میرنیوز

کاظم خاوازی وزیر شد

کاظم خاوازی وزیر شد 2020-04-08T11:27:31+04:30

به گزارش ایسنا، جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد تا برنامه و صلاحیت کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را بر اساس آیین‌نامه جدید بررسی کند.

پیش از سخنان موافقان و مخالفان احمدعلی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت که ۹۰ درصد برنامه‌ها، سیاست‌ها و رویکردهای وزیر پیشنهادی جهاد کشاروزی منطبق و همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های کلان کشور است. ایشان فردی باهوش، عالم به امور کشاورزی، مطلع به منابع آب و خاک کشور و اهل تعامل با دیگر دستگاه‌های مرتبط هستند.

در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی؛

صادقی: جامعه دانشگاهی خاوازی را برای سمت وزیر شایسته نمی‌داند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: ایشان گرفتار همان گلوگاه‌های فسادی خواهد شد که در دوره آقای محمود حجتی اتفاق می‌افتد برنامه ایشان شعاری و اغراق گونه است.

به گزارش ایسنا، محمود صادقی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در مخالفت با رای اعتماد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: این روزها مجلس از گردانه نظام تصمیم گیری خارج شده است. خوب بود آقای خاوازی را هم از همان سازوکارهای قبلی رد می‌کردید تا نیازی به رای اعتماد نداشته باشد. حکم حکومتی واختیارات رهبری، ظرفیتی ارزشمند است اما نباید این ظرفیت مهم را برای اموری که از طریق سازوکارهای عادی قابل حل است، هزینه کنیم. فرآیند پر از ایراد تصویب قانون بودجه 99 و استفاده از صندوق توسعه ملی نیازمند تصویب مجلس است.

مخالفان با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

صادقی: جامعه دانشگاهی خاوازی را برای سمت وزیر شایسته نمی‌داند

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: ایشان گرفتار همان گلوگاه‌های فسادی خواهد شد که در دوره آقای محمود حجتی اتفاق می‌افتد برنامه ایشان شعاری و اغراق گونه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به «تصدی گری و دخالت‌های دولتی در بخش کشاورزی» تاکید کرد: می‌دانیم متصدی صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت است، در حالی که سیاست گذاری تولید در وزارت خانه جهاد کشاورزی انجام می‌شود. این تعارض معضلی است که هیچ راه حلی برای برون رفت از آن ارائه نشده است. راهکارهای شما برای تعامل با مراکز دانشگاهی به اندازه کافی نیست. من از همکاران دانشگاهی برای نقد برنامه شما درخواست کردم به نظر می‌رسد که جامعه علمی شما را شایسته تصدی گری وزارت خانه جهاد کشاورزی نمی‌دانند؛ چرا که شما تجربه کمی دارید مدت کوتاهی معاون وزیر بودید و مدت کوتاه دیگری رئیس موسسه تحقیقات آب و خاک. صرف این که مدیر گروه علمی بودید برای تصدی  وزارت خانه جهاد کشاورزی کافی نیست.

مقصودی: خاوازی چه برنامه‌ای برای حذف سودجویان و دلالان دارد؟

نماینده سبزوار با طرح این پرسش که برنامه وزیر پیشنهادی کشاورزی درباره قیمت بالای محصولات کشاورزی چیست، گفت: آقای خاوازی برنامه شما برای حذف سودجویان و دلالان چیست؟ می‌خواهید چکار کنید تا به جای ثروتمند شدن سودجویان و دلالان، کشاورزان ثروتمند شوند؟

حسین مقصودی در بخشی از سخنان خود در مخالف وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: کشاورزی مشکلات عدیده‌ای دارد، منابع طبیعی با روستاییان و دامداران درگیر است، قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی به خوبی اجرا نمی‌شود و همه این وضعیت باعث خالی شدن روستاها از سکنه شده است.

موافقان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

وکیلی: خاوازی می‌تواند کشاورزی سنتی را به کشاورزی علمی تبدیل کند

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اکنون حوزه کشاورزی نیاز به فردی دانشمند و عالم دارد، تاکید کرد که خاوازی وزیر پیشنهادی کشاورزی می‌تواند آرزوی تحول بزرگ در حوزه کشاورزی یعنی عبور این حوزه از سنتی بودن به علمی بودن را محقق سازد.

وی در بخشی از سخنان خود در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: اهمیت غذا در کشوری که ادعای استقلال دارد بر کسی پوشیده نیست. در بحران کنونی قفسه‌های سوپرمارکت‌ها در مقایسه با کشورهای دیگر که مدعی پیشرفت هستند پر است و این نشان از آن دارد که دیگران در گذشته در حوزه کشاورزی در کشور زحمت‌های زیادی کشیدند که در این موضوع در بخشی مدیون آقای حجتی و همکاران ایشان در این وزارتخانه هستیم.

