میرنیوز

تحریفات و خرافات در ماجرای کربلا و اهداف پشت پرده آن

تحریفات و خرافات در ماجرای کربلا و اهداف پشت پرده آن 2020-08-29T11:51:57+04:30

حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اهمیت قیام امام حسین(ع) اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که اگر قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا نبود هیچ نامی از اسلام، قرآن و احکام باقی نمی‌ماند. زمانی که آیت‌الله خوانساری در مسجد سید عزیزالله تهران نماز می‌خواند، هر روز بعد از اذان و اقامه و قبل از شروع نماز سه مرتبه ذکر« السلام علیک یا اباعبدالله» را می‌گفت و سپس نماز می‌خواند. وقتی علت این موضوع را از ایشان می‌پرسند ایشان می‌گوید که من می‌خواهم برای خودم یادآوری کنم که علت باقی ماندن دین، نماز، احکام، مسجد و... وجود نازنین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و اگر قیام حضرت سیدالشهدا(ع) نبود، هیچ نامی از اسلام باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نیز فرمودند که « محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است»، ادامه داد: وقتی که ابن زیاد از حمید بن مسلم می‌پرسد که کربلا را چطور دیدی؟ حمید ابن مسلم می‌گوید که حسین(ع) پیروز کربلا بود. ابن‌زیاد با تعجب می‌پرسد این چه حرفی است که می‌زنی؟حمید بن مسلم می‌گوید «تا ظهر عاشورا و قبل از این‌که علی‌اصغر(ع) کشته شود تو پیروز بودی اما بعد از این‌که علی‌اصغر(ع) به شهادت رسید حسین بن علی (ع) پیروز عاشورا بود و پیروزی حسین یعنی پیروزی دین».

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که ما به اهمیت عاشورا و محرم پی برده‌ایم، دشمن نیز به این موضوع پی برده است، خاطرنشان کرد: وقتی که در اسرائیل سمیناری را برای بررسی چگونگی از بین بردن اسلام و شیعه برگزار کردند، «مارتین کرامر» گفت که «شیعه دو پرچم سبز مهدوی و سرخ حسینی دارد و تا زمانی که این دو پرچم در دستان شیعه است، شما هیچ کاری نمی‌توانید بکنید»  و به همین علت است در مقابل  پرچم انتظار جریان انجمن حجتیه را راه‌اندازی کرده و ادعا می کنند تا زمانی که همه عالم مملو از فساد نشده است، امام زمان(عج) ظهور نخواهد کرد.

ایجاد تحریفات عاشورا برای زیر سؤال بردن هدف امام حسین(ع)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص تحریفات در بحث ظهور امام زمان(عج) و قیام عاشورا نیز گفت: دشمن با معرفی امام زمان های ساختگی و نشان دادن امام زمان از طریق خواب، رویا و خرافات قصد تضعیف موضوع مهدویت را دارد و برای از بین بردن پرچم عاشورا نیز تحریفاتی را مطرح می کنند تا  هدف عاشورا را زیر سؤال ببرند و لذا ما باید بدانیم که امام حسین به چه دلیل قیام کرد و به چه دلیل واقعه عاشورا به وجود آمد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) جمله بسیار زیبایی دارند که فرموده اند «گریه برای مظلوم فریاد در برابر ظالم است». یعنی گریه کردن برای امام حسین(ع)، سیاه پوشیدن و عزاداری ما به منزله فریاد در مقابل ظالم است . لذا اگر از بُعد «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» بنگریم،  باید یزید زمان خودمان را بشناسیم.

وی با تاکید بر اینکه قیام عاشورا جذب‌کننده است و انسان را بسوی خودش متوجه می‌کند، متذکر می‌شود: «آنتوان بارا» نویسنده مسیحی دو کتاب تحت عنوان «حسین(ع) در اندیشه مسیحیت» و «زینب کبری(س) فریادی که مکمل راه بود» داشته و از این طریق امام حسین(ع) را به جهانیان شناساند و یک جوان مسیحی که امام حسین(ع) را نمی‌شناسد، با خواندن این کتاب با امام حسین(ع) آشنا می شود. همچنین ماهاتما گاندی می‌گوید «من با شناخت امام حسین(ع) توانستم هندوستان را از دست استعمار پیر نجات دهم» و یا نلسون ماندلا می گوید «من در شکنجه گاه های آفریقا، با شناختن راه و منش امام حسین(ع) توانستم شکنجه‌ها را تحمل کنم» و چه بسیار افرادی که به عشق امام حسین(ع) مسلمان و شیعه شده‌اند.

