میرنیوز

بازیگرانی که به مسافرکشی روی آورده‌اند!

 بازیگرانی که به مسافرکشی روی آورده‌اند! 2021-02-20T09:32:07+03:30

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم به نقل از میزان، بهروز بقایی درباره آخرین وضعیت جسمانی خود بعد از ابتلا به کرونا گفت: با اینکه یک بار کرونا گرفته ام و شاید دیگر به این بیماری مبتلا نشوم اما می ترسم که دوباره کرونا بگیرم، به همین خاطر ترجیح می دهم سر کار خاصی نروم و منتظر بمانم تا بالاخره این بیماری به هر طریقی از بین برود.

وی در همین راستا ادامه داد: به واقع که بیماری کرونا به شدت عجیب تر از سهل انگاری‌های ما است، به هیچ وجه نمی توان ساده به این بیماری نگاه کرد و باور کنید که هیچکس مصونیتی در برابر این بیماری ندارد، شخص من هم تا جایی که می‌شد رعایت کردم اما باز هم به بیماری دچار شدم.

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» وضعیت معیشت بازیگران پیشکسوت در دوران کرونا را ناامید کننده خواند و افزود: بسیاری از بازیگران شغل مسافرکشی را انتخاب کرده اند، برخی میوه می فروشند و برخی به سختی زندگی می کنند، کار عار نیست اما صحبت آنجاست که بعد از سالها فعالیت حال وقت حمایت مسئولین فرهنگی از هنرمندی نیست که جوانی اش را در این حرفه گذاشته است؟

وی در همین رابطه تاکید کرد: اوضاع بازیگران در یکسال گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا فاجعه بار است اما مگر برای کسی مهم است که ما زنده هستیم و یا مرده؟ آیا مسئولین فرهنگی به هیچ وجه طی ماه های گذشته به بازیگران مریض، خانه نشین یا بیکار سر زده اند؟

وی در همین راستا ادامه داد: ماه‌هاست که سینما تعطیل شده است، تولیدات متوقف هستند و اکثریت عوامل بیکارند، اگر به فرض روزی هم این بیماری از بین برود بعید می دانم بتوان به سادگی به بازگشت این هنر امیدوار بود، ما به دلیل عدم حمایت تمامی زیرساخت ها از دست داده ایم و بار دیگر باید سالها برای رسیدن به ابتدایی ترین چیزها تلاش کنیم. 

بقایی در همین رابطه تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت دوباره بحرانی شده است، ما باید خودمان رعایت کنیم تا به تعداد قربانیان این بیماری مهلک اضافه نشود، هیچ راهی به جز ماسک زدن و رعایت بهداشت برای مبارزه با کرونا اثربخش تر نیست. 

وی درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به امید خدا حال که وضعم بهتر شده اگر کاری پیشنهاد شود به حضور در آن فکر میکنم، البته هنوز تولیدات قوت نگرفته و طبیعتا تا پایان شرایط فعلی بیماری کرونا نباید انتظار پیشنهادات خوب بازی داشت.

 

اخبار گروه سایر رسانه‌ها صرفا بازنشر اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست و خبرگزاری تسنیم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

اختلاف سفری ستاد و نمکی و روحانی!

 اختلاف سفری ستاد و نمکی و روحانی!
2021-03-07T10:09:41+03:30
طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت، در ٢۴ ساعت منتهی به روز شنبه ١۶ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور ش...

اشتهای ناتمام بانک‌ها در حبس املاک

 اشتهای ناتمام بانک‌ها در حبس املاک
2021-03-07T09:56:25+03:30
بالا بودن دارایی‌های غیرضرور و مازاد بانک‌ها نشان می‌دهد که منابع بانکی به‌جای تسهیلات در شرکت‌ها و بنگاه‌های غیراقتصادی و عمدتا سوداگر محبوس شده‌اند.

۴ خودرویی که به راحتی قابل سرقت هستند

 ۴ خودرویی که به راحتی قابل سرقت هستند
2021-03-06T14:56:25+03:30
در این خبر خودرو‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که ایمنی آن‌ها بسیار پایین هستند.

