میرنیوز

اجازه سهم‌خواهی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر را به هیچکس نمی‌دهیم 

اجازه سهم‌خواهی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر را به هیچکس نمی‌دهیم  2020-12-16T13:26:47+03:30

عباس محمدیان در نشست خبری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که صبح امروز در سالن جلسات صداوسیمای مرکز خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر وارد پنجمین سال خود شده است و با عنایت علی بن موسی الرضا(ع) برگ زرینی از تاریخ رسانه استان خراسان رضوی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر ثبت و ضبط شد. جشنواره ابوذر، ابوذرها می‌خواهد که در تقویم ماندگار شود. نگاهی که امروز همه‌ زحمت‌کشان جبهه رسانه انقلاب به جشنواره داشته‌اند نقاط قوتی شده است که جشنواره ابوذر در کشور افتخار خلق کند.

وی افزود: جشنواره ابوذر شورای سیاست گذاری دارد که امسال بنابر جمع‌بندی که در آغاز جشنواره صورت گرفت، برای سومین سال پیاپی ریاست شورا را مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی، آقای نصرپور عهده‌دار شدند و بنده مسئولیت دبیری جشنواره را بر عهده گرفتم.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: اعضای شورای سیاست‌گذاری که در حیطه اجرایی فعالیت را آغاز کردند متشکل از سازمان بسیج رسانه استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، خانه مطبوعات و رسانه استان، صداوسیمای مرکز خراسان رضوی و دستگاه‌های فرهنگی و مدیران محترم رسانه‌ها بوده‌اند. شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر جلساتش را از اردیبهشت ماه آغاز کرده و به حول قوه الهی تا کنون نزدیک به شش جلسه برگزار شده که در آن‌ها سیاست‌ها و روند اجرایی جشنواره تبیین شده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: امروز به این باور رسیده‌ایم‌ که جشنواره رسانه‌ای ابوذر بسیاری از خلاء‌های جشنواره‌هایی که در چند سال اخیر برگزار نشده را پر کرده و اتفاقات بزرگی را رقم زده است. چندین سال است که این افتخار نصیب استان خراسان رضوی می‌شود که این جشنواره از حیث عملکرد رتبه اول را در کشور کسب کرده است. امسال پنجمین جشنواره ابوذر نیز در تراز ملی اجرا خواهد شد.

وی در خصوص اهداف جشنواره امسال تشریح کرد: کمک به توسعه فضای رسانه استان، تقویت جایگاه مطبوعات و رسانه‌های استان، ایجاد فضای رقابتی موثر و سازنده با هدف تعالی محتوای تولید شده در رسانه‌ها، تلاش در راستای تقویت و معرفی فاخر رسانه‌ای به منظور تبیین، توسعه و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم تمام عیار و نفوذ دشمن، شناسایی ظرفیت‌های نهفته استان و زمینه‌سازی ظهور و بروز استعدادهای نو در عرصه رسانه‌های استان از اهداف این جشنواره است.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی تصریح کرد: اجازه ندادیم که شرایط ویروس کرونا روند جشنواره را دچار مشکل کند. در ارکانی که برای جشنواره تعریف شده ستاد اجرایی وجود دارد که در آن دبیر جشنواره، مسئول دبیرخانه، کمیته‌های تخصصی و هیئت داوران فعالیت می‌کنند. تدوین و تصویب ساختار پیشنهادی جشنواره برای اولین بار در کشور، در استان خراسان رضوی شکل گرفت و تعیین وظایف کمیته‌های تخصصی ستاد اجرایی شکل گرفته و در حال اجرا است. ستاد اجرایی تمام روند کار را پیش گرفته و با تصویت برنامه‌های پیشنهادی ستاد اجرایی فعالیت خود را ادامه می‌دهد. 

محمدیان با اشاره به شرایط جوایز جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: گرچه هیچکدام از خبرنگاران برای جایزه قلم‌ نمی‌زنند اما در تلاش هستیم که هدایای زرینی را به برگزیدگان جشنواره اهدا کنیم. 

وی افزود: امسال امور جشنواره بر دو محور دولتی و غیر دولتی تعیین شده است و شورای سیاست‌گذاری نظارت مستقل در حسن اجرا، در طول برگزاری جشنواره انجام می‌دهد؛ امسال تندیس جشنواره به عنوان تندیس کشوری انتخاب شده و ان‌شالله به امید خدا کارهای اجرایی در حال اجرا است و تمام تلاش ما این است که از لحاظ کمی و کیفی نسبت به دوره‌های قبل پیشرفت داشته باشیم.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: مهمان اختتامیه ما از مسئولین کشور خواهد بود و شرایط ویژه‌ای را خواهیم داشت و اگر شرایط محیا باشد اختتامیه را به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد و اگر شرایط محیا نبود به صورت مجازی اختتامیه را برگزار خواهیم کرد.

