میرنیوز

درخواست جامعه دانشگاهی/ فاجعه‌آفرینان باید پاسخگوی رذالت‌های خود باشند

 درخواست جامعه دانشگاهی/ فاجعه‌آفرینان باید پاسخگوی رذالت‌های خود باشند 2024-01-06T09:39:49+03:30

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاهها و بسیج سازمان اساتید در بیانیه های  مختلفی حادثه تروریستی اخیر را محکوم کردند.

بسیج اساتید کشور در بیانیه ای حادثه تروریستی  پی جنایت تروریستی کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به پیشگاه مقام معظم و ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده‌های داغدار این فاجعه تروریستی، جنایت کرمان را نشانه استیصال و سردرگمی دشمن دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان یکبار دیگر نشان داد که دشمنان شرور و جنایتکار، حتی لحظه ای خوی وحشی گری خود علیه ملت ایران را کنار نگذاشته و در هر فرصتی تلاش می کنند این ملت بزرگ و مقاوم را آماج ددمنشی ها، رذالت ها و جنایت های خود قرار دهند.

تروریسم بین الملل به سرکردگی آمریکای جنایتکار در هفته های گذشته فجایع بسیاری را در منطقه رقم زده‌اند، اما نه تنها به اهداف خود نرسیده‌اند بلکه چهره عریان و کریه دموکراسی غربی بیش از پیش برای جهانیان نمایان شده است. جنایت کرمان نشان می‌دهد، دشمن تا چه میزان مستاصل و سردرگم شده است که با اقدامات تروریستی تلاش می کند، بر شکست‌های خود سرپوش بگذارد، اما یقین بداند ایران اسلامی، ریشه‌کن‌کردن رژیم جعلی و کودک‌کش را رها نخواهد کرد و این اقدامات تاثیری در نابودی آنها و بی‌آبرویی بیشتر حامیانش ندارد.

جنایتکاران کوردل در نهایت سنگدلی، بی شرمی، رذالت و قساوت در روز عید سعید ولادت حضرت صدیقه طاهره(س)، میلاد امام خمینی(ره) و در سالروز شهادت سردار سلیمانی این فاجعه مصیبت‌بار و غیرانسانی را رقم زدند و مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع را مظلومانه در خون غلتاندند و ثابت کردند عشق و شوق مردم برای زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و میثاق با شهدا تا چه اندازه برای آنها غیرقابل تحمل و دردناک است.

دشمنان قسم خورده ملت سرافراز ایران یقین داشته باشند که پیروان راه روشن سلیمانی جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های آنها را بی پاسخ نخواهند گذاشت و فاجعه‌آفرینان باید پاسخگوی رذالت‌های خود باشند. این اقدامات مذبوحانه و عاجزانه که با حمایت آشکار دشمنان اجرا می‌شود، هیچ‌گونه اثری در عزم راسخ، بلند و متعهدانه ملت قهرمان ایران نخواهد داشت.

شهید سلیمانی که دشمنان از نام او هم هراس دارند، شهید قدس است و خون شهید سلیمانی و شهدای فلسطین، همواره در پیکره مقاوم مقاومت در جوش و خروش است و موجب نصرت الهی و اسلامی خواهد شد که چشم انداز آن، نابودی رژیم صهیونیستی و فتح قدس و استقرارتمدن نوین اسلامی وپایان تمدن منحط غربی رارقم خواهد زد.

تسلیت دانشگاه علمی کاربردی

 دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت حادثه تروریستی کرماندانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

شهادت غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام الله علیها و سلاله پاکش امام راحل بود دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصا مردم شهیدپرور کرمان را درسوگ و ماتم نشاند.این واقعه تروریستی که به دست شقی‌ترین افراد و به دستور آمریکای جهانخوار و صهیونیسم خبیث اتفاق افتاد، نشانه روشنی از خباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال این رژیم منحوس و رو به زوالی است که سیلی محکمی از مجاهدان مقاومت اسلامی در طوفان الاقصی خورده است و برای بقای خود شتابزده و بی محابا و زبونانه و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و موشک باران و ترور‌های فردی و جمعی می‌زند.

