میرنیوز

تدارک گسترده برای دهه فجر در کردستان/شش هزار برنامه برگزار می شود

تدارک گسترده برای دهه فجر در کردستان/شش هزار برنامه برگزار می شود 2020-02-01T10:11:47+03:30

خبرگزاری مهر – گروه استانها: همزمان با فراررسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، همزمان با دیگر نقاط کشور کردستان نیز تدارک ویژه ای برای این ایام در دستور کار قرار داده است.

با تشکیل جلسات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین با توجه به تشکیل کمیته های زیرمجموعه این ستاد، برنامه ریزی های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های ایام دهه مبارک فجر صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در دهه مبارک فجر سال جاری بیش از ۶ هزار برنامه فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و هنری در کردستان اجرا می‌شود، گفت: ۲۳ کمیته زیرمجموعه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این راستا فعال هستند.

ایجاد ۸۲۵ فرصت جدید شغلی در کردستان

حجت الاسلام محمد سادات افزود: افتتاح صدها طرح هادی و مسکن روستایی، هزار طرح کشاورزی با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۲۵ نفر، افتتاح ۹۳ واحد مسکن مددجویی و ۷ پروژه ورزشی و همچنین ۱۴۱ پروژه گازرسانی از جمله طرح‌های اقتصادی و عمرانی است که قرار است در این دهه به بهره برداری برسد.

وی همچنین پخش همزمان فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر و افتتاح اولین بازار هنر در سنندج را از جمله اقدامات فرهنگی و هنری در دهه فجر عنوان کرد. و افزود: توجه به مقوله فرهنگ و هنر در راستای برگزاری برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان در اولویت قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه شعارامسال این دهه انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت است از تمامی مردم استان تقاضا کرد در برنامه‌های فرهنگی این دهه حضور فعال داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی فعالیت های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان مردم محور است، افزود: تلاش برای مشارکت و حضور فعال مردم در فعالیت های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی محور اصلی برنامه ریزی های قرار گرفت و انتظار می رود که این مهم از سوی تمامی مدیران و مسئولان هم مورد توجه باشد.

همزمان با این مهم، کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان هم هر کدام به سهم خود برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده اند و به همین دلیل برای هر روز با شعار خاص همان روز برنامه ای ویژه تدارک دیده شده است.

افتتاح دو هزار ۵۵۲ طرح روستایی در دهه فجر

دبیر کمیته روستایی ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کردستان گفت: همزمان با این دهه دو هزار و ۵۵۲ طرح خدماتی و عمرانی در روستاهای این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی فتحی با بیان اینکه دستگاه های مختلف استان برای اجرای این طرح ها حدود سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده‌اند، اظهار داشت: جهاد کشاورزی، شرکت گاز، کمیته امداد، شرکت برق، منابع طبیعی و آبخیزداری از جمله دستگاه‌های اجرایی متولی این طرح ها هستند.

تدارک گسترده برای دهه فجر در کردستان/شش هزار برنامه برگزار می شود

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی حدود یک هزار و ۴۸۷ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال طرح برای ایجاد یک هزار و ۸۲۵ اشتغال جدید و تثبیت شغل یک هزار و ۳۷۴ شغل سرمایه گذاری شده و افتتاح می‌شود.

فتحی یادآور شد شرکت برق استان امسال ۵۳ طرح زیرساختی خود را که با ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیارد ریال احداث کرده و افتتاح می‌کند که اصلاح انواع شبکه‌های انتقاق و توزیع فشار قوی و متوسط، احداث انواع پست هوایی و ترمیم دیگر زیرساخت های برق از جمله آنها است.

