میرنیوز

اینفوگرافیک| گردشگری، تجارت پُرسود

  اینفوگرافیک| گردشگری، تجارت پُرسود 2022-06-16T07:46:30+04:30

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

اینفوگرافیک | همه جزئیات زلزله هرمزگان

 اینفوگرافیک | همه جزئیات زلزله هرمزگان
2022-07-02T12:24:42+04:30
طبق گزارشات میدانی، زلزله بندرخمیر استان هرمزگان تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه، ۵ کشته و ۴۴زخمی داشته است.

اینفوگرافیک | عسل؛ ظرفیت پنهان صادرات

 اینفوگرافیک | عسل؛ ظرفیت پنهان صادرات
2022-06-29T10:30:26+04:30
طبق آمار ایران سومین تولیدکننده عسل در جهان است اما در سه سال گذشته صادرات این محصول برای کشورمان به صفر رسیده است.

اینفوگرافیک | فوتبالیست‌های گران‌قیمتی که ارزش‌شان پایین آمد/از اوج‌گیری هالند و امباپه تا سقوط مسی و رونالدو

 اینفوگرافیک | فوتبالیست‌های گران‌قیمتی که ارزش‌شان پایین آمد/از اوج‌گیری هالند و امباپه تا سقوط مسی و رونالدو
2022-06-26T08:53:32+04:30
ارزش بازیکنان برتر جهان در چند سال گذشته را در اینفوگرافی زیر ببینید.

۳ برابر شدن زنان تنهای سالمند تا ۳۰‌سال آینده

  ۳ برابر شدن زنان تنهای سالمند تا ۳۰‌سال آینده
2022-06-25T12:20:51+04:30
دست‌هایش را زیر چانه گره زده و از پنجره آسایشگاه به بیرون نگاه می‌کند. بر موهایش گرد پیری پاشیده و بدنش ضعیف و رنجور شده است. مادربزرگ بعد از رفتن همسفر زند...

صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۳۱ خرداد ماه

 صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۳۱ خرداد ماه
2022-06-21T11:26:50+04:30
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های سه شنبه ۳۱ خرداد ماه منتشر می‌شود.

تیتر جنجالی BBC درباره «سرقت» آثار باستانی/انگلیسی‌ها سرقت نمی‌کنند، برمی‌دارند!

  تیتر جنجالی BBC درباره «سرقت» آثار باستانی/انگلیسی‌ها سرقت نمی‌کنند، برمی‌دارند!
2022-06-20T11:46:35+04:30
در حالی که یک زمین‌شناس بریتانیایی در عراق به جرم دزدیدن آثار باستانی به ۱۵ سال زندان محکوم شده است اما رسانه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی برای این محکوم بریتانیای...

زیر پوست بازار تهران

 زیر پوست بازار تهران
2022-06-19T11:26:31+04:30
دوست نداشتم، نه الان و نه در مقدمه هیچ گزارش دیگری که سیاهه را با سیاهی آغاز کنم، اما خب قسمت ما و به‌گمانم همه اجتماعی‌نویس‌ها، خصوصا در چند سال اخیر، جز ا...

معمای مالکیت ۴۰۰۰ خانه به دوش شهرک زیتون

 معمای مالکیت ۴۰۰۰ خانه به دوش شهرک زیتون
2022-06-19T11:13:13+04:30
کدام قانونی به اینها اجازه می‌دهد بحث معوض را مطرح کنند و عنوان تهاتر روی آن بگذارند و کجای قانون تملک عنوان تهاتر دارد؟ درصورتی‌که آقایان در مکاتبات‌شان بح...

هر جا خواستگاری می‌رفتم حقوق بازنشستگی می‌خواستند

 هر جا خواستگاری می‌رفتم حقوق بازنشستگی می‌خواستند
2022-06-18T11:19:56+04:30
برای فرزندان و نوه‌های سکینه‌کارگر و محمدرضا زکی‌پور، زوج ۷۰ و ۸۰ ساله بهابادی که همسرشان را سال‌ها پیش از دست داده‌اند، ازدواجشان یک خبر خوشحال‌کننده بود.

