میرنیوز

پزشکیان:آمریکا باید تعهداتش را انجام دهدتا به برجام برگردیم/ کسری بودجه را از بورس جبران نخواهیم کرد

پزشکیان:آمریکا باید تعهداتش را انجام دهدتا به برجام برگردیم/ کسری بودجه را از بورس جبران نخواهیم کرد 2024-07-02T22:36:21+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قسمت اول دومین مناظره مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: قبل از اینکه وارد این بحث شوم دیشب این‌گونه تداعی شد که من خدمت سردار ملی کشور شهید قاسم سلیمانی بی احترامی صورت گرفت. بنده ایشان را غرور ملی و خار چشم دشمنان می دانم و الگویی که اگر جوانان ما راه ایشان را ادامه دهند بسیاری از مشکلات کشور را حل خواهیم کرد. چه در خارج به عنوان قهرمان ظلم ستیز و در داخل یاور همه افراد چه باحجاب چه بی حجاب.

وی افزود: از ابتدا گفتیم چارچوب قانون را اجرا می‌کنیم و مسیر سیاست‌های کلی نظام را طی خواهیم کرد.

آمریکا باید تمام تعهداتش را اجرا کند تا ما به برجام برگردیم

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: یکی از مباحثی که وجود دارد این است که امریکا باید تمام تعهداتش را اجرا کند تا ما هم برگردیم. ما باید در مورد این موضوع با دیگران هم صحبت کنیم تا راه حل برون رفت از این قضیه چگونه است. با کمیسیون امنیت مجلس، شورای امنیت و … صحبت خواهیم کرد تا به زبان و نگاه مشترک برسیم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: وقتی وارد گفتگو می‌شویم اگر با یک گزینه وارد شویم اگر مورد اقبال قرار نگیرد قطع می‌شود. آیا در کشور تصمیم داریم فقط با یک گزینه وارد گفتگو شویم یا گزینه‌های دیگری هم داشته باشیم تا با عزت مصلحت حکمت به نتیجه برسیم. همیشه یک گزینه ممکن است منجر به شکست شود. این موضوع نیز به کارهای کارشناسی بر می‌گردد. ابتدا اینکه باید بدانیم ایا می‌خواهیم مشکلات با دنیا را حل کنیم یا خیر. اگر می‌خواهیم حل کنیم باید گزینه‌ها را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: اگر یک گزینه داشته باشیم و آنها هم نپذیرند یعنی می‌خواهیم تا آخر با همین نگاه با تحریم‌ها بمانیم. ایا به مصلحت است؟ هیچ حاکمیتی در داخل قفس نمی‌تواند به شکوفایی و پویایی برسد. برای رسیدن به شکوفایی ابتدا با کشورهای همسایه به تعامل برسیم و سپس با دنیا. لازمه این اقدام داشتن برنامه با استفاده از نظرات کارشناسان و چارچوب‌های قانونی است.

هیچ وقت قرار نیست تمام تحریم‌ها را لغو کنیم

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ وقت قرار نیست تمام تحریم‌ها را لغو کنیم بلکه باید ببینیم ما چه می‌دهیم و آنها چه می‌دهند. ابتدا باید ببینیم می‌خواهیم مشکلات با دنیا را حل کنیم یا خیر و بعد گزینه‌ها را بررسی کنیم. باید آنچه که منجر به پویایی کشور می‌شود و به مصلحت کشور است را در دستور کار قرار دهیم و متخصصان باید راه برون رفت از این بن بست‌ها را پیدا کنن. به اعتقاد من باید از این بن بست‌ها خارج شویم.

پزشکیان بیان کرد: می‌دانید آلترناتیو یعنی چه؟ من می‌گویم با آلترناتیوها و گزینه‌ها می‌روم.

پزشکیان گفت: گفت‌وگو راه حل دارد؛ بعد از مذاکرات شما ایران تحریم شده است.

پزشکیان گفت: شما برنامه دارید؟ من اگر دروغ می گویم من را محاکمه کنید، اگر جلیلی دروغ می‌گوید، محاکمه‌اش کنید.

پزشکیان گفت: شما پشت پرده بودید دولت در سایه بودید، آنچه که برادرمان می‌گوید این آمار غلط است. روندی که پولی به جامعه آمده است با درصد رشد فرق می‌کند. چیزی که دیروز من به شما نشان دادم پولی است که دولت چاپ کرده است. اینکه ما چقدر پول مملکت را اضافه کردیم در این دوره آمارش معلوم است. زندگی مردم نیز معلوم است.

