازار شده و اقدام به احتکار این اقلام کردند و موجبات کمیاب و گران شدن این وسایل که حالا برای مردم  ضروری شده اند فراهم شد.

بالاخره دولت تصمیم می گیرد برای مقابله با این بیماری ستاد مقابله مقابله با بیماری کرونا به رباست وزیر بهداشت را تشکیل دهد تا تمام ظرفیت های کشور برای پیشگیری و مقابله با این بیماری به صورت یکپارچه و منظم عمل کنند.

اما شاید بتوان گفت مهمترین تصمیم این ستاد، اعلام بسیج ملی غربالگری و مقابله با بیماری کرونا بود که در این بین قرار شد بسیجیان به کمک شبکه بهداشت و درمان کشور بشتابند و علاوه بر غربالگری تمام مردم، هرکاری که از دستشان بر می آید را انجام دهند.

بر همین اساس بسیجیان سراسر کشور که مدتها پیش از درخواست وزارت بهداشت آستین همت بالازده و وارد میدان شده بودندبا انگیزه ای مضاعف کار را دنبال می‌کنند. ابتدا میدان دار تولید اقلام بهداشتی می‌شوند تا دست سودجویان را از بازار قطع کرده و این وسایل را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند. به همین جهت بسیجیان هر منطقه با ایجاد قرارگاه های جهادی کار تولید ماسک و مواد  ضدعفونی کنند و توزیع دستکش را بین مردم آغاز می کنند و علاوه بر آن ضد عفونی سازی اماکن عمومی را نیز بر عهده می گیرند.  

 اما این پایان کار نیست و حالا باید به کمک خانواده هایی رفت که  که کسب و کار انها از بیماری کرونا آسیب دیده است. تهیه بسته های معیشتی و توزیع  آن بین نیازمندهان هر محله جلوه دیگری از اقدامت جهادی بسیجیان است.

به منظور کسب ازطلاع از چگونگی اقدامات جهادی بسیجیان در مقابله با بیماری کرونا سری به یکی از پایگاه های بسیج تهران زده ایم. پایگاهی که از سال 59 تاسیس شده و چند مرتبه به عنوان پایگاه نمونه کشوری برگزیده شده است. پایگاه ویژه «سلمان» کن از جمله پایگاه  های بسیج در شمالغرب تهران  است که از همان روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا آتش به اختیار وارد میدان شده و با گذشت چهل روز همچنان در میانه میدان کمک به مردم ایستاده است.

فرمانده پایگاه، جوانی است که دو ماه پیش به فرماندهی پایگاه انتخاب شده است. با این حال با اتکا به روحیه جوانی و تلاش جهادی توانسته به خوبی از پس میدان  برآید و بسیجیان پایگاه را برای این جهاد در این میدان نیز همدل و همراه کند.

وارد پایگاه که می شوی ساختمانی قدیمی و دو طبقه را می بینی که در حال تعمیر است. جلوی درب پایگاه  پر است از موتورهای بسیجیان که نشان از سرزندگی و پویایی این پایگاه  قدیمی دارد. کار تعمیرات به نیمه نرسیده است که کرونا آغاز می شود و بسیجیان دست بکار مبارزه با آن می شوند.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

بخشی از پایگاه یادگار دوران دفاع مقدس است و قدمگاه 80 شهید این پایگاه  و 130 شهید محله کن و بخش از پایگاه بعد از جنگ ساخته شده است. اما حالا بخش جدید و قدیم پایگاه مانند بسیجیان جدید و قدیمی یکدل و همصدا پای کار آمده اند و تفاوتی بین آنها احساس نمی کنی.

بسیجیان پایگاه ویژه سلمان کن در ابتدا ضدعفونی سازی معابر را شروع می کنند. برای این  کار چند وانت بچه های پایگاه و چند دستگاه  سمپاش را از باغداران کن می گیرند و مشغول ضدعفونی سازی محله شان می شوند. کم کم کار را توسعه  می دهند و با پولی که بچه های پایکاه روی هم می گذارند چند دستگاه سمپاش انفرادی هم می خرند تا کار ضد عفونی در کوچه های تنگ و باریک محله کن که خودرو قادر به ورود در آنها نیست را نیز انجام دهند.

کارها که جلو می رود نیاز می  شود تا کار منسجم تر از قبل برنامه ریزی و اجرا شود. بسیجیان پایگاه سلمان کن تصمیم میگیرند قرارگاهی تسکیل دهند تا هم فعالیت  خودشان منسجم تر شود و هم کمک های مردم و خیرین منسجم تر شود.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

قرارگاه راه اندازی می شود و آن را به نام سردار سلیمانی نامگذاری می کنند. فرمانده ای که همین دوسال پیش در یادواره شهدای کن میزبانش بوده اند و از حضور چند ساعته اش خاطره های خوبی در ذهنشان مانده است.

