میرنیوز

مثل هر دفعه هواپیمای مسافربری عادی بود، باز هم خارج از پروتکل سران قوا!

 مثل هر دفعه هواپیمای مسافربری عادی بود، باز هم خارج از پروتکل سران قوا! 2021-01-09T19:15:00+03:30

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، سید محمود رضوی طی یادداشتی نوشت :ساعت یک صبح خوابیده بودم، ساعت 4:15 آلارم موبایل شروع کرد به زنگ زدن با کلی تلاش 4:30 از جا پاشدم، باید 5:15 فرودگاه میرسیدم، اما اسنپ پیدا نمیشد و 5:40 رسیدم! قرار بود به محض اذان نماز خوانده و سوار پرواز شویم!برخی از مسافران نماز را پای پرواز خواندند، 6:10 صبح درب پرواز بسته شد!مثل هر دفعه هواپیمای مسافربری عادی بود، باز هم خارج از پروتکل سران قوا !ساعت 7:10 صبح پرواز در فرودگاه شهرکرد نشست!در همان فرودگاه هلی‌کوپتر منتظر بود برای عزیمت به نقطه اول، شهرستان اردل ، ساعت 7:30 دکتر قالیباف و چند نماینده سوار هلی کوپتر به سمت شهرستان اردل شدند و فوری پرواز ایشان پرید! هلی‌کوپتری که محافظان، مشاوران و خبرنگار صدا و سیما آقای حسینی‌بای را سوار کرده بود، مشکل فنی خورد و نتوانست سر موقع بپرد!با همراهان تماس گرفتیم که محافظین و صدا و سیما جا مانده اند، فعلا پرنده دچار مشکل است و معلوم نیست تکلیف چیست!

به دکتر منتقل کردند، گفتند حتما خیریتی در کار است!آقای رئیس منتظر کسی نشدند!نظارت میدانی را از همان لحظه اول آغاز کردند!این طرف ما را 3بار سوار پرواز و پیاده کردند آخر حدود ساعت 9:15 بعد از اینکه کامل در سرمای منفی 12 درجه منجمد شدیم، پرنده پرید! اما رفتیم سراغ نقطه دوم، در مسیر چشمتان روز بد نبیند! در ارتفاعات حالی داشتیم با پرنده که نگو! چند بار بالا و پائین شدیم اما بالاخره حدود 10:30 در لردگان نشستیم!

محل فرود ما جائی بود علنی که اگر احیانا جلب توجه کرد تجمع ایجاد نشود ولی محل فرود رئیس مجلس در یک ورزشگاه بود و اطراف آن بسته، به آنجا که رسیدیم جمعیتی اطراف ورزشگاه جمع شده بودند، اول خیلی همه چیز عادی بود و درهای ورود بسته، به محض نشستن هلی کوپتر رئیس مجلس درها نتوانست مانع حضور مردم منتظر باشد و جمعیت به داخل ورزشگاه آمدند و آن صحنه استقبال پیش بینی نشده اما دیده شده در رسانه ها خلق شد!

بلافاصله بعد از صحبت چهره به چهره با مردم به سراغ جاده لردگان و ایذه رفتیم، جمعیت تا چند کیلومتر دنبال ماشین رئیس مجلس می آمد، نماز و ناهار را جمعا 30دقیقه قرار دادند و بلافاصله هوائی راهی شهرستان بروجن شدیم، ارتفاع بیش از اندازه هلی کوپتر حال همه را خراب کرده بود تیم پروازی تذکر دادند بدون ماسک نفس بکشید احتمال بیهوشی وجود دارد، 10 دقیقه نگذشته بود یکی از اعضا گروه بیهوش شد! در آن ارتفاع تجربه عجیبی بود! حال همه بد یک نفر از عزیزان هم شرایط بدی داشت، به علت کوه های مرتفع امکان کم کردن ارتفاع هم نبود، به محض کم‌شدن ارتفاع آن عزیز به هوش آمد! دقایق سخت و پر استرسی را سپری کردیم!

بازدید از فولاد بروجن و کارخانه ورق خودرو بروجن محل بعدی بود، از نکات جذاب سفر با دکتر قالیباف تیز بینی و نکته بینی های خارج از اصول مرسوم مسئولین است.

