میرنیوز

اینفوگرافیک| اروپا؛ بـاغ یا جنگـل؟

 اینفوگرافیک| اروپا؛ بـاغ یا جنگـل؟ 2022-10-19T17:39:15+03:30

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

اینفوگرافیک| در انگلیس چه خبر است؟

 اینفوگرافیک| در انگلیس چه خبر است؟
2022-11-29T06:51:32+03:30
در روزهای گذشته چند اختلال در شبکه توزیع برق و آب انگلستان رخ داده که زندگی شهروندان انگلیسی را مختل کرده است.

اینفوگرافیک| روزهای پرکار آتش‌نشان‌های تل‌آویو!

 اینفوگرافیک| روزهای پرکار آتش‌نشان‌های تل‌آویو!
2022-11-29T06:51:31+03:30
در ۶ ماه گذشته چند اتفاق مهم در سرزمین‌های اشغالی افتاده که سبب وحشت و اختلال در زندگی صهیونیست‌ها شده است.

اینفوگرافیک| جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام جهانی

 اینفوگرافیک| جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام جهانی
2022-11-21T15:45:10+03:30
جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام جهانی را در اینفوگرافی زیر مشاهده کنید.

اینفوگرافیک| جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| جوان‌ترین بازیکنان تاریخ جام‌جهانی
2022-11-21T12:38:26+03:30
جوان ترین بازیکنان تاریخ جام‌جهانی را در اینفوگرافی زیر مشاهده کنید.

اینفوگرافیک| پرافتخارترین مربیان تاریخ جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| پرافتخارترین مربیان تاریخ جام‌جهانی
2022-11-19T14:25:20+03:30
در بین مربیان برتر جام جهانی تنها ویتوریو پوتسو سرمربی تیم ملی ایتالیا توانسته دوبار به عنوان قهرمانی جام جهانی برسد.

اینفوگرافیک| گران‌ترین جام جهانی

 اینفوگرافیک| گران‌ترین جام جهانی
2022-11-16T16:05:37+03:30
قطر حدود ۲۰۰ میلیارد دلار برای پروژه‌های زیربنایی جام جهانی ۲۰۲۲ هزینه کرده که همین موضوع این دوره از جام جهانی را به گران‌ترین جام جهانی تاریخ تبدیل کرده ا...

اینفوگرافیک| ایران در ادوار جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| ایران در ادوار جام‌جهانی
2022-11-14T15:12:24+03:30
تیم ملی ایران در ۵ دوره از مسابقات جام جهانی حاضر بوده و امسال با راهیابی به جام جهانی قطر موفق شد که برای ششمین بار در این تورنمنت بزرگ حضور پیدا کند.

اینفوگرافیک| ۱۰ فرمان برای حمایت از اقتصاد دیجیتال

 اینفوگرافیک| ۱۰ فرمان برای حمایت از اقتصاد دیجیتال
2022-11-07T16:05:42+03:30
دولت سیزدهم اخیراً آیین‌نامه‌ای تصویب کرده است که بر اساس آن تمهیدات مختلفی برای حمایت عملی از اقتصاد دیجیتال لحاظ شده است.

اینفوگرافیک| ۸۸۷ میلیون دلار برای آشوب

 اینفوگرافیک| ۸۸۷ میلیون دلار برای آشوب
2022-10-29T14:12:17+03:30
از هزینه ۸۸۷ میلیون دلاری C.I.A تا اجاره حساب‌های کاربری سلبریتی‌های ساکن آلمان و امارات در گزارش منتشر شده توسط نهادهای اطلاعاتی ایران را در اینفوگرافی زیر...

اینفوگرافیک| دریوزگی آتزوری

 اینفوگرافیک| دریوزگی آتزوری
2022-10-26T11:25:35+03:30
پس از عدم راهیابی تیم ملی ایتالیا به جام جهانی۲۰۲۲ قطر، برخی از رسانه‎‌های این کشور قصد داشتند با روش‌های غیرورزشی، به هر نحوی شده تیم کشورشان را در این مسا...

