میرنیوز

دوربین مخفی| چینی‌ها اصفهان را هم گرفتند!

 دوربین مخفی| چینی‌ها اصفهان را هم گرفتند! 2021-04-06T20:54:37+04:30

 

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

چرا رئیس‌جمهور هشدارهای وزارت بهداشت را نمی‌پذیرد؟

 چرا رئیس‌جمهور هشدارهای وزارت بهداشت را نمی‌پذیرد؟
2021-04-12T11:41:24+04:30
مسئولیت افزایش مرگ و میرها با کیست؟

شوخی بی‌مزه محدودیت‌های پیک چهارم

 شوخی بی‌مزه محدودیت‌های پیک چهارم
2021-04-12T10:08:11+04:30
هرچند سطح محدودیت‌های اعمال شده هیچ نسبتی با سنگینی موج چهارم کرونا ندارد اما همان‌ها هم در شهرهای بزرگ اجرایی نمی‌شود.

توجیه سلطنت‌طلبی در انگلیس با بی‌بی‌سی

 توجیه سلطنت‌طلبی در انگلیس با بی‌بی‌سی
2021-04-12T10:08:11+04:30
«بی‌بی‌سی با پول مالیات‌دهندگان بریتانیایی اداره می‌شود.» این اعتراف را بی‌بی‌سی فارسی درباره منبع تغذیه مالی شبکه‌های مختلف بی‌بی‌سی در خلال گزار...

خروج ۶۰ هزار میلیاردی از بورس

 خروج ۶۰ هزار میلیاردی از بورس
2021-04-12T09:41:25+04:30
با وجود ورود حدود ۱۰۰ هزار میلیاردتومان نقدینگی به بازار بورس در سال ۹۸ و نیمسال اول سال ۹۹، از مهر ۹۹ تا روز گذشته ۶۰ هزار میلیاردتومان آن از بازار خارج شد...

اینفوگرافیک |سال ۹۹ درآمد دولت از اخذ مالیات چقدر بود؟

 اینفوگرافیک |سال ۹۹ درآمد دولت از اخذ مالیات چقدر بود؟
2021-04-11T21:54:49+04:30
۱۹۲.۵ هزار میلیارد تومان مالیات در سال ۹۹ دریافت شده است.

هزینه عزا و عروسی آنلاین چند؟

 هزینه عزا و عروسی آنلاین چند؟
2021-04-11T10:14:38+04:30
کرونا تغییرات زیادی در زندگی ما ایجاد کرده که یکی از آن‌ها مراسم مختلف آنلاین است. هزینه این مراسم می‌تواند بین ۱۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان باشد که باتوجه به...

ابوالفضل را با زبان روزه راهی میدان شهادت کردم

 ابوالفضل را با زبان روزه راهی میدان شهادت کردم
2021-04-11T09:48:02+04:30
ابوالفضل در عملیات‌های بسیاری از جمله طریق‌القدس، فتح بستان، فتح‌المبین و شوش شرکت کرد و در پاکسازی منطقه شوش از ناحیه ریه و کتف هم مجروح شد.

خسارت ۶۷ هزار میلیاردی عاملان پیک چهارم به کشور

 خسارت ۶۷ هزار میلیاردی عاملان پیک چهارم به کشور
2021-04-11T09:48:02+04:30
به نظر می‌رسد در فروردین سال جاری نیز که مقررشده مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز کشور ۱۰ روز تعطیل شوند و برای شهرهای نارنجی نیز محدودیت‌هایی درنظر گرفته‌...

گزینه‌های ادامه وضع موجود

 گزینه‌های ادامه وضع موجود
2021-04-10T11:14:40+04:30
ظاهرا این‌بار دیگر شمایل پوششی بودن هم برای پاس‌کاری درباره کم‌کاری و توجیه اقدامات دولت در کار نیست و بعید است جهانگیری دیگر بتواند افکار عمومی را با این ن...

چرا «حاج قاسم» نام این مدافع حرم را تغییر داد؟!

 چرا «حاج قاسم» نام این مدافع حرم را تغییر داد؟!
2021-04-10T11:14:40+04:30
یکی از نفربرهای جنگی می آید و پیکر را می گذارند داخل آن تا بیاورند عقب و اشتباهی می‌برند به سمت دشمن. سریع هم اعلام می‌کنند و سرش را می بُرند و جشن می‌گیرند!

اینفوگرافیک |راهکارهای مقابله با اسهال و حالت تهوع ناشی از کرونا

 اینفوگرافیک |راهکارهای مقابله با اسهال و حالت تهوع ناشی از کرونا
2021-04-08T09:34:40+04:30
موز یا سیب پخته برای جلوگیری از اسهال ناشی از کرونا موثر است.

