میرنیوز

اینفوگرافیک| بخشی از تخلفات وحشتناک فولاد مبارکه

 اینفوگرافیک| بخشی از تخلفات وحشتناک فولاد مبارکه 2022-08-21T08:08:50+04:30

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کد ملی

 نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کد ملی
2022-09-26T09:15:31+03:30
بازنشستگان تامین اجتماعی با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی می‌توانند فیش حقوقی خودشان را به‌صورت اینترنتی مشاهده و دریافت کنند. بازنشستگان پس از ثبت نا...

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

 نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی
2022-09-21T11:56:26+04:30
بازنشستگان تامین اجتماعی با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی می‌توانند فیش حقوقی خودشان را به‌صورت اینترنتی مشاهده و دریافت کنند.

فاصله مرزهای ایران تا شهرهای عراق + محاسبه نرخ کرایه

 فاصله مرزهای ایران تا شهرهای عراق + محاسبه نرخ کرایه
2022-09-10T17:35:26+04:30
دانستن فاصله مرزهای مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق تا شهرهای عراق (نجف، کربلا، کاظمین و سامرا) از جمله اطلاعاتی است که می‌تواند به زائران در ای...

مداحی اربعین؛ «چشماتو ببند خیال کن» با نوای امیر کرمانشاهی

 مداحی اربعین؛ «چشماتو ببند خیال کن» با نوای امیر کرمانشاهی
2022-09-10T17:35:26+04:30
یکی از مداحی‌های اربعین که در طول سالهای گذشته مورد توجه قرار گرفته است، نوحه «چشماتو ببند خیال کن که با زائرایی» با نوای امیر کرمانشاهی است.

عصر یخبندان در اروپا

 عصر یخبندان در اروپا
2022-09-07T09:02:00+04:30
پس از گذشت چندماه از آغاز جنگ اوکراین و تحریم روسیه توسط کشورهای غربی، روسیه در اقدامی متقابل، ارسال گاز به این کشورها را محدود کرد.

اینفوگرافیک| میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه

  اینفوگرافیک| میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه
2022-09-05T10:35:40+04:30
با نزدیک شدن فصل سرما، کشورهای اروپایی که به گاز روسیه وابسته هستند نگران تامین گرما و حتی برق شهروندان خود هستند.

چرا خسروی وفا یک انتخاب درست است؟

 چرا خسروی وفا یک انتخاب درست است؟
2022-08-29T13:48:54+04:30
عصر یکشنبه ششم شهریور شاید یکی از بهترین روزهای تاریخ ورزش در تجربه برگزاری مجامع انتخاباتی در ورزش است.

اینفوگرافیک| میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه

 اینفوگرافیک| میزان وابستگی کشورهای اروپایی به گاز روسیه
2022-08-29T10:22:20+04:30
با نزدیک شدن فصل سرما، کشورهای اروپایی که به گاز روسیه وابسته هستند نگران تامین گرما و حتی برق شهروندان خود هستند.

فوتبال؛ معدن طلای تلویزیون

 فوتبال؛ معدن طلای تلویزیون
2022-08-27T11:22:10+04:30
هفته سوم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر درحالی روز گذشته به پایان رسید که مشکلات میان سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال و مشخصا دو تیم استقلال و پرسپولیس همچنان ...

اینفوگرافیک| پای ثابت جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| پای ثابت جام‌جهانی
2022-08-24T10:22:10+04:30
تیم ملی برزیل با ۲۲ بار حضور در جام‌جهانی رکودار حضور در این مسابقات است.

اینفوگرافیک| پایه ثابت جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| پایه ثابت جام‌جهانی
2022-08-24T10:08:50+04:30
تیم ملی برزیل با ۲۲ بار حضور در جام‌جهانی رکودار حضور در این مسابقات است.

اینفوگرافیک| تاجی که تاج بر سر فوتبال گذاشت

 اینفوگرافیک| تاجی که تاج بر سر فوتبال گذاشت
2022-08-10T12:06:39+04:30
گوشه‌ای از آنچه از دوران ریاست «مهدی تاج» بر فدراسیون فوتبال به یادگار ماند.

اینفوگرافیک| استعمارگر اعظم!

 اینفوگرافیک| استعمارگر اعظم!
2022-08-03T15:19:29+04:30
ملکه الیزابت دوم بر ۴ کشور انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی فرمانروایی دارد که درمجموع به اختصار بریتانیا نامیده می‌شود. علاوه بر این ملکه در ۱۴ کشور ...

اینفوگرافیک| استمارگر اعظم!

 اینفوگرافیک| استمارگر اعظم!
2022-08-03T13:32:47+04:30
ملکه الیزابت دوم بر ۴ کشور انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی فرمانروایی دارد که درمجموع به اختصار بریتانیا نامیده می‌شود. علاوه بر این ملکه در ۱۴ کشور ...

اینفوگرافیک| جایزه ۴۲میلیون دلاری قهرمان جام‌جهانی

 اینفوگرافیک| جایزه ۴۲میلیون دلاری قهرمان جام‌جهانی
2022-08-02T14:08:15+04:30
طبق اعلام فیفا تاکنون ۱.۸میلیون بلیت برای جام‌جهانی قطر به فروش رسیده است. در این‌ بین ارزان‌ترین بلیت برای بازی‌های مقدماتی با ارزش ۱۱ دلار و گران‌ترین بلی...

صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ مرداد ماه

 صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ مرداد ماه
2022-08-02T10:21:43+04:30
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ مرداد ماه منتشر می‌شود.