مرادی: خاوازی دارای شایستگی لازم برای تصدی وزارت کشاورزی است

نماینده مردم قروه و دهلران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مهارت‌های فنی، توانایی رهبری، عملگرایی، تواضع و مردم‌داری آقای خاوازی سبب شده همواره به عنوان مدیری نمونه از ایشان یاد کنند.

علی محمد مرادی در بخشی از سخنان خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، بیان کرد: در نزد خداوند قسط از عدالت بالاتر است و رای دادن نیز نوعی شهادت محسوب می شود. خداوند می فرماید حتی اگر گفتن حق و شهادت علیه شما و یا به ضرر پدر و مادر شماست، با صداقت و حقانیت شهادت دهید. بنده نیز از شما می خواهم امروز به حق شهادت داده و نظر جناحی و گروهی را کنار بگذارید. اگر آقای خاوازی شایستگی لازم را نداشت بنده در اینجا از ایشان حمایت نمی کردم.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای خاوازی فردی مناسب برای این پست بوده و توانایی این کار را دارد. از شما می خواهم با رای اکثریت از ایشان حمایت کنید.ایشان شایستگی تصدی این وزارت خانه را دارا هستند.

قوامی: سلامت مالی از ویژگی‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است

نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی سلامت مالی را از ویژگی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی عنوان کرد.

هادی قوامی در بخشی از سخنان خود در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به عنوان موافق، ادب، نزاکت، گشاده رویی، سعه صدر ، روابط عمومی، مهارت‌های فنی، جامعه نگری، عمل گرایی ، نوآوری و مسئولیت پذیری را از دیگر ویژگی‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دانست.

خاوازی: حق کشاورزان در زمینه قیمت‌های تضمینی را پس می‌گیرم

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: قول می‌دهم با هر نوع پیگیری که شده حق کشاورزان را در زمینه قیمت‌های تضمینی پس بگیرم.

کاظم خاوازی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجاهدت‌های تیم بهداشت و درمان و تسلیت به علت فوت بیماران مبتلا به کرونا از همه موافقان و مخالفان خود تشکر کرد و گفت: از مولفه‌های اثر گذار در تولید، ابزارهای حمایتی است. تولید بخش کشاورزی در همه کشورها با حمایت دولت سرپا نگه داشته می‌شود. آزاد ترین اقتصادها هم موضوع امنیت غذایی را به نوسانات بازار نمی‌سپارند با عنایت به سهم بخش کشاورزی در رشد اقتصادی کشور، حمایت از این بخش ضروری است.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی خطاب به نمایندگان تاکید کرد: با هر نوع پیگیری که شده قول می‌دهم حق کشاورزان را در زمینه قیمت‌های تضمینی پس بگیرم.

خاوازی وزیر کشاورزی شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی صلاحیت کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی کشاورزی با 196 رای موافق،15  رای مخالف و4  رای ممتنع از مجموع 210 نماینده حاضربه کاظم خاوازی به عنوان وزیر  کشاورزی رای اعتماد دادند.

در جریان بررسی صلاحیت محمود صادقی و حسین مقصودی نمایندگان تهران و سبزوار به عنوان مخالف و هادی قوامی، علی محمد مرادی و محمد علی وکیلی نمایندگان اسفراین، قروه و تهران به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کشاورزی صحبت کردند.

پیش از این خاوازی معاون وزیر و رییس موسسه تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بود.

جهانگیری: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: در سال ۹۸ گرفتاری های متعددی برای کشور پیش آمد که به فضل الهی این سال را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم خدا این توفیق را عنایت کند تا بتوانیم بر مشکلات پیش‌روی کشور در بخش های مختلف غلبه پیدا کنیم و مردم عزیز ما سریع‌تر از شر ویروس منحوس کرونا نجات پیدا کنند و خدا به همه کسانی که گرفتار بیماری و در بیمارستان هستند شفای عاجل عطا کند.

وی با بیان اینکه سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ گرفتاری های متعددی برای کشور پیش آمد که به فضل الهی این سال را پشت سر گذاشتیم؛ در ابتدای سالی که گذشت تعداد زیادی از استان های کشور گرفتار سیل شدند که به لطف خدا بخش قابل توجهی از خسارات وارده در این زمینه جبران شده و ان‌شاءالله بخش‌های باقیمانده نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)