میرنیوز

ناگفته‌های بازیگر اوکراینی سریال «سرجوخه»

 ناگفته‌های بازیگر اوکراینی سریال «سرجوخه» 2021-12-08T11:24:32+03:30

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از خراسان، سریال «سرجوخه» که به تازگی پخش آن به پایان رسیده، موضوع سایت‌های شرط بندی را با جمعی از بازیگران داخلی و خارجی روایت می‌کرد. یکی از بازیگران خارجی سریال، «سوتلانا سوپیلنیاک» بازیگر اوکراینی بود که به زبان فارسی تسلط دارد. این بازیگر در «سرجوخه» نقش «فلورا» را بازی می‌کرد که جاسوس موساد بود و به نوعی تلاش می‌کرد تا «غلامرضا» را به سرویس امنیتی جذب کند. او پیش از این در فیلم ایرانی «ماهور» نقش‌آفرینی کرده بود. به بهانه بازی این بازیگر در سریال «سرجوخه» با وی همکلام شدیم.

بازیگری را از کجا یاد گرفتید؟ رشته تحصیلی تان بازیگری بوده؟

رشته ام در دانشگاه، اقتصاد بین الملل و همچنین مدیریت است. اما من قبل از دانشگاه در طول 8 سال در مدرسه هنر هم درس می‌خواندم و آن جا کلاس بازیگری هم داشتیم.

برای بازی در سریال «سرجوخه» چگونه انتخاب شدید؟ و چه دلایلی برای پذیرش نقش فلورا داشتید؟

برای نقش «فلورا» یک خانم بازیگر خارجی که به فارسی و انگلیسی مسلط باشد، لازم بود. وقتی که فیلم نامه را خواندم، شخصیت «فلورا» برایم خیلی جذاب شد.

تیم تولید چه شناختی راجع به شما داشتند که انتخاب تان کردند؟

تیم تولید با من آشنا نبودند. یک بازیگر ایرانی من را به بازیگردان آقای سیامک راشدی معرفی کردند.

چه تحقیقاتی درباره شخصیت «فلورا» داشتید و چه ویژگی این شخصیت برای تان جذابیت داشت؟

«فلورا» یک خانم باهوش و پرقدرت و با اعتماد به نفس بالاست و مثل خودم به چند زبان خارجی تسلط دارد. همیشه آدم‌هایی با این ویژگی‌ها برایم جذاب بودند.

تسلط تان به زبان فارسی قابل تحسین است. زبان فارسی را چه زمانی یاد گرفتید؟

یادگیری زبان فارسی را 8 سال پیش در دانشگاه شروع کردم و تا به حال هم دارم یاد می‌گیرم.

برای حفظ و بیان دیالوگ‌ها مشکلی نداشتید؟

من حافظه خوبی دارم، پس با حفظ دیالوگ‌ها مشکلی نداشتم، اما برای آهنگ و تلفظ و کلا بازیگری، آقای سیامک راشدی بازیگردان سریال «سرجوخه» خیلی به من کمک کردند.

چقدر با فرهنگ ایران آشنا هستید؟

6 سال در دانشگاه شفچنکوی اوکراین، زبان و ادبیات و فرهنگ و تاریخ مردم ایران را می‌آموختم. در ایران هم دوره‌های زبان فارسی را دیدم و به شهر‌های مختلف ایران سفر کردم. برای همین با فرهنگ ایران آشنایی کافی دارم.

در این سریال، حمیدرضا محمدی نقش مقابل تان را بازی می‌کرد، او در کار چقدر به شما کمک کرد؟

حمیدرضا محمدی بازیگر حرفه‌ای و باتجربه تئاتر و سینماست. برداشت حرفه‌ای او راجع به کارش مورد پسندم است. ما مدام هر زمانی که فرصت داشتیم، با هم تمرین می‌کردیم و او در کارم خیلی بهم کمک کرد.

شیوه کاری احمد معظمی چگونه بود و چه راهنمایی‌هایی برای رسیدن به نقش تان می‌کرد؟

احمد معظمی نه تنها کارگردان درجه یکی است، بلکه آدم با شخصیت و مدیری حرفه‌ای و کاردرست است. او توانست محیط تصویربرداری راحت را درست کند و من به عنوان بازیگر خارجی احساس نگرانی و غریبگی نداشتم. سر صحنه همیشه با لحن آرام و لبخند، توضیحات لازم را می‌دادند و راهنمایی می‌کردند.