تسلیت دانشگاه شریف به مناسبت حادثه تروریستی کرمان

دانشگاه شریف نیز در بیانیه ای تاکید کرد:  مصیبت تلخ و ناگوار شهادت زائران گلزار شهدای کرمان به دست تروریست های کوردل، ضمن نشان دادن اوج حقارت جنایتکاران، بار دیگر ملت شریف ایران را عزادار کرد.

در این بیانیه آمده است:

این جنایت هولناک تروریستی که در سالگرد شهادت قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اتفاق افتاد، نشان داد تروریسم کور برخلاف هنجار‌های انسانی برای رسیدن به اهداف پلیدش از هیچ جنایتی علیه بی‌گناهان فروگذار نیست؛ همان‌گونه که رژیم جنایتکار صهیونیستی، به عنوان سردمدار و سرچشمه تروریسم در منطقه و جهان، هزاران زن و مرد و کودک بی دفاع را در غزه به خاک و خون کشیده است.
و رهبر معظم انقلاب چه مقتدرانه فرمودند: "جنایتکاران باید بدانند که سربازان راه روشنِ سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد".

در این راستا روابط‌ عمومی دانشگاه صنعتی شریف به پشتوانه خانواده بزرگش اعم از استاد، کارمند، دانشجو و دانش آموخته، مصیبت وارده را به خانواده های معظم شهدا تبریک و تسلیت گفته، برای شهدای گرانقدر علو درجات، برای مجروحان، شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

جامعه اسلامی دانشجویان: پاسخ سختی به مسببان حادثه تروریستی کرمان داده شود

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز در پیامی حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت. در بخشی از این بیانیه آمده است:

بر خلاف تصور برخی فریب خوردگان، در نظر دشمن سردار بلندپایه با شهروند عادی تفاوتی ندارد و با حقیرانه‌ترین شکل ممکن با کل ملت ایران دشمنی میکند. آنچه برای او قابل تحمل نیست عشق و محبت ملت ایران به شهدا و فرهنگ شهادت است، همبستگی مردم است، ایران قوی است، آری دشمن ایران قوی را تحمل نمی‌کند. ایرانی که با تکیه بر تفکر اصیل اسلام ناب حکومتی قدرتمند تشکیل بدهد و ائتلافی ایجاد کند که نه برملاک غارت و چپاول بلکه بر مبنای تحقق اهداف والای انسانی باشد را تحمل نمی‌کند؛ اما این گرگ صفتان آرزو‌های محال خود درمورد ایران اسلامی را به لطف خدا به گور خواهند برد.

امروز در هر جایگاهی باید بیدار و نظاره گر بود که آنان که مدعی حقوق بشر هستند چه موضعی نسبت به این ضایعه خواهند داشت، آنان که از این فاجعه خشنودند یا دشمن بالفطره ملت ایران هستند یا جهل و نادانی دل هایشان را تیره و چشمانشان را کور ساخته است. همچنین افرادی که در مواقع این چنینی دیواری کوتاه‌تر از نیرو‌های امنیتی نیافته و بعضا تا جایی پیش می‌روند که جرم ایشان را از خود جنایتکاران بیشتر می‌دانند و تخریب نیرو‌های خدوم اطلاعاتی و امنیتی از محکوم کردن جنایت دشمن در مواضعاشان پررنگ‌تر است باید بدانند که در جدول دشمن بازی می‌کنند و دانسته یا نادانسته بخش دوم نقشه تضعیف ملت ایران که مسیرش از تضعیف و تحقیر سربازان جان بر کف این شکور میگذرد را محقق می‌سازند.

مقصود دشمن امروز این بود که نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را با ایجاد احساس ناامنی و ناامیدی میان مردم کم رنگ سازد غافل از آنکه ملت غیور ایران هراسی از شهادت ندارد و خون این شهدا در راه سردار شهید عاملان و مسببان این جنایت را غرق خواهد کرد و نام این شهید بزرگوار را در تاریخ و میان مردم زنده نگه خواهد داشت.

 از مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود بنابر خواست مقام معظم رهبری (حفظه الله) و مطالبه عمومی مردم ایران، پاسخ سختی به مسببان این فاجعه داده و ضمن تسلیم عوامل داخلی به قانون، حامیان خارجی به شدیدترین شکل منکوب بنمایند.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)