میرنیوز

تدوین پیش‌نویس لایحه صیانت از حقوق عامه و شهروندی

تدوین پیش‌نویس لایحه صیانت از حقوق عامه و شهروندی 2023-02-15T14:23:31+03:30

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش انقلاب اسلامی، حقوق بشر و حقوق شهروندی (حقوق عامه) به همت معاونت تحقیقات، آموزش و حقوق شهروندی معاونت حقوقی رئیس جمهور در محل دانشگاه علوم قضایی برگزار شد.

در این همایش محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، محسن اسماعیلی نماینده مجلس خبرگان رهبری، سید محمد مهدی غمامی سرپرست معاونت تحقیقات، آموزش و حقوق شهروندی معاونت حقوقی رئیس جمهور، برخی از معاونین معاونت حقوقی رئیس جمهور، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه حقوق و علوم قضایی حضور داشتند.

بدون انقلاب اسلامی صحبت از حقوق عامه و شهروندی در ایران بی‌معنا بود

سید محمد مهدی غمامی سرپرست معاونت تحقیقات، آموزش و حقوق شهروندی معاونت حقوقی رئیس جمهور و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) در ابتدای این همایش گفت: این همایش یک ویژگی مهم دارد و آن هم اینکه اگر انقلاب واقع نمیشد هیچ وقت نمی‌توانستیم حقوق شهروندی را به معنای واقعی آن درک کنیم.

دانشیار دانشگاه امام صادق(ع) افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی تنها مجرایی بود که ایران از یوغ یک نظام دیکتاتوری خشن رها شد و ما امروز می‌توانیم به راحتی در مورد آزادی‌های عمومی و حقوق عامه صحبت کنیم.

وی افزود: عنوان این همایش و همزمانی آن با یوم الله دهه فجر یک همگرایی و یک نسبت تفکیک ناپذیر را در قالب یک کار علمی طراحی کرده است و امیدواریم بتوانیم ادبیات سازی حقوقی مناسبی را متناسب با آموزه های والای اسلامی و همچنین عنوان ها و بیانیه های گام دوم انقلاب پایه گذاری کنیم تا نظام حقوقی بتواند حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع را پاسداری کند.

غمامی با بیان آنکه برای سومین همایش انقلاب اسلامی، حقوق بشر و حقوق شهروندی بیش از 80 مقاله دریافت شده‌است، افزود: بیشترین مقالات توسط اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان دوره دکتری حقوق نوشته نگاشته شده است. این مقالات که ناظر به مسائل کشور هستند در 7 فصل مشتمل بر حقوق زنان و خانواده، حقوق عامه، حقوق فناوری، فضای مجازی و رسانه، حقوق دولتی، حقوق توسعه و پیشرفت، حقوق محیط زیست و حقوق بشر تقسیم بندی شده‌اند.

پیامبران برای دفاع از آزادی‌های همه مردم مبعوث شدند

محسن اسماعیلی نماینده استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو هیئت‌علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در این همایش ضمن تبریک عید مبعث و دهه فجر گفت: چهره تابناک جمهوری اسلامی به دلیل هجمه سنگین رسانه ای در 4 دهه گذشته دچار ابهام ها و سوالاتی شده است که پاسخ به آن بخشی از همان جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب از آن یاد می کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش برای رفع همین شبهات است که از اوایل انقلاب مرتبا تکرار شده است، افزود:‌ نسبت انقلاب اسلامی با حقوق شهروندی تابعی است از نسبت دین مبین اسلام با این مسئله.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی در فضای علمی کشور ادعا می‌کنند نسبتی بین انقلاب اسلامی و حقوق بشر متصور نیست، خاطرنشان نمود: هرچند به این شبهات پاسخ داده شده است اما برای سوالی که تکرار می شود باید پاسخ هم تکرار گردد.