محمدیان ادامه داد: در اجرای پنجمین جشنواره شرایط و ضوابط را خاص‌تر کرده‌ایم و نیازمند حمایت خبرنگاران هستیم. آثار تولیدی شرکت کنندگان باید با محورهای جشنواره انطباق داشته باشد و الزاما نباید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری و دارای مجوز منتشر شده باشد و این استثناء امسال حذف شده است تا افراد بیشتری بتوانند در جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به برخی شرایط ارسال آثار جشنواره ابوذر بیان کرد: ارسال آثار منتشرشده در مطبوعات رسمی نباید به صورت بریده باشد بلکه باید صفحه کامل که در آن اثر مربوطه درج شده ارسال گردد. آثار ارسال شده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در رسانه‌های مجازی، در آثاری که بی‌نام منتشر شود، ذکر مطلب الزامی است. در بخش عکس، باید عکس‌ها به صورت اصل و اورجینال ارسال شود و استفاده از فتوشاپ مجاز نخواهد بود. آثاری که به صورت مشترک و گروهی تهیه شده باشند نیز در راهیابی به مرحله نهایی گروه تولید کننده به عنوان برنده اعلام خواهند شد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر ادامه داد: در بخش موشن‌گرافی و آثار نمایشی نیز الزاما نباید در پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و... منتشر شده باشد و هر اثری که فرد تهیه کرده باشد می‌تواند به دبیرخانه ارسال شود.

محمدیان درخصوص زمان مشخص شده برای ارسال آثار به جشنواره گفت: آثار ارسالی جشنواره منتشر شده از ۳۰ بهمن ۹۸ تا ۳۰ بهمن ۹۹ قابل دریافت است. اگر شخص یا گروهی تمایل به ارسال دو یا چند اثر به جشنواره داشته باشد، تمام آثار وی را در یک فرم دریافت می‌کنیم و محدودیتی در دریافت آثار نخواهیم داشت و آثار باید در قالب خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، پادکست، موشن‌گرافی، مستند و آثار نمایشی ارسال شود.

وی در رابطه با محورهای جشنواره و تاریخ اختتامیه تشریح کرد: محورهای جشنواره جهش تولید، فرهنگ رضوی و زیارت، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، گام دوم انقلاب، کمک مومنانه، مواسات و همدلی، مدافعان سلامت و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و بخش ویژه امر و به معروف و نهی از منکر خواهد بود. در اختتامیه  برای هر بخش سه برنده خواهیم داشت و از شایستگان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر ادامه داد: اختتامیه در اسفند ۱۳۹۹ و در شب مبعث حضرت رسول(ص)، در تاریخ ۲۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.‌ بخش ویژه‌ای که به عنوان تقدیر خاص نیز در نظر گرفته شده است مربوط به اسوه‌های ایثار و شهادت در استان خواهد بود. در این برنامه هم‌چنین از چهره‌های برتر فرهیخته رسانه، پنج پیشکسوت رسانه و خانواده‌های شهدای مدافعان سلامت استان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

محمدیان افزود: نحوه ارسال آثار به واسطه آیدی aboozarfestival@ در سروش، تلگرام و یا از طریق ایمیل aboozarfestival.kh@iran.ir امکان پذیر خواهد بود.

وی گفت: ارسال آثار برای دقایق پایانی گذاشته نشود، چون امکان تمدید مهلت ارسال آثار وجود نخواهد داشت. زمانی که به سایت و کانال مراجعه شود برگه ارسال اثر وجود دارد که آن شناسنامه اثر است و اگر آن در پیوست اثر وجود نداشته باشد هیئت انتخاب اثر را به کمیته داوری نخواهد داد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر خاطرنشان کرد: برای اینکه شرایط جشنواره حساس است و رقابت نزدیکی وجود دارد، هیئت داوران از تهران انتخاب می‌شود تا شک و شبهه‌ای به وجود نیاید و کدگذاری و جداکردن سربرگ آثار مورد توجه است تا حقی پایمال نشود.

محمدیان بیان کرد: از اول دی ماه کار دبیرخانه به صورت شبانه‌روزی آغاز خواهد شد و از ۱۱ دبیر پیشنهادی هفت نفر از بین آن‌ها انتخاب خواهند شد. هیچگونه سهم‌خواهی در جشنواره رسانه‌ای ابوذر وجود ندارد. ما ایمان خود را با هیچکس معامله نمی‌کنیم‌ و اجازه نخواهیم داد که در جشنواره رسانه‌ای ابوذر سهم‌خواهی شکل بگیرد؛ هیئت داوران ما با هیچکس تعارف ندارند و یکی از شرایط حضورشان این است که در جشنواره سهم‌خواهی وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: ایجاد رقابت در شهرستان‌ها نیز وجود دارد و در جشنواره چهارم خیلی از شهرستان‌ها با فاصله‌ کمی از امتیازات نتوانستند برنده شوند.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جامعه رسانه کمتر جشنواره‌ای را می‌پذیرد و جشنواره‌ای مورد پذیرش جامعه رسانه توجه قرار می‌گیرند که بدون حاشیه، بدون شرکت سهامی و بدون توجه به نام رسانه برگزار شود و قطعا هیئت انتخابی که وجود دارد در داوری آثار به نام رسانه توجه نخواهد کرد.

محمدیان درخصوص بودجه جشنواره امسال اظهار کرد: بودجه جشنواره ابوذر در سال گذشته قریب بر ۱۸۰ میلیون تومان بود و در تلاش هستیم که به این بودجه ۱۰۰ میلیون دیگر اضافه شود.

وی با بیان برخی اخبار دیگر گفت: شورای حل اختلاف اصحاب رسانه به وجود آمده و مدافع خبرنگاران خواهد بود، دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه نیز راه‌اندازی شده است و در حال رایزنی با استاندار برای حل مشکل مسکن اصحاب رسانه هستیم و این موضوع باید از نمایندگان مجلس نیز مطالبه شود که چرا صندوق رسانه از صندوق هنر تفکیک نمی‌شود. ان‌شالله در صدد راه‌اندازی تعاونی چند منظوره مصرف و مسکن نیز هستیم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)