میرنیوز

آمار اقدام می‌خواهم نه آمار تعداد جلسات/ قادر به حل مشکلات هستیم

آمار اقدام می‌خواهم نه آمار تعداد جلسات/ قادر به حل مشکلات هستیم 2023-07-03T13:49:29+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور، ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه ذی‌الحجه، به‌ویژه عید سعید غدیر، ولایت را یکی از برترین نعمات خداوند برای بشریت دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ولایت فقیه عمود خیمه نظام است و مسئولان باید با بیشترین شناخت از منظومه دیدگاه‌های امام و رهبری، در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بردارند.

وی با اشاره به ضرورت تحقق تحول مدنظر رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، اعضای حاضر در جلسه را از مخاطبان و مجریان اصلی این هدف دانست و تاکید کرد: عقب‌ماندگی‌هایی که به هر دلیلی در حرکت چهل ساله کشور ایجاد شده است، باید به دست توانمند شما مدیران برطرف شود تا به جایگاه شایسته این نظام، کشور و مردم برسیم.

عزم و اراده ملی در کنار خرد و کار جمعی برای ایجاد تحول

رئیسی تحقق این هدف را نیازمند کار و خرد جمعی، عزم و اراده عملی و تکیه به اتاق‌های اندیشه‌ورزی دانست و تصریح کرد: هماهنگی و همگرایی و همراهی اعضای دولت در اجرا، از الزامات این تحول است. در این مسیر باید در عین نگاه به آینده و دوراندیشی، از تجربیات پیشینیان نیز بهره گرفت و ضمن برنامه‌ریزی برای نشست‌های منظم با افراد صاحب‌نظر یک حرکت هماهنگ و هم‌افزا را پایه‌ریزی کنید.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه امروز اصلی‌ترین مأموریت کشور مهار تورم و رشد تولید هدف‌گذاری شده است، «افزایش سرمایه‌گذاری» و «ارتقای بهره‌وری» را دو پایه اصلی تحقق رشد و پیشرفت دانست و مسئولان دستگاه‌های اجرایی را بر به‌کارگیری روش‌های ابتکاری در جذب سرمایه و افزایش بهره‌وری فراخواند.

اجازه ندهید واحد تولیدی تعطیل شود

«جدیت در اجرای قانون رفع موانع تولید» و «تلاش برای شناخت و حل مسائل و مشکلات تولیدکنندگان» از جمله توصیه‌های رئیس جمهور به وزرا و استانداران بود و رئیسی خطاب به آنها تاکید کرد: به هیچ‌وجه اجازه ندهید هیچ کارخانه، کارگاه یا واحد تولیدی به‌دلیل اشتباه یا تخلف مدیر یا مدیران آن تعطیل شود و ضروری است واحدهایی را که به دلایل مختلف تعطیل شده اند به چرخه تولید بازگردانیم.

رئیس جمهور در ادامه، مرز را فرصتی برای توسعه کشور دانست و با اشاره به برنامه‌های دولت در جهت توسعه روابط با کشورهای همسایه، هماهنگی استانداران مناطق مرزی با وزارت امور خارجه برای افزایش تبادلات تجاری با همسایگان را مورد تأکید قرار داد.

آمار اقدام می‌خواهم نه آمار تعداد جلسات

«مولدسازی دارایی‌های دولت در استان‌ها» از دیگر محورهای سخنان رئیس جمهور بود که رئیسی از آن به عنوان روشی برای تأمین منابع مورد نیاز طرح‌های عمرانی یاد کرد و خواستار پیگیری جدی آن در جهت تأمین منابع لازم برای رونق تولید و رشد اقتصادی شد و گفت: متأسفانه آئین‌نامه تدوین شده برای اجرای این قانون به درستی در جامعه تبیین نشد و این تصور نادرست به‌وجود آمد که در این زمینه قانون‌گذاری جدیدی شده است، در حالی که دولت به دنبال تعیین شیوه اجرای قوانین و تکالیف برنامه‌ای معطل مانده در این زمینه بود.