دانشیار دانشگاه تهران گفت: پیامبران برای دفاع از آزادی های همه شهروندان آمده اند و ما معتقدیم حقوق شهروندی تابعی از ایمان و اعتقاد نیست یعنی پیامبران تنها برای دفاع از آزادی های مومنان نیامده اند بلکه دین و پیامبران برای دفاع از آزادی های همه انسان ها برانگیخته شده اند. بنابراین اگر ما میخواهیم امنیت را در کشور ایجاد کنیم این امنیت تنها برای عده ای خاص نیست این امنیت برای تمام مردم است.

تدوین پیش‌نویس لایحه صیانت از حقوق عامه و شهروندی در داستانی کل کشور

غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور نیز امروز در سومین همایش انقلاب اسلامی، حقوق بشر و حقوق شهروندی که در دانشگاه علوم قضایی توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: قوانین شفافی در زمینه پیگیری حقوق عامه نداریم و استانداردهای لازم برای یکپارچگی و انسجام در پیگیری دادستان‌ها به لحاظ قانون نداریم، ولی دستگاه قضایی سعی کرده خلاء قانونی را با بخشنامه‌ها جبران کند.

وی اضافه کرد: دستورالعمل‌های رئیس قوه برای پیگیری ترک فعل مدیران، نحوه پیگیری حقوق عامه، بخشنامه اخیر دادستان کل کشور برای تعیین مصادیق حقوق عامه که تکالیف دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف است، بخشی از این تلاش‌هاست تا بتوانیم این خلاهای حقوقی و قانونی را پرکنیم.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: در عین حال پیش‌نویس لایحه صیانت از حقوق عامه و شهروندی در داستانی کل کشور تهیه و تنظیم و تقدیم معاون حقوقی قوه قضائیه شد و امیدواریم با پیگیری که انجام می‌‎شود و تلاش نمایندگان مجلس در سال آینده شاهد تصویب قانون جامعی باشیم که هم تعریف مفهوم حقوق عامه و مصادیق عمده آن را در قانون تعیین کنیم، هم ساز و کار پیگیری و نیز ضمانت اجرای مناسب برای ترک فعل‌ها را در قانون داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تا زمانی که قانون جامع حقوق عامه به تصویب نرسد، همچنان خلاء‌ها و ضعف‌هایی را در زمینه پیگیری وظایف قانونی خود خواهیم داشت. ضرورت ارتقای شفافیت اطلاعاتی و ایجاد بانک‌های جامع اطلاعاتی از موضوعاتی است که به اصلاح امور و جلوگیری از هرگونه تخلف کمک می‌کند.

ترکی بیان کرد: ضرورت انتشار عمومی و آنی تمام داده‌های مرتبط با اقدامات دستگاه‌ها و معاملات دولتی، مناقصه‌ها و مزایدات، همچنان وظایف و اختیارات دستگاه‌ها و روش‌های ارائه خدمات و سازوکارهای مشارکت مردم و همه این موارد حائز اهمیت است تا زیرساخت‌های حقوقی لازم را برای احقاق حقوق عامه داشته باشیم.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور تاکید کرد: باید دنبال این باشیم که همه حقوق برای مردم بدون تمایز محل زندگی و یا تمایز حضورشان در شهر و روستا محقق شود.

کشورهای مدافع حقوق بشر حامی گروه تروریستی منافقین هستند

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری نیز در سومین همایش انقلاب اسلامی، حقوق بشر و حقوق شهروندی که در دانشگاه علوم قضایی برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۹ سال در دیوان عدالت اداری مشغول به خدمت بودم؛ دیوان با دستگاه‌های اجرایی و دولتی در ارتباط است و شکایات از این دستگاه‌ها به دیوان می‌آید و حقوقی که در آنجا مطرح می‎ شود، اکثرا درباره حقوق عمومی است.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در حقوق عمومی، قضات و دست اندرکاران را با دریایی از موضوعات مختلف مواجه می‌کند، افزود: بر این اساس قضات همکاری که به دیوان فرستاده می‌‎شدند را ملزم کردیم به عنوان دادرس ۶ ماه به شعب بروند و مسائل و پرونده‌های مختلف را ببینند و بعد برای قضاوت بیایند. اقداماتی صورت گرفت تا کارها بطور دقیقی انجام شوند.

