میرنیوز

ابوترابی: بیانات اخیر رهبر انقلاب پیوست اقتصادی بیانیه گام دوم برای تحول در کشور بود

 ابوترابی: بیانات اخیر رهبر انقلاب پیوست اقتصادی بیانیه گام دوم برای تحول در کشور بود 2023-02-03T14:16:01+03:30

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام ابوترابی خطیب نماز جمعه این هفته تهران طی سخنانی با اشاره به ایام ولادت حضرت علی (ع) گفت:‌ این ایام به نام امیرالمومنین علی (ع) که شخصیت برجسته و استثنایی تاریخ بشر است، مزین شده است. 

وی افزود: در این خطبه قصد دارم شخصیت امیر المومنین را از منظر سخنان آن حضرت مورد تحلیل قرار دهم تا با گوشه‌ای از زوایای شخصیت الهی و ملکوتی او آشنا شویم. علی ع در خطبه قاصعه می‌فرماید: من در دوران نوجوانی بر مردان شجاع عرب پیروز شدم و آنها را بر خاک انداختم. جایگاه مرا نسبت به پیامبر اکرم خوب می‌دانید که همیشه با او بودم و در کنار او بودم و در آغوش پیامبر اکرم رشد کردم. هر روز دریچه‌ای از علم و معرفت را پیامیر اکرم رو به من می‌گشود و می‌فرمود در این مسیر گام بردار. 

 

ابوترابی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) در بخش دیگر اشاره می‌کنند که در نخستین ظهور جبرائیل بر پیامبر اکرم، صدای ضجه شیطان را شنیدم. و  بر همین اساس است که مورخین اهل سنت نقل کردند برای نخستین بار که جبرئیل بر پیامبر اعظم نازل شد و او را به مقام رسالت مفتخر ساخت علی (ع) در کنار او بود. 

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد: «حضرت علی (ع) از نظر علم در جایگاهی است که در خطبه شقشقیه می فرماید: جایگاه من نسبت به موقعیت حساس رهبری جامعه اسلامی جایگاه ویژه‌ای است. من در قله علم و دانش قرار دارم و سیل معارف و علوم از قله شخصیت من جاری است و هیچ پرنده بلندپروازی قدرت و توان فرود آمدن بر قله علم مرا ندارد». برخی از بزرگان فقاهت پرنده یا طیر را اشاره به جبرئیل می‌دانند که معتقدند که منظور حضرت این بوده که جبرئیل قدرت فرود بر قله رفیع علم ایشان را نداشته است. 

وی گفت:‌ امیرالمومنین در حالی که در اوج صلاحیت برای زعامت و رهبری جامعه اسلامی بود برای وحدت جامعه می فرماید صبر کردم در حالی که استخوان در گلو و تیغ در چشم داشتم. ایشان زمانی هم که می‌خواهند زعامت مسلمین را بر عهده بگیرند می‌فرمایند که «آنچه مرا در این جایگاه قرار داده مسئولیت دفاع از مظلوم است و آنچه مرا به پذیرش مسئولیت وا داشته است مسئولیت در برابر خدای متعال و ستاندن حقوق مردم از ظالمان است.» 

ابوترابی عنوان یادآور شد: امروز مصداق دفاع از علی (ع) و دفاع از مدرسه امامت و رسالت حضور در رکاب رهبر شایسته ای است که تمام مسئولیت خود را دفاع از این مکتب می‌داند. امیدوارم ملت ایران و محور مقاومت و زنان و مردان پرورش یافته در مدرسه اسلام همچنان با وحدت کلمه و انسجام در این راه ثابت قدم باشند تا ما شاهد پیروزی‌های بزرگ برای امت اسلامی باشیم. 