اینفوگرافیک| گردشگری، تجارت پُرسود

 اینفوگرافیک| گردشگری، تجارت پُرسود
2022-06-14T18:46:32+04:30
گردشگری صنعت بسیار مهمی برای کشورها محسوب می‌شود و در برخی کشورها به منبع اصلی درآمدزایی تبدیل شده است.

اینفوگرافیک| شیب سالمندی در کشور تند‌تر می‌شود

  اینفوگرافیک| شیب سالمندی در کشور تند‌تر می‌شود
2022-06-13T17:33:11+04:30
حسام‌الدین علامه سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان، اسامی پیرترین استان‌های کشور را اعلام کرد و گفت: از نظر تعدادی، استان تهران با یک میلیون و ۷۰۵ هزار نفر...

تیتر جنجالی BBC درباره «سرقت» آثار باستانی/انگلیسی‌ها سرقت نمی‌کنند، برمی‌دارند!

 تیتر جنجالی BBC درباره «سرقت» آثار باستانی/انگلیسی‌ها سرقت نمی‌کنند، برمی‌دارند!
2022-06-07T16:19:52+04:30
در حالی که یک زمین‌شناس بریتانیایی در عراق به جرم دزدیدن آثار باستانی به ۱۵ سال زندان محکوم شده است اما رسانه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی برای این محکوم بریتانیای...

۳ برابر شدن زنان تنهای سالمند تا ۳۰‌سال آینده

 ۳ برابر شدن زنان تنهای سالمند تا ۳۰‌سال آینده
2022-06-06T09:59:52+04:30
دست‌هایش را زیر چانه گره زده و از پنجره آسایشگاه به بیرون نگاه می‌کند. بر موهایش گرد پیری پاشیده و بدنش ضعیف و رنجور شده است. مادربزرگ بعد از رفتن همسفر زند...

اینفوگرافیک | اصلاح‌طلبان درباره دستپخت خود چه می‌گویند؟

  اینفوگرافیک | اصلاح‌طلبان درباره دستپخت خود چه می‌گویند؟
2022-06-04T11:18:52+04:30
اصلاح طلبان درباره عملکرد روحانی و دولت تدبیر و امید چه گفته‌اند؟

اینفوگرافیک| شیب سالمندی در کشور تند‌تر می‌شود

 اینفوگرافیک| شیب سالمندی در کشور تند‌تر می‌شود
2022-05-24T10:50:30+04:30
حسام‌الدین علامه سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان، اسامی پیرترین استان‌های کشور را اعلام کرد و گفت: از نظر تعدادی، استان تهران با یک میلیون و ۷۰۵ هزار نفر...

اینفوگرافیک | اصلاح‌طلبان درباره دستپخت خود چه می‌گویند؟

 اینفوگرافیک | اصلاح‌طلبان درباره دستپخت خود چه می‌گویند؟
2022-05-23T09:37:09+04:30
اصلاح طلبان درباره عملکرد روحانی و دولت تدبیر و امید چه گفته‌اند؟

آیت‌الله فاطمی‌نیا دار فانی را وداع گفت

 آیت‌الله فاطمی‌نیا دار فانی را وداع گفت
2022-05-16T09:51:43+04:30
حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق، مورخ اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه بامداد دوشنبه به ملکوت اعلی پیوست.

استاد آیت‌الله فاطمی‌نیا دار فانی را وداع گفت

 استاد آیت‌الله فاطمی‌نیا دار فانی را وداع گفت
2022-05-16T09:25:07+04:30
حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق، مورخ اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه بامداد دوشنبه به ملکوت اعلی پیوست.

روح بلند استاد آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست

 روح بلند استاد آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست
2022-05-16T06:58:29+04:30
حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق، مورخ اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه بامداد دوشنبه به ملکوت اعلی پیوست.

