میرنیوز

سینا مریدی: سونا و جکوزی نرفتم، از فولاد کنار گذاشته شدم!

سینا مریدی: سونا و جکوزی نرفتم، از فولاد کنار گذاشته شدم! 2021-01-20T06:54:47+03:30

به گزارش ایسنا، سینا مریدی که مدتی است در تمرینات تیم فولاد حضور ندارد، مطالبی را در وضعیت اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد که در زیر می خوانید:

"به نام خدا

سلام

لازم می دانم یکسری توضیحات راجع به خودم و وضعیت کنونی ارائه بدهم. ۳۴ روزه پیش به من گفتند که اجازه حضور در تمرینات را نداری، به دلیل این که بعد از تمرین به همراه تیم به سونا و جکوزی نرفتم. چون گرمکن تیم را در منزل جا گذاشته بودم و رفتم از خانه برداشتم و قبل از این که تیم با اتوبوس به هتل اکسین رسیده باشد، من در هتل حضور داشتم. (تا اینجا را بگذارید به پای بی انضباطی ناخواسته من). به همین دلیل از لیست بیست و چند نفره بازیکنان برای بازی مقابل مسجدسلیمان کنار گذاشته شدم. روز بعد از بازی به من گفتند استراحت کن (تمرین نکن امروز) و بنشین سر نیمکت، تمرین تیم را تماشا کن. روز بعد اجازه حضور در جلسه تیمی را ندادند. گفتند بیرون منتظر باش. درون جلسه به بازیکنان گفتند که سینا مریدی دیگر در تیم ما جایی ندارد و جزو تیم ما نیست. به گوشش برسانید. بعد از جلسه به آقای هاشمی نسب گفتم که مگر من مسخره شما هستم که به خاطره ۱۰ دقیقه سونا و جکوزی نیامدن این کارها را با من می کنید و ایشان در جواب گفت که وجودش را داری به شخص سرمربی تیم این ها را بگویی؟ گفتم بله، به خودش هم می گویم که ایشان دست من را گرفتند و گفتند که همراه من بیا و برویم به خودش بگو. در راهروی رختکن ایشان به محض این که سرمربی تیم را دید، دست من را ول کرد و با داد و بیداد گفت که واسه ما لات بازی در نیار ما خودمان لاتیم، جمعش کن بابا. من در جواب گفتم آقای هاشمی نسب در شهر من نمی توانید این بازی ها را سر من در بیاورید. بعد از این قضیه به من گفتند که لباس هایت را بپوش برو خانه، خبرت می کنیم که با آقای آذری جلسه ای داشته باشی و تکلیفت را مشخص کنی.

دوستان عزیز، من بی نظمی کردم و به سونا و جکوزی نرفتم، حالا به هر دلیلی اصلا به دلایل غیرموجه و طبق آیین نامه درج شده در رختکن تیم جریمه این مورد حدود ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است. در صورتی که من از لیست بازی کنار گذاشته شدم و روز بعد اجازه تمرین داده نشد و روز بعد هم که اجازه حضور در جلسه تیمی و بعد هم بقیه ماجراها. چیزی که هست این است که می خواهم بدانم چطور روز قبل از بازی با مسجدسلیمان دقیقا یک روز بعد از کنار گذاشتن من به خاطر استخر نرفتن و قبل از اتفاق افتادن ماجرای بحث و جدل، دو نفر از بازیکنان با مشت جلوی همین کادرفنی توی صورت همدیگر می زنند و دعوا می کنند و اتفاقا فردای همان اتفاق در بازی فیکس هستند و بدون هیچ مشکلی در حال ادامه دادن به کارشان هستند، بعد از این اتفاقات ۱۰-۱۲ نفر دیگر از اعضای تیم با یکدیگر هم به صورت فیزیکی و هم به صورت لفظی بحث و دعوا کردند. به هیچ عنوان قصد تخریب بازیکنی را ندارم چون ما انسان هستیم و جایزالخطا. مگر می شود همیشه همه چیز گل و بلبل باشد و هیچ وقت بحث و دعوا درون یک خانواده پیش نیاید؟ پس دوستان و هم تیمی های عزیزم از من دلخور نشوند چون به هیچ عنوان سر صحبتم با آن ها نیست.

