میرنیوز

اهانت به کتب آسمانی پذیرفتنی نیست/ چالش امروز غرب، قدرت‌یابی اقتصادی و سیاسی آسیاست

اهانت به کتب آسمانی پذیرفتنی نیست/ چالش امروز غرب، قدرت‌یابی اقتصادی و سیاسی آسیاست 2023-07-11T11:02:13+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف امروز (سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه) در نشست کمیته دائمی برنامه ریزی و بودجه و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت: امیدوارم دستاورد این نشست برداشتن گام‌هایی مؤثر در راستای تقویت همکاری و همدلی میان پارلمان‌های عضو مجمع مجالس آسیایی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه قاره آسیا با برخورداری از مولفه‌ها و مشخصه‌هایی نقش آفرین، تاریخی، تمدنی، فرهنگی و اقتصادی در کانون تحولات ژئوپولتیک جهانی قرار گرفته و از موقعیت محوری در صحنه بین‌المللی برخوردار شده است.

کشورهای آسیایی می‌توانند مکمل یکدیگر باشند

قالیباف اظهار داشت: حضور تمدن‌های کهن، جابه‌جایی تدریجی و مستمر مرکز ثقل قدرت جهانی از اقیانوس اطلس به اقیانوس آرام و پیش‌بینی تبدیل قاره آسیا به کانون قدرت اقتصادی نظام بین‌الملل سبب شده تا توصیف سده بیست و یکم در قالب تعبیر سده آسیایی در ادبیات سیاست بین‌الملل این دوران رواج گسترده‌ای یابد. بر این اساس، کشورهای آسیایی می‌توانند مکمل یکدیگر شده و آسیایی‌ها را از هویتی متمایز در قالب وحدت در کثرت» در سده جاری برخوردار سازند.

وی ادامه داد: آنچه امروز در قالب چرخش قدرت در نظام بین‌الملل شاهد هستیم، می‌تواند زمینه ساز فراخوان آسیایی برای بازنگری و تجدید ساختار نهادهای بین‌المللی همانند سازمان ملل متحد به ویژه در ساختارهای اقتصاد، تجارت و نظام مالی بین‌المللی و نهادهای مربوطه شود.

ضرورت همکاری‌های چندجانبه در بستر همگرایی منطقه‌ای

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از این رو، بازگشت آسیا به مرکز سیاست جهانی و قدرت‌یابی اقتصادی و سیاسی این قاره یکی از مهمترین چالش‌های نظام بین‌الملل غرب‌محور در سده بیست و یکم به شمار می‌آید که در صورت تحقق، به فصلی نوین از تاریخ قدرت نمایی جهانی قاره آسیا منتهی خواهد شد. بر این اساس، راه دستیابی به این هدف عالی و مدیریت این چرخش تاریخی، نهادینه‌سازی همکاری‌های چندجانبه در بستر همگرایی منطقه‌ای است. این همگرایی، یک امکان و به تعبیر شایسته‌تر یک اولویت اساسی برای آسیایی‌ها در دوران «سده آسیایی» است که باید بر هویت یابی مشترک استوار شده و سازوکارها و نهادهای قاره‌ای در این مسیر تأسیس شوند.

قالیباف با بیان اینکه این سازوکارها باید قادر به حل مسائل منطقه‌ای بوده و موجب افزایش انسجام و هماهنگی منطقه‌ای شوند، اظهار داشت: یکی از این سازوکارها، مجمع مجالس آسیایی به عنوان یک نهاد با تجربه و با سابقه آسیایی است که امیدوارم این نشست گام مهمی در امر افزایش کارآمدی این نهاد در آسیب‌شناسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف منطقه گرایی آسیا به منظور توسعه همکاری‌های بین قاره‌ای و ارتقای جایگاه جهانی آسیا باشد.

تعامل میان ادیان و مذاهب مختلف ضروری است

وی افزود: یکی از وجوه تنوع و تکثر در قاره تاریخی آسیا گرایش به ادیان است. همگرایی میان ادیان و مذاهب مختلف جهان از جمله عوامل مهم برای بقای بشریت و تقویت فرهنگ صلح، امنیت، تساهل و تسامح است. تعامل میان ادیان و مذاهب مختلف در جهت تقویت همگرایی و همکاری متقابل میان ملت‌های جهان، نقش اساسی ایفا می‌کند.

قالیباف تصریح کرد: مطابق آنچه در کنوانسیون‌ها و معاهدات بین المللی چون اعلامیه جهانی حقوق بشر آمده، هر نوع اهانت و هتک حرمت مذهبی و هر رفتار غیرقانونی علیه افراد و گروه‌ها به دلیل مذهب، غیرمجاز و ممنوع اعلام شده، این در حالی است که در مواردی مشاهده می‌شود مدعیان حقوق بشر به بهانه آزادی بیان حتی در محکوم کردن اینگونه اقدامات که بر خلاف نص صریح قوانین بین المللی است، از خود سلب مسئولیت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محترم شمردن عقاید و مقدسات و هر آنچه جزو ارزش‌های تمامی جوامع انسانی است از حقوق اولیه افراد به شمار می‌رود. در جهان امروز با وجود دیدگاه‌ها، فرهنگ‌ها و تمدن‌های متفاوت، احترام به ادیان و ارزش‌های دینی یک وظیفه همگانی است. اقدام شنیع اخیر درباره هتک حرمت به قرآن کریم که در کشور سوئد صورت گرفت، با احترام به ارزش‌های دینی در تضاد کامل قرار دارد.