ناکامی سریال‌های «شبکه نمایش خانگی»/ آیا پای پول‌های کثیف در میان است؟

 ناکامی سریال‌های «شبکه نمایش خانگی»/ آیا پای پول‌های کثیف در میان است؟
2022-05-09T01:40:14+04:30
چند سالی است که تماشای سریال‌های «شبکه نمایش خانگی» در ایران باب شده است، سریال‌هایی که بیشتر آنها با هزینه‌های گزاف تولید می‌شوند و مخاطب هم برای...

عماد شرقی کیست و در صنایع نظامی ایران دنبال چه بود؟

 عماد شرقی کیست و در صنایع نظامی ایران دنبال چه بود؟
2022-05-01T13:14:06+04:30
در هفته‌های اخیر، اسم عماد شرقی در کنار اسامی سه جاسوس آمریکایی دیگر، به عنوان افرادی که شانس تبادل برای آن‌ها وجود دارد، برده می‌شود. عماد شرقی کیست و در ص...

اینفوگرافیک| تعرفه حق الوکاله دعاوی مالی چقدر است؟

 اینفوگرافیک| تعرفه حق الوکاله دعاوی مالی چقدر است؟
2022-04-25T12:14:31+04:30
بر اساس تعرفه اعلامی در دعاوی مالی، تعرفه حق‌الوکاله وکلا به شرح زیر است.

اینفوگرافیک| اعمال مشترک شب‌های قدر

 اینفوگرافیک| اعمال مشترک شب‌های قدر
2022-04-20T11:20:56+04:30
اعمال مشترک شب‌های قدر را در عکس‌نوشت زیر ببینید.

اینفوگرافیک | اعمال مشترک شب‌های قدر

 اینفوگرافیک | اعمال مشترک شب‌های قدر
2022-04-20T11:07:27+04:30
اعمال مشترک شب‌های قدر را در عکس‌نوشت زیر ببینید.

چرا حبوبات مشمول معافیت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نشد؟

 چرا حبوبات مشمول معافیت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نشد؟
2022-04-20T10:54:13+04:30
دبیر انجمن حبوبات گفت: قرار بود اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در مورد اقلام خوراکی و کالاهای سفره مردم منتفی شود ولی این معافیت تاکنون شامل حال حبوبات ن...

اینفوگرافیک| کاهش حجم آب مخازن سدهای کشور

 اینفوگرافیک| کاهش حجم آب مخازن سدهای کشور
2022-04-19T11:41:02+04:30
طبق آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود ۱۲درصد کاهش نسبت به سال گذشته داشته است.

اینفوگرافیک | کاهش حجم آب مخازن سدهای کشور

 اینفوگرافیک | کاهش حجم آب مخازن سدهای کشور
2022-04-18T10:00:45+04:30
طبق آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود ۱۲درصد کاهش نسبت به سال گذشته داشته است.

پایان کار صالحی‌امیری در کمیته ملی المپیک؟

 پایان کار صالحی‌امیری در کمیته ملی المپیک؟
2022-04-17T16:34:13+04:30
درخواست صالحی‌امیری برای تمدید ماموریت او از نهاد ریاست‌جمهوری به کمیته ملی المپیک مورد موافقت قرار نگرفته است و او از روز اول اردیبهشت سال جاری (پنجشنبه ای...

نشر اسامی بدهکاران بانکی کمی کارگر افتاد!

 نشر اسامی بدهکاران بانکی کمی کارگر افتاد!
2022-04-17T12:20:46+04:30
اگرچه عده‌ای از منتقدان دولت معتقدندکه طرح افشای اسامی بدهکاران بانکی کمکی به بازپرداخت بدهی‌هانمی‌کندوآن راطرحی بی‌فایده می‌دانند، اما وزیر اقتصاد درباره ن...

سفره رمضانی مردم، بدون کمبود، اما گران

  سفره رمضانی مردم، بدون کمبود، اما گران
2022-04-16T15:21:00+04:30
بازار اقلام مورد نیاز برای سفره‌های رمضانی مردم امسال دچار کمبود نشده، اما گرانی همچنان در بازار برقرار است.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)