میرنیوز

اینفوگرافیک | کاهش حجم آب مخازن سدهای کشور

 اینفوگرافیک | کاهش حجم آب مخازن سدهای کشور 2022-04-18T10:00:45+04:30

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

اینفوگرافیک | اصلاح‌طلبان درباره دستپخت خود چه می‌گویند؟

 اینفوگرافیک | اصلاح‌طلبان درباره دستپخت خود چه می‌گویند؟
2022-05-23T09:37:09+04:30
اصلاح طلبان درباره عملکرد روحانی و دولت تدبیر و امید چه گفته‌اند؟

آیت‌الله فاطمی‌نیا دار فانی را وداع گفت

 آیت‌الله فاطمی‌نیا دار فانی را وداع گفت
2022-05-16T09:51:43+04:30
حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق، مورخ اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه بامداد دوشنبه به ملکوت اعلی پیوست.

استاد آیت‌الله فاطمی‌نیا دار فانی را وداع گفت

 استاد آیت‌الله فاطمی‌نیا دار فانی را وداع گفت
2022-05-16T09:25:07+04:30
حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق، مورخ اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه بامداد دوشنبه به ملکوت اعلی پیوست.

روح بلند استاد آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست

 روح بلند استاد آیت‌الله فاطمی‌نیا به ملکوت اعلی پیوست
2022-05-16T06:58:29+04:30
حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق، مورخ اسلامی و از اساتید حوزه و دانشگاه بامداد دوشنبه به ملکوت اعلی پیوست.

ناکامی سریال‌های «شبکه نمایش خانگی»/ آیا پای پول‌های کثیف در میان است؟

 ناکامی سریال‌های «شبکه نمایش خانگی»/ آیا پای پول‌های کثیف در میان است؟
2022-05-09T01:40:14+04:30
چند سالی است که تماشای سریال‌های «شبکه نمایش خانگی» در ایران باب شده است، سریال‌هایی که بیشتر آنها با هزینه‌های گزاف تولید می‌شوند و مخاطب هم برای...

عماد شرقی کیست و در صنایع نظامی ایران دنبال چه بود؟

 عماد شرقی کیست و در صنایع نظامی ایران دنبال چه بود؟
2022-05-01T13:14:06+04:30
در هفته‌های اخیر، اسم عماد شرقی در کنار اسامی سه جاسوس آمریکایی دیگر، به عنوان افرادی که شانس تبادل برای آن‌ها وجود دارد، برده می‌شود. عماد شرقی کیست و در ص...

اینفوگرافیک| تعرفه حق الوکاله دعاوی مالی چقدر است؟

 اینفوگرافیک| تعرفه حق الوکاله دعاوی مالی چقدر است؟
2022-04-25T12:14:31+04:30
بر اساس تعرفه اعلامی در دعاوی مالی، تعرفه حق‌الوکاله وکلا به شرح زیر است.

اینفوگرافیک| اعمال مشترک شب‌های قدر

 اینفوگرافیک| اعمال مشترک شب‌های قدر
2022-04-20T11:20:56+04:30
اعمال مشترک شب‌های قدر را در عکس‌نوشت زیر ببینید.

اینفوگرافیک | اعمال مشترک شب‌های قدر

 اینفوگرافیک | اعمال مشترک شب‌های قدر
2022-04-20T11:07:27+04:30
اعمال مشترک شب‌های قدر را در عکس‌نوشت زیر ببینید.

چرا حبوبات مشمول معافیت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نشد؟

 چرا حبوبات مشمول معافیت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نشد؟
2022-04-20T10:54:13+04:30
دبیر انجمن حبوبات گفت: قرار بود اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در مورد اقلام خوراکی و کالاهای سفره مردم منتفی شود ولی این معافیت تاکنون شامل حال حبوبات ن...

اینفوگرافیک| کاهش حجم آب مخازن سدهای کشور

 اینفوگرافیک| کاهش حجم آب مخازن سدهای کشور
2022-04-19T11:41:02+04:30
طبق آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود ۱۲درصد کاهش نسبت به سال گذشته داشته است.