اینفوگرافیک | همه افتخارات سید جلال

 اینفوگرافیک | همه افتخارات سید جلال
2022-07-05T11:44:39+04:30
هفته گذشته سیدجلال حسینی پس از ۲۰سال از دنیای فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

اینفوگرافیک | همه جزئیات زلزله هرمزگان

 اینفوگرافیک | همه جزئیات زلزله هرمزگان
2022-07-02T12:24:42+04:30
طبق گزارشات میدانی، زلزله بندرخمیر استان هرمزگان تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه، ۵ کشته و ۴۴زخمی داشته است.

اینفوگرافیک | عسل؛ ظرفیت پنهان صادرات

 اینفوگرافیک | عسل؛ ظرفیت پنهان صادرات
2022-06-29T10:30:26+04:30
طبق آمار ایران سومین تولیدکننده عسل در جهان است اما در سه سال گذشته صادرات این محصول برای کشورمان به صفر رسیده است.

اینفوگرافیک | فوتبالیست‌های گران‌قیمتی که ارزش‌شان پایین آمد/از اوج‌گیری هالند و امباپه تا سقوط مسی و رونالدو

 اینفوگرافیک | فوتبالیست‌های گران‌قیمتی که ارزش‌شان پایین آمد/از اوج‌گیری هالند و امباپه تا سقوط مسی و رونالدو
2022-06-26T08:53:32+04:30
ارزش بازیکنان برتر جهان در چند سال گذشته را در اینفوگرافی زیر ببینید.

۳ برابر شدن زنان تنهای سالمند تا ۳۰‌سال آینده

  ۳ برابر شدن زنان تنهای سالمند تا ۳۰‌سال آینده
2022-06-25T12:20:51+04:30
دست‌هایش را زیر چانه گره زده و از پنجره آسایشگاه به بیرون نگاه می‌کند. بر موهایش گرد پیری پاشیده و بدنش ضعیف و رنجور شده است. مادربزرگ بعد از رفتن همسفر زند...

صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۳۱ خرداد ماه

 صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۳۱ خرداد ماه
2022-06-21T11:26:50+04:30
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های سه شنبه ۳۱ خرداد ماه منتشر می‌شود.

تیتر جنجالی BBC درباره «سرقت» آثار باستانی/انگلیسی‌ها سرقت نمی‌کنند، برمی‌دارند!

  تیتر جنجالی BBC درباره «سرقت» آثار باستانی/انگلیسی‌ها سرقت نمی‌کنند، برمی‌دارند!
2022-06-20T11:46:35+04:30
در حالی که یک زمین‌شناس بریتانیایی در عراق به جرم دزدیدن آثار باستانی به ۱۵ سال زندان محکوم شده است اما رسانه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی برای این محکوم بریتانیای...

زیر پوست بازار تهران

 زیر پوست بازار تهران
2022-06-19T11:26:31+04:30
دوست نداشتم، نه الان و نه در مقدمه هیچ گزارش دیگری که سیاهه را با سیاهی آغاز کنم، اما خب قسمت ما و به‌گمانم همه اجتماعی‌نویس‌ها، خصوصا در چند سال اخیر، جز ا...

معمای مالکیت ۴۰۰۰ خانه به دوش شهرک زیتون

 معمای مالکیت ۴۰۰۰ خانه به دوش شهرک زیتون
2022-06-19T11:13:13+04:30
کدام قانونی به اینها اجازه می‌دهد بحث معوض را مطرح کنند و عنوان تهاتر روی آن بگذارند و کجای قانون تملک عنوان تهاتر دارد؟ درصورتی‌که آقایان در مکاتبات‌شان بح...

هر جا خواستگاری می‌رفتم حقوق بازنشستگی می‌خواستند

 هر جا خواستگاری می‌رفتم حقوق بازنشستگی می‌خواستند
2022-06-18T11:19:56+04:30
برای فرزندان و نوه‌های سکینه‌کارگر و محمدرضا زکی‌پور، زوج ۷۰ و ۸۰ ساله بهابادی که همسرشان را سال‌ها پیش از دست داده‌اند، ازدواجشان یک خبر خوشحال‌کننده بود.

اینفوگرافیک| گردشگری، تجارت پُرسود

  اینفوگرافیک| گردشگری، تجارت پُرسود
2022-06-16T07:46:30+04:30
گردشگری صنعت بسیار مهمی برای کشورها محسوب می‌شود و در برخی کشورها به منبع اصلی درآمدزایی تبدیل شده است.

اینفوگرافیک| گردشگری، تجارت پُرسود

 اینفوگرافیک| گردشگری، تجارت پُرسود
2022-06-14T18:46:32+04:30
گردشگری صنعت بسیار مهمی برای کشورها محسوب می‌شود و در برخی کشورها به منبع اصلی درآمدزایی تبدیل شده است.

اینفوگرافیک| شیب سالمندی در کشور تند‌تر می‌شود

  اینفوگرافیک| شیب سالمندی در کشور تند‌تر می‌شود
2022-06-13T17:33:11+04:30
حسام‌الدین علامه سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان، اسامی پیرترین استان‌های کشور را اعلام کرد و گفت: از نظر تعدادی، استان تهران با یک میلیون و ۷۰۵ هزار نفر...

تیتر جنجالی BBC درباره «سرقت» آثار باستانی/انگلیسی‌ها سرقت نمی‌کنند، برمی‌دارند!

 تیتر جنجالی BBC درباره «سرقت» آثار باستانی/انگلیسی‌ها سرقت نمی‌کنند، برمی‌دارند!
2022-06-07T16:19:52+04:30
در حالی که یک زمین‌شناس بریتانیایی در عراق به جرم دزدیدن آثار باستانی به ۱۵ سال زندان محکوم شده است اما رسانه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی برای این محکوم بریتانیای...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)