وقتی همه حرکت کردند و مسئولین فولاد هم در همان محل بدرقه بودند خودرو را وسط راه نگاه داشتند و‌ به سراغ چند کارگر فولاد که میانه راه ایستاده بودند، رفتند تا علاوه بر شنیدن گزارش از مسئولین گزارش غیر رسمی را از آنها هم شنیده باشند، گاهی تفاوت گزارشات از همین جاها در می آید!

مسیر بعدی شهرستان بن بود، ساعت 16:30 آنجا رسیدیم، حداکثر زمان برای بازگشت به سمت شهرکرد 45 دقیقه بود، باید به سرعت به سمت پروژه آب شهرستان حرکت میکردیم، اما مردم آمده بودند و منتظر بودند، دکتر قالیباف به سمت مردم رفتند با برخی صحبت و با باقی از دور احترام، اما برای رفتن به سمت پروژه دیگر مینی بوس جوابگو ‌نبود باید با وسیله پر سرعت تر میرفتیم و باز میگشتیم! وانت های دو کابین وسیله نقلیه گروه شد و عقب آنها نصیب ما!

از سرما استخوان های ما ترکید! اما کار مردم است همه این حواشی!یکی از مسئولین شهرستانی به سراغم آمد و از شأنیت مشاورین صحبت کرد! و گفت زشت است عقب ماشین نشستید! ناچار بودم جواب بدهم، هر چند تلخ، گفتم زشت کار مردم است که زمین مانده، 42 سال بعد از انقلاب در 5کیلومتری آب، مردم آب آشامیدنی ندارند!

همین شأن و شئونات من درآوردی کار مردم را زمین گذاشته!ساعت17:10 به محل پرواز بازگشتیم و حرکت به سمت شهرکرد!عزیزی که برای بار اول همراه ما بود گفت خب خسته نباشیم، برویم برای استراحت!گفتم کور خوندی!

ساعت 18:30 به محل اسکان رسیدیم، فقط وقت کردیم تجدید وضو کرده و نماز بخوانیم و لباس های خاکی را تعویض کنیم!

ساعت 19 جلسه ریاست مجلس با فعالان جهادی و فرهنگی استان آغاز شد، بلافاصله از ساعت 21 جلسه جمع بندی روز و گزارشات روسای کمیسیون ها را آغاز کردند، ساعت 23 تازه فرصت به شام رسید، خیلی از موضوعات سر شام بحث شد، شام و برنامه ریزی فردا و تحلیل جزئیات اتفاقات 4شنبه تا نزدیک نیمه شب زمان برد، ما از ساعت صفر به سمت استراحت رفتیم اما آقای رئیس تازه یکی از دستارین خود را برای چک چند موضوع صدا زدند!برای خواب رفتم، فکر کنم خوابیدنم به دقیقه نکشید اما ذهنم درگیر چگونگی برنامه فردا بود!برنامه ای که اولینش همزمان با نماز صبح بود!

اخبار گروه سایر رسانه‌ها صرفا بازنشر اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست و خبرگزاری تسنیم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار رسانه

راکت‌ مشهور ایرانی در دوران دفاع مقدس با «نقطه‌زنی» بازگشت/ برد «فجر ۵»؛ کابوس بزرگ اسرائیل و آمریکا دو برابر شد

 راکت‌ مشهور ایرانی در دوران دفاع مقدس با «نقطه‌زنی» بازگشت/ برد «فجر ۵»؛ کابوس بزرگ اسرائیل و آمریکا دو برابر شد
2021-06-12T11:52:07+04:30
از راکت‌های ۱۲۲ میلیمتری سری گراد تا «فجر» ۳۳۳ میلیمتری، بخش مهمی از توان توپخانه‌ای کشورمان در بخش راکت‌ها را تشکیل می‌دهند که این مدلهای مشهور ت...

تاکنون یک خانه خالی هم به سازمان مالیاتی معرفی نشده است

 تاکنون یک خانه خالی هم به سازمان مالیاتی معرفی نشده است
2021-06-12T11:38:56+04:30
در حالی که وزیر راه و شهرسازی از معرفی یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانه خالی به سازمان امور مالیاتی خبر می دهد، معاون حقوقی این سازمان گفت: تا کنون سامانه اسکان هی...