پایان کار صالحی‌امیری در کمیته ملی المپیک؟

 پایان کار صالحی‌امیری در کمیته ملی المپیک؟
2022-04-17T16:34:13+04:30
درخواست صالحی‌امیری برای تمدید ماموریت او از نهاد ریاست‌جمهوری به کمیته ملی المپیک مورد موافقت قرار نگرفته است و او از روز اول اردیبهشت سال جاری (پنجشنبه ای...

نشر اسامی بدهکاران بانکی کمی کارگر افتاد!

 نشر اسامی بدهکاران بانکی کمی کارگر افتاد!
2022-04-17T12:20:46+04:30
اگرچه عده‌ای از منتقدان دولت معتقدندکه طرح افشای اسامی بدهکاران بانکی کمکی به بازپرداخت بدهی‌هانمی‌کندوآن راطرحی بی‌فایده می‌دانند، اما وزیر اقتصاد درباره ن...

سفره رمضانی مردم، بدون کمبود، اما گران

  سفره رمضانی مردم، بدون کمبود، اما گران
2022-04-16T15:21:00+04:30
بازار اقلام مورد نیاز برای سفره‌های رمضانی مردم امسال دچار کمبود نشده، اما گرانی همچنان در بازار برقرار است.

اینفوگرافیک | یک افطار ساده برای هرنفر چقدر تمام می‌شود؟

  اینفوگرافیک | یک افطار ساده برای هرنفر چقدر تمام می‌شود؟
2022-04-12T02:20:47+04:30
طبق قیمت کالاهای اساسی، هزینه افطار ساده برای یک نفر از سال گذشته تا امسال حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است

۵میلیون تقاضا برای خرید ۱۱هزار خودرو!

 ۵میلیون تقاضا برای خرید ۱۱هزار خودرو!
2022-04-10T11:49:26+04:30
در حالی که مجموع تولید خودروسازان داخلی در سال گذشته به یک‌میلیون دستگاه هم نرسید، روز گذشته برای پیش‌فروش ۱۱هزار خودروی ایران‌خودرو ۵میلیون واجد شرایط ثبت‌...

۵ میلیون تقاضا برای خرید ۱۱ هزار خودرو!

 ۵ میلیون تقاضا برای خرید ۱۱ هزار خودرو!
2022-04-10T11:35:59+04:30
در حالی که مجموع تولید خودروسازان داخلی در سال گذشته به یک میلیون دستگاه هم نرسید، روز گذشته برای پیش فروش ۱۱ هزار خودروی ایران‌خودرو ۵ میلیون واجد شرایط ثب...

سفره رمضانی مردم، بدون کمبود، اما گران

 سفره رمضانی مردم، بدون کمبود، اما گران
2022-04-10T11:22:42+04:30
بازار اقلام مورد نیاز برای سفره‌های رمضانی مردم امسال دچار کمبود نشده، اما گرانی همچنان در بازار برقرار است.

۸۳۰هزار زن در دوره کرونا بیکار شدند

 ۸۳۰هزار زن در دوره کرونا بیکار شدند
2022-04-09T11:02:49+04:30
طی سه سال اخیر که دوسال از آن را کشور درگیرکرونا بوده و برخی مشاغل آسیب دیده‌اند، درحالی تعداد شاغلان مرد کشور افزایش نزدیک به ۵۰۰هزارنفری داشته که طی این م...

۸۳۰ هزار زن در دوره کرونا بیکار شدند

 ۸۳۰ هزار زن در دوره کرونا بیکار شدند
2022-04-09T10:36:02+04:30
طی سه سال اخیر که دوسال از آن راکشوردرگیرکرونابوده وبرخی مشاغل آسیب دیده‌اند،درحالی تعداد شاغلان مردکشور افزایش نزدیک به ۵۰۰ هزارنفری داشته که طی این مدت از...

قانون پایستگی هزینه نقل‌وانتقال خودرو

 قانون پایستگی هزینه نقل‌وانتقال خودرو
2022-04-09T10:36:02+04:30
با آغاز اجرای شیوه جدید اخذ مالیات نقل‌و‌انتقال خودرو، مالیات خودرو الزاما قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک در سامانه اینترنتی سازمان امور مالیاتی پرداخت م...

اینفوگرافیک | یک افطار ساده برای هرنفر چقدر تمام می‌شود؟

 اینفوگرافیک | یک افطار ساده برای هرنفر چقدر تمام می‌شود؟
2022-04-09T09:02:38+04:30
طبق قیمت کالاهای اساسی، هزینه افطار ساده برای یک نفر از سال گذشته تا امسال حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است

ظرف ۸ روز ۲۵۰۰ کیلومتر از خاک ایران آزاد شد

 ظرف ۸ روز ۲۵۰۰ کیلومتر از خاک ایران آزاد شد
2022-04-04T11:29:19+04:30
عملیات بزرگ «فتح‌المبین» در فروردین سال ۱۳۶۱ منجر به آزادسازی ۲۵۰۰ کیلومتر از خاک کشور از دست دشمن بعثی شد. این عملیات با هماهنگی سپاه و ارتش موفق...

همه د‌ارو‌ها با حذف ارز ترجیحی باید بیمه شود‌

 همه د‌ارو‌ها با حذف ارز ترجیحی باید بیمه شود‌
2022-04-03T10:02:43+04:30
هر چند بنا بود د ارو از حذف ارز ترجیحی استثنا شود، اما اعلام خبر حذف ارز ترجیحی د ارو د ر تعطیلات نوروزی از سوی وزیر بهد اشت نگرانی‌های متعد د‌ی را د ر جامع...

عمده جرایم اسکیمری با کارتخوان‌های سیار اتفاق می‌افتد

  عمده جرایم اسکیمری با کارتخوان‌های سیار اتفاق می‌افتد
2022-04-02T19:16:00+04:30
سرهنگ رامین پاشایی می‌گوید: تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی این را به ما می‌گوید که جرایم اسکیمر عمدتا در اوایل ماه افزایش پیدا می‌کند، آن هم به این دلیل که ...

از معرفی قدیمی‌ترین بوستان‌ تهران تا ۱۰ بوستان برتر پایتخت

  از معرفی قدیمی‌ترین بوستان‌ تهران تا ۱۰ بوستان برتر پایتخت
2022-04-02T19:16:00+04:30
روز ۱۳ فروردین ماه هر سال به معنای پایان جشن‌های نوروزی است؛ روزی که مردم بنا بر سنتی فرهنگی، از خانه‌ها بیرون می‌آیند و به دشت و صحرا و باغ می‌روند تا آخری...

از معرفی قدیمی‌ترین بوستان‌ تهران تا ۱۰ بوستان برتر پایتخت

 از معرفی قدیمی‌ترین بوستان‌ تهران تا ۱۰ بوستان برتر پایتخت
2022-04-02T08:49:17+04:30
روز ۱۳ فروردین ماه هر سال به معنای پایان جشن‌های نوروزی است؛ روزی که مردم بنا بر سنتی فرهنگی، از خانه‌ها بیرون می‌آیند و به دشت و صحرا و باغ می‌روند تا آخری...

سیدحسن نصرالله نام کدام سردار ایرانی را «ابوجواد» گذاشت؟

 سیدحسن نصرالله نام کدام سردار ایرانی را «ابوجواد» گذاشت؟
2022-03-31T10:09:21+04:30
سیدحسن نصرالله به پدرم گفته بود که شما آدم فوق‌العاده بخشنده‌ای هستی و قبل از اینکه کسی به شما ابراز نیاز کند، شما نیازش را برآورده می‌کنید؛ به همین خاطر نا...

مخوف‌ترین زندان‌های جهان؛ سهم آمریکا چقدر است؟

 مخوف‌ترین زندان‌های جهان؛ سهم آمریکا چقدر است؟
2022-03-29T10:56:04+04:30
خشونت های گسترده در برخی از زندان های جهان سبب شده اند تا آن ها به مراکز مرگباری مبدل شوند.

آداب عجیب غذا خوردن در کشور‌های مختلف دنیا

 آداب عجیب غذا خوردن در کشور‌های مختلف دنیا
2022-03-29T10:29:24+04:30
در این گزارش از آداب عجیب و غریب غذا خوردن در برخی کشور‌های دنیا گفته شده است.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)