مردم شما با پولتان می‌توانید بروید نان، خانه و گوشت بخرید؟

وی افزود: مردم شما با پولتان می‌توانید بروید نان، خانه و گوشت بخرید؟ چطور است که این‌ها نگذاشتند پول زیاد شود و روند مشکل ندارد پس چرا مردم گرفتار شدند؟ چرا بازنشسته‌ها دم مجلس می‌آیند و این‌ها کتکش می‌زنند؟ مگر نگفتند اشتغال دو برابر خواهد شد؟ مگر نگفتند سال یک میلیون مسکن ساخته می‌شود؟ مگر قرار نبود تورم را تک رقمی کنند؟ پدر مردم با این تورم ۴۰ درصدی در می‌آید.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: بعد می‌گویند ما بلدیم و برنامه داریم، برنامه را با آقای رئیسی می‌دادید! مردم زمان آقای خاتمی وضعیت شما بهتر بود یا نبود؟ بدانید این آدم‌هایی که با این نگاه می‌گویند شما بلد نیستید کل بلد بودن این‌ها این است که در شورای امنیت رئیس بوده است! چند تا کاغذ را امضا می‌کرده است. آدمی که مدیریت نکرده است و حتی یک اداره را اداره نکرده است، حالا آمده است و برای مملکت می‌گوید من برنامه دارم.

وی افزود: دیروز سوال پرسیدم آیا دولت رئیسی برنامه داشت یا نداشت. اگر دولت رئیسی برنامه داشت پس این برنامه که شما آورده‌اید چه است؟ از این طرف می‌گویند شما قانون را اجرا نمی‌کنید و از طرف دیگر می‌گوید ما برنامه داریم. و در ضمن لطف کند بگویند برنامه‌شان چه است؟

وی افزود: همین امروز نزدیک ۱۵۰ اقتصاددان امضا کردند و از روند کاری ما دفاع کردند. این‌ها یه عده هستند و نشسته‌اند در جایی به نام دولت سایه و برای همه چیز تصمیم می‌گیرند و بعد می‌گویند ما اله می‌کنیم. در تئوری آدم می‌تواند هر حرفی بزند. شما دولت آقای خاتمی را مقایسه کن با حرف‌هایی که الان می‌زنی.

پزشکیان گفت: مردم شما اگر می‌خواهی رای دهی این حرف‌ها را که گروهی می‌نشینند تصور می‌کنند دنیا را می‌توانند درست کنند. گفتگو راه حل دارد شما در تمام گفتگوهایی که در این مملکت رفتی انجام دادی پشت سرش قطعنامه علیه کشور انجام شده است. همان شهید سلیمانی به شما می‌گوید که مملکت را قفل کردید.

جلوی دیگان مردم تهمت می‌زند که من ادامه دهنده راه روحانی و دولت ایشان هستم

پزشکیان در بخش سوم سخنان خود اظهار کرد: این می‌خواهد رییس جمهور مملکت شود. جلوی دیگان مردم تهمت می‌زند که من ادامه دهنده راه روحانی و دولت ایشان هستم. جلوی مردم به افرادی که نیستند تهمت میزند و حاضر به گفتگوی رودررو نیست. مردم بدانند این روند و نگاه یعنی این.

وی ادامه داد: شب گذشته دو مسیر و تفاوت‌ها را دیدید. سیاست گذاری از بالا و گروهی محدود بود. سیاست گذاری با مشارکت و خرد جمعی. من برنامه ریزی از بالا و آمرانه را قبول ندارم بلکه باید با مشارکت دستگاه‌های دولتی بخش خصوصی کارگران و اندیشکده ها، برنامه ریزی پشت درهای بسته و جمع محدود در دولت سایه زندگی مردم را بهتر نخواهد کرد.

گام اصلی در بهبود معیشت و پیشرفت کشور رفع تحریم و تعامل با جهان است

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: من به این شیوه پایان خواهم داد. گام اصلی در بهبود معیشت و پیشرفت کشور رفع تحریم و تعامل با جهان است من با سرعت اقدام خواهد کرد، اما معطل نخواهم ماند. همه مشکلات به دلیل تحریم‌ها نیست.