استنکاف احمدی‌نژاد از دستور رهبری در مذاکرات هسته‌ای

 استنکاف احمدی‌نژاد از دستور رهبری در مذاکرات هسته‌ای
2021-04-07T22:34:56+04:30
فرصت طلایی که احمدی‌نژاد از دست داد چه بود؟

فاجعه کرونایی چگونه رخ داد/ ستاد ملی کرونا پاسخگو باشد

 فاجعه کرونایی چگونه رخ داد/ ستاد ملی کرونا پاسخگو باشد
2021-04-07T11:28:09+04:30
کرونا برای چندمین بار به ماحمله کرد وهر بار تلفات زیادی دادیم. اما اینکه چرا درگیر فاجعه کرونایی شده ایم، سوالی است که باید ستاد ملی مقابله باکرونا پاسخگوی ...

آغاز ۱۴۰۰ با رونمایی از تحولی بزرگ در دکترین نیروی دریایی سپاه/ «نسل جدید شناورهای رزمی ایرانی» آماده مأموریت در آبهای بین‌المللی

 آغاز ۱۴۰۰ با رونمایی از تحولی بزرگ در دکترین نیروی دریایی سپاه/ «نسل جدید شناورهای رزمی ایرانی» آماده مأموریت در آبهای بین‌المللی
2021-04-07T08:34:39+04:30
تصاویر ماهواره‌ای از ساخت دو شناور جدید موشک‌انداز بر اساس طراحی موسوم به کاتاماران برای نیروی دریایی سپاه در بندر عباس و بوشهر خبر می‌دهد که این نیرو را آم...

اینفوگرافیک |تاکنون چه تعداد واکسن کرونا وارد کشور شده است؟

 اینفوگرافیک |تاکنون چه تعداد واکسن کرونا وارد کشور شده است؟
2021-04-06T15:48:06+04:30
اینفوگرافیک تاکنون چه تعداد واکسن کرونا وارد کشور شده است؟ منتشر می شود.

۸ لطیفه اقتصادی در۸ سال

 ۸ لطیفه اقتصادی در۸ سال
2021-04-06T13:48:04+04:30
اظهاراتی مکررا ازسوی دولتی‌ها مطرح می‌شود که آمارها و ارقام نشان می‌دهد در اغلب شاخص‌های اقتصاد کلان دولت روحانی نه‌تنها ضعیف‌ترین عملکرد را داشته، بلکه اغل...

چرا هواپیماها نباید در گرمای شدید از زمین بلند شوند؟

 چرا هواپیماها نباید در گرمای شدید از زمین بلند شوند؟
2021-04-06T11:48:03+04:30
آیا می‌دانستید که هوا برای هواپیماهایی که می‌خواهند بلند شوند و به پرواز دربیایند می‌تواند خیلی گرم باشد و آنها را در این امر ناتوان کند؟ در این گزارش به تو...

رکود در بازار خودرو؛ احتمال کاهش و ریزش قیمت در بهار ۱۴۰۰/ نرخ دلار و عرضه بر بازار آزاد خودرو اثر دارد، نه تصمیم شورای رقابت

 رکود در بازار خودرو؛ احتمال کاهش و ریزش قیمت در بهار ۱۴۰۰/ نرخ دلار و عرضه بر بازار آزاد خودرو اثر دارد، نه تصمیم شورای رقابت
2021-04-05T18:41:33+04:30
رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو با اعلام اینکه فعلا بازار خودرو در رکود به سر می‌برد، گفت: متقاضیان برای خرید خودرو منتظر کاهش قیمت ارز هست...

«هتل‌های کپسولی» در انبار خاک می‌خورند

 «هتل‌های کپسولی» در انبار خاک می‌خورند
2021-04-05T11:41:22+04:30
حدود یک سال از واردات هتل‌های کپسولی به ایران می‌گذرد، اما از آن‌ها نه در فرودگاه‌ها اثری دیده می‌شود و نه در شهرهایی که قرار بود مستقر شوند. حالا مدیر گردش...

بهترین پارچه برای ساخت ماسک خانگی چیست؟

 بهترین پارچه برای ساخت ماسک خانگی چیست؟
2021-04-05T11:01:14+04:30
استفاده از ماسک می‌تواند از شما و دیگران در برابر کووید-۱۹ محافظت کند اما یافته‌های موسسه‌ی فناوری جورجیا نشان می‌دهد جنس مواد و تعداد لایه‌های پارچه استفاد...