وی رئیسی تاکید کرد: در موضوع مولدسازی دارایی‌های راکد دولت، من آمار اقدام می‌خواهم نه آمار تعداد جلسات!

مأموریت وزیر اقتصاد برای پیگیری علل عدم پرداخت تسهیلات بانکی

رئیس‌جمهور از مسکن نیز به عنوان نیاز اصلی مردم به ویژه زوج‌های جوان یاد کرد و با اشاره به نیاز کشور و قانون مصوب و وعده دولت در تأمین مسکن مورد نیاز اقشار مختلف جامعه، همه دستگاه‌ها را به پیگیری اجرای قانون و برنامه‌های دولت در این حوزه فرا خواند.

رئیسی همچنین رئیس شورای پول و اعتبار و وزیر راه و شهرسازی را مأمور کرد، تجدیدنظر و اصلاح سود مربوط به تسهیلات مسکن را در این شورا بررسی و پیگیری کنند.

وی با اشاره به برخی «گلایه‌ها از عدم پرداخت تسهیلات بانکی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس بانک مرکزی را مأمور بررسی علت عدم پرداخت وام از سوی بانک‌ها کرد و گفت: اگر برای بانک‌ها تکلیف مالایطاق شده یا اعتبارات آنها اندک است، باید موضوع برای مجلس و مردم بیان و اعلام شود، اما اگر بانکی به وظیفه خود عمل نکرده و از اجرای قانون استنکاف می‌ورزد، با این تخلف برخورد شود.

نظرات استانداران در تصمیمات کلان لحاظ شود

رئیس‌جمهور «اجرای مصوبات دور اول سفرهای استانی» را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی بررسی میدانی مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم است، تأکید کرد: انجام سفر استانی بدون اجرای مصوبات دستاوردی برای مردم ندارد و تداوم سفرها مستلزم آن است که استانداران و بخش‌های مربوطه انتظارات مردم را با تحقق مطالبات آنها برآورده کنند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع «عزل و نصب مدیران استانی» اشاره کرد و متذکر شد: وزرا در عزل و نصب مدیران با استانداران مشورت کنند، اما مسئولیت شرعی و قانونی عزل و نصب‌ها با مدیر عالی است و اگر مدیری تحت فشار و اصرار دیگران تصمیم گرفت این از ضعف خودش است و ما این ضعف را نمی‌پسندیم!

وی با بیان اینکه اخذ نظر استانداران در عزل و نصب مدیران استانی ضروری است و اینکه مدیری بدون اطلاع استاندار یک شبه منصوب شود و یا برکنار شود را نمی‌پذیریم، افزود: در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان نیز نظرات استانداران به عنوان مدیران در میدان لحاظ شود تا کارها بهتر پیش برود.

«اقتصاد دریا» و «اقتصاد معدن» از دیگر تأکیدات رئیس جمهور در نشست مشترک هیئت دولت با استانداران بود و دکتر رئیسی تأکید کرد: باید با نگاهی جامع‌نگر به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اقتصاد دریا رونق بگیرد و در کنار ظرفیت‌های معدنی، شاهد توسعه استان‌ها و رفع مشکل اشتغال و معیشت مردم باشیم.

رضایتمندی مردم، در گرو عمل دولت به وعده‌ها است

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش «رضایتمندی مردم» را در گرو عمل دولت به وعده‌هایش دانست و یکی از وعده‌های دولت را «برخورد با مفاسد و ناکارآمدی‌ها» عنوان کرد و اظهار داشت: کوچک‌ترین فساد و ناکارآمدی نباید در این دولت تحمل شود و مدیران پیش از هر کسی باید انگیزه برخورد با فساد و ناکارآمدی را داشته باشند.

رئیسی افزود: فساد، روابط ناسالم اداری، رشوه و پارتی‌بازی اعتماد مردم را از دولت سلب می‌کند و مردم انتظار دارند دولتی که مدعی مبارزه با فساد و اجرای عدالت و مردم‌داری است، کوچک‌ترین فساد و تخلف را برنتابد.