بررسی ۱۰۴ گل رونالدو برای رسیدن به رکورد دایی/ کریس به چه تیم‌هایی بیشتر گل زده؟

 بررسی ۱۰۴ گل رونالدو برای رسیدن به رکورد دایی/ کریس به چه تیم‌هایی بیشتر گل زده؟
2021-06-12T11:38:56+04:30
کریستیانو رونالدو تنها ۵ گل تا رکورد علی دایی فاصله دارد ولی سوال اینجاست که کریستیانو این گل‌ها را چگونه و در کدام بازی‌ها به ثبت رسانده است.

تشکیل کمیته صیانت از اخلاق برای انتخابات

 تشکیل کمیته صیانت از اخلاق برای انتخابات
2021-06-09T15:25:13+04:30
جمعی از جوانان در فضای مجازی «کمیته صیانت از اخلاق» برای انتخابات تشکیل دادند

کمیته صیانت از اخلاق

 کمیته صیانت از اخلاق
2021-06-09T14:58:32+04:30
جمعی از جوانان در فضای مجازی «کمیته صیانت از اخلاق» برای انتخابات تشکیل دادند

قطار گرانی‌ها همچنان پیش می‌رود

 قطار گرانی‌ها همچنان پیش می‌رود
2021-06-08T10:02:20+04:30
با وجود تأکید رئیس‌جمهور بر عدم افزایش قیمت کالا‌ها در روز‌های پایانی دولت، قطار گرانی‌ها همچنان پیش می‌رود و گرانی ۲۵ درصدی قیمت مصوب مواد شوینده جدیدترین ...

تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 تا هر دو دروغ گفته باشیم!
2021-06-07T09:15:35+04:30
آقای مهرعلیزاده در پایان چند بیت شعر هم به زبان آذری خواند که اهانت به تمامی مردم ایران و مخصوصاً هموطنان غیور و شریف آذری‌زبان بود.

روز انتخابات برای امام مثل روز عید بود

 روز انتخابات برای امام مثل روز عید بود
2021-06-03T16:42:13+04:30
حاج‌آقا رحیمیان از روحانیان وارسته‌ای است که حدود ۲۵ سال از دوران تبعید نجف تا زمان ارتحال همراه امام خمینی بوده و بعد از آن در دفتر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ...

‌‌ رقابت نامزد‌ها برای بالا کشیدن یارانه ها!

 ‌‌ رقابت نامزد‌ها برای بالا کشیدن یارانه ها!
2021-06-02T09:15:42+04:30
روز‌های ابتدایی تبلیغات انتخاباتی، برخی نامزد‌ها در شعار‌های خود که قاعدتاً متأثر از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور است، با وعده گشایش‌های اقتصادی آغاز کردند.

مزایای اعمال مراقبت‌های الکترونیکی برای محکومین دارای شرایط/ افزایش چشمگیر استفاده از پابند الکترونیکی

 مزایای اعمال مراقبت‌های الکترونیکی برای محکومین دارای شرایط/ افزایش چشمگیر استفاده از پابند الکترونیکی
2021-06-02T09:02:27+04:30
یکی از اقدامات ویژه قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها در دوره تحول، افزایش استفاده از سامانه‌های نظارت و مراقبت الکترونیکی است. پابند الکترونیکی یکی از این سامان...

زخم بیماران پروانه‌ای عمیق‌تر می‌شود

 زخم بیماران پروانه‌ای عمیق‌تر می‌شود
2021-06-02T09:02:27+04:30
هر روز و هر ساعتی که می‌گذرد و پانسمان به بیماران پروانه‌ای نمی‌رسد، زخم‌های آنها عمیق‌تر می‌شود و بیشتر درد خواهند کشید. وزارت بهداشت هم این را می‌داند اما...

بخاطر درس نخواندن فرزندان "حرص" نخورید/راه چاره چیست؟

 بخاطر درس نخواندن فرزندان "حرص" نخورید/راه چاره چیست؟
2021-06-01T10:15:49+04:30
عضو تیم تخصصی کودک و نوجوان انجمن ازدواج و خانواده کشور با بیان اینکه در شرایط فعلی نوجوانان انگیزه درس خواندن کمی دارند و در مقابل والدین بجای آنها نسبت به...