انتقاد رهبر انقلاب از وضعیت سخت معیشت مردم در آستانه شب عید/ چرا دولتی ها فقط تماشاچی مشکلات و گرانی‌ها هستند؟

 انتقاد رهبر انقلاب از وضعیت سخت معیشت مردم در آستانه شب عید/ چرا دولتی ها فقط تماشاچی مشکلات و گرانی‌ها هستند؟
2021-03-06T14:29:51+03:30
گرانی‌ها و معیشت سخت مردم در کنار جزیره‌ای عمل کردن دولت باعث شده اقتصاد همچنان آشوب وار باشد و این موضوع مورد انتقاد رهبر انقلاب قرار گرفت و ایشان گفتند مش...

کاهش شکاف درآمدی با مدل جدید افزایش حقوق کارمندان

 کاهش شکاف درآمدی با مدل جدید افزایش حقوق کارمندان
2021-03-06T08:56:22+03:30
بر پایه مصوبه پیشنهادی کمیسیون تلفیق حقوق‌های کمتر از ۱۰ میلیون تومان در سال آینده ۲۵ درصد افزایش می‌یابد، اما حقوق‌های بالاتر از این رقم ۵/ ۲ میلیون تومان ...

کدام گروه خونی نسبت به کرونا حساس‌تر است؟

 کدام گروه خونی نسبت به کرونا حساس‌تر است؟
2021-03-06T08:56:22+03:30
محققان در بررسی‌های خود دریافتند که چرا گروه خونی افراد در خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ تاثیرگذار است.

آغاز مرحله دوم کارآزمایی بالینی کووایران با ۴۰۰-۳۰۰ نفر/ تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دوز واکسن در فروردین ۱۴۰۰

 آغاز مرحله دوم کارآزمایی بالینی کووایران با ۴۰۰-۳۰۰ نفر/ تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دوز واکسن در فروردین ۱۴۰۰
2021-03-03T19:22:58+03:30
الان باید مرحله دوم روی ۴۰۰-۳۰۰ نفر برای سنجش میزان تاثیرگذاری و اثربخشی واکسن کار شود. درخواست آغاز و انجام مرحله دوم کارآزمایی بالینی داده شده است و به مح...

آب جوی آمد و غلام ببُرد!

 آب جوی آمد و غلام ببُرد!
2021-03-03T10:43:13+03:30
برخی از دولتمردان اعلام کرده‌اند که از بی‌تفاوتی FATF نسبت به پولشویی‌های کلان آمریکا و اروپا باخبرند و در مقابل این پرسش که پس چرا این همه برای تصویب آن اص...

۷ سال در ساخت مسکن عقب هستیم/ طرح‌های مجلس تاثیر زیادی بر کاهش قیمت مسکن دارد

 ۷ سال در ساخت مسکن عقب هستیم/ طرح‌های مجلس تاثیر زیادی بر کاهش قیمت مسکن دارد
2021-03-02T13:16:27+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: حداقل به اندازه ۷ سال در ساخت مسکن عقب هستیم. دولت ۷ سال مدام وعده ساخت مسکن داد اما در عمل هیچ خانه‌ای ساخته نشد.

از لفاظی تا التماس کشورهای اروپایی برای خرید قطعات تراکتور ایران/ صادرات ۶۶۰ میلیارد تومانی تراکتورسازی

 از لفاظی تا التماس کشورهای اروپایی برای خرید قطعات تراکتور ایران/ صادرات ۶۶۰ میلیارد تومانی تراکتورسازی
2021-03-02T13:03:15+03:30
مدیرعامل هلدینگ تراکتورسازی تبریز گفت:‌ کشورهای اروپایی گفتند پول به حساب ما واریز کنید اما تعهد نمی‌دهیم تا چند سال دیگر قطعه به شما بدهیم و به خاطر تحریم ...

بودجه نوسازی حمل‌ونقل کجاست؟

 بودجه نوسازی حمل‌ونقل کجاست؟
2021-03-02T09:56:33+03:30
با در نظر گرفتن بودجه ۲۱ هزار و ۲۳۱ میلیارد تومانی بخش حمل‌ونقل در سال آینده، رقم در نظر گرفته شده برای نوسازی ناوگان حدود ۲.۳درصد از کل این بودجه خواهد بود.

