میرنیوز

مصوبه مجلس در کاهش تعهدات هسته ای قابل تحسین است

مصوبه مجلس در کاهش تعهدات هسته ای قابل تحسین است 2021-02-19T15:10:42+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: اگر دولت حماسی سرکار بود ۷ سال خلف وعده و نقض تعهدات استکبار را تحمل نمی‌کرد و پاسخی به دهن کجی آنها می‌داد.

وی ادبیات مقام معظم رهبری را در سخنرانی اخیر ستودنی و قاطع اعلام کرد و افزود: ذره‌ای در این اظهارات ذلت و التماس نمی‌بینیم و امیدواریم دستگاه دیپلماسی ما نیز از حق ملت دفاع کند.

امام جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: روز سوم اسفند، دولت ایران طبق مصوبه مجلس، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف خواهد کرد. بر اساس این مصوبه، نظارت‌های فراپادمانی متوقف می‌شود.

خطیب جمعه اردبیل با بیان اینکه از این به بعد آژانس هسته‌ای حق بازرسی ناگهانی از تأسیسات هسته‌ای ایران را نخواهد داشت اظهار کرد: ایران در چارچوب پروتکل الحاقی، اجرای آن را به صورت داوطلبانه پذیرفته بود تا حسن نیت خود را ثابت کند اما بعداً معلوم شد که برای طرف مقابل، حسن نیت و سو نیت هیچ تفاوتی ندارد. آنچه برای آنها مهم است، محرومیت تمام عیار علمی، اقتصادی و نظامی ایران است.

آیت الله عاملی بیان کرد: ما به مجلس در خصوص مصوبه هسته‌ای تبریک می گوئیم و یقین داریم مجلس، تیر را به هدف زده است و دست روی اصلی ترین نقطه ضعف آنها گذاشته است.

وی افزود: آنها با کاهش تعهدات ایران، یک شب خواب راحت ندارند و هیچ چاره‌ای هم جز تسلیم شدن در برابر ایران را نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقدام تحسین برانگیز اخیر مجلس را یادآور شد و گفت: کار مجلس در این مصوبه، معامله دو سر سود است؛ اگر برنگردند، شاهراه تحقیقات علمی و توانمندتر شدن صنعت هسته‌ای ایران باز می‌شود و اگر برگردند، گره‌های اقتصادی باز می‌شود.

آمریکا شانس آورد که در ایران دولتی سرکار بود که نفض تعهدات آنان را تحمل کرد

آیت الله عاملی ادامه داد: آمریکا اعلام می‌کند که اول ایران باید به برجام برگردد و به تمام تعهدات خود عمل نماید اما نمی‌گوید که هفت سال عمل نکردن طرف مقابل، وثوق ایران را از بین برد و حالا به این سوال ایران جواب نمی‌دهد که اگر برگردیم چه تضمینی هست که شما هم برگردید؟

وی بیان کرد: هفت سال است که ما برگشتیم و شما با پررویی و با وقاحت برنگشتید و شانس آوردید که در ایران دولتی سر کار بود که هفت سال نقض تعهدات شما را تحمل و هفت سال یک طرفه به برجام عمل کرد و الا اگر یک ایرانی حماسی سر کار بود یک روز دهن کجی شما را تحمل نمی‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: بعد از زوال وثوق، این شما هستید که باید عملاً وثوق را تأمین کنید، روی همین اساس رهبر معظم انقلاب این هفته فرمودند: «ما حرف و وعده خوب، زیاد شنیده ایم که در عمل، نقض و ضد آن عمل شده است. حرف فایده ندارد، وعده فایده ندارد، این بار فقط عمل. اگر از طرف مقابل عمل ببینیم، ما هم عمل خواهیم کرد.»

آیت الله عاملی تصریح کرد: این ادبیات را باید تحسین کرد، ذره‌ای التماس و ذلت در آن نیست و حقاً که رهبر معظم انقلاب، زبان آنها را بسیار خوب می‌فهمند.

خطیب جمعه اردبیل اظهار کرد: تصلّب و قاطعیت اخیر رهبر معظم انقلاب در موضوع هسته‌ای باعث شد که آمریکا دیشب اعلام کند که حاضر به مذاکره با ایران در قالب ۱+۵ است. این تنازل نشان می‌دهد که راه درست در برابر آنها قاطعیت است. امیدواریم هیأت دیپلماسی ایران در این مذاکره بدون تنازل و انفعال، از حق مسلم و قانونی ملت ما دفاع کند.

مصوبه مجلس در کاهش تعهدات هسته ای قابل تحسین است

وی ادامه داد: هفته گذشته وزیر خارجه آلمان اظهار کرد «ایران با کاهش تعهد به برجام با آتش بازی می‌کند!» معلوم نشد که وقتی آنها به هیچ تعهد برجامی خود عمل نمی‌کنند و تعهد خود را نقض می‌کنند، این بازی با آتش نیست، اما اگر ما طبق اقتضا مواد برجام، التزامات خود را کاهش دادیم این بازی با آتش است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه لحن بی ادبانه غربی‌ها را یاد آور شد و گفت: بدتر از آن وزیر خارجه آمریکا می‌گوید ایران همچنان با پایبندی به توافق فاصله دارد و توانایی‌های هسته‌ای این کشور در حال حرکت به سمت و سویی غلط است.

آیت الله عاملی بیان کرد: شما که به توافق عمل نمی‌کنید و شما که عقد لازم را که حتی به امضا شورای امنیت رسیده زیرپا می‌گذارید، حرکت به سمت و سوی غلط محسوب نمی‌شود اما اگر ما طبق اقتضا خود برجام، التزامات خود را کاهش دهیم، اسم آن می‌شود حرکت به سمت و سوی غلط؟!