حجت‌الاسلام ابوترابی در خطبه‌ دوم نماز جمعه نیز طی سخنانی با اشاره به 19 بهمن ماه سالروز دیدار جمعی از خلبانان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی در سال 57 گفت: پیوند ناگسستی ارتش با پیشگامی و پیشتازی همافران عزت آفرین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی شکل گرفت.  نیروی هوایی امروز در خلق امنیت و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از ایران نقش بی بدیلی دارد. امیدوارم خداوند متعال بر عزت و اقتدار همافران و کارکنان و خلبانان عزیز نیروی هوایی و شهدای پرافتخار و خلبانانی که قلب صفوف دشمن را فتح کردند و تا اعماق خاک عراق پیش رفتند و مزدوران صدام را به خاک و خون کشیدند، بیفزاید.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر انضباط مالی، اصلاح ساختار و ناترازی نظام بودجه ریزی و تعهدات مالی بدون منابع مطمئن را یکی از مشکل سازترین مسائل برای اقتصاد کشور دانستند که باید متوقف شود و تاکید کردند که در مجلس شورای اسلامی نباید تعهدات جدیدی بدون در نظر گرفتن منابع مطمئن به دولت تحمیل شود. 

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند که اصلاح ساختار نظام بودجه از نظر منابع و مصارف در چارچوب قواعد و اصول بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و شفاف و برنامه محور نقش تعیین کننده در تحول نظام مدیریتی و اقتصادی کشور دارد. اگر با تحول در نظام بودجه ریزی روبرو شدیم شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مدیریتی خواهیم بود.

ابوترابی گفت: متاسفانه هر چه می‌گذرد فاصله ما با قواعد صحیح حکمرانی مالی در بخش بودجه عمومی بیشتر می‌شود. اصلاحات لازم شکل نمی‌گیرد و فاصله ما با نقطه مطلوب بیشتر می‌شود. با احترام از نمایندگان محترم مردم در خواست داریم در پاسخ به دغدغه‌ها و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری معظم اولاً بدون افزایش هزینه‌های جاری با کنترل حداکثری هزینه‌ها و مخارج اداره کشور و ارتقای کارایی دولت زمینه افزایش منابع ریالی و ارزی و رشد منابع صندوق توسعه ملی را با هدف تقویت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های راهبردی دارای بالاترین تاثیر در رشد اقتصاد ملی را فراهم کنند. 

وی افزود: این یک مسئولیت مهم است. امروز به نقطه‌ای رسیدیم که رهبر انقلاب می فرمایند انجام این مهم ضروری و قطعی است. خواهش داریم این رهنمود را با تمام وجود به عنوان یک دستورالعمل قطعی در بررسی بودجه 1402 مورد نظر قرار دهند. ثانیاً در راستای تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر انقلاب، برنامه هفتم توسعه از تمام ظرفیت علمی و کارشناسی مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون‌های تخصصی برای عبور از بودجه ریزی دستگاه‌محور به سمت بودجه ریزی مبتنی بر برنامه استفاده کنید. امیدواریم روزی فرا برسد که مردم و صاحبنظران بدانند هر ریال از منابع بودجه عمومی که سرمایه ملت ایران است برای تحقق کدام هدف هزینه می‌شود و چه تاثیری در ارتقای کارایی و اقتدار نظام و رشد اقتصاد ملی دارد و در چه نقطه‌ای از بهره‌وری قرار گرفته است.آن روز، روز جشن ملی و حرکت به سمت نظام اداری و مالی و اقتصادی در تراز انقلاب اسلامی است که متاسفانه با او فاصله داریم. 

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد: باید با الهام از بیانات رهبری معظم به منظور ارتقای شفافیت و جامعیت بودجه و پیشگیری از تحمیل ناترازی به بانکها و بنگاه‌ها منابع و مصارف یارانه در تبصره 14 و تبصره 1 و طرح‌های محرومیت زدایی و پیشران، یارانه‌های پرداختی بابت گندم و تعهدات سالانه دولت به سازمان تامین اجتماعی را به صورت کامل در سقف منابع و مصارف بودجه عمومی کشور منعکس و عمل کرد و  بودجه باید شفاف باشد تا مردم بدانند که کشور چگونه اداره می‌شود چرا که عدم شفافیت در بودجه آغاز ناکارآمدی‌ها و ناترازی‌ها است.

