میرنیوز

امکانات و زیرساخت های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست

امکانات و زیرساخت های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست 2020-09-20T14:09:26+04:30

رئیس شورای اسلامی شهر غرق آباد گفت: بدلیل شناور بودن جمعیت این شهر در فصول مختلف سال امکانات و زیرساخت‌های غرق آباد متناسب با جمعیت واقعی آن نیست.

ابوالفضل باباشلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا به معرفی شهر غرق آباد پرداخت و اظهار کرد: بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، جمعیت این شهر ۵ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام شده است در حالی که بنا بر آمار دقیق و محاسبات کارشناسی به عمل آمده به دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی موجود، جمعیت این شهر شناور بوده و در برخی فصول سال به بیش از ۱۰ هزار نفر می‌رسد و این تفاوت فاحش در جمعیت شهری خود عامل بروز برخی مشکلات و مطالبات است، چرا که امکانات و زیرساخت‌های شهری بر مبنای آمار سرشماری تخصیص داده می‌شود اما عملا این شهر باید مطالبات جمعیت 10 هزار نفری خود را تأمین کرده و برآورده کند.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای شهر دارای توان و پتانسیل محدود و تعریف شده است اظهار کرد: این طور نیست که بخواهیم همه مشکلات شهروندان را از طریق پارلمان محلی و شورای شهر برطرف کنیم چرا که به دلیل محدودیت در پتانسیل و توانمندی شورای شهر و از طرفی برخی سوء مدیریت‌ها، فشارهای اقتصادی متاثر از تحریم‌ها و دشمنی دشمنان، شهرهای کوچک آسیب بیشتری می‌بینند که رفع این آسیب ها نیازمند اتخاذ ساز و کار مناسب است.

وی با تقدیر از پیگیری‌های دستگاه های اجرایی استان مرکزی و شهرستان ساوه در  راستای تامین مطالبات مردم از شهر غرق آباد، به تعبیر استاندار مرکزی از این شهر به عنوان پیشانی استان مرکزی در غرب کشور اشاره کرد و افزود: باید تلاش کرد در سایه همدلی و وفاق و تامین مطالبات شهروندان غرق آبادی این شهر که دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد است، در غرب کشور بدرخشد.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق آباد، همدلی و وفاق را رمز انجام اقدامات ماندگار و تاثیرگذار شورای پنجم در توسعه این شهر دانست و افزود: افق پیشرفت و توسعه در شهر غرق آباد با نگاه مثبت مسئولین استانی و شهرستانی در حال تحول است و شورای شهر به پشتوانه وحدت و همدلی، با پیگیری مطالبات مردمی در حوزه  صنعت و عمرانی، نیازمند حمایت و همراهی است.

وی تصریح کرد: مزیت‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و توانمندی بالایی در شهر غرق آباد وجود دارد و قرار گرفتن در کریدور شرق به غرب و محور مواصلاتی مرکز کشور به غرب از جمله مزیت‌هایی است که می‌توان با یک برنامه‌ریزی مدون و حمایت‌های مالی بستر توسعه روز افزون این منطقه را فراهم کرد اما کاستی‌ها و کمبودها و نبود زیرساخت‌های مورد نیاز، آهنگ توسعه غرق آباد را کندتر می نوازد.

باباشلو تلاش برای جذب سرمایه‌گذار با توجه به ظرفیت و پتانسیل موثر شهر غرق آباد از سوی مدیریت شهری را یکی از اولویت‌های شورای پنجم دانست و افزود: روند حضور سرمایه گذاران در شهرک صنعتی غرق آباد با وجود هجمه‌های  اقتصادی افزایش یافته است و مزیت‌های  منطقه انگیزه آنان را برای سرمایه‌گذاری دوچندان کرده است به گونه‌ای که به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری و احداث واحدهای صنعتی و تولیدی جدید و نیز توسعه کشاورزی و دامداری در حال حاضر غرق آباد با کمبود نیروی کار مواجه است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از گره‌ها و مشکلات موجود در این منطقه با نگاه خاص و توجه ویژه مسئولان باز خواهد شد افزود: تکمیل آسفالت محور مواصلاتی شهر رازقان مرکز بخش خرقان زرندیه به روستای چمران از توابع شهر غرق آباد یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی منطقه در تقویت مناسبات منطقه‌ای و مبادلات تجاری خواهد شد که امید است با نظر مساعد مسئولان، این خواسته مردم منطقه تامین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق آباد با تاکید بر اینکه هیچگاه به دنبال سیاه‌نمایی و نفی اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان نیستیم، افزود: در کنار تبیین عملکرد و اقدامات ارزشمند مسئولان برای توسعه این منطقه به دنبال طرح موانع مشکلات و مطالبات مردم بوده و مطمئن هستیم که با اتحاد و هم افزایی بین بخشی بین مردم و مسئولین  می‌توان بسیاری از مشکلات و مطالبات را برطرف کرد.

وی به برخی مزیت‌ها و ظرفیت‌های شهر غرق آباد اشاره کرد و افزود: وجود تنها رودخانه آب شیرین استان مرکزی در این شهر، چشمه بالقلو که جزو چهار چشمه بزرگ استان مرکزی بوده و در ۶ کیلومتری جنوب شهر غرق آباد واقع است و همچنین روستای شهید چمران به عنوان زادگاه پدری سردار شهید دکتر مصطفی چمران و قدمت بالای هفت هزار ساله برخی روستاها از ظرفیت‌های منطقه است و شهر غرق آباد و روستاهای آن مهد پرورش مشاهیر و مفاخر و  شخصیتهای علمی، ادبی و دینی است.