وی اضافه کرد: من به دنبال جهش تولید با مشارکت مردم هستم. من برنامه خود را برای اصلاح اقتصاد ایران اعلام کردم و بیش از ۱۴۰ اقتصاددان آن را تایید کرده‌اند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اقتصاد ایران بر اساس با تعامل جهان، شایسته گزینی و مشارکت گسترده مردم اصلاح خواهم کرد. فکر غلط یعنی اینکه چند روز در انتخابات ریاست جمهوری دیدیم که بدون تعامل با دنیا می‌توانیم به رشد ۸ درصدی برسیم. مدیریت ضعیف یعنی فردی به مذاکرات می‌رود و نتیجه ارجاع پرونده به شورای امنیت سارمان ملل است.

پزشکیان اذعان داشت: رابطه غلط یعنی اینکه قهرمان ملی ما شهید سردار سلیمانی امینت عراق را تامین کند و بازار اقتصاد به کسی دیگر واگذار شود. ما امروز با ۳ مشکل مواجهیم فکر غلط، مدیر غلط و رابطه غلط روز جمعه باید به این سه گانه غلط پایان داد.

وی ادامه داد: مردم من به شما دروغ نمی گویم. وعده‌های رویایی نمی‌دهم و قول‌های غیرعملی فریب نمی‌دهم اما تعهد می‌کنم که متخصص‌ترین افراد در اقتصاد را به کار بگیرم. تصمیمات اساسی با مشارکت مردم بگیرم و ثبات را به اقتصاد ملی برگردانم و مردم را بلاتکلیف نگذارم. مداخله‌های بیجای دولت در اقتصاد را از بین ببرم. ارتباطات مالی بین المللی را دوباره برقرار کنم. برای رفع تحریم‌های ظالمانه یک ساعت وقت را تلف نمی‌کنم. برای بازرگانان و کارآفرینان ایران عزت بیاورم.

مردم تعهد می‌دهم برای تامین معیشت و رفاه شما شب و روز نشناسم

وی بیان کرد: من به دنبال عدالت و رفع تبعیضم. مردم تعهد می‌دهم برای تامین معیشت و رفاه شما شب و روز نشناسم و بالاخره تعهد می‌کنم که تلاش می‌کنم هیچ خانواده ایرانی نگران آینده فرزند خود نباشد. برای شما و برای ایران.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: علت این کارها، بکارگیری مدیران نالایق و غیر کارشناس اند. دور من می‌گویند آدم‌های بدی هستند دور اینها چه کسانی هستند؟ همان‌ها که از سفارت عربستان بالا رفتند.

پزشکیان تصریح کرد: مردم عزیز شما خودتان می‌دانید سفارت انگلستان و عرستان را چه کسانی اینگونه کردند قطعاً به گروهی که این فحش می‌دهد نبودند چراکه در این صورت زندان بودند بلکه افراد حاضر در دولت سایه هستند.

وی ادامه داد: این راحت می‌گوید شما دولت سوم روحانی هستید. کسی که قرار است رییس جمهور شود تهمت می‌زند. خیلی از افرادی که در ستاد من هستند غیر از دولت روحانی هستند. برای این قرارداد غلط خود را می‌کشید که دوباره احیا شود.

پزشکیان گفت: یک دروغ واضح است. من حزبی نیستم. رئیس جمهوری که مثل آب خوردن تهمت می‌زند فردا بر سر مردم چه بلایی خواهد آورد. رئیس دانشگاه بودم با برادران بسیجی در روستاها کارگری می‌کردم و ۶۰۰ خانه بهداشت ساختم. بنده به مشارکت مردم معتقدم و ۵۰ مرکز بهداشتی بدون ارتباطات ساختم. من نه حزبم، نه جناحم و نه دسته‌ام!

وی افزود: بیشتر گروه آقای قالیباف و شهید رئیسی با من کار می‌کنند. راه من راه مولا علی است. شاخص مردم هستند بارها این را اینجا گفتم. مردم الان ۶۰ درصد در انتخابات شرکت نکردند. ۶۰ درصد فعلاً ما را قبول ندارد. اگر این تفکر بیاید تبدیل به ۲۰ درصد می‌شود و این ۲۰ درصد می‌تواند مردم را کمک کند؟

چه کسی گفته من با مسکن مهر مخالف هستم

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: چه کسی گفته من با مسکن مهر مخالف هستم. گروهی که تفکرشان این است و کسی را پیدا می‌کنند و من را به آن مرتبط می‌کنند.