وی با بیان اینکه کنترل تورم به عنوانی یکی از مهمترین مسائل اقتصاد ایران مستلزم داشتن برنامه جامع با هدف کنترل کسری بودجه،‌ناترازی بانکها و بنگاه‌ها و صندوق بازنشستگی و مهار رشد نقدینگی است، خاطرنشان کرد: تحقق این مسیر،  ثبات در اقتصاد کلان را هموار می‌سازد و موجب فراهم آمدن رشد تورم می‌باشد. دولت با بالاترین سطح مشارکت و همکاری با مجلس در مسیر تحقق این هدف گام بردارد. با ثبات در اقتصاد کلان زمینه رشد اقتصادی پرشتاب و پایدار که دغدغه اساسی رهبر انقلاب است فراهم خواهد آمد.

ابوترابی در بخش دیگری از سخنان گفت:  از نگاه قرآن کریم قدرت اقتصادی و بنیه مالی پایه و اساس و از عوامل کلیدی قوام و پایداری حیات فردی خانوادگی و اجتماعی است. منابع مالی قدرت اقتصادی رکن رکین و ستون فقرات جامعه است. این است که در طول یک دهه گذشته رهبر انقلاب اسلامی بر رشد اقتصادی، بزرگ شدن حجم اقتصاد ملی و افزایش درآمد سرانه با نگاه درست به خلق اقتصاد مبتنی بر تولید و ارزش افزوده بالا پافشاری کرده اند و بر حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان تاکید کرده‌اند.

وی افزود: ایشان در نشست اخیر با مدیران ارشد اقتصادی آینده کشور را نیازمند رشد سریع و مستمر اقتصادی دانستند و با اشاره به اولیت پیشرفت اقتصادی توام با عدالت در برنامه هفتم توسعه تاکید کردند که حل مشکلات محسوس معیشتی و دشواری‌های زندگی خانواده‌ها، رشد اقتصادی را کاملا ضروری کرده است. ایشان جبران عقب‌ماندگی کشور در سالهای گذشته را مرهون رشد مستمر اقتصادی حداقل در طول یک دهه دانسته‌اند. از نگاه ایشان رفع فقر، تامین رفاه و آسایش مردم و ارتقای جایگاه ایران در اقتصاد منطقه و جهان، ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص، استفاده شایسته از ظرفیت نیروی انسانی جوان، عالم و پرظرفیت کشور برای ساخت ایرانی ثروتمند را از مهمترین علل نیاز به رشد اقتصادی پرشتاب ذکر کردند و بر این مهم تاکید فرمودند. 

خطیب نماز جمعه پایتخت بیان کرد:‌ نگاه روزمره، نظام اداری و سیاسی کشور را فشل می‌کند ما نیازمند به نگاه‌های بلند مدت هستیم. کوچک شدن حجم دولت و بزرگ شدن اقتصاد غیردولتی با حمایت، نظارت حاکمیت و اجرای درست و همراه با انضباط سیاست‌های کلی ذیل اصل 44 قانون اساسی، ارتقای بهره‌وری و افزایش سرمایه گذاری در بخش تولید، بهبود فضای کسب و کار با اصلاح مقررات و ثبات در قانون گذاری و گسترش پنجره واحد خدمات و درگاه ملی مجوزهای کسب و کار در تمام بخش‌‌ها، تولید محصول و خدمات با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت تمام شده با هدف افزایش سهم اقتصاد ایران در بازار جهانی، اهتمام به تامین مالی فعالیت‌های بخش خصوصی و ارتقای ظرفیت صندوق توسعه ملی با هدف حمایت از تولیدکنندگان از مهمترین محورهای بیانات اخیر رهبری بود. 