باباشلو بر بکارگیری نیروی انسانی بومی در حوزه اجرایی و خدمات دهی به مردم این شهر تاکید کرد و افزود: با توجه به پراکندگی جغرافیایی این شهر و روستاهای تابعه  انتظار می رود که از نیروهای بومی در حوزه اجرایی و خدماتی نظیر اورژانس و امداد استفاده شود تا ارائه دهندگان خدمات اورژانسی و امدادی با آگاهی و شناخت کامل از جغرافیای منطقه در کوتاهترین زمان ممکن در محل وقوع حادثه حاضر شده و آمار تلفات جانی به دلیل تسریع در امدادرسانی کاهش یابد.

او راه اندازی بزرگترین سایت پروازی کشور در شهر غرق آباد را یکی از مزیت‌های گردشگری این منطقه برشمرد و افزود: برگزاری جشنواره‌های هوائی متعدد ظرفیت بالایی را برای جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم در این منطقه فراهم کرده است و علاوه بر آن برای افزون بر 50 نفر نیروی انسانی فرصت شغلی در پرورش اسب ایجاد شده است.

وی برگزاری جشنواره سیب، تولید باسلوق، شیره انگور و ... را از مزیت‌های گردشگری این منطقه دانست و افزود: برگزاری این جشنواره‌ها نقش قابل توجهی در معرفی منطقه و ایحاد اشتغالزایی و جذب گردشگر داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق آباد در ادامه به موضوع اشتغال در این شهر اشاره کرد و غرق آباد را مرکز تجاری بخش نوبران دانست و افزود: احیای کارگاه‌های سنتی و فرآوری تولیدات کشاورزی و دامی نظیر شیره پزی، پخت انواع نان، محصولات لبنی، باسلوق و ... توانسته است برای افزون بر ۱۰۰ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد کند همچنین توسعه کارگاه‌های صنایع دستی کوچک و بزرگ نیز برای نزدیک به ۲۰۰ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

وی توسعه و رونق شهرک صنعتی غرق آباد را در گرو تامین زیرساختهای لازم نظیر تقویت و انتقال برق پایدار، استقرار ساختمان اداری، احداث شبکه فاضلاب، آتش نشانی و ... دانست و افزود: تامین برق پایدار در شهرک صنعتی غرق آباد میزان اشتغال را چند برابر خواهد کرد.

باباشلو در ادامه با ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری شرکت میهن در شهر غرق آباد افزود: استقرار این واحد تولیدی می تواند در آینده نزدیک شهر غرق آباد را به سومین دامداری بزرگ کشور با ۵۰ هزار راس دام سنگین و ایجاد اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر تبدیل کند و با تبدیل این منطقه به سرزمین شیر میهن رکورد تولید شیر کشور در غرق آباد زده شده است.

وی تجهیز و ساماندهی کشتارگاه غرق آباد با اخذ مجوز از دامپزشکی استان و شهرستان را از دیگر اقدامات مدیریت شهری دانست و افزود: در حال حاضر برای ۳۵ نفر در کشتارگاه اشتغال مستقیم ایجاد شده است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن میزان اشتغالزایی تا دو برابر افزایش خواهد یافت.

وی خواستار حمایت مادی و معنوی و اعمال سیاست‌های تشویقی برای رونق و جهش در تولید شهر غرق آباد شد و افزود: باید فضایی برای شتاب و جهش واقعی در تولید فراهم شود تا سرمایه‌گذاران با اطمینان کامل از سرمایه‌گذاری در این منطقه و با انگیزه دوچندان حضور یابند.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق آباد در ادامه توسعه اشتغال را عاملی برای پیشگیری از وقوع پدیده مهاجرت در غرق آباد دانست و تامین مسکن را نخستین نیاز نیروی کار بیان کرد و افزود: گرچه با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر تاکنون مجوز ساخت ۱۰۴ واحد مسکونی کسب شده و همچنین با حمایت بنیاد مسکن برای احداث 20 واحد مسکونی برای محرومین تمهیدات لازم اتخاذ شده است اما افزون بر ۵۰۰ خانوار در این شهر به دنبال فرصتی برای خانه‌دار شدن هستند.

وی افزود: بدیهی است با توسعه اقتصادی و رونق تولید، این شهر پذیرای نیروی کاری افزون بر هزار نفر در آینده نزدیک خواهد شد که لازم است تدابیر لازم برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز به ویژه مسکن فراهم شود. گرچه با آزادسازی ۳۳ هکتار از اراضی این شهر واگذاری زمین برای احداث مسکن تا حدودی تسهیل یافته است.

باباشلو تصریح کرد: برخورداری جمعیت شناور، قرار گرفتن در شاهراه اصلی کشور، حضور افاغنه و افزایش جمعیت از ضروریات توسعه شاخص‌های حوزه سلامت و درمان است. گرچه با شبانه روزی شدن درمانگاهی که توسط خیرین احداث شده است، ارائه خدمات، بهبود یافته است، اما سطح خدمات حوزه سلامت با توجه به تعاریف بهداشت و درمان محدود است و انتظار می‌رود که سطح ارائه خدمات حوزه سلامت ارتقا یابد. حضور پزشکان متخصص و احداث کلینیک تخصصی با مشارکت خیرین و تجهیز اورژانس برای ارتقاء سطح خدمات در راستای رضایتمندی شهروندان غرق آبادی اجتناب ناپذیر بوده و ضرورت دارد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)