اینفوگرافیک| سیاحتی در غرب

 اینفوگرافیک| سیاحتی در غرب
2022-10-19T09:52:15+03:30
چرا هر کس هم که درباره زن و زندگی صحبت می‌کند، سیاستمداران غربی باید در این زمینه لال شوند؟

افزایش انتقادها به سخنان جدید رائفی‌پور: «استاد همه‌چیزدان» در تلویزیون چه‌کار می‌کند؟

 افزایش انتقادها به سخنان جدید رائفی‌پور: «استاد همه‌چیزدان» در تلویزیون چه‌کار می‌کند؟
2022-10-11T09:25:35+03:30
شب گذشته علی‌اکبر رائفی‌پور مهمان برنامه ثریا بود و از صبح امروز موجی از واکنش‌ها به سخنانی که در این برنامه بیان کرد، آغاز شده است؛ از تکذیبیه سازمان هواپی...

افزایش انتقادها به سخنان جدید رائفی‌پور: «استاد همه‌چیزدان» در تلویزیون چکار می‌کند؟

 افزایش انتقادها به سخنان جدید رائفی‌پور: «استاد همه‌چیزدان» در تلویزیون چکار می‌کند؟
2022-10-10T19:05:32+03:30
شب گذشته علی اکبر رائفی‌پور مهمان برنامه ثریا بود و از صبح امروز موجی از واکنش‌ها به سخنانی که در این برنامه بیان کرد، آغاز شده است. از تکذیبیه سازمان هواپی...

فاصله مرزهای ایران تا شهرهای عراق + محاسبه نرخ کرایه

  فاصله مرزهای ایران تا شهرهای عراق + محاسبه نرخ کرایه
2022-10-07T13:25:41+03:30
دانستن فاصله مرزهای مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق تا شهرهای عراق (نجف، کربلا، کاظمین و سامرا) از جمله اطلاعاتی است که می‌تواند به زائران در ای...

مداحی اربعین؛ «چشماتو ببند خیال کن» با نوای امیر کرمانشاهی

  مداحی اربعین؛ «چشماتو ببند خیال کن» با نوای امیر کرمانشاهی
2022-10-03T22:01:59+03:30
یکی از مداحی‌های اربعین که در طول سالهای گذشته مورد توجه قرار گرفته است، نوحه «چشماتو ببند خیال کن که با زائرایی» با نوای امیر کرمانشاهی است.

چگونه مشاهده کنیم «چند سال سابقه بیمه داریم؟»

 چگونه مشاهده کنیم «چند سال سابقه بیمه داریم؟»
2022-10-02T20:15:13+03:30
بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت تامین اجتماعی در بخش سوابق بیمه به صورت آنلاین سابقه بیمه خود را به صورت روز، ماه و سال مشاهده کنند.

انقلاب هشتگی/ پشت پرده ماجرای ۱۸۴ میلیون هشتگ مهسا امینی چیست؟

 انقلاب هشتگی/ پشت پرده ماجرای ۱۸۴ میلیون هشتگ مهسا امینی چیست؟
2022-10-02T20:15:13+03:30
یک اکانت می‌تواند تا چند هزار توئیت و ریتوئیت با هر هشتگی انجام دهد. یعنی فقط با ۶۰ هزار اکانت یا ربات با انتشار ۳ هزار توئیت و ریتوئیت می‌توانند یک هشتگ را...

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کد ملی

 نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کد ملی
2022-09-26T09:15:31+03:30
بازنشستگان تامین اجتماعی با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی می‌توانند فیش حقوقی خودشان را به‌صورت اینترنتی مشاهده و دریافت کنند. بازنشستگان پس از ثبت نا...