داعش و تشیع لندنی دو پدیده شوم برای نشان دادن توحش است

این کارشناس مسائل مذهبی، «داعش» و «تشیع لندنی» را دو پدیده شوم ایجاد شده توسط دشمنان برشمرد و تاکید کرد: دشمن با شناختی که از عظمت اسلام و واقعه کربلا دارد، در میان اهل سنت پدیده شوم و سفاک داعش را ایجاد می‌کند و در بین شیعیان نیز تشیع لندنی را ترویج می‌دهد و زمانی که یک جوان مسیحی و یهودی می‌خواهد مسلمان شود به او می‌گوید اگر می‌خواهی سنی شوی، باید مثل داعش باشی  و اگر می‌خواهی شیعه شوی مانند این وحشی هایی خواهی شد که به خودشان نیز رحم نمی کنند.

وی ادامه داد: اگر کلمه عاشورا را به صورت لاتین در اینترنت جست‌وجو کنیم، تصاویری را می‌بینیم که فقط قمه‌زنی را نشان می‌دهد و دشمنان از این تصاویر سوءاستفاده کرده و به جوانان مسیحی می گویند که شیعیان به خودشان نیز رحم نمی‌کنند و حتی وهابی‌ها با منتشر کردن این تصاویر قمه‌زنی و تصاویر کودکی که توسط مادرش به خون آغشته شده می گویند« این‌ها کسانی هستند که به کودکان خود نیز رحم نمی‌کند چطور می‌خواهند به ما رحم کنند» و نه تنها با این کار می‌خواهند هدف قیام امام حسین(ع) را زیر سوال ببرند بلکه می‌خواهند شیعه را بعنوان نماد توحش و وحشی گری معرفی کنند و هدف اصلی امام حسین(ع) را که عبارت بود از احیای امر معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه و دعوت به سوی خدا، از بین ببرند.

امتناع قمه زنان تبریزی از نجات ثقه الاسلام در روز عاشورا

حجت الاسلام برگی با یادآوری ماجرای به شهادت رسیدن ثقّة الاسلام در تبریز، گفت: این وقایع در تاریخ ما نیز تکرار شده است و زمانی که در روز عاشورا روس‌ها می‌خواستند ثقّة الاسلام را در میدان دانشسرای تبریز اعدام کنند، عده‌ای در میدان کاهفروشان تبریز در حال قمه زنی بودند. وقتی به آن‌ها می‌گویند که شما با همین قمه هایی که در دست دارید و کفنی که پوشیده اید، به میدان دانشسرا بروید و ثقّة الاسلام را نجات دهید. اما آنها می‌گویند که ما را به سیاست دخالت ندهید ما اهل سیاست نیستیم. اما واقعاً نمی‌دانستند که هدف امام حسین (ع) از قیام کربلا دنیوی و مادی نبود بلکه هدفش این بود کسی که در راس سیاست و درجایگاه حاکم جامعه می‌نشیند باید تمام حرکات و رفتار و حکومتش بر مدار دین باشد. لذا دشمن از این طریق قصد داشت مردم و شیعیان را به سوی وهن برده و نوعی بی‌خیالی در مردم ایجاد کند.

وی در مورد ریشه تاریخی قمه زنی و صحت و سقم ماجرای لطمه زدن حضرت زینب(س) به سر مبارکشان نیز اظهارکرد: آیا اصلاً در زمان امام صادق(ع) قمه‌زنی وجود داشت؟ کدامیک از امامان ما قمه زنی کرده است؟ ماجرای حضرت زینب(س) نیز چند صد سال بعد در کتابی توسط ملاحسین کاشفی آمده‌است که او نیز سنی است اما چرا قبل از این نویسنده کسی به این موضوع اشاره نکرده بود و اصلاً فرض کنیم این سند ضعیف نیست و صحت دارد و حضرت زینب(س) سر خود را بر محمل کوبیده است ولی چرا ما  سایر اعمال ائمه و اهل‌بیت را الگو قرار نمی‌دهیم؟ چرا نماز شب خواندنشان، حق‌خواهی، حمایت از مظلوم را الگو قرار نمی دهیم؟

اختصاص بهترین خیابان لندن برای قمه زنی در روز عاشورا

وی در رابطه با جریان تشیع لندنی و حمایت دولت انگلستان از این جریان نیز افزود: چطور می شود در کشوری مانند انگلستان که انداختن آب دهان بر روی زمین جریمه دارد و می‌گویند که شما با این کار روح مردم و اطرافیانتان را جریحه‌دار می‌کنید، در روز عاشورا در بهترین و پرترددترین خیابان لندن مکانی را برای قمه‌زنی اختصاص می دهند و حتی آمبولانس نیز آماده می کنند و به همه می‌گوید اگر کسی می‌خواهد در روز عاشورا قمه زنی کند به این مکان بیاید و با این کار جوان مسیحی را از اسلام و تشیع می ترساند.

این کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: منظور ما از تشیع لندنی تنها این نیست که مراجع‌شان در لندن هستند بلکه موضوع اصلی این است که تفکر این جریان از لندن اداره می شود. چطور می شود شبکه های ماهواره جمهوری اسلامی را تحریم و از مدار خارج می کنند اما برای تشیع لندنی بیش از 20 شبکه ماهواره‌ای راه‌اندازی کرده و از لندن پشتیبانی می کنند؟ حتی کار به جایی می رسد که ادعا می کنند ملکه انگلیس یکی از نوادگان امام حسن(ع) و سیده است که پاسخ ما این است آیا ملکه انگلیس شیعه شده است یا تشیع نمایش داده توسط شما مورد طبع ملکه انگلستان قرار گرفته است؟

وی در خصوص اقدامات انجام شده جهت مقابله با جریان تشیع لندنی اظهار کرد: بحث مقابله با تشیع لندنی یک موضوع سیستمی نیست که بگوییم تنها مربوط به حکومت است و هرکسی که صاحب تفکر، تعقل و اندیشه است و حرفش را در جامعه می‌شنوند، باید در این موضوع بسیج شود و هرکسی که خطر این جریان را  احساس می کند، باید در جامعه بگوید و هشدار دهد و جوانان را بیدار کند و من معتقدم با همه هزینه‌هایی که آن‌ها انجام می‌دهند و با دلار پول خرج می کنند، ما اقدامات خوبی کرده‌ایم.

تشیع لندنی حتی یک شهید و یا جانباز مدافع حرم نیز ندارد

وی اضافه کرد: شما شهدای مدافعان حرم را ببینید آیا جریان تشیع لندنی حتی یک نفر شهید یا جانباز مدافع حرم دارد؟ چرا حتی یک نفر از آن‌ها حاضر نشدند از حرم حضرت زینب(س) که ادعا می کنند قمه‌زنی را از آن حضرت الگو گرفته‌اند، دفاع کنند؟ این جریان تعقل ندارد و خرافاتشان تا این حد است که منبری‌هایشان در منبرها می گویند «کرونا سگ چه کسی است که به حریم  امام حسین(ع) بیاید». این جریان آن قدر خارج از عقل است که در مراسمات بدون ماسک شرکت می‌کنند درحالی‌که کل دنیا می‌گوید و حتی در روایات، آیات و احادیث نیز به این موضوع تاکید شده است که در مقابل بیماری  باید از خود دفاع کنیم اما این‌ها چون خودشان را مرجع خود خوانده و از همه برتر می دانند و حرف هیچ کسی را قبول نمی‌کنند، این گرفتاری‌ها را به وجود می‌آورند.

ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کلید لبیک به هل من ناصر ینصرنی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که چه کنیم تا به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام زمان خود لبیک بگوییم، اظهار کرد: در یکی از زیارت‌نامه های امام حسین (ع)،  امام صادق (ع) می‌گوید که هفت مرتبه بگویید «لبیک یا داعی الله» یعنی ای کسی که مرا به خداوند دعوت می کنی من به تو لبیک می گویم.  سپس می گویند «اگر من در آن روز نتوانستم به صدای تو لبیک بگویم اما امروز با تمام وجود به سوی شما آمده‌ام». لذا هدف اصلی امام زمان(عج) از ظهور ، پیاده کردن هدف و مرام امام حسین(ع) در جامعه است و آیا هدف امام حسین(ع) غیر از این بود که می‌خواستند بشریت را از بند مادیات نجات داده و به آزادی برسانند و سیره و عمل جدشان رسول‌الله(ص) و پدرشان علی (ع) را در جامعه پیاده کنند؟ آیا هدف امام غیر از این بود که امربه‌معروف و نهی از منکر را  در جامعه پیاده کنند؟

حجت الاسلام برگی در پایان تاکید کرد:  اگر قرار است به ندای هل من ناصر یزدانی امام ،  لبیک بگوییم باید معروف را در جامعه ترویج دهیم. معروف یعنی نماز،  روزه، پاک‌دستی، سلامت فکری، سلامت اقتصادی، عمل به آیات قرآن