گمنام هستند اما بنام در گرهگشایی از مشکلات مردم، از مناطق حاشیهنشین شهرها گرفته تا روستاهای دورافتاده تبدیل به مرجع پیگیری مسائل مردم شدهاند، پنج روایت از...
سازمان تبلیغات اسلامی درحالی وارد چهلویکمین سال تأسیس خود شده که در سپهر گام دوم انقلاب با نگاهی به بیانیه راهبردی رهبر انقلاب و رویکرد برنامه محوری مسیر «ت...
سازمان تبلیغات اسلامی درحالی وارد چهلویکمین سال تأسیس خود شده که در سپهر گام دوم انقلاب با نگاهی به بیانیه راهبردی رهبر انقلاب و رویکرد برنامه محوری مسیر «ت...
سازمان تبلیغات اسلامی در چهل و یکمین سال تأسیس خود با طراحی عملیاتهای فرهنگی تلاش میکند در مسیر تمدن سازی قدم بردارد و «مسئله محوری» کلیدواژهای است که با ...
سازمان تبلیغات اسلامی در حالی وارد چهل و یکمین سال تأسیس خود میشود که با رویکرد «مردم محوری» به دنبال راهبردهای جدید بر بستر ابزارهای نوین است؛ حرکتی که شرو...
سازمان تبلیغات اسلامی در حالی ۴۰ سالگی خود را پشت سر میگذارد که در قامت یک مرجع فرهنگی نقش مؤثری در حوزههای مختلف ایفا کرده است که نمود آن را از «اقامه ارز...