وی افزود: راحت جلو چشم مردم به من می‌گوید تو حزبی تو ضد مردم هستی. منی که با مردم هستم و حزبی نیستم. اینکه در جلسه دانشجویی من یک حرف زدم اینکه در حاکمیت می‌خواهی چه کار می‌کنی. جلسه دانشجویی نیست.

پزشکیان: ما پرت انرژی داریم و این انرژی را کسانی که امکانات و منابع بیشتری دارند مصرف می‌کنند. هزینه را آدم‌هایی می‌دهند که برق و بنزین مصرف نمی‌کنند. حاکمیت سوبسید را به کسانی می‌دهد که پولدار هستند اگر قرار است این مسئله عادلانه مطرح شود باید این پول به همه داده شود. اما اینکه چگونه باید بدهیم، اعلام کردم بدون نظر کارشناسی و بحث گفتگو با مردم نباید اتفاق بیافتد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اما قرار نیست ما سوبسید را به پولدارها بدهیم ولی آن روستایی و محرومان هزینه گرانی آن را بدهد. نگاه من این است اگر عدالت وجود دارد باید به محرومین برسیم. نباید با سوبسید دادن به من سفره نان محرومان را ساقط کنم. چرا کسی که خانه‌اش ۱۰ اتاق و چراغ دارد همان سوبسیدی را بگیرد که آن فقیر می‌گیرد. اگر نگاه عادلانه است باید سوبسید را به اقشار آسیب پذیر بدهیم.

اقتصاد مختص یک نفر نیست و اینگونه نیست یک نفر برای کشور نقشه اقتصاد بکشید

پزشکیان در بخش پنجم سخنان خود گفت: اولاً این بحثی که مربوط به انرژی بود آقای دکتر گریز زدن به آقای روحانی. روحانی به من چه ربطی دارد؟ دوماً آنچه که من گفتم نگاه خودم است و قانونا باید اجرا شود.

وی افزود: اگر اینها طرح داشتند چرا زمان شهید رییسی اجرا نکردند؟ به این سادگی هم نیست یعنی در تئوری بگویند اله می‌کنم اما در عمل اجرا بشود از نظر علمی با هم فاصله دارد. ما باید واری کنیم مردم تحت فشار قرار نگیرند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: الان سالی ۵ میلیارد دلار پول سوخت می‌دهیم، ایا این سوبسیدی که می‌دهیم را دوباره می‌خواهیم هزینه کنیم؟ نگاه ما در بورس همان نگاه آقای دکتر عبدو است. موضع ما روشن است.

پزشکیان بیان کرد: اقتصاد مختص یک نفر نیست و اینگونه نیست یک نفر برای کشور نقشه اقتصاد بکشید بلکه مجموعه‌ای از اقتصاددانان بسته به تخصص نسخه می‌دهند و نقشه طراحی می‌کنند. کارشناسان مربوط به این رشته را به کار خواهیم گرفت که چگونه بورس را کنترل کنند.

وی ادامه داد: اصولاً دولت نباید به تولید دستور دهد که چه کار کند. و با چه قیمتی تولید کند. مداخله دولت در اقتصاد همان بلایی است که سر بازار، تولیدکننده و.. می‌آید. کار باید در روند کارشناسی باشد. موضع ما اعلام شده است. دکتر عبدو را همه می‌شناسند.

پزشکیان گفت: آنچه که ما در بورس انجام خواهیم داد ثبات و امنیت بورس را بر می‌گردانیم و کسری دولت را از بورس جبران نخواهیم کرد در حالی که دولت‌ها الان این کار را می‌کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: دولت وقتی در قیمت گداری دخالت نکند و هر هفته قانون و تبصره ندهد و مداخلاتی در کار تولید نکند بی ثباتی خود به خود حل می‌شود و بورس راه خود را می‌رود.

