میرنیوز

نخستین پایانه صادراتی سوخت شرق کشور در نهبندان ایجاد می شود

نخستین پایانه صادراتی سوخت شرق کشور در نهبندان ایجاد می شود 2021-01-27T17:49:47+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به سختی‌های کار خبری بیان کرد: امید است بتوانیم در مجلس برای بهبود وضعیت خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی بیان کرد: ظرفیت خوبی در کمیسیون انرژی برای پیگیری مطالبات مردم و مشکلات بر زمین مانده حوزه انرژی کشور وجود دارد.

نخعی با بیان اینکه طرح حمایت از صنعت پتروپالایشگاهی در کشور اخیراً در کمیسیون انرژی مطرح شده است، افزود: این طرح در مجلس گذشته نهایی نشده و در یکی از اولویت‌های مجلس فعلی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با رایزنی‌ها و اصلاحات انجام شده در خصوص حمایت‌هایی از خوراک پتروپالایشگاها، این طرح تقریباً نهایی شده و منتظر ارائه در صحن علنی مجلس است.

وی بررسی پیشنهادات ارائه شده پیرامون حوزه انرژی برای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را از دیگز اولویت‌های کمیسیون دانست و افزود: این پیشنهادها در صورت تصویب در لایحه بودجه مطرح می‌شود.

نخعی با بیان اینکه رمز ارزها یکی از اولویت‌های کمیسیون انرژی است، گفت: دولت در گذشته آیین نامه‌ای در خصوص سامان دهی رمز ارزها تصویب کرده است.

وی ادامه داد: اخیراً هم طرحی از سوی نمایندگان در خصوص مدیریت رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال ارائه کرده که در کمیسیون انرژی مجلس در حال بحث و تبادل نظر است.

نگرانی مجلس از اجرای طرح رمز ارزها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هنوز تصمیم نهایی در خصوص طرح رمز ارزها گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه این رمز ارزها به بخش اشتغال کشور کمک چندانی نمی‌کند، افزود: همچنین دستگاه‌های ارز دیجیتال که در کشور در حال استفاده است، بر پایه تکنولوژی فرسوده بوده و مصرف انرژی بالایی دارد.

نخعی افزود: این نگرانی وجود دارد که اگر این طرح تبدیل به قانون شود، کشور محلی برای استفاده از دستگاه‌های قدیمی و انرژی بر شود.

وی بیان کرد: بر اساس آمارها، در حال حاضر ۱۳ درصد مصرف برق تهران در رمز ارزها استفاده می‌شود و نیازمند چاره اندیشی است.

نخعی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته روند تولید گاز در کشور روند رو به رشدی داشته است، گفت: در حال حاضر هزار میلیون مترمکعب گاز به صورت خام تولید و ۸۲۰ میلیون مترمکعب توزیع می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال جاری بخش مصارف خانگی به شکل غیر قابل منتظره‌ای افزایش یافته و برخی خاموشی‌ها را منجر شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش مصرف در بخش خانگی، سهم گاز تحویلی به نیروگاه‌ها کاهش می‌یابد، افزود: در این صورت باید نیروگاه‌ها با گاز مایع اداره شوند.

توپ خاموشی ها را به میدان مردم نیندازید

نخعی ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت ذخیره سازی سوخت مایع در بسیاری از نیروگاه‌ها برابر استاندارد نیست، به خاموشی‌های مکرر منجر می‌شود که باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه نباید در بروز اینچنین مشکلاتی، تنها مردم را مقصر بدانیم، افزود: باید بررسی شود که آیا سازمان‌ها و دستگاه‌ها به تعهدات خود به خوبی عمل کرده‌اند؟

نخعی ادامه داد: نمی‌توان تنها توپ را در زمین مردم انداخت چراکه در بسیاری از وزارت خانه‌ها و سازمان‌های مرتبط، وظیفه خود را در رابطه با اصلاح الگوی مصرف به درستی عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی از آلودگی‌های هوا هم ریشه در همین امر دارد، اظهار کرد: اگرچه قوانین مطلوبی در رابطه با هوای پاک وجود دارد اما بسیاری از سازمان‌ها در این خصوص به تکلیف خود عمل نکرده‌اند.