ابوترابی تاکید کرد: بیانات اخیر رهبر انقلاب اسلامی پیوست اقتصادی پیوست دوم بیانیه گام دوم برای تحول و حرکت به سمت قله‌های اقتصادی است و باید قوای سه‌گانه و همه دستگاه‌ها و نخبگان و فعالان اقتصادی و پیشتازان در حوزه دانش و خلق ثروت این بیانات را به عنوان یک دستورالعمل فراروی خود قرار دهند و از تمام ظرفیت کشور برای خلق اقتصاد بزرگ و رشد اقتصادی در اندازه انقلاب اسلامی به کار ببندند. 

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عرصه علمی و اقتصادی و خلق ثروت و خلق یک قدرت دفاعی بزرگ، آفرینش وحدت در امت اسلامی، پیروزی در صحنه‌های گوناگون دارای جایگاه ویژه‌ای است، تصریح کرد: در حوزه اقتصادی در سال 57 که سال پیروزی انقلاب بود  صادرات نفت 4 میلیون بشکه در روز بود و جمعیت ایران نصف جمعیت امروز کشور بود. این در حالی است که  حجم صادرات غیرنفتی ایران تنها 543 میلیون بود و همه دنیا نیز برای شاه کف می زدند و همه قدرت‌ها از او حمایت می‌کردند. 

ابوترابی گفت‌: اما در عین حال ارزش کالاهای وارداتی به ایران در همان سال 57 ، 10 میلیارد و 400 میلیون بود. یعنی تمام پول نفت برای واردات کالاهای مصرفی و نه سرمایه‌گذاری برای رشد اقتصاد هزینه می‌شد و کل حجم اقتصاد ایران در سال 57 معادل 10 میلیارد و 900 میلیون دلار اما امروز در سال 1400 با همه فشارها و تحریم‌های اقتصادی حجم تجارت خارجی ایران بیش از 100 میلیارد دلار است که این نشاندهنده قدرت نظام است. 

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار سیاسی

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود

 تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
2024-04-14T14:25:50+03:30
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه...

جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران

 جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
2024-04-14T14:25:50+03:30
در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با منافقین در البانی گفتگو کرده...

هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید

 هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
2024-04-14T14:25:49+03:30
فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهدا...

۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند

 ۹۰ درصد نمایندگان جدید با آرزوهایشان وارد مجلس می‌شوند
2024-04-14T11:58:39+03:30
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ۹۰درصد نمایندگان جدید مجلس واقعیت‌های مجلس را نمی‌دانند و با آمال و آرزوهایشان به مجلس می‌روند ولی آنجا که می‌روند پی می‌بر...

نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

 نامه به آملی‌ لاریجانی درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
2024-04-14T11:58:39+03:30
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار حضور نماینده هیات عالی نظارت در این کمیسیون درباره بررسی طرح سامان...

ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد

 ایران متناسب با منافعش پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد
2024-04-14T11:58:38+03:30
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت از معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می‌داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش...

تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل

 تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
2024-04-14T11:58:38+03:30
سازمان پدافند غیرعامل پیامکهای ارسالی مبنی بر هشدار شرایط سخت و امنیتی در کشور را جعلی خواند و آنها را تکذیب کرد.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

 نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد
2024-04-14T11:58:37+03:30
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.

حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد

 حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دقایقی پیش حملات همه‌جانبه خود علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرد.

تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع مردم تهران در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:58:36+03:30
مردم تهران در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی در مناطقی از پایتخت تجمع کردند.

شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 شاهد۱۳۶؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید
2024-04-14T11:58:36+03:30
یکی از مأموریت‌های پهپادهای انتحاری شاهد انهدام و یا اشباع سایت‌های پدافندی دشمن است تا موشک‌های بالستیک و سایر پهپادها بتوانند با گذر از سد سامانه‌های پداف...

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی

 اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی
2024-04-14T11:58:36+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شلیک و اصابت ده‌ها فروند موشک بالستیک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد

 ایران در صورت اقدام اسرائیل با شدت بیشتری تنبیه خواهد کرد
2024-04-14T11:58:35+03:30
حمله گسترده جبهه مقاومت از جهت‌های گوناگون به رژیم صهیونیستی فضای بسیار متفاوتی را در منطقه ایجاد کرده است.

ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟

 ایران کدام پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار داد؟
2024-04-14T11:58:35+03:30
پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند، با موشک هدف قرار گرفت.

منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود

 منبع آگاه: اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
2024-04-14T11:58:34+03:30
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خوا...

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

 حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:58:34+03:30
عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل پاسخی پیچیده چندوجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است.

شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود

 شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
2024-04-14T11:58:34+03:30
شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فل...

هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران

 هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
2024-04-14T11:58:34+03:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نس...

سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد

 سرلشکر باقری: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل انجام شد
2024-04-14T11:58:33+03:30
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: این عملیات از نظر ما پایان یافته است و قصدی بر ادامۀ آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز مت...

ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش

 ناکامی پدافند اسرائیل مقابل عملیات ترکیبی ایران|گزارش
2024-04-14T11:58:33+03:30
ساختار پدافند هوایی اسرائیل علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که برای آن شده بود، مقابل عملیات ترکیبی ایران شکست خورد.

سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود

 سلامی: اقدام بعدی درصورت واکنش اسرائیل سخت‌تر خواهد بود
2024-04-14T11:58:32+03:30
فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

 رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
2024-04-14T11:58:32+03:30
رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که...

عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی

 عموعابدینی خبر داد: جذب نخبگان در دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی
2024-02-26T06:00:56+03:30
معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دانشکده‌های علوم و فناوری‌های راهبردی با رویکرد فرادانشکده‌ای خبر داد و گفت: ماموریت اصلی این دانشکده‌ها ج...

دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است

 دوستی: لیست انتخاباتی «صدای ملت» مورد حمایت ۴ حزب اصلاح‌طلب است
2024-02-26T06:00:56+03:30
عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد: این لیست متشکل از اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و مستقلین بوده که از طرف چهار حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران و اع...

داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند

 داداش پور: دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند
2024-02-26T06:00:55+03:30
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در بازنگری آیین‌نامه شوراهای موارد خاص ضمن صیانت از مقررات آموزش عالی دانشجویان دارای شرایط خاص مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه

 تاکید هیات پارلمانی ایران بر توقف فوری جنگ در غزه
2024-02-26T06:00:55+03:30
هیات پارلمانی ایران در حاشیه مجمع مجالس آسیایی در آذربایجان با هیات های پارلمانی برخی کشورها همچون فلسطین، بنگلادش، سوریه و نایب رئیس مجلس قطر دیدار و گفت‌و...

جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند

 جریمه ۶ تا ۲۴ میلیونی در انتظار کارکنان دولتی که در ساعت اداری تبلیغات انتخاباتی کنند
2024-02-26T06:00:54+03:30
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال...

محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم

 محصولی: بدنبال وحدت شاخص محور نیروهای انقلابی هستیم
2024-02-26T06:00:54+03:30
دبیرکل جبهه پایداری گفت: همچنانکه قبلاً در مورد مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی مطرح کردیم در صورت امکان بدنبال فهرست واحد جبهه‌های انقلابی هستیم.

سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است

 سرلشکر باقری: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای محصول رویکرد جامعه اطلاعاتی کشور است
2024-02-26T06:00:54+03:30
رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: امنیت پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای و مواجهه با امواج تهدید و طمع دشمنان؛ محصول رویکرد جهادی، انقلابی و حرفه‌ای و هم...

وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی

 وعده‌های نشدنی، به اعتماد مردم خدشه وارد می‌کند/ مشارکت آگاهانه در انتخابات، موجب هراس دشمن است| گفت‌وگو با محسن ردادی
2024-02-26T06:00:53+03:30
جامعه‌شناس سیاسی می‌گوید اگر کاندیداها بخواهند صادقانه صحبت کنند، باید با مردم همدلی داشته باشند و به جامعه بگویند «ما هم به اندازه‌ی شما دغدغه اصلاح ک...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)