پزشکیان بیان کرد: اقتصاد بهداشت و درمان، بورس و مول و مالی و … باهم زمین تا آسمان فرق می‌کنند و ما از کارشناسان استفاده خواهیم کرد. حل مشکل بورس ساده نیست. خود تحریم‌ها در بورس تاثیرات زیادی دارد بنابراین تا زمانی که مشکل تحریم حل نشود موج ان بر بورس اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه خطاب به جلیلی گفت: آقای جلیلی شما مثل آب خوردن تهمت می‌زنید و می‌گویید تو فلانی.

در حال تکمیل…

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

برنده انتخابات امروز منتخب ملت ایران است

برنده انتخابات امروز منتخب ملت ایران است
2024-07-05T10:36:21+03:30
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر فردی که امروز اسمش از صندوق‌های رای خارج شود؛ منتخب ملت ایران محسوب می‌شود.

مهدی تاج رای داد

مهدی تاج رای داد
2024-07-05T10:36:20+03:30
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال رای داد.

آخوندی رای خود را به صندوق انداخت

آخوندی رای خود را به صندوق انداخت
2024-07-05T10:23:03+03:30
عباس آخوندی در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

دختر بزرگ امام رای خود را به صندوق رای انداخت

دختر بزرگ امام رای خود را به صندوق رای انداخت
2024-07-05T10:23:02+03:30
دختر بزرگ امام رای خود را در حسینیه جماران به صندوق رای انداخت.

اعضای حقوقدان شورای نگهبان رأی خود را در صندوق انداختند

اعضای حقوقدان شورای نگهبان رأی خود را در صندوق انداختند
2024-07-05T10:23:02+03:30
اعضای حقوقدان شورای نگهبان در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق سیار شماره ۱۶۹۳ واقع در مجمع تشخی...

مسعود پزشکیان با شناسه ۲۲/سعید جلیلی با شناسه ۴۴

مسعود پزشکیان با شناسه ۲۲/سعید جلیلی با شناسه ۴۴
2024-07-05T10:23:01+03:30
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۲ فهرست اسامی و شناسه نامزدهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برای آگاهی عمومی منعکس کرد.

برنده انتخابات امروز متخب ملت ایران است

برنده انتخابات امروز متخب ملت ایران است
2024-07-05T10:09:39+03:30
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر فردی که امروز اسمش از صندوق‌های رای خارج شود؛ منتخب ملت ایران محسوب می‌شود.

متولید ۱۵ تیر ۱۳۸۵ واجد شرایط رای دادن هستند

متولید ۱۵ تیر ۱۳۸۵ واجد شرایط رای دادن هستند
2024-07-05T09:56:23+03:30
ستاد انتخابات با انتشار اطلاعیه شماره ۹ برای آگاهی هم میهنان اعلام کرد: کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین...

برای رای دادن فقط با اصل شناسنامه یا کارت ملی بیایید

برای رای دادن فقط با اصل شناسنامه یا کارت ملی بیایید
2024-07-05T09:56:22+03:30
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۰ اعلام کرد، هیچ مدرکی غیر از اصل شناسنامه یا کارت ملی برای اخذ رای قابل قبول نیست.

پخش اطلاعیه‌های ستاد انتخابات از تلویزیون به منزله دستور کتبی است

پخش اطلاعیه‌های ستاد انتخابات از تلویزیون به منزله دستور کتبی است
2024-07-05T09:56:22+03:30
ستاد انتخابات کشور به اطلاع اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای سراسر کشور رساند، اطلاعیه‌هایی که از طریق صدا و سیما پخش می‌شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشو...

سید هادی خامنه‌ای رای داد

سید هادی خامنه‌ای رای داد
2024-07-05T09:56:22+03:30
سید هادی خامنه‌ای در حسینیه ارشاد رای داد.

مخبر در مسجد النبی نارمک حضور یافت

مخبر در مسجد النبی نارمک حضور یافت
2024-07-05T09:56:21+03:30
محمد مخبر جهت بررسی روند رای گیری وارد مسجد النبی نارمک شد.

حسینیه ارشاد و حضور خانواده‌ها از لحظات آغاز رای گیری

حسینیه ارشاد و حضور خانواده‌ها از لحظات آغاز رای گیری
2024-07-05T09:43:05+03:30
حسینیه ارشاد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور خانواده‌ها در لحظات ابتدایی در پای صندوق‌های رای، فرآیند کار انتخابات را آغاز کرده است.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رأی خود را در صندوق انداخت

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رأی خود را در صندوق انداخت
2024-07-05T09:43:04+03:30
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رأی خود را در صندوق انداخت.