اجازه اهانت به کتب آسمانی با هر توجیهی از سوی سوئد پذیرفتنی نیست

وی ادامه داد: این اقدام به طور قوی توسط جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی محکوم می‌شود. اجازه اهانت به کتب آسمانی، مقدسات دینی و قرآن کریم با هر توجیهی از سوی دولت سوئد پذیرفتنی نیست. دموکراسی و آزادی خواندن اینگونه اقدامات نیز منجر به جریحه دار شدن احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان خواهد شد. در این راستا جمهوری اسلامی ایران از کشور سوئد و دیگر کشورهای غربی مدعی دموکراسی انتظار دارد تا با تصویب قوانینی نسبت به حفظ حرمت مقدسات دینی اقدام کرده تا در آینده دیگر شاهد اینگونه اقدامات وهن آمیز که منجر به ایجاد اختلاف میان پیروان ادیان مختلف می‌شود، نباشیم.

قالیباف با اشاره به تشدید اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و نوار غزه طی ماه‌های اخیر، گفت: قتل عام کودکان، زنان و سال‌خوردگان مظلوم فلسطینی و نیز تخریب اموال و منازل فلسطینیان از مصادیق بارز جنایت سازمان‌یافته و تروریسم است. در یورش و تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به اردوگاه ۱۳ هزار نفری جنین، نظامیان صهیونیستی زیرساخت‌های حیاتی شهر از جمله مراکز درمانی، آمبولانس‌ها و تأسیسات انتقال آب آشامیدنی و فاضلاب را هدف قرار دادند و در طی این تجاوز ظالمانه ده‌ها مبارز فلسطینی شهید و صدها نفر مجروح شدند که در میان شهدا ۴ نوجوان زیر ۱۸ سال قرار داشت.

تنها جرم مردم جنین، مقابله با تجاوزات رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدامات ظالمانه که طی ۲۰ سال گذشته بزرگترین یورش اشغالگران به کرانه باختری محسوب می‌شود، در حالی صورت می‌گیرد که تنها جرم مردم مقاوم جنین، مقابله با تجاوزات این رژیم نامشروع و کودک کش بوده که با محاصره غیرانسانی اردوگاه و با شلیک گاز اشک آور و تهدید به بمباران منازل، ۴ هزار فلسطینی را مجبور به ترک منازل خود کردند.

وی ادامه داد: امروز کابینه تندرو و افراطی نتانیاهو که ماه‌ها است درگیر اعتراضات و ناامنی‌های داخلی است، چاره‌ای ندارد تا برای فرار از ناامنی‌های گسترده، در مقابل قدرت رو به رشد مقاومت و نشان دادن توانمندی‌های واهی خود، دست به چنین اقدامات و جنایاتی بزند، اما در عین حال محافل غربی و آمریکایی همواره همانند دهه‌های گذشته در مقابل جنایات رژیم موقت صهیونیستی موضع حمایتی یا منفعلانه داشته‌اند.

قالیباف افزود: در عین حال در طرف مقابل ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین این بار نیز همانند تجاوزات گذشته با ایستادگی و پایداری در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اشغالگران را وادار به عقب نشینی کامل از شهر جنین و اردوگاه کرده و پیروزی دیگری را رقم زدند و بار دیگر اثبات کردند تنها راه مقابله با اشغالگران و احقاق حق و آزادی سرزمین‌های تحت اشغال فلسطین با پایداری و مقاومت، میسر می‌شود.

ملل حق‌طلب کنار مردم فلسطین باشند

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این راستا، جمهوری اسلامی ایران از تمامی کشورهای اسلامی و همچنین نهادها و کشورهای حامی آرمان فلسطین و گروه‌های حقوق بشری و آحاد جوامع و ملل حق طلب، آزاده و ظلم‌ستیز می‌خواهد تا با قرارگیری در کنار ملت مظلوم، ستمدیده و مقتدر فلسطین در دفاع از حقوق آنها اقدام و رژیم صهیونیستی را در قبال ارتکاب این جنایات و اقدامات ناقض قوانین و مقررات بین‌المللی پاسخگو کنند.

وی با بیان اینکه صلح پایدار تنها با راه حلی مبتنی بر رفع تجاوز صهیونیسم از سرزمین‌های اسلامی، تضمین و تحکیم حقوق مسلم مردم فلسطین از جمله حق بازگشت کلیه فلسطینی‌های رانده شده از وطن به سرزمین مادری خود و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف میسر خواهد بود، اظهار داشت: در این مسیر جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تاکید بر مقاومت مردمی فلسطین، از راه حل دموکراتیک مبتنی بر برگزاری یک همه‌پرسی فراگیر با حضور همه مردم فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی در اولین زمان ممکن جهت تعیین سرنوشت آنان حمایت می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نمایندگی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران آمادگی کامل پارلمان جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تعامل فعال و هدفمند با همتایان خویش در مجالس دیگر منطقه در رهیافت ارزشمند تقویت همگرایی و دستیابی به اهداف مشترک خویش در سطح آسیا اعلام می‌کنم، گفت: بدیهی است در دیدار با رؤسای هیأت‌های پارلمانی شرکت کننده در این نشست درباره موضوعات مهم کاری و برنامه‌های قابل اجرا در چارچوب مجمع مجالس آسیایی تبادل نظر خواهیم کرد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)