رئیس جمهور در همین راستا بر «انتخاب افراد کارآمد» در دولت تأکید کرد و گفت: کسی که امتحان پس داده و ناکارآمد بوده نباید در دولت به‌کار گرفته شود و مدیر ناکارآمد در هر جایگاهی که هست باید بدون تعلل از مسئولیت کنار گذاشته شود تا کار مردم دچار وقفه و خلل نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع عدالت در پرداخت حقوق کارکنان دولت اشاره کرد و با توجه به نظرات برخی استانداران در این زمینه، وزیر کشور و رؤسای سازمان‌های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی را مأمور کرد ضمن بررسی گزارش‌های استانداران ظرف ۲ هفته پیشنهاد خود را برای عدالت در پرداخت‌ها ارائه کنند.

دولت سیزدهم قادر به حل مشکلات است

رئیسی با بیان اینکه دولت سیزدهم از کنار هیچ مشکل و مسئله‌ای عبور نمی‌کند و خود را قادر به «حل مسائل کشور» می‌داند، اظهار کرد: راه‌حل همه مسائل در داخل کشور است و باور داریم مسائل و چالش‌ها به دست توانای مردم برطرف می‌شود و برای حل هیچ مسئله‌ای چشم به بیگانه نداریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه این دولت پروژه‌هایی را در ۲ سال گذشته با کمک مردم و تلاش بی‌وقفه مسئولان به سرانجام رسانده که ۱۰ تا ۱۲ سال و در مواردی حتی تا ۲۵ سال بر زمین مانده بود، ضرورت پیگیری طرح‌های مشترک با کشورهای دیگر را مورد تأکید قرار داد و از معاون اول و رؤسای کمیسیون‌های مشترک خواست اجرای طرح‌هایی همچون مسیر شمال – جنوب را با سرعت و دقت پیگیری کنند تا وقفه‌ای در اجرای تفاهمنامه‌ها و توافقنامه‌ها به‌وجود نیاید.

وی با اشاره به در پیش بودنِ دو مناسبت مهم «عید غدیر» و «اربعین حسینی» به‌عنوان قله‌های حضور مردم در صحنه پاسداشت ارزش‌ها، خواستار برنامه‌ریزی و هماهنگی همه دستگاه‌های ذیربط برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مناسبت‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به محبان اهل بیت (س) و زائران عتبات عالیات شد.

پیگیری الزامات و نیازهای برگزاری انتخابات پرشور

رئیسی همچنین بر ضرورت و اهمیت فعالیت مؤثر و همکاری هماهنگ شوراهای اطلاع‌رسانی استان‌ها با شورای اطلاع‌رسانی دولت در زمینه تبیین اقدامات و خدمات دولت تاکید کرد.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش با اشاره به تعیین ۴ شاخص برای انتخابات پایان سال ۱۴۰۲ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: استانداران و دیگر مسئولان اجرایی با جدیت الزامات و نیازمندی‌های تحقق انتخاباتی پرشور و مشارکتی، رقابتی و همراه با امنیت و سلامت را پیگیری کنند.

تکلیف بخش‌های اجرایی و قضائی در قوانین فعلی حوزه حجاب و عفاف روشن است

وی در بخش بعدی سخنانش به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

رئیس جمهور ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بخشی از افراد از روی غفلت مرتکب کشف حجاب می‌شوند و نمی‌دانند که در زمین چه کسی بازی می‌کنند، لذا باید به آنان آگاهی داده شود. اما بخشی از این افراد نیز از روی غرض و با اراده، به دنبال برهم ریختن نظم اجتماعی کشور هستند، که باید با تدبیر و درایت و بر اساس قانون برخورد لازم صورت پذیرد.

رئیسی تاکید کرد: ستاد مستقر در وزارت کشور که بر اساس قانون مصوب تشکیل شده، باید کار را به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ دنبال کند. ضمن اینکه دستگاه انتظامی و قضائی برای برخورد با افرادی که به صورت سازمان یافته در جامعه هنجارشکنی می‌کنند خلاء قانونی ندارند و قوانین فعلی تکلیف بخش‌های اجرایی و قضائی را روشن کرده است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)