رونویسی واعظی از روحانی در اعتراف به نقش دولت در گرانی ارز

 رونویسی واعظی از روحانی در اعتراف به نقش دولت در گرانی ارز
2021-03-01T11:25:03+03:30
اعتراف واعظی به دست داشتن دولت در افزایش نرخ ارز، مطلب جدیدی نیست بلکه حسن روحانی پیش از رئیس دفترش، به این موضوع اشاره کرده بود.

رها سازی بازارگوشت درشب عید!

 رها سازی بازارگوشت درشب عید!
2021-03-01T08:58:13+03:30
دو هفته‌ای از وعده ۴۸ساعته کارگروه تنظیم بازار و کاهش قیمت گوشت می‌گذرد و قیمت‌ها همچنان گران است. روند گرانی‌ها این نگرانی را ایجاد کرده است که آیا دولت را...

شب‌های عید مافیا

 شب‌های عید مافیا
2021-03-01T08:44:49+03:30
در سال‌های اخیر با خروج دولت از تنظیم بازار میوه، تنظیم بازار به طور کامل به دست دلالان و واسطه‌هایی افتاده که سازمان تعزیرات و حمایت نیز حریفشان نیستند.

«چوب خط » شما پر شده آقای ژوله/ چشمان بسته مدیران مصلحت باز

 «چوب خط » شما پر شده آقای ژوله/ چشمان بسته مدیران مصلحت باز
2021-02-28T14:18:22+03:30
امیر مهدی ژوله با گذاشتن پستی در اینستاگرام و عذرخواهی مصنوعی و گویا دستوری، از حضور خود در سریال «چوب خط» شبکه سوم سیما خبر داده است.

تبعیض بین مردم و هنرمندان؛ معافیت مالیاتی هنرمندان ۱۶ میلیون، کارمندان ۴ میلیون تومان!

 تبعیض بین مردم و هنرمندان؛ معافیت مالیاتی هنرمندان ۱۶ میلیون، کارمندان ۴ میلیون تومان!
2021-02-28T10:11:39+03:30
مجلس شورای اسلامی هفته گذشته صاحبان خانه‌ها و خودرو‌های لوکس و اینفلوئنسر‌ها را مشمول مالیات کرد.

قیمت لبنیات از اول سال ۵۴۵ بار تغییر کرد!

 قیمت لبنیات از اول سال ۵۴۵ بار تغییر کرد!
2021-02-28T09:58:12+03:30
انواع محصولات لبنی طی امسال ۵۴۵ مرتبه تغییر قیمت را تجربه کرده‌اند و هر کدام از مسئولان دلایلی برای این افزایش قیمت‌ها عنوان می‌کنند.

دور سفر نوروزی را خط بکشید

 دور سفر نوروزی را خط بکشید
2021-02-28T09:04:57+03:30
از طرفی شرایط مسافرت در نوروز ۱۴۰۰ اعلام می‌شود و از طرف دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر ممنوعیت مسافرت‌های نوروزی به گوش می‌رسد. سردرگمی‌ای که درنهایت چه مادی و چه...

داستان سراوان

 داستان سراوان
2021-02-27T23:05:09+03:30
این بار نه‌تنها در تهران که حتی در شهر سراوان هم بسیاری نمی‌دانند واقعا در نقطه صفر مرزی در «شمسر» چه اتفاقی افتاده است؟ حالا آنچه بیش از همه چیز ...

حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است/ آشوبگران بدنبال اهداف ضدامنیتی هستند

  حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است/ آشوبگران بدنبال اهداف ضدامنیتی هستند
2021-02-27T15:58:16+03:30
اتفاقات اخیر در سراوان استان سیستان و بلوچستان باعث شد تا علمای اهل سنت سراسر کشور در مصاحبه‌های جداگانه، هم جسارت نسبت به حضرت رسول و هم حمله اشرار به یک ‌...

چاهی که «سعادتمند»‌ها برای فوتبال کنده‌اند!