۴-۵ روز صبح و عصر به صورت انفرادی به همراه آقای بداوی عزیز من را فرستادند تمرین، فقط و فقط هر بار ۳۰ تا ۴۰ دقیقه دور زمین دویدن و تمام. که بعد از ۵ روز کمر درد گرفتم چون این سبک تمرین کردن نه اصولی و حرفه ای بود و نه بر اساس چیزی، به جز تنبیه. بعد از یک هفته به کمیته انضباطی احضار شدم و به دلیل عدم تمکین قوانین تیمی، توهین به کادرفنی و رعایت نکردن رفتار حرفه ای؛ که دو نفر از دوستان حضور داشتند و من پرسیدم که چرا از کادر فنی کسی یا کسانی این جا حضور ندارند؟ گفتند ما فقط اظهارات شما را می نویسیم و به حرف های آن ها هم گوش می دهیم. در آخر حکمی صادر می کنیم که به دست تان می رسد. ۱۰ روز از جلسه کمیته انضباطی گذشته و همچنان بنده بلاتکلیف در خانه نشسته ام و جالب است که مدام اعضای باشگاه به من می گویند حرف نزن، استوری نزار. این از قضیه منع شدن من از حضور در تمرینات.

سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان بنده را جریمه کردند. سخت ترین روزهای زندگیم را سپری کردم. به خودم، خانواده ام و عزیزانم بدترین فشارهای روحی و مالی وارد شد. ۱۵۰ میلیون تومان از سال گذشته مانده است و جالب است که باشگاه پول ندارد که فعلا پرداخت کند. کمترین قرارداد را امسال من، فرزاد جعفری، صابر حردانی، مجتبی نجاریان، میلاد بدرقه، احسان مرادیان و به همراه ایوب والی بزرگ تیم داریم. اختلاف بین قرارداد ما با دیگر بازیکنان تیم از یک میلیارد شروع می‌شود تا چهار پنج میلیارد تومان (به جز بازیکنان خارجی تیم) که نوش جانشان. خدا را شاهد می گیرم که حق شان است و بازهم می گویم هدف من اصلا تخریب بازیکنان یا بازیکن خاصی نیست. فقط می خواهم بدانم چرا من با ۹ سال سابقه در این باشگاه، فرزاد جعفری و ایوب والی و فکر کنم احمد عبدالله زاده باید از پارسال طلب داشته باشیم، آن وقت ابتدای سال برخی بازیکنان از ۴۰ تا ۶۰ درصد دریافتی داشته باشند که پولی باقی نماند که طلب پارسال من و امثال من را بدهند؟

ایوب والی بزرگ تیم ما است و انتظار نداشته باشید که جز آرام کردن جو و حمایت از تیم واکنشی نشان بدهد. قسم می خورم متنی که امروز او در اینستاگرامش پست کرده برای ایشان فرستاده شده بود و خواسته شده بود که به اشتراک بگذارد. حتی اگر آمد و بعد از این صحبت های من اعلام کرد که از سمت خودم منتشر شده را هم بگذارید به پای بزرگ بودن و نجیب بودنش که می خواهد تیم در کمال آرامش و به دور از حواشی به کارش ادامه بدهد. ایوب رفیق هفت ساله من است و بیشتر از هر کس دیگری او را می شناسم اما به عنوان برادر کوچکترش می گویم از نجابتت، مردانگیت و محبوبیتت بین هواداران دارند به عنوان سپر استفاده می‌کنند. می دانم و انتظاری جز حمایت از تیم و باشگاه از تو نمی رود و امیدوارم سال های سال به عنوان بزرگتر در کنار تیم باشی و جوان‌ترها از تو درس های زیادی یاد بگیرند.