سه سامانه پدافندی برتر جمهوری اسلامی ایران را بیشتر بشناسیم

 سه سامانه پدافندی برتر جمهوری اسلامی ایران را بیشتر بشناسیم
2021-06-01T10:15:48+04:30
نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از پیشتازان حوزه طراحی و ساخت سامانه‌های پیشرفته پدافندی هستند.

سفر ممنوع شد؛ اجاره ویلا بالا رفت!

 سفر ممنوع شد؛ اجاره ویلا بالا رفت!
2021-06-01T09:35:40+04:30
با وجود اعلام ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خردادماه، قیمت اجاره یک شب ویلا و خانه شخصی به اوج رسیده است.

آغاز مخالفت سفارشی با مالیات بر عایدی/ نگرانی بی مورد انبوه سازان

 آغاز مخالفت سفارشی با مالیات بر عایدی/ نگرانی بی مورد انبوه سازان
2021-06-01T09:35:40+04:30
در حالی که بسیاری از کارشناسان، مالیات بر عایدی سرمایه را عامل کوتاهی دست سفته بازان از بازار مسکن می دانند، اما مشخص نیست آغاز مخالفت های سازمان دهی شده با...

همتی به همه وعده‌هایش در بانک مرکزی عمل کرد؛ اما برعکس

 همتی به همه وعده‌هایش در بانک مرکزی عمل کرد؛ اما برعکس
2021-06-01T09:35:40+04:30
نرخ تورم در دوره همتی، رکوردهای دهه‌های اخیر را شکسته است؛ طبق آخرین آمار در فروردین امسال نرخ تورم سالانه به ۳۸.۹ درصد رسیده در حالی که در تیرماه ۱۳۹۷ و قب...

۱۷ میلیون آمریکایی سال گذشته سلاح خریده‌اند

 ۱۷ میلیون آمریکایی سال گذشته سلاح خریده‌اند
2021-06-01T09:08:59+04:30
بر اساس گزارش دو مرکز تحقیقاتی، سال گذشته ۱۷ میلیون آمریکایی سلاح خریده‌اند که یک پنجم آنها برای نخستین بار بود که سلاح می‌خرند.

دیگر برای نابودی اسرائیل به جنگ بزرگ احتیاجی نیست/ برای اولین‌بار به مناطق امن صهیونیست‌ها حمله موشکی شد/ پاسخ ابهام‌آمیز سید حسن نصرالله به فرستاده اسرائیلی‌ها

 دیگر برای نابودی اسرائیل به جنگ بزرگ احتیاجی نیست/ برای اولین‌بار به مناطق امن صهیونیست‌ها حمله موشکی شد/ پاسخ ابهام‌آمیز سید حسن نصرالله به فرستاده اسرائیلی‌ها
2021-05-30T14:28:58+04:30
کارشناسان معتقدند با اتمام جنگ و پذیرش شروط آتش بس از سوی اسرائیل، شمارش معکوس سقوط و فروپاشی حکومت غیر مشروع رژیم صهیونیستی آغاز شده است و برای از بین بردن...

اخلال در بازار خودرو با احتکار هزاران میلیاردی

 اخلال در بازار خودرو با احتکار هزاران میلیاردی
2021-05-30T14:28:57+04:30
خودروسازان در سال گذشته حدود ۷۲۳ هزار دستگاه خودرو تولید کرده‌اند که از این تعداد، به گفته وزیر صمت ٤٥� هزار خودروی در انبار‌ها احتکار شده که گارانتی‌شان به...

اجاره نشین ها دست به گریبان کرونا!/ سقف اجاره مسکن اجرایی شد؟

 اجاره نشین ها دست به گریبان کرونا!/ سقف اجاره مسکن اجرایی شد؟
2021-05-30T11:08:58+04:30
یک سالی می شود که ورود کرونا اولین ضربه اش را به مستاجران تجاری و مسکونی زده است.

فروش ۹هزار میلیاردی محصولات نانویی/ صادرات ۲۰میلیون دلاری تا ۱۴۰۴

 فروش ۹هزار میلیاردی محصولات نانویی/ صادرات ۲۰میلیون دلاری تا ۱۴۰۴
2021-05-30T10:55:38+04:30
مدیرگروه صنعت ستاد توسعه فناوری‌ نانو از رشد ۱۵ شرکت نانوی بین المللی با صادرات ۲۰ میلیون دلاری تا ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم ۹ هزار میلیارد تومان...