 چاهی که «سعادتمند»‌ها برای فوتبال کنده‌اند!
2021-02-27T10:24:59+03:30
مهاجم استقلال در حالی به بهانه سه برابر نشدن قراردادش در تمرینات شرکت نمی‌کند که نهاد‌های قضایی باید با مدیرانی مانند احمد سعادتمند که دوره گذشته با امضای ق...

ریاض در مسیر کودتای امریکایی

 ریاض در مسیر کودتای امریکایی
2021-02-27T10:11:29+03:30
جاه‌طلبی‌ها، خشونت‌ها و اقدامات به شدت شتابزده بن‌سلمان در این چند سال نمایی بسیار کوچک از وضعیت پادشاهی او را به نمایش درآورد و به نظر می‌رسد که برخی از اس...

دوباره توهم ذخایر ۱۵۰ میلیارد دلاری!

 دوباره توهم ذخایر ۱۵۰ میلیارد دلاری!
2021-02-27T09:58:11+03:30
اول بار کمیجانی، یک مقام بانک مرکزی و سپس نوبخت، معاون روحانی، توهم زدند که ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیارد دلار از ذخایر ایران پس از برجام آزاد شد! این توهم حالا دوباره ...

مورد عجیب بیمارستان‌های خصوصی در دل بیمارستان‌های دولتی!

 مورد عجیب بیمارستان‌های خصوصی در دل بیمارستان‌های دولتی!
2021-02-27T09:58:11+03:30
هنگام بیماری وقتی که بخواهیم برای درمان به بیمارستان برویم، دو راه داریم؛ یا بیمارستان خصوصی را با هزینه‌های گرانش انتخاب کنیم و در عوض خدمات سریع‌تر یا این...

حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است/ آشوبگران بدنبال اهداف ضدامنیتی هستند

 حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است/ آشوبگران بدنبال اهداف ضدامنیتی هستند
2021-02-27T09:44:54+03:30
اتفاقات اخیر در سراوان استان سیستان و بلوچستان باعث شد تا علمای اهل سنت سراسر کشور در مصاحبه‌های جداگانه، هم جسارت نسبت به حضرت رسول و هم حمله اشرار به یک ‌...

شگرد جدید؛ با ۵۰۰ هزار تومان سهام بورسی را مثبت کنید!

 شگرد جدید؛ با ۵۰۰ هزار تومان سهام بورسی را مثبت کنید!
2021-02-24T09:51:37+03:30
فراز و نشیب های بازار بورس، جولانگاهی برای سودجویانی شده که حالا هر سیگنال بورسی را به قیمت ۵۰۰ هزار تومان می فروشند.

یک یادداشت و سه برداشت !

 یک یادداشت و سه برداشت !
2021-02-24T09:51:37+03:30
مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: یادداشت دیروز نگارنده با عنوان «بُرد قطعی ما و باخت حتمی حریف» بازتاب‌های گسترده و متفاوتی داشت. این بازتاب‌ها را ب...

از سال ۹۶ به بعد چه بر سر بانک شهرداری آمد؟

 از سال ۹۶ به بعد چه بر سر بانک شهرداری آمد؟
2021-02-24T09:51:37+03:30
بانک شهر یکی از بانک‌های عمومی وابسته به شهرداری‌های کشور محسوب شده که در چندسال اخیر (سال ۹۵ به بعد) روند زیان‌دهی درپیش گرفته است.

بُرد قطعی ما و باخت حتمی حریف

 بُرد قطعی ما و باخت حتمی حریف
2021-02-23T11:44:53+03:30
توقف اجرای پروتکل الحاقی را که امروز اتفاق می‌افتد می‌توان و باید یکی از دستاوردهای بزرگ مقاومت در برابر زورگویی‌ها و باج‌خواهی‌های آمریکا و متحدانش دانست.

قولنامه املاک، عامل ۲۵ درصد جرائم

 قولنامه املاک، عامل ۲۵ درصد جرائم
2021-02-23T11:44:52+03:30
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌گوید: «حدود ۲۵ درصد از پرونده‌های قضایی به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از اسناد عادی و قولنامه‌ای است.»