حدود یک هفته است که نامه زده شده به حراست مجموعه باشگاه که کسی حق تمرین کردن به صورت انفرادی را ندارد (سینا مریدی و فرزاد جعفری). سوالم از دوستان این است که ۲ سال شده است که من بازی نمی کنم و کمترین دریافتی و کمترین قرارداد را نسبت به دیگران دارم، اجازه حضور در تمرینات را ندارم، همین جداگانه تمرین کردن من در حدود ۵۰ متر زمین تمرینی که در باشگاه برای من وجود دارد، چقدر به شما فشار وارد می شود؟ دلیل بازی نکردن من از نظر شما ضعف فنی و مسائل انضباطی می باشد! چرا رضایت نامه من را صادر نمی کنید؟ مگر من بازیکن ضعیف و بی انضباطی نیستم از نظر شما، پس چرا نمی گذارید از باشگاه جدا شوم؟ مگر وجود من برای تیم مضر نیست؟ نظم و انضباط شما فقط برای امسال من و فرزاد جعفری است؟

پیجی به عنوان رسانه باشگاه فولاد راه اندازی شده؛ بروید نقد و انتقادات خودتان را زیر پست های این پیج کامنت کنید و بشمارید بعد از چند ثانیه پاک خواهند شد. مگر می شود ۵۰ نفر پرسیدند زیر پست های این پیج سینا مریدی، جعفری و فلانی کجا هستند، آن وقت به چند ثانیه نمی کشد که پاک می کنید و فقط ۴-۵ کامنت از ۱۰۰ تا را نگه می دارید؟ اگر کامنت ها را باز کردید که نظر مردم را بشنوید و ببینید، پس چرا دیگر پاک می کنید؟ اسم من را یک بار توی این ۳۴ روز درون گروه واتساپ تیم درج کردید؟ برای حضور در تمرینات با سرپرست تیم تماس می گیرم و می پرسم که اسم من را زده اید که فردا سر تمرین بیایم؟ ایشان می گوید بگذار بپرسم. بعد از نیم ساعت تماس می گیرد و می گوید، پرسیدم و گفتند نیازی نیست! مگر می شود یک بازیکن نه بازی کند، نه تمرین کند و نه طلب اش را بدهید؟ نه نامه می دهید که ما به شما گفته ایم اجازه حضور در تمرینات را ندارید، نه جواب هواداران را می دهید که ما کجاییم و نه هیچی. انتظار هم دارید سکوت کنیم؟ سوالم از پیشکسوتان خوزستان این است که به جز آقای بختیاری زاده که از ما دفاع کردند، بقیه دقیقا کجا هستند که دارند این بلاها را سر ما می آورند و بعد هم خیلی شیک و مجلسی طوری صحبت می کنند که ما را مقصر جلوه می دهند. این ها را نوشتم، نه به خاطر این که جو تیم را بهم بریزم ولی دو سال سکوت من باعث شد که روز به روز اوضاع بدتر شود و از فولاد دور و دورتر بشوم و خودم، خانواده، دوستان و عزیزانم تحت انواع فشارهای روحی، فکری و مالی قرار بگیریم و در سنی که الان باید در اوج دوران حرفه ای فوتبالم باشم و در شهر و استان خودم محبوب تر شوم، رفته رفته دارم از ذهن ها پاک می شوم و به همین سادگی با آینده من و امثال من که زحمت چندین ساله خانواده و نزدیکان را در بر دارد، بازی می شود.

حرف برای گفتن زیاد است. سعی کردم راجع به مسائل شخصی بیشتر حرف بزنم و منتظر صحبت های دوستان هستم و در صورت لزوم مسائل غیر شخصی را نیز بیان خواهم کرد. در آخر به آن عده از دوستان عزیز که بعد از منتشر شدن این صحبت ها تماس خواهند گرفت و درخواست برداشتن این استوری ها را خواهند کرد، باید بگویم که به هیچ عنوان دیگر سکوت نخواهم کرد و مردم باید بالاخره از یک نفر حقایق را بشنوند. حتی اگر به قیمت قربانی شدن من به اتمام برسد.

سینا مریدی"

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)