وزارت خانه‌ها در اصلاح الگوی مصرف پیش قدم شوند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی این موارد یکی از برنامه‌های کمیسیون انرژی است، گفت: دولت، سازمان‌های دولتی و وزارت خانه‌ها در امر هوای پاک و اصلاح الگوی مصرف پیش قدم باشند.

وی با بیان اینکه از شهروندان هم خواستاریم با صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مسئولان را همراهی کنند، گفت: در سال آینده تکالیف قانونی که بر عهده سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها است، انجام می‌شود.

نخعی با بیان اینکه متاسفانه از خلا مدیریت صحیح حوزه انرژی در کشور رنج می‌بریم، افزود: اگرچه شورای عالی انرژی کشور برای مدیریت کلان حوزه کشور پیش بینی شده اما همتی برای تشکیل مستمر جلسات شورا و تصمیم گیری های کلان وجود ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مدیریت حوزه کلان انرژی کشور را از رسالت‌های این شورا دانست و گفت: در حال حاضر دستگاه‌های زیادی در حوزه انرژی فعال بوده اما شورای عالی انرژی برای مدیریت یکپارچه دستگاه‌ها تشکیل شده که کارکرد لازم را نداشته است.

وی اصلاح قانون تشکیل شورای عالی انرژی را یکی دیگر از اولویت‌های کمیسیون انرژی دانست و گفت: این امر برای افزایش کارایی شورا در حال بررسی است.

ایجاد پایانه صادراتی سوخت کشور در نهبندان

نخعی بیان کرد: متاسفانه در بسیاری از صنایع، برق بدون اطلاع قبلی قطع و متضرر شده‌اند که شرکت‌های توزیع برق استانی باید به شکل مطلوب‌تری موضوع را مدیریت می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های توزیع برق استانی باید در قطعی‌ها دقت نظر بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: همچنین صنایع فعال مشخصات و شرایط شان را به شرکت‌های توزیع برق اعلام کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهبندان نزدیک‌ترین نقطه استان به مهم‌ترین مرکز تولید سوخت کشور بوده که توجیه اقتصادی بالایی دارد، گفت: همچنین این شهرستان با بیشترین گذرگاه‌های مرزی در ارتباط است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت استراتژیک نهبندان، به عنوان نخستین پایانه صادراتی شرق کشور مجوز داده شده که در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار نقش بسزایی دارد.

نخعی ایجاد پایانه صادراتی علاوه بر ایجاد امنیت در خراسان جنوبی به افزایش ذخایر سوختی کشور کمک می‌کند

وی با بیان اینکه عدم استفاده درست از مرز مشترک با کشور افغانستان می‌تواند تهدیدی برای استان باشد، گفت: نیاز است از فرصت‌های مرز مشترک در راستای ایجاد رونق اقتصادی استفاده شود.

صادراتی شدن انبار نفت بیرجند

نخعی با اشاره به توافقات انجام شده با شرکت نفت بیان کرد: صادراتی کردن انبار نفت بیرجند از جمله اقدامات انجام شده که این امر محرکی برای بسیاری از حوزه‌های اقتصادی در استان خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین این امر توجیهی است برای اینکه بتوانیم در آینده انتقال فرآورده‌های نفتی از کرمان به خراسان جنوبی و انبار نفت بیرجند از طریق خط لوله را دنبال کنیم.

نخعی بیان کرد: در حال حاضر انبار نفت بیرجند در کنار انبارهای خاص کشور قرار گرفته که تجار می‌تواند استان را به عنوان مبدا صادرات کالاهایشان به کشور افغانستان در نظر بگیرند.

تایید طرح تعرفه گرمسیری نهبندان در توانیر

وی با بیان اینکه طرح تعرفه گرمسیری نهبندان در توانیر تایید شده و در بررسی هیئت دولت قرار دارد، افزود: با پیگیری‌های انجام شده شرکت توانیر تعرفه گرمسیری نهبندان را مصوب کرد و برای اخذ مصوبه هیئت دولت هم تلاش می‌کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعرفه سردسیری گاز سربیشه هم در حال پیگیری است، اظهار کرد: با توجه به سرد بودن سربیشه، تلاش می‌کنیم تعرفه سردسیری گاز این شهرستان را اخذ کنیم.