«شکنجه آمارها» کلید دولت راستگویان برای بهبود نمایشی وضعیت اقتصادی

 «شکنجه آمارها» کلید دولت راستگویان برای بهبود نمایشی وضعیت اقتصادی
2021-05-30T10:55:38+04:30
دولت روحانی تلاش کرده است که از همه ظرفیت های «شکنجه آمارها» برای ارائه تصویر مطلوب از اقتصاد ایران در دوره مسئولیت خود و ارائه تصویری سیاه از دول...

اینفوگرافیک | ۹ کارت زرد مجلس به دولت روحانی فقط در یکسال

 اینفوگرافیک | ۹ کارت زرد مجلس به دولت روحانی فقط در یکسال
2021-05-30T10:42:18+04:30
دولت روحانی طی یکسال گذشته از نمایندگان مجلس ۹ کارت زرد دریافت کرده است که سهم وزارت علوم تحقیقات و فناوری به تنهایی سه کارت زرد، وزارت خانه های صمت و نفت ه...

از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی تا سهمیه بندی تمام حامل های انرژی!

 از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی تا سهمیه بندی تمام حامل های انرژی!
2021-05-29T09:41:18+04:30
نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار نظر‌هایی در زمینه اقتصاد داشته اند که به همراه واکنش مردم به این نظرات، در این گزارش بررسی شده است.

اجاره‌بها را زیاد نکنیم، انصاف را زیاد کنیم

 اجاره‌بها را زیاد نکنیم، انصاف را زیاد کنیم
2021-05-29T09:01:17+04:30
براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، خواستن عذر مستأجر به دلیل نداشتن پول بیشتر ممنوع است، همچنین افزایش اجاره فقط تا سقف تعیین شده مجاز است.

اینفوگرافیک | دولت روحانی رکورد افزایش نقدینگی راهم شکست

 اینفوگرافیک | دولت روحانی رکورد افزایش نقدینگی راهم شکست
2021-05-26T15:28:09+04:30
بر اساس تازه ترین امار رسمی بانک مرکزی ، نرخ رشد نقدیگی در سال ۹۹ به ۴۰.۶ درصد رسید که بالاترین نرخ رشد نقدینگی طی ۴۳ سال اخیر است.

چرا خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس کلید نمی‌خورد؟

 چرا خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس کلید نمی‌خورد؟
2021-05-26T11:54:39+04:30
حدود چهار ماه از آخرین وعده‌ مسئولان در رابطه با اعلام زمان تصمیم‌گیری هیئت پذیرش فرابورس به منظور خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌گذرد اما کماکا...

نکات ایمنی که هنگام قطعی برق در آسانسور باید رعایت کنید

 نکات ایمنی که هنگام قطعی برق در آسانسور باید رعایت کنید
2021-05-25T11:21:27+04:30
جلال ملکی گفت: حوادث آسانسور یکی از حوادث رایج شهرهاست و در تهران همه روزه چندین مرتبه حادثه آسانسور اعلام می‌شود.

اینفوگرافیک | کدام کشور‌ها با تولید برق هسته‌ای با خاموشی مواجه نیستند

 اینفوگرافیک | کدام کشور‌ها با تولید برق هسته‌ای با خاموشی مواجه نیستند
2021-05-25T09:08:06+04:30
درحالی در ایران سهم برق هسته‌ای در سبد برق کشور حدود ۱.۲درصد است که این میزان در فرانسه نزدیک به ۷۱درصد، در اوکراین و اسلواکی هرکدام نزدیک به ۵۴درصد و درمجم...

پدرکشتگی بوتیمار با خانواده!

 پدرکشتگی بوتیمار با خانواده!
2021-05-25T08:41:22+04:30
«بوتیمار» نه یک سریال طنز است و نه قرار است چیزی به داشته‌های مخاطب اضافه کند بلکه برعکس برخلاف نگاه متعالی شرعی ضمن تخطئه، تخریب و استخفاف وجهه و...
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)