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

 نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی
2022-09-21T11:56:26+04:30
بازنشستگان تامین اجتماعی با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی می‌توانند فیش حقوقی خودشان را به‌صورت اینترنتی مشاهده و دریافت کنند.

فاصله مرزهای ایران تا شهرهای عراق + محاسبه نرخ کرایه

 فاصله مرزهای ایران تا شهرهای عراق + محاسبه نرخ کرایه
2022-09-10T17:35:26+04:30
دانستن فاصله مرزهای مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق تا شهرهای عراق (نجف، کربلا، کاظمین و سامرا) از جمله اطلاعاتی است که می‌تواند به زائران در ای...

مداحی اربعین؛ «چشماتو ببند خیال کن» با نوای امیر کرمانشاهی

 مداحی اربعین؛ «چشماتو ببند خیال کن» با نوای امیر کرمانشاهی
2022-09-10T17:35:26+04:30
یکی از مداحی‌های اربعین که در طول سالهای گذشته مورد توجه قرار گرفته است، نوحه «چشماتو ببند خیال کن که با زائرایی» با نوای امیر کرمانشاهی است.

عصر یخبندان در اروپا

 عصر یخبندان در اروپا
2022-09-07T09:02:00+04:30
پس از گذشت چندماه از آغاز جنگ اوکراین و تحریم روسیه توسط کشورهای غربی، روسیه در اقدامی متقابل، ارسال گاز به این کشورها را محدود کرد.

اینفوگرافیک| میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه

  اینفوگرافیک| میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه
2022-09-05T10:35:40+04:30
با نزدیک شدن فصل سرما، کشورهای اروپایی که به گاز روسیه وابسته هستند نگران تامین گرما و حتی برق شهروندان خود هستند.

چرا خسروی وفا یک انتخاب درست است؟

 چرا خسروی وفا یک انتخاب درست است؟
2022-08-29T13:48:54+04:30
عصر یکشنبه ششم شهریور شاید یکی از بهترین روزهای تاریخ ورزش در تجربه برگزاری مجامع انتخاباتی در ورزش است.

اینفوگرافیک| میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه

 اینفوگرافیک| میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه
2022-08-29T10:22:20+04:30
با نزدیک شدن فصل سرما، کشورهای اروپایی که به گاز روسیه وابسته هستند نگران تامین گرما و حتی برق شهروندان خود هستند.

فوتبال؛ معدن طلای تلویزیون

 فوتبال؛ معدن طلای تلویزیون
2022-08-27T11:22:10+04:30
هفته سوم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر درحالی روز گذشته به پایان رسید که مشکلات میان سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال و مشخصا دو تیم استقلال و پرسپولیس همچنان ...

اینفوگرافیک| پای ثابت جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| پای ثابت جام‌جهانی
2022-08-24T10:22:10+04:30
تیم ملی برزیل با ۲۲ بار حضور در جام‌جهانی رکودار حضور در این مسابقات است.

اینفوگرافیک| پایه ثابت جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| پایه ثابت جام‌جهانی
2022-08-24T10:08:50+04:30
تیم ملی برزیل با ۲۲ بار حضور در جام‌جهانی رکودار حضور در این مسابقات است.

اینفوگرافیک| بخشی از تخلفات وحشتناک فولاد مبارکه

 اینفوگرافیک| بخشی از تخلفات وحشتناک فولاد مبارکه
2022-08-21T08:08:50+04:30
براساس آمار منتشر شده از تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مجموع تخلفات این شرکت ۹۱هزار و ۸۷۳میلیارد تومان عنوان شده که حدود۷درصد بودجه کل کشور است.

اینفوگرافیک| تاجی که تاج بر سر فوتبال گذاشت

 اینفوگرافیک| تاجی که تاج بر سر فوتبال گذاشت
2022-08-10T12:06:39+04:30
گوشه‌ای از آنچه از دوران ریاست «مهدی تاج» بر فدراسیون فوتبال به یادگار ماند.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)