وی از تلاش برای انتقال برق به منطقه شاهکوه در نهبندان خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه بین توانیر و ایمیدرو منعقد شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

انتقال آب از کرمان به خراسان جنوبی

نخعی با اشاره به طرح انتقال آب بیان کرد: انتقال آب از خلیج فارس به کرمان انجام شده و انتقال آب از کرمان به خراسان جنوبی توسط نمایندگان در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: همچنین مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور انجام شده اما به دلیل کمبود اعتبار هنوز اجرایی نشده است.

نخعی با اشاره به اهمیت استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر بیان کرد: انرژی‌های بادی و خورشیدی از پتانسیل‌های بالای خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه دولت در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر نقش حمایتی و بخش خصوصی نقش اجرایی دارد، افزود: نیروگاه هفت مگابایتی خورشیدی در سربیشه احداث شده که برای توسعه ظرفیت نیروگاه تلاش می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیروگاه بادی ۲۰ مگاواتی درح بیان کرد: مشکلات این نیروگاه پیگیری شده و برای رفع آنها تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: پروژه نیروگاه بادی ۲۵ مگاواتی در نهبندان با سرمایه گذاری شصتا در حال انجام بوده که تاکنون مطالعات طرح انجام شده است.

نخعی اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز، قیمت تمام شده احداث این نیروگاه‌ها رشد یافته، بنابراین دولت باید در راستای ایجاد انگیزه خصوصی برای ورود به این پروژه‌ها تلاش کند.

محور سربیشه- ماهیرود دوبانده می‌شود

وی با اشاره به جاده شهداد- کرمان بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با وزارت راه، این جاده تا تابستان سال آینده بازگشایی می‌شود.

نخعی بیان کرد: عملیات اجرایی روکش ۵۰ کیلومتر از مسیر نهبندان به سربیشه و ۵۰ کیلومتر از مسیر سربیشه به ماهیرود در سال جاری شروع می‌شود.

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام قطعات محور نهبندان به بیرجند برای دوبانده سازی تعیین تکلیف شده است.

وی بیان کرد: همکاری بانکی برای دوبانده کردن ۱۲۰ کیلومتر از محور سربیشه و ماهیرود اخذ شده و مقرر شده بانک عامل ۱۰۰ میلیارد تومان در این پروژه همکاری کند که به زودی عملیاتی می‌شود.

نخعی بیان کرد: همچنین برای دوبانده کردن محور سربیشه به ماهیرود در لایحه بودجه ۱۴۰۰ ردیف اعتباری پیش بینی شده که کمک شایسته‌ای به تسریع در طرح می‌کند.

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با مشارکت بنیاد علوی، احداث جاده کلاته سرخ به آتشکده به طول ۱۴ کیلومتر در منطقه شاهکوه نهبندان عملیاتی می‌شود.

وی اظهار کرد: با مشارکت سازمان راهداری و سازمان عشایری، ۳۰ کیلومتر از جاده مرزی درح به نهبندان احداث می‌شود.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آبرسانی

نخعی با بیان اینکه برای مشارکت بانک‌ها و وزارت نیرو برای بهبود شبکه‌های آبرسانی و تکمیل مجتمع‌های نیمه تمام آبرسانی رایزنی‌های انجام شده است، گفت: مقرر شده ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بانک‌ها و ۲۰۰ میلیارد تومان توسط وزارت نیرو تامین شود.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای بهبود سرانه ورزشی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه اخذ شده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرانه ورزشی سربیشه نسبت به متوسط کشوری پایین‌تر است، گفت: با اختصاص این اعتبارات، پنج زمین چمن مصنوعی در نهبندان و سه زمین چمن مصنوعی هم در سربیشه احداث می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده برای توسعه نهبندان بیان کرد: طرح منطقه ویژه اقتصادی نهبندان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرحله بررسی است.

نخعی با اشاره به بازارچه دوکوهانه بیان کرد: برای بازگشایی این گذرگاه مرزی و اقتصادی پیگیرهایی انجام می‌شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح توسعه نهبندان بیان کرد: در سال‌های اولیه ۵۰ درصد اعتبار پیش بینی شده برای طرح اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تورم قیمت‌ها، تزریق قطره چکانی اعتبارات باقی مانده، کارایی طرح را پایین آورد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)