وی بیان کرد: راهداری نیز امسال ۳۸ کیلومتر از راه های جدید آسفالت را به بهره برداری می‌رساند که در تکمیل راه روستایی بژی، قره محمد لو - تازه کند معدن، پیرتاج - گرماب، ارزند - قاضی جوب از جمله این طرح هاست که برای اجرای آن ۴۱۴ میلیارد و ۹۲۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

دبیر کمیته روستایی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کردستان گفت: منابع طبیعی و آبخیز داری نیز در قالب طرح های جنگلکاری و جنگلداری، احداث سدهای رسوب‌گیر نیز ۵۵ طرح را با ۹۴ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال به اتمام رسانده که خدمات آنها همزمان با چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

فتحی اظهار داشت: شرکت گاز نیز در قالب خدمات خود به مناطق روستایی ۳۸ طرح را با ۱۹۲ میلیارد ریال اعتبار به اجرا رسانده که شامل طرح های گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی مستقر در این مناطق است.

وی افزود: همچنین ۳۰۴ طرح نیز توسط دهیاری‌ها و خودیاری های مردم و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در استان با ۱۷۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال اجرا شده که در این ایام به بهره برداری می‌رسند.

برگزاری ۳۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان هم گفت: ۳۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر در سطح استان برگزار و هفت پروژه ورزشی نیز به بهره برداری می رسد.

حامد جولایی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام دهه مبارک فجر هفت پروژه عمرانی از محل اعتبارات استانی و ملی افتتاح می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: این پروژه ها شامل استخرهای سرپوشیده، سالن سقف بلند، زمین های چمن طبیعی و زمین چمن روباز روستایی و دو سالن زورخانه ای در شهرستان های سروآباد و شهرستان بیجار است که در این ایام مبارک افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار کارکنان ورزش و جوانان و جامعه ورزشی استان با نماینده ولی فقیه و امام جماعت در سنندج و دیگر شهرستان ها، دیدار با پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از خانواده های معزز شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی و بصیرت افزایی ویژه جوانان و ورزشکاران با موضوعاتی متناسب با این ایام، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از مهمترین برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود.

برگزاری ۲۰ فعالیت شاخص فرهنگی و هنری در دهه فجر

امین مرادی رئیس کمیته هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان نیزاز برگزاری ۲۰ فعالیت شاخص فرهنگی و هنری همزمان با ایان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سراسر این استان خبر داد.

وی گفت: اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج، برگزاری جشن انقلاب با حضور هنرمندان برجسته استان و کشور در سنندج و سایر شهرستان های استان، برپایی نمایشگاه کتاب در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج و دیگر نقاط استان با تخفیف ویژه و دیدار مسئولان عضو کمیته به همراه هنرمندان با نماینده ولی فقیه در استان از جمله مهمترین برنامه هاست.

وی برگزاری شب شعرمقاومت در بیجار، اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه چراغ در تاریخ ۲۱ بهمن در سنندج، رونمایی از کتاب فرزند کردستان و شب خاطره شهدای روحانی در سنندج در ۲۳ بهمن، رونمای ازکتاب شعر آیینی ساعت هفت در بیجار را از دیگر فعالیت های این بخش عنوان کرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به آغاز عملیات ساخت پردیس سینمایی استقلال سقز با سه سالن سینمایی افزود: برگزاری شب خاطره آیت الله رحمانی در بیجار، برگزاری صبح خاطره دانش آموزی فهمیده کردستان در محل مدرسه شهید یدالله محمدی در سنندج در روز ۲۰ بهمن، نمایشگاه آثار تجسمی با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، برگزاری پیش همایش شعر اهل بیت در سنندج ومریوان، برگزاری نمایشگاه عکس فجر انقلاب در گالری مهر حوزه هنری بیجارحضور هنرمندان در آیین غبارروبی مزار شهداء در سطح استان، برگزاری کارگاه های آموزشی نمایشنامه نویسی، کاریکاتور، عکاسی در سنندج و بیجار از دیگر برنامه های است که در این ایام برنامه ریزی شده است.

همچنین بر اساس اعلام فرمانداران شهرستان های مختلف استان کردستان، همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فعالیت های مختلفی متناسب با ظرفیت و توان هر شهرستان برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)