وزیر ورزش و جوانان رای خود را به صندوق رای انداخت

وزیر ورزش و جوانان رای خود را به صندوق رای انداخت
2024-07-05T09:43:04+03:30
سید حمید سجادی با حضور در مجموعه شیرودی، رای خود را به صندوق انداخت.

محمد توسلی رای داد

محمد توسلی رای داد
2024-07-05T09:43:04+03:30
محمد توسلی، دبیر کل نهضت آزادی رای داد.

جهانگیری: برای آینده بهتر کشور در انتخابات شرکت کنید

جهانگیری: برای آینده بهتر کشور در انتخابات شرکت کنید
2024-07-05T09:29:39+03:30
جهانگیری گفت: هر کسی که به هر حال فکر می‌کند با رای خودش می‌تواند آینده بهتری برای کشورش رقم بزند، حتما در انتخابات شرکت کند. 

مخبر رای داد/اسماعیلی و زارع‌پور نیز رای خود را به صندوق انداختند

مخبر رای داد/اسماعیلی و زارع‌پور نیز رای خود را به صندوق انداختند
2024-07-05T09:16:21+03:30
محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

مهرشاد ماجدی رای داد

مهرشاد ماجدی رای داد
2024-07-05T09:16:21+03:30
مهرشاد ماجدی با حضور در ورزشگاه شهید افراسیابی رای خود را به صندوق انداخت.

مطهری رای داد

مطهری رای داد
2024-07-05T09:16:20+03:30
علی مطهری در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

دولت بدون هیچ گرایشی انتخابات را برگزار می کند

دولت بدون هیچ گرایشی انتخابات را برگزار می کند
2024-07-05T09:03:02+03:30
سرپرست ریاست جمهوری گفت: مردم اطمینان داشته باشند دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می کند و به دقت در حال رصد سلامت انتخابات هستند تا از رای مردم ...

نوبخت رای خود را به صندوق رای انداخت

نوبخت رای خود را به صندوق رای انداخت
2024-07-05T09:03:01+03:30
محمدباقر نوبخت رای خود را در حسینیه جماران به صندوق رای انداخت.

آغاز مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در سفارت ایران در عشق‌آباد

آغاز مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در سفارت ایران در عشق‌آباد
2024-07-05T09:03:01+03:30
مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در سفارت ایران در عشق‌آباد ترکمنستان آغاز شد.

اگر شما رای ندهید مخالفین فکر شما رای می‌دهند

اگر شما رای ندهید مخالفین فکر شما رای می‌دهند
2024-07-05T09:03:00+03:30
رئیس دفتر دولت دوازدهم با حضور در دور دوم انتخابات از 60 درصدی که در دور اول شرکت نکردند، خواست که برای شنیده شدن صدایشان در انتخابات دور دوم رای دهند.

دهقان رای داد

دهقان رای داد
2024-07-05T08:49:43+03:30
حسین دهقان با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

مخبر رای داد

مخبر رای داد
2024-07-05T08:49:43+03:30
محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

حسینه ارشاد و حضور خانواده‌ها از لحظات آغاز رای گیری

حسینه ارشاد و حضور خانواده‌ها از لحظات آغاز رای گیری
2024-07-05T08:36:23+03:30
حسینیه ارشاد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور خانواده‌ها در لحظات ابتدایی در پای صندوق‌های رای، فرآیند کار انتخابات را آغاز کرده است.

رای گیری ریاست جمهوری ایران در کراچی آغاز شد

رای گیری ریاست جمهوری ایران در کراچی آغاز شد
2024-07-05T08:36:23+03:30
دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از ساعت هشت صبح به وقت محلی در شعبه اخذ رای کراچی در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

علیرضا یونچی رای داد

علیرضا یونچی رای داد
2024-07-05T08:36:22+03:30
علیرضا یونچی، فعال اقتصادی رای خود را در حسینیه ارشاد به صندوق انداخت.

رهبری: ان‌شاءالله مردم رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند

رهبری: ان‌شاءالله مردم رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند
2024-07-05T08:36:22+03:30
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در مرحله دوم انتخابات مردم کار را تمام می‌کنند. ان‌شاءالله مردم رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)