دادستان کل کشور گفت: اصل ۲۴ قانون اساسی حقوق عمومی در ارتباط با مسئولیت رسانه‌ها و اصل ۶۱ مجددا به بحث حقوق عمومی و وظایف قوه قضاییه نگاه داشته است. در اصل ۱۵۶ نیز دومین وظیفه قوه قضاییه در این راستا را مشخص می‌کند.

منتظری عنوان کرد: در دیوان عالی کشور با دستگاه‌‎های دولتی و اجرایی مختلف سازوکار داشتیم و قانون، حقوق مختلفی را بعهده دستگاه‌های مختلف برای خدمت رسانی به مردم گذاشته است.

وی بیان کرد: به دادستانی کل که آمدم دیدم، وظایفی برای دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم تعیین شده است و اینگونه احساس می‌‎کردم که اصل ۱۵۶ قانون اساسی به طور کامل مورد اهتمام واقع نشده است لذا در سال ۹۵ در اولین همایشی که برای دادستان‌ها در مشهد برگزار کردیم به موضوع حقوق عامه هم پرداختیم. سال بعد نیز همایشی در مازندران به عنوان حقوق عامه گذاشتیم ‌و به دادستان‌های کل کشور برای پیگیری این مهم تاکید کردیم.

دادستان کل کشور تاکید کرد: در مطالعاتمان دیدیم بستر قانونی مناسب برای اجرای بحث حقوق عامه نداریم؛ بی ابزار هم نمی‌توان کار کرد. سعی کردیم این کمبود را با دستورالعملی جبران کردیم و به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده و ابلاغ شد.

منتظری با اشاره به وظایف دادستان‌ها در احقاق حقوق عامه خاطرنشان کرد: دادستان‌ها بیش از هزار تکلیف قانونی برای احقاق حقوق عامه دارند و این وظایف در کتابی جمع آوری شده است. بخش گسترده‌ای از موارد حقوق عامه توصیف حقوق عمومی دارد.

وی بیان کرد: وقتی حقی از شهروندی ضایع می‌شود و مدعی خاصی ندارد، دادستان‌ها باید ورود کرده و این مسائل را دنبال کنند و وظیفه دادستان‌ها در این راستا سنگین است و باید کارهای زیادی صورت بگیرد.

دادستان کل کشور اضافه کرد: تاکنون ۱۰۳ عنوان در حوزه حقوق عامه استخراج شده است اما در ابتدای راه هستیم و بهترین بستر برای تحقیق در این زمینه دانشکده‌های حقوقی و همین دانشگاه علوم قضایی است.

وی ادامه داد: در جایگاه و مسئولیت‌هایی که داریم، باید به مردم خدمت کنیم و تا جایی که می شود مشکلات را به مردم بگوییم.

دادستان‌ کل کشور با اشاره به اینکه امروزه در دنیایی که وضعیت حقوق بشر دوگانه دارد، زندگی می کنیم، توضیح‌داد: وظایف سنگینی در این‌ اوضاع برعهده داریم. هم‌اکنون کشورهای مدافع حقوق بشر، حامی سازمان جهنمی منافقین که ۱۷ هزار نفر در ایران به شهادت رسانده‌اند، شده است و آمریکا مامن شکنجه گران دوره پهلوی شده است که در این کشور به عنوان اپوزیسیون جمهوری اسلامی دست به اقدام‌می‌زنند.

وی گفت: نمی گوییم در نظام ضعف نداریم اما در مبناها تا پای جان می ایستیم و از آن دفاع می کنیم، شاهد بودیم مردم در ۲۲ بهمن چه کردند و تراکم جمعیت بالا بود.

منتظری اضافه کرد: مدیون مردم و شرمنده آنها هستیم و باید قدردان آنها باشیم. مردم در مراسم ۲۲ بهمن با عشق به میدان آمده بودند، چراکه دشمن دندان تیز کرده بود و مباحثی مانند تجزیه کشور را مطرح کرده بود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)