میرنیوز

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم! 2021-02-10T11:43:28+03:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازهم ملت بزرگ ایران حضوری درخشان از خود به‌جای گذاشت، حضور ملتی قوی که همچنان در مسیر رشد و پیشرفت ثابت‌قدم است.

به‌رغم شیوع کرونا ملت این بار هم دست به ابتکاری جدید زد، با حضور خودرویی و موتوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضورش را در این برهه حساس ثبت کرد. در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز بانگ مردم بزرگ ایران به گوش جهانیان رسید.

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

امروز ایران عزیز، به‌وقت همدلی و همراهی سراسر شور و حضور شد تا بازهم جهانیان مبهوت وحدت، ولایتمداری و عشق ایرانی به سرزمینش شود. از خلیج‌فارس تا خزر نیلگون، از اشترانکوه و دماوند تا دنا و هامون، وسعتی از غرب تا شرق ایران امروز سراسر فریاد ملتی بود که بار دیگر اعلام کرد: هستیم بر سر عهدی که بستیم …

امروز به‌وقت ۲۲ بهمن، ۴۲ سال بعد از انقلاب در جشن سالگرد پیروزی مردمی‌ترین انقلاب دنیا، همه آمدند در سراسر کشور، نسل‌اندرنسل، اولی، دومی، سومی و نسل چهارمی‌های بعد از انقلاب، پیر و جوان زن و مرد تا بودنشان را فریاد بزنند.

ترک و کرد و لر و ترکمن و بلوچ ندارد، حضور ملت امروز یکرنگ بود، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج‌فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ همه رنگ حضور گرفت.


جزئیات حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن را خبرنگاران مهر در استان‌های مختلف کشور روایت می‌کنند

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

امسال، باوجود شیوع کرونا و تغییر شکل برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم غیور، انقلابی و شهیدپرور آذربایجان غربی به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند. بر این اساس، خودروها به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد، به‌طرف مبدأ راهپیمایی نمادین خودرویی و موتوری، حرکت کرده و با اجرای برنامه توسط رزم نوازان ارتش و گروه سرود دانش‌آموزی از میدان ولایت‌فقیه طی یک ساعت و از مسیر خیابان امام، میدان انقلاب و خیابان شهید امینی به مقصد تقاطع شهید مدرس حرکت می‌کنند.

مراسم راهپیمایی کاروان‌های خودرویی و موتوری امسال البرز با سردادن شعارهای انقلابی «۲۲ بهمن یوم‌الله - یوم‌الله» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» همراه بود. مردم ولایتمدار البرز اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و با حمل دست‌نوشته‌ها بار دیگر خروش انقلابی خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی کشیدند. مردم ایران کوچک از مسیرهای تعیین‌شده با سردادن شعار و در دست داشتن شعارنوشته‌هایی حاوی تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و سایر شهدای گران‌قدر در یک نظم و شکوه خاص خودرویی و موتوری در حال حرکت به سمت میادین مشخص‌شده برای سخنرانی یوم‌الله ۲۲ بهمن هستند.

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

در سمنان مسیرهای منتهی به میدان دریادار شهید ابراهیم همتی مملو از خودرو است و ترافیک طولانی ایجادشده است خودروها کم‌کم از یک درگاه عبور و در خیابان قرار می‌گیرند تا به سمت مصلای امام خمینی (ره) سمنان راهپیمایی کنند. گروهی از جوانان بر روی خودروها پوستر می‌چسبانند. بنرها و پارچه‌های بزرگی در مسیر راهپیمایی نصب‌شده‌اند و همه‌چیز آماده است. راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال علی‌رغم تمام محدودیت‌ها برگزار شد و مردمی که خودرو نداشتند نیز با حضور در سایت‌های مرتبط با این موضوع، در راهپیمایی مجازی میلیونی مردم ایران اسلامی و استان سمنان شرکت کردند تا یاد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و شهیدان استان سمنان را گرامی بدارند آن‌هم استانی که ۳۳ شهید را تقدیم مبارزات انقلابی و سه هزار شهید را در دفاع مقدس و دفاع از حرم و سلامت و مرزبانی و … فدا کرده است.

صبح امروز چهارشنبه حرکت نمادین رژه موتوری و خودرویی به همراه پرواز پاراگلایدرها در اهواز و شناور شدن قایق‌ها در رودخانه کارون جلوه‌ای بی‌نظیر از اتحاد و همدلی را در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت. مردم خوزستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونایی با حضور در مراسم رژه نمادین خودرویی و موتوری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی را با مضمون گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی حمل کردند.

این راهپیمایی در شهرکرد هم‌زمان با سراسر استان از میدان قمر بنی‌هاشم (ع) آغاز و اقشار مختلف مردم به همراه خانواده خود در خودرو پس از طی مسیر میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، فلکه آیت‌الله دهکردی در میدان امام حسین (ع) این شهر مستقر شدند.