همه کمیته‌های بی‌خاصیت دولت برای حل مشکل گرانی!/ تقاطع بی‌تدبیری از مرغ تا خودرو

 همه کمیته‌های بی‌خاصیت دولت برای حل مشکل گرانی!/ تقاطع بی‌تدبیری از مرغ تا خودرو
2021-04-04T15:41:22+04:30
دولت برای حل مشکل بازار مرغ، قرارگاه ساماندهی راه‌اندازی کرد که در گام نخست تصمیم به گران شدن مرغ گرفت؛ اما تشکیل این کارگروه‌ها و کمیته‌ها چقدر می‌تواند مو...

ادعای روحانی بعد از ۵ برابر شدن قیمت مواد غذایی/ دولت گرانی‌ها را نمی‌بیند!

 ادعای روحانی بعد از ۵ برابر شدن قیمت مواد غذایی/ دولت گرانی‌ها را نمی‌بیند!
2021-04-04T10:28:06+04:30
در حالی که نسبت به ابتدای دولت حسن روحانی، قیمت مواد غذایی بیش از ۵ برابر شده، وی در ماه‌های پایانی دولتش از قابل قبول بودن شرایط ۹۷درصد کالاهای اساسی سخن م...

کاشت ناخن برای بچه‌ها هم مد شد! + تصاویر

 کاشت ناخن برای بچه‌ها هم مد شد! + تصاویر
2021-04-04T10:28:06+04:30
فرزندان در دوره‌های مختلف زندگی، سعی در تقلید از رفتار برخی از افراد و به ویژه والدین خود دارند.

ماجرای سنگ‌اندازی دولت روحانی در قرارداد ۵۰ میلیارد یورویی با چین

 ماجرای سنگ‌اندازی دولت روحانی در قرارداد ۵۰ میلیارد یورویی با چین
2021-04-04T10:14:44+04:30
رئیس گروه دوستی ایران و چین در مجلس دهم ماجرای سنگ اندازی‌های آخوندی و سیف و بی‌توجهی جهانگیری به امضای فاینانس۵۰ میلیارد یورویی چین را تشریح کرد.

نشانه‌های امید در سال جدید

 نشانه‌های امید در سال جدید
2021-04-03T12:41:28+04:30
سال ۱۴۰۰ را در حالی آغاز می‌کنیم که آمریکا به‌عنوان اصلی‌ترین دشمن مردم و نظام اسلامی ایران و نیز کشورهای اروپایی که همواره دنباله‌روی آمریکا بوده‌اند با ده...

ستاد جهش کرونا

 ستاد جهش کرونا
2021-04-03T12:14:39+04:30
کادر درمان تاب‌آوری ندارد، خیلی از آنها هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند و حالا هم مجبور به مقابله با ویروس سرکش‌تری هستند. تمام اینها می‌گوید، ما در مدیریت کرون...

سود ۲۳ درصدی برخی از بانک ها!

 سود ۲۳ درصدی برخی از بانک ها!
2021-04-03T10:54:32+04:30
شاید عجیب به نظر برسد اما برخی از بانک ها در سطح کشور اقدام به جذب سرمایه با سود سپرده ۲۰ تا ۲۳ درصد می کنند!

رمزگشایی از دلایل انگلستان برای حرکت مجدد به سمت توسعه سلاح‌های هسته‌ای/ کتمان وضعیت اسف‌بار ارتش روباه پیر با تکیه بر عصای اتمی

 رمزگشایی از دلایل انگلستان برای حرکت مجدد به سمت توسعه سلاح‌های هسته‌ای/ کتمان وضعیت اسف‌بار ارتش روباه پیر با تکیه بر عصای اتمی
2021-03-31T15:01:27+04:30
بر اساس برآورد جدید دولت انگلستان، این کشور برای اولین بار پس از پایان جنگ سرد به دنبال افزایش تعداد کلاهکهای هسته‌ای خود رفته که مهمترین دلیل آن، نداشتن ام...

علت فراموش کردن خاطرات چیست؟

 علت فراموش کردن خاطرات چیست؟
2021-03-31T14:48:04+04:30
فراموشی یا یادزدودگی یکی از انواع اختلالات حافظه است که با توجه به ویژگی‌های اختلال فرد به چند نوع تقسیم می‌شود.

اعداد روزانه کرونا دوباره ۵ رقمی شد/احتمال تعطیلی شهرها

 اعداد روزانه کرونا دوباره ۵ رقمی شد/احتمال تعطیلی شهرها
2021-03-31T11:01:22+04:30
سرانجام همان اتفاق ناگواری که از مدت‌ها قبل مسئولان وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا هشدار می‌دادند، رخ داد و اعداد روزانه کرونا دوباره زیاد شد.
X کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)