خطیب جمعه اردبیل این رفتار غربی‌ها را فزون خواهی و اداره دنیا با حق ویژه دانست و بیان کرد: بعد از هفته‌ها مبادله رسانه‌ای پیام بین ایران و آمریکا، دیروز دولت بایدن یک خدمت مضحکانه به ایران کرد، این خدمت خیلی پیام موهنانه دارد چرا که دولت آمریکا اعلام کرد محدودیت تردد دیپلمات‌های ایران در سازمان ملل را بر می‌داریم!

وی گفت: چرا غربی‌ها با ما اینگونه جسورانه حرف می‌زنند، دندان تیز می‌کنند چون خیال می‌کنند که ایران در جمع مذاکره کننده ها از همه ضعیف‌تر است، آنها فراموش کرده اند که ایران امروز، ایران زمان شاه نیست، ایران مثل دولت‌های عربی نیست که اگر یک بار سرش داد بزنند فوراً رکوع کند و املاء آنها را بنویسد.

حضور مردم در صحنه دافع توطئه دشمنان است

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات این هفته خود یک سخن بسیار نغز داشتند ایشان فرمودند «علاج دردهای مزمن کشور در پرشور بودن انتخابات و انتخاب اصلح است.»

آیت الله عاملی در ادامه بیان کرد: حضرت آقا در این سخن به دو مطلب تصریح دارند که اولی پرشور بودن انتخابات است تا دشمن به کلی مأیوس شود.

خطیب جمعه اردبیل افزود: در طول تاریخ هر وقت مردم در صحنه حاضر بوده اند، دشمن عقب نشینی کرده و هر وقت، این کشور ضربه دیده، بخاطر این بوده که مردم در صحنه نبوده اند.

وی نمونه این تلخ و شیرینی‌ها را بیان کرد و گفت: مردم در صحنه نبودند، مشروطه شکست خورد، مردم در صحنه نبودند، رضاخان سرکار آمد، مردم در صحنه نبودند، کودتای ۲۸ مرداد صورت گرفت و کشور مبتلا به سقوط وحشتناک ۵۰ ساله شد، مردم در صحنه نبودند، مصدق شکست خورد، مردم در صحنه نبودند، قیام سال ۱۳۴۲ حضرت امام به جایی نرسید.

آرزوی دشمن خالی شدن صحنه‌ها از سوی مردم ایران است

آیت الله عاملی بیان کرد: به همین جهت بزرگترین آرزوی دشمن و تمام تلاش دشمن برای خالی کردن صحنه از ملت است در آن صورت انگار دزد به خانه‌ای پر از جواهرات وارد شده در حالی که خانه بی صاحب است، رهبر معظم انقلاب فرمودند «شور انتخاباتی، طمع دشمنان را کم و امنیت کشور را بیشتر می‌کند».

مصوبه مجلس در کاهش تعهدات هسته ای قابل تحسین است

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دوم، انتخاب اصلح است. الحمدلله سلیقه‌های مختلف در تمام انتخابات ما حاضر می‌شوند در چنین حالتی مسئولیت انتخاب با خود ملّت است و فردای انتخاب، دیگر جای گلایه نیست.

امام جمعه اردبیل گفت: در انتخابات نیز ملت ما باید با حسن انتخاب سرنوشت بزرگی را برای کشور رقم بزنند.

عرصه را نباید با نالایق‌ها واگذار کرد

وی افزود: نباید فراموش کرد که اگر کسی معیارهای صحیح و عقلانی را در انتخابات رعایت نکند، ذمه او به حق ملت مشغول می‌شود، چنین کسی با این کار، حق ملت را ضایع کرده است، همچنانکه اگر کسی شرکت نکند و عرصه را به نالایق‌ها واگذار کند، خیال نکند زرنگی کرده، بلکه به تولیت انسان‌های ناشی کمک کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: مردم دقت کنند طرح شهید سلیمانی مثل حیات آن بزرگوار، مؤثر واقع شد و بهداشت و درمان با همکاری بسیج و سپاه، کاری کارستان کردند و آمار کرونا که در کشورهای دیگر بالا می‌رود، در کشور ما فروکش کرد اما حالا کارشناسان می‌گویند نسل‌های جدیدی از این ویروس پیدا شده که به مراتب خطرناک‌تر است.

مصوبه مجلس در کاهش تعهدات هسته ای قابل تحسین است

آیت الله عاملی افزود: پزشکان متخصص و درگیر با کرونا اعلام می‌کنند که این روزها سکته قلبی و مغزی با کرونا و بعد از کرونا به طور متعدد دیده شده که قبلاً اینگونه نبود، اینجانب نیز خود شاهد دو مورد آن بوده ام. این نکته اقتضا می‌کند که ما، هم مواظب جان خود و خانواده خود باشیم و هم مواظب جان دیگر افراد جامعه باشیم اگر خدای ناکرده کوتاهی کنیم و کسی جان خود را در اثر بی مبالاتی ما از دست بدهد، فردا قطعاً در ردیف قاتلان نفس محشور خواهیم شد.

عاملی در پایان بیان کرد: لازم می دانم برای دفع این بلا تأکید کنم که تضرع و استغفار، دوای اصلی ماست، دوایی که که قرآن بر آن صحّه گذاشته و تأکید کرده است مخصوصاً که در ماه استغفار، یعنی ماه رجب و ماه استجابت دعا باید این امر مورد توجه مؤمنان باشد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)