فرمانده پایگاه می گوید فعالیتمان را از قبل از عید شروع کردیم. در ابتدا فقط همان کار ضد عفونی محل را انجام می دادیم و شبها که خیابان ها خلوت بود بچه های برای ضد عفونی می رفتند.  بعضی ازبچه ها هم به خاطر کار با مواد شیمیایی قدری مریض شدند اما الان حالشان خوب است. بعد از آن با کمک بچه عای پایگاه و برخی اهلی محل که نحوه تهیه محلول های ضد عفونی را می  دانستند کار تهیه و توزیع محلول ضد عفونی سطوح را بین مردم آغاز کردیم. یکی از اتاق های پایگاه را به ساخت محلول ضد عفونی اختصاص دادیم و در حیاط پایگاه هم مخزنی قرار دایم که مواد ضد عفونی کننده را در آن قرار می دادیم.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

بعد بین مردم اطلاع رسانی کردیم که هرکس نیاز به این محلول ها دارد از ساعت 6 بعد از ظهر به پایگاه مراجعه کند تا محلول در اختیارش قرار دهیم. کسانی هم که به دلیل کهولت سن توان آمدن به پایگاه  را نداشتند عده ای از یچه های پایگاه  را مامور کردیم تا این مواد را به دست آنها برسانند. خدا را شکر مردم هم استقبال خوبی از این اقدام کردند و ما روزانه 4 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده سطوح را بین مردم توزیع  می‌کنیم.

از دوران دفاع مقدس رسمی در بین بسیجیان پایگاه باب شده است که همه ساله روز دوم فروردین همه بسیجیان این پایگاه  جمع شده و به دیدار خانواده های شهدا می روند. علاوه بر این روزهای سه شنبه هر هفته نیز در خانه یکی از خانوده های شهدا مراسم دعای توسل برگزار می کنند تا یاد و خاطره شهدای همیشه زنده بماند.

اما امسال به خاطر شرایط بیماری کرونا مجبور می شوند تا سرکشی عیدانه به خانواده شهدا را جور دیگری برگزار کنند.

فرمانده می گوید: وقتی دیدیم امسال نمی توانیم مانند سالهای گذشته این مراسم را برگزار کنیم و باید شرایط فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم، تصمیم گرفتیم بسته های بهداشتی شامل محلول ضد عفونی کننده دست و سطح، دستکش و ماسک تهیه کرده و همان روز دوم فروردین به منازل خانواده های شهدا مراجعه  کنیم و همان دم درب این بسته ها را بین آنها توزیع کنیم تا هم مراسم سالانه را اجرا کرده باشیم و هم خدمتی به این خانواده ها کرده باشیم.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

با پایان تعطیلات عید، فاز جدید فعالیت این  بسیجیان  آغاز می شود و آنها کار تولید ماسک را نیز آغاز می کنند. بزرگترین اتاق پایگاه را برای تولید ماسک اختصاص می دهند. چند نفر از قدیمی های پایگاههم پای کار می آیند و با هزینه  شخصی خودشان چند چرخ خیاطی فراهم می کنند و با هزینه ای از خیرین جمع کرده اند پارچه و سایر ملزومات را کنار هم فراهم آورده و مشغول تولید ماسک می شوند و موفق می شوند رزانه 3000 ماسک تولید کنند.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

اما اوج فعالیت های این بسیجیان نیمه شعبان است. 21 فرودین ماه که از راه می رسد بسیجیان پایگاه سلمان تصمیم می گیرند تا امسال جشن نیمه شعبان را متفاوت تر از سال های گذشته اجرا کنند. 

در یکی از اتاق های محلول های ضد عفونی دست را که بر پایه الکل 70 درصد و با کمک سازمان اوقاف تهیه کرده اند را بسته بندی کرده و به همراه ماسک های تولید خودشان  و همچنین محلول ضد عفونی سطح بسته بندی کردند.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

پس از آن بعد از ظهر نیمه شعبان چند وانت از بچه های پایگاه را به سیستم های صوت مجهز می کنند و در قسمت های مخلتف محله مستقر می شوند تا هم ضمن توزیع رایگان این بسته های بهداشتی با پخش مولودی های مذهبی دل مردم را شادتر کنند.در این روز همچنین بسته های معیشتی هم بین نیازمندان توزیع شد.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

تلاش بچه های جهادی پایگاه ویژه سلمان کن از چشم مردم هم دور نمی ماند و برخی اهالی محل برای قدردانی از زحمات این بسیجیان پلاکاردی را هم در جلوی پایگاه نصب می کنند. رهبر انقلاب که در بیانات خود موضوع کمک مومنانه را مطرح می کنند باز هم بسیجیان  پایگاه احساس تکلیف می کنند و شروع می کنند به جمع آوری کمک های مردمی و سعی می کنند در این عرصه  نیز عقب نمانند. برای قربانی کردن گوشفندو توزیع آن بین نیازمندان پول جمع می کنند و توزیع بسته های معیشتی بین مردم را افزایش می دهند.

بسیج | سازمان بسیج مستضعفین , ویروس کرونا ,

حال پس از گذشت نزدیک به  40 روز از فعالیت های قرارگاه جهادی شهید سلیمانی این پایگاه فعالیت آنان همچنان و با قدرت تر از گذشته ادامه دارد.

پایگاهی که سی سال پیش بسیجیانش را برای حضور در جبهه های دفاع مقدس اعزام می کرد حالا بسیجیانش را برای حضور در میدانی دیگر مهیا می کند. میدانی که شاید به  ظاهر شختی اش مانند دوران دفاع مقدس نباشد اما محتوایش همان خدمت صادقانه  به مردم است.

این تنها گوشه ای کوچک از اقدامات صدها پایگاه بسیج در سراسر کشور است که منجر به  تولید میلیونها ماسک و هزاران لیتر محلول ضد عفونی در روز شده است. کار بزرگی که اگر نبود شتید وضع ماهم امروز مانند برخی کشورهای بزرگ جهان بود که مجبور به سرقت محموله های بهداشتی یکدیگر هستند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)