راهپیمایی خودرویی از ساعت ۱۰ صبح با حضور پرشور مردم ولایتمدار کرمانشاه از میدان آزادی تا میدان فردوسی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد. در راهپیمایی خودرویی و موتوری، مردم با تزئین خودرو و موتورسیکلت‌های خود با تمثال رهبر معظم انقلاب و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

امسال به خاطر شرایط کرونایی مراسم راهپیمایی به‌صورت پیاده برگزار نشد ولی بازهم مردم حضوری گسترده و پرشور در مراسم سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند. مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری در بوشهر و دیگر شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور گسترده مردم برگزار شد و مردم با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم حضور داشتند. در مرکز استان، مردم بوشهر با حرکت خودرویی و موتوری از کنار آب‌های خلیج‌فارس بوشهر به سمت دهکده گردشگری بوشهر به مسافت ۱۵ کیلومتر حرکت خود را آغاز کردند.

این مراسم در شهر ایلام از ساعت ١٠ صبح روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه از محل میدان دفاع مقدس آغاز و با طی مسیر میدان‌های میلاد، انقلاب، خیام، شهدا به سمت میدان امام (ره)، چهارراه مقاومت، پل شهید رضایی‌نژاد، میدان دادگستری تا مصلی بزرگ ایلام برگزار می‌شود.

مردم گلستان در شهرهای مختلف امروز (چهارشنبه) با حس و حال متفاوت و با شور و شعور خاص به خیابان آمده و حضور آن‌ها مشتی دیگری بر دهان یاوه‌گویان انقلاب بود. آن‌ها آمدند و با شهدا و امام شهدا (ره) عهد و پیمان دوباره بستند و با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و مشت‌های گره‌کرده به ایادی استکبار نشان دادن که لحظه‌ای از آرمان‌ها انقلاب دست برنخواهند داشت. کودکان و نوجوانان با در دست داشتن پرچم ایران، در کنار والدین خود در راهپیمایی خودرویی سهم پررنگی در فجر انقلاب امسال داشتند.

راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم غیور تبریز از جاده ائل گلی به سمت مصلای تبریز شروع شد. حجم انبوه پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران بر فراز خودروها تماشایی‌ترین سکانس این راهپیمایی مردمی است.

مردم همیشه در صحنه قم با تزئین وسایل نقلیه خود و با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با خانواده به میدان آمدند تا پیام استمرار حمایت مردم ایران از انقلاب اسلامی را بعد از چهار دهه به همه دنیا اعلام کنند. اقشار مختلف از ورزشکاران تا اصناف مختلف همچون سنوات گذشته اما این بار با خودرو و موتورسیکلت به صحنه آمدند و نشان دادند آرمان‌های انقلاب اسلامی و خمینی کبیر همچنان در اعماق وجود ملت ایران جایگاه خود را حفظ کرده است.

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

صبح چهارشنبه مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شیراز به دلیل شیوع بیماری کرونا به‌صورت خودرویی برگزار شد که جلوه‌ای جدید به سومین حرم اهل‌بیت (ع) داد. آنچه بیش از همه به چشم می‌آید حضور خانوادگی در خودروهای تزئین شده با پرچم ایران و عکس‌های مختلفی از مقام معظم رهبری و سردار شهید قاسم سلیمانی است. رژه موتورهای سنگین نیز باعث ایجاد نشاط بیشتر در مسیر راهپیمایی شده است.

مردم کرمان مانند ۴۲ سال گذشته که از عمر انقلاب می‌گذرد امروز هم با حضور درصحنه، حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه را نشان دادند. راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن با مشارکت گسترده مردم در سراسر استان کرمان در حالی آغاز شد که حضور خانواده‌ها در این مراسم چشمگیر است.

مردم همیشه درصحنه خراسان جنوبی مانند همیشه حضوری پرشور در مراسم ۲۲ بهمن دارند و خیابان‌های مشخص‌شده برای مراسم مملو از خودروهایی است که هم استانی‌ها به‌صورت خانوادگی برای در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروز انقلاب در این مراسم شرکت کرده‌اند و با نصب پرچم‌های سه رنگ ایران بر خودروهای خود و در دست داشتن این پرچم ارزشمند، بار دیگر اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند. انقلاب اسلامی ایران در گام دوم، مصمم‌تر به‌سوی آرمان‌های خود پیش می‌رود و مردم امروز آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تأکید کنند.

هم‌زمان با آغاز مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن‌ماه در سراسر کشور که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورتی متفاوت و عمدتاً در فضای مجازی و ارسال عکس و متن‌های انقلاب در فضای مجازی برگزار می‌شود در مشهد با حرکت نمادین خودروها و رژه موتوری آغاز و در حال برگزاری است. حضور پرشور مردم مشهد از ساعت ۹ صبح امروز در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) جلوه ویژه‌ای به خیابان‌های این شهر داده است.

مردم شهیدپرور و مؤمن شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان باوجود عدم برگزاری راهپیمایی با حضور خانوادگی همانند همیشه در میدان حاضر و در رژه خودرویی و موتوری شرکت می‌کند. سامانه www.fajr.ccoip.ir از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان معرفی‌شده تا گیلانیان ولایت مدار با انتخاب شعار دلخواه خود همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی مجازی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.


تصاویری از راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در استان‌ها

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

«۲۲ بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده‌ای روشنیم!

برای مشاهده سایر تصاویر اینجا، اینجا و اینجا کلیک کنید.


گزارش در حال به روز رسانی است…

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)