با توجه به این که در مجموعه «سرجوخه» بازیگری با تیم ایرانی را تجربه کردید نظرتان درباره بازیگری و ادامه آن چیست؟

سینمای ایران مورد علاقه‌ام است و بازیگری هم خیلی برایم جذابیت دارد. به نظرم بازیگری، فرصت‌های زیادی برای پیشرفت ذهنی و درونی آدم می‌دهد.

از دیدن خود چه احساسی داشتید؟ و چه نظراتی دریافت کردید؟

من آدم خودانتقادی هستم و بعضی از سکانس‌هایی را که خودم بازی کردم، خیلی دوست نداشتم. اما همه نظراتی که گرفتم، مثبت بود و خیلی‌ها بازی «فلورا» را دوست داشتند که برایم خیلی مهم است.

هم اکنون چه تصمیمی برای ادامه بازیگری دارید؟

علاقه‌مند هستم بازیگری حرفه‌ای را ادامه دهم.

 

اخبار گروه سایر رسانه‌ها صرفا بازنشر اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست و خبرگزاری تسنیم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

دانشگاه‌های دولتی ۲ تا ۵ برابر درآمدشان بودجه می‌گیرند

 دانشگاه‌های دولتی ۲ تا ۵ برابر درآمدشان بودجه می‌گیرند
2022-01-22T10:53:49+03:30
اگر بگوییم دانشگاه‌های کشور درطول چهاردهه گذشته، عملا با صنعت و جامعه قهر بوده‌اند، گزافه نگفته‌ایم؛ چراکه مراکز آکادمیک کشور در این سال‌ها ترجیح داده‌اند ت...

اُمیکرون را دستکم نگیرید

 اُمیکرون را دستکم نگیرید
2022-01-22T10:53:49+03:30
روند صعودی آمار‌های روزانه موارد ابتلا به کرونا در کشور، می‌تواند ما را برای روز‌های پایانی سال و شروع سال نو، نگران کنند. زیرا، تجربه تلخ پیک پنجم را از یا...

خان‌زاده‌ای که مادر ۳ شهید شد

 خان‌زاده‌ای که مادر ۳ شهید شد
2022-01-22T10:53:49+03:30
در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، به سراغ مادر شهیدان سیدمحمود، سیدمجتبی و سیدمحمدرضا میرعلی‌اکبری اردهالی می‌رویم. مادری مهربان و دوست‌داشتنی که تم...

زورگیری ۶۰ درصدی نظام پزشکی به بهانه تورم ۴۵ درصدی!

 زورگیری ۶۰ درصدی نظام پزشکی به بهانه تورم ۴۵ درصدی!
2022-01-22T09:07:09+03:30
به گفته دولت حقوق کارمندان در سال آینده ده درصد و حقوق کارگران نیز در همین حدود افزایش پیدا خواهد کرد، اما سازمان نظام پزشکی خواهان افزایش تعرفه پزشکی به می...

اینفوگرافیک | ارزش مالی واردات موبایل چند برابر کالاهای اساسی است؟

 اینفوگرافیک | ارزش مالی واردات موبایل چند برابر کالاهای اساسی است؟
2022-01-19T09:58:53+03:30
طی دو سال اخیر و با شیوع کرونا میزان مصرف گوشی‌های موبایل افزایش قابل‌توجهی داشته است. دلیل این افزایش تقاضا هم نیاز به گوشی‌های تلفن برای تحصیل دانش‌آموز، ...

به مرگ گرفتن سازمان نظام پزشکی با طرح ویزیت ۳۰۰ هزار تومانی!

 به مرگ گرفتن سازمان نظام پزشکی با طرح ویزیت ۳۰۰ هزار تومانی!
2022-01-18T10:58:46+03:30
ماجرای تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی و مزد درمان هر سال با حاشیه‌ها و چالش‌هایی همراه است.

اینفوگرافیک | افتخارات استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

  اینفوگرافیک | افتخارات استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟
2022-01-18T10:18:53+03:30
با افتخارات دو تیم پرسپولیس و استقلال از زمان تاسیس آن‌ها آشنا شوید.

۳میلیون کارتخوان بدون تراکنش هستند نه بی‌هویت!

 ۳میلیون کارتخوان بدون تراکنش هستند نه بی‌هویت!
2022-01-17T13:38:48+03:30
به‌گفته مدیر شرکت شاپرک ۳میلیون کارتخوان در کشور تراکنش ندارند؛ اما نمی‌توان گفت بی‌هویت هستند.

انار‌هایی که دل کشاورزان را خون کرد!

 انار‌هایی که دل کشاورزان را خون کرد!
2022-01-17T11:38:51+03:30
۱۵ هزار تُن انار در سومین قطب یاقوت سرخ کشور، در گوشه انبار‌های خانگی و حیاط خانه باغداران فردوسی مانده و در حال پوسیدن است.

۳ میلیون کارتخوان بدون تراکنش هستند نه بی هویت!

 ۳ میلیون کارتخوان بدون تراکنش هستند نه بی هویت!
2022-01-17T11:38:51+03:30
به گفته مدیر شرکت شاپرک ۳ میلیون کارتخوان در کشور تراکنش ندارند؛ اما نمی‌توان گفت بی هویت هستند.

مدیران قبلی استقلال کیلویی قرارداد می‌بستند

 مدیران قبلی استقلال کیلویی قرارداد می‌بستند
2022-01-17T11:38:51+03:30
بالاخره بعد از چند سال استقلال با کسب امتیازی مناسب قهرمانی در نیم‌فصل را پشت‌سر گذاشت، این درحالی است که برخی به‌گونه‌ای با این عنوان برخورد کردند که انگار...

شهیدی که رزمنده ارتش، سپاه و نیروی انتظامی بود!

 شهیدی که رزمنده ارتش، سپاه و نیروی انتظامی بود!
2022-01-17T11:38:51+03:30
شهید محمود امان اللهی یکی از شهدای بنام خطه کردستان است که همه افتخارات مورد انتظار از یک رزمنده مکتبی را توأمان دارد.

اینفوگرافیک | افتخارات استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟

 اینفوگرافیک | افتخارات استقلال بیشتر است یا پرسپولیس؟
2022-01-15T10:45:26+03:30
با افتخارات دو تیم پرسپولیس و استقلال از زمان تاسیس آن‌ها آشنا شوید.

ماجرای هشدار حاج قاسم به روحانی چه بود؟

 ماجرای هشدار حاج قاسم به روحانی چه بود؟
2022-01-12T09:16:49+03:30
ایام دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی فرصتی را فراهم آورد تا با سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه به گفت‌وگو بنشینیم و شنوای روایت او درباره شخصیت...

اجرای ۶۰۰ میلیون دلار تهاتر تا پایان سال

 اجرای ۶۰۰ میلیون دلار تهاتر تا پایان سال
2022-01-11T10:03:30+03:30
دولت سیزدهم تاکید بسیاری بر استفاده از روش تهاتر برای پیش برد اهداف تجاری خود دارد که در همین راستا، تا پایان سال پروژه تهاتری در حدود ۶۰۰ میلیون دلار اجرا ...

حقوق نجومی از جیب معلمان/ مدیرعامل پتروشیمی نیمه‌کاره «دنا» ۷۳میلیون تومان حقوق می‌گیرد

 حقوق نجومی از جیب معلمان/ مدیرعامل پتروشیمی نیمه‌کاره «دنا» ۷۳میلیون تومان حقوق می‌گیرد
2022-01-10T12:56:46+03:30
جمع حقوق و مزایای مدیرعامل پتروشیمی دنا که منصوب‌شده در دولت حسن روحانی است و یکی از شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان و زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر، در آ...

حقوق نجومی از جیب معلمان/ مدیرعامل پتروشیمی نیمه‌کاره «دنا» ۷۳ میلیون تومان حقوق می‌گیرد

 حقوق نجومی از جیب معلمان/ مدیرعامل پتروشیمی نیمه‌کاره «دنا» ۷۳ میلیون تومان حقوق می‌گیرد
2022-01-10T11:36:44+03:30
جمع حقوق و مزایا مدیرعامل مدیر عامل پتروشیمی دنا که منصوب شده در دولت حسن روحانی است و یکی از شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان و زیر مجموعه هلدینگ انرژی ...

همه چیز درباره «فلورونا» / واکسن‌نزده‌ها و خطر شکل‌گیری پیک «اُمیکرون»

 همه چیز درباره «فلورونا» / واکسن‌نزده‌ها و خطر شکل‌گیری پیک «اُمیکرون»
2022-01-09T10:36:44+03:30
واکسن نزده ها که بنا بر آمار، حدود هشت میلیون نفر در کشور را شامل می شوند، می‌توانند برای بروز یک پیک دیگر در کشور مشکل‌ساز شوند.

فقط ۲۵۰۰ باب از ۲/۵ میلیون خانه خالی شناسایی شد!

 فقط ۲۵۰۰ باب از ۲/۵ میلیون خانه خالی شناسایی شد!
2022-01-08T12:30:09+03:30
با گذشت بیش از پنج سال از آغاز به کار فرایند شناسایی و اخذ مالیات از خانه‌های خالی از سکنه در کشور اظهارات مسئولان دولتی نشان از آن دارد که تنها کمتر از ۲ ه...

۵۱ درصد یارانه برق در جیب ۳ دهک پردرآمد

 ۵۱ درصد یارانه برق در جیب ۳ دهک پردرآمد
2022-01-04T11:43:26+03:30
مصرف فراتر از الگوی پرمصرف‌ها در سال‌۱۳۹۹ بیش از ۴۲‌درصد کل مصرف برق بخش خانگی را در بر گرفته و زمینه تحمیل ضرر و زیان ۶/۵۳ هزار‌میلیارد تومانی به کشور را ف...

دهانش را پر ازگِل کرد تا قطع پاهایش را فریاد نزند

 دهانش را پر ازگِل کرد تا قطع پاهایش را فریاد نزند
2022-01-01T10:25:05+03:30
شهید سعید حمیدی‌اصل ۱۶ سال بیشتر نداشت و هنوز پشت لبش سبز نشده بود که برای شرکت در عملیات کربلای ۴ خود را آماده غواصی کرد. برادر بزرگ‌ترش علی عضو رسمی سپاه ...

اینفوگرافیک | سوالات متداول در مورد تزریق دُز سوم واکسن

 اینفوگرافیک | سوالات متداول در مورد تزریق دُز سوم واکسن
2021-12-29T13:18:23+03:30
رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت شرایط تزریق دوز سوم واکسن کرونا را اعلام کرد.

تصاویر متفاوت از لحظات شکار در طبیعت+ عکس

 تصاویر متفاوت از لحظات شکار در طبیعت+ عکس
2021-12-29T11:58:29+03:30
در حیات وحش هر حیوان برای بقا ناچار به تغذیه از زنجیره پایین تر از خود است .

گرسنه نمانده‌ایم که با هر دستمزدی بازی کنیم!/به آرزوهایم رسیده‌ام

 گرسنه نمانده‌ایم که با هر دستمزدی بازی کنیم!/به آرزوهایم رسیده‌ام
2021-12-29T11:58:29+03:30
غلامحسین لطفی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون بیان کرد برخی از کارگردانان فکر می‌کنند ما گرسنه مانده‌ایم و دستمزدهای پایین به ما پیشنهاد می‌دهند.

سرانه کارکنان خودروسازان ایرانی ۳ برابر دنیا

 سرانه کارکنان خودروسازان ایرانی ۳ برابر دنیا
2021-12-28T19:37:57+03:30
بررسی‌های صورت مالی دو خودروساز بزرگ کشور نشان می‌دهد طی سال گذشته هزینه‌های اداری و عمومی گروه سایپا ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و این مقدار برای ایران‌خودر...

اینفوگرافیک | ۱۶ سال وعــده سرخــرمن

 اینفوگرافیک | ۱۶ سال وعــده سرخــرمن
2021-12-27T15:31:13+03:30
در ۱۶ سال اخیر دولت‌های مختلف برای خصوصی‌سازی سرخابی ها وعده‌های زیادی دادند اما تا به امروز هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشده است.

علائم و نشانه‌های رفلاکس معده

 علائم و نشانه‌های رفلاکس معده
2021-12-27T10:51:10+03:30
رفلاکس معده زمانی رخ می‌دهد که اسید و سایر محتویات درون معده از دریچه پایینی مری به مری باز می‌گردند.

یک شماره رُند ۵۰۰ میلیون ناقابل!

 یک شماره رُند ۵۰۰ میلیون ناقابل!
2021-12-27T10:51:10+03:30
در اتفاقی نادر یک اپراتور تلفن همراه، شماره‌های رند را به حراج گذاشته که هر شماره حداقل ۱۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

چین در حال تسخیر اقتصاد اروپا

 چین در حال تسخیر اقتصاد اروپا
2021-12-26T11:37:51+03:30
براساس داده‌های آماری سازمان آمار آمریکا طی ۲۰ سال اخیر رقم صادرات کالایی آمریکا به اتحادیه اروپا از ۱۶۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۰ به ۳۳۶ میلیارد دلار در سال...

اینفوگرافیک | ویژگی‌های خاص برترین تانک ایران

 اینفوگرافیک | ویژگی‌های خاص برترین تانک ایران
2021-12-22T15:31:11+03:30
تانک‌های کرار تحویل‌شده به نیروی زمینی سپاه در حقیقت تانک‌های تی۷۲ام ، این نیرو هستند که با توجه به سفارش و نیازمندی نزسا توسط وزارت دفاع ارتقا داده شده‌اند.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)