میرنیوز

عکس نوشت| بخشندگان خاک ایران

 عکس نوشت| بخشندگان خاک ایران 2023-01-24T12:37:39+03:30

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

اینفوگرافیک| یک شهر و سه نرخ خودرو!

 اینفوگرافیک| یک شهر و سه نرخ خودرو!
2023-01-29T17:36:11+03:30
اوضاع قیمت‌گذاری خودرو در ایران هر روز بدتر از گذشته می‌شود.

اینفوگرافیک| اخراج فله‌ای در غول‌های فناوری آمریکا

 اینفوگرافیک| اخراج فله‌ای در غول‌های فناوری آمریکا
2023-01-25T13:24:05+03:30
گوگل، مایکروسافت، آمازون و سایر شرکت‌های فناوری آمریکا در سال گذشته بیش از ۷۰ هزار کارمند خود را به دلیل تورم و ترس از رکود اخراج کرده‌اند.

گوشی‌های هوشمند جدیدی که ماه آینده عرضه می‌شوند

 گوشی‌های هوشمند جدیدی که ماه آینده عرضه می‌شوند
2023-01-25T09:11:01+03:30
فوریه ماه شلوغی از نظر عرضه گوشی خواهد بود؛ به گونه‌ای که انتظار می‌رود بسیاری از برند‌های بزرگ، گوشی‌های هوشمند جدیدی را روانه بازار کنند.

عکس نوشت| داستان پولداری پهلوی

 عکس نوشت| داستان پولداری پهلوی
2023-01-23T12:01:42+03:30
رضاخان مدتی پس از اینکه به قدرت رسید، زمین‌های زیادی را به نام خود زد. سیروس غنی در صفحه ۴۲۴ کتاب «ایران برآمدن رضاخان» نوشته : زننده‌ترین نقیصه ا...

اینفوگرافیک| مقایسه میزان تورم مسکن در تهران با افزایش سالیانه دستمزد کارگران

  اینفوگرافیک| مقایسه میزان تورم مسکن در تهران با افزایش سالیانه دستمزد کارگران
2023-01-11T19:00:57+03:30
مقایسه میزان تورم مسکن در تهران با افزایش سالیانه دستمزد کارگران را در اینفوگرافی زیر ببینید.

اینفوگرافیک| جزئیات بودجه ۱۴۰۲

 اینفوگرافیک| جزئیات بودجه ۱۴۰۲
2023-01-11T14:34:15+03:30
جزئیات بودجه 1402 را در اینفوگرافی زیر ببینید.

اینفوگرافیک| مقایسه میزان تورم مسکن در تهران با افزایش سالیانه دستمزد کارگران

 اینفوگرافیک| مقایسه میزان تورم مسکن در تهران با افزایش سالیانه دستمزد کارگران
2023-01-11T07:27:43+03:30
مقایسه میزان تورم مسکن در تهران با افزایش سالیانه دستمزد کارگران را در اینفوگرافی زیر ببینید.

عکس‌نوشت| فروشنده

 عکس‌نوشت| فروشنده
2022-12-25T14:25:27+03:30
چندی پیش حمید فرخ‌نژادپس از آن‌که به نهادهای امنیتی تعهد داد که مرتکب هیچ اقدامی علیه امنیت کشور نمی‌شود، توانست مجوز خروج از ایران را به بهانه دیدار فرزندش...

عکس‌نوشت| یلدا، شبی به بلندای تاریخ و فرهنگ ایران

 عکس‌نوشت| یلدا، شبی به بلندای تاریخ و فرهنگ ایران
2022-12-21T15:51:51+03:30
در عکس‌نوشت زیر بخشی از تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا را ببینید.

عکس نوشت| یلدا، شبی به بلندای تاریخ و فرهنگ ایران

 عکس نوشت| یلدا، شبی به بلندای تاریخ و فرهنگ ایران
2022-12-21T15:25:15+03:30
در عکس‌نوشت زیر بخشی از تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا را ببینید.

فوتبال، خانواده و عشق؛ اسلحه پنهان مردمان سرزمین خدا

 فوتبال، خانواده و عشق؛ اسلحه پنهان مردمان سرزمین خدا
2022-12-14T14:31:37+03:30
به بهانه دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی بین تیم‌های مراکش و فرانسه، تاریخچه مختصری از کشور مراکش و فوتبال آن را در عکس‌نوشت‌های زیر ببینید.

فوتبال،خانواده و عشق؛ اسلحه پنهان مردمان سرزمین خدا

 فوتبال،خانواده و عشق؛ اسلحه پنهان مردمان سرزمین خدا
2022-12-14T13:38:29+03:30
به بهانه دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی بین تیم‌های مراکش و فرانسه، تاریخچه مختصری از کشور مراکش و فوتبال آن را در عکس‌نوشت‌های زیر ببینید.

رئیس جمهور فرانسه را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می‌کند/ حامیان اغتشاشات به آن مبتلا می‌شوند

 رئیس جمهور فرانسه را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می‌کند/ حامیان اغتشاشات به آن مبتلا می‌شوند
2022-12-07T14:31:55+03:30
وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می...

رئیس جمهور فرانسه را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می‌کند/حامیان اغتشاشات به آن مبتلا می‌شوند

 رئیس جمهور فرانسه را یک منبع آلوده سازمان سیا هدایت می‌کند/حامیان اغتشاشات به آن مبتلا می‌شوند
2022-12-07T10:45:07+03:30
وزیر اطلاعات گفت: رئیس جمهور کنونی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور آمریکا به او خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می...

اینفوگرافیک| در انگلیس چه خبر است؟

 اینفوگرافیک| در انگلیس چه خبر است؟
2022-11-29T06:51:32+03:30
در روزهای گذشته چند اختلال در شبکه توزیع برق و آب انگلستان رخ داده که زندگی شهروندان انگلیسی را مختل کرده است.

اینفوگرافیک| روزهای پرکار آتش‌نشان‌های تل‌آویو!

 اینفوگرافیک| روزهای پرکار آتش‌نشان‌های تل‌آویو!
2022-11-29T06:51:31+03:30
در ۶ ماه گذشته چند اتفاق مهم در سرزمین‌های اشغالی افتاده که سبب وحشت و اختلال در زندگی صهیونیست‌ها شده است.

اینفوگرافیک| جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام جهانی

 اینفوگرافیک| جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام جهانی
2022-11-21T15:45:10+03:30
جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام جهانی را در اینفوگرافی زیر مشاهده کنید.

اینفوگرافیک| جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام‌جهانی
2022-11-21T12:38:26+03:30
جوان ترین بازیکنان تاریخ جام‌جهانی را در اینفوگرافی زیر مشاهده کنید.

اینفوگرافیک| پرافتخارترین مربیان تاریخ جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| پرافتخارترین مربیان تاریخ جام‌جهانی
2022-11-19T14:25:20+03:30
در بین مربیان برتر جام جهانی تنها ویتوریو پوتسو سرمربی تیم ملی ایتالیا توانسته دوبار به عنوان قهرمانی جام جهانی برسد.

اینفوگرافیک| گران‌ترین جام جهانی

 اینفوگرافیک| گران‌ترین جام جهانی
2022-11-16T16:05:37+03:30
قطر حدود ۲۰۰ میلیارد دلار برای پروژه‌های زیربنایی جام جهانی ۲۰۲۲ هزینه کرده که همین موضوع این دوره از جام جهانی را به گران‌ترین جام جهانی تاریخ تبدیل کرده ا...

اینفوگرافیک| ایران در ادوار جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| ایران در ادوار جام‌جهانی
2022-11-14T15:12:24+03:30
تیم ملی ایران در ۵ دوره از مسابقات جام جهانی حاضر بوده و امسال با راهیابی به جام جهانی قطر موفق شد که برای ششمین بار در این تورنمنت بزرگ حضور پیدا کند.

اینفوگرافیک| ۱۰ فرمان برای حمایت از اقتصاد دیجیتال

 اینفوگرافیک| ۱۰ فرمان برای حمایت از اقتصاد دیجیتال
2022-11-07T16:05:42+03:30
دولت سیزدهم اخیراً آیین‌نامه‌ای تصویب کرده است که بر اساس آن تمهیدات مختلفی برای حمایت عملی از اقتصاد دیجیتال لحاظ شده است.

اینفوگرافیک| ۸۸۷ میلیون دلار برای آشوب

 اینفوگرافیک| ۸۸۷ میلیون دلار برای آشوب
2022-10-29T14:12:17+03:30
از هزینه ۸۸۷ میلیون دلاری C.I.A تا اجاره حساب‌های کاربری سلبریتی‌های ساکن آلمان و امارات در گزارش منتشر شده توسط نهادهای اطلاعاتی ایران را در اینفوگرافی زیر...

اینفوگرافیک| دریوزگی آتزوری

 اینفوگرافیک| دریوزگی آتزوری
2022-10-26T11:25:35+03:30
پس از عدم راهیابی تیم ملی ایتالیا به جام جهانی۲۰۲۲ قطر، برخی از رسانه‎‌های این کشور قصد داشتند با روش‌های غیرورزشی، به هر نحوی شده تیم کشورشان را در این مسا...

اینفوگرافیک| اروپا؛ بـاغ یا جنگـل؟

 اینفوگرافیک| اروپا؛ بـاغ یا جنگـل؟
2022-10-19T17:39:15+03:30
در روزهای گذشته جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کمال وقاحت و نژادپرستی اروپا را باغ و دیگر کشورها را جنگل نامید. اما آیا واقعا اروپا باغ است و ...

اینفوگرافیک| سیاحتی در غرب

 اینفوگرافیک| سیاحتی در غرب
2022-10-19T09:52:15+03:30
چرا هر کس هم که درباره زن و زندگی صحبت می‌کند، سیاستمداران غربی باید در این زمینه لال شوند؟

افزایش انتقادها به سخنان جدید رائفی‌پور: «استاد همه‌چیزدان» در تلویزیون چه‌کار می‌کند؟

 افزایش انتقادها به سخنان جدید رائفی‌پور: «استاد همه‌چیزدان» در تلویزیون چه‌کار می‌کند؟
2022-10-11T09:25:35+03:30
شب گذشته علی‌اکبر رائفی‌پور مهمان برنامه ثریا بود و از صبح امروز موجی از واکنش‌ها به سخنانی که در این برنامه بیان کرد، آغاز شده است؛ از تکذیبیه سازمان هواپی...

افزایش انتقادها به سخنان جدید رائفی‌پور: «استاد همه‌چیزدان» در تلویزیون چکار می‌کند؟

 افزایش انتقادها به سخنان جدید رائفی‌پور: «استاد همه‌چیزدان» در تلویزیون چکار می‌کند؟
2022-10-10T19:05:32+03:30
شب گذشته علی اکبر رائفی‌پور مهمان برنامه ثریا بود و از صبح امروز موجی از واکنش‌ها به سخنانی که در این برنامه بیان کرد، آغاز شده است. از تکذیبیه سازمان هواپی...

فاصله مرزهای ایران تا شهرهای عراق + محاسبه نرخ کرایه

  فاصله مرزهای ایران تا شهرهای عراق + محاسبه نرخ کرایه
2022-10-07T13:25:41+03:30
دانستن فاصله مرزهای مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق تا شهرهای عراق (نجف، کربلا، کاظمین و سامرا) از جمله اطلاعاتی است که می‌تواند به زائران در ای...

مداحی اربعین؛ «چشماتو ببند خیال کن» با نوای امیر کرمانشاهی

  مداحی اربعین؛ «چشماتو ببند خیال کن» با نوای امیر کرمانشاهی
2022-10-03T22:01:59+03:30
یکی از مداحی‌های اربعین که در طول سالهای گذشته مورد توجه قرار گرفته است، نوحه «چشماتو ببند خیال کن که با زائرایی» با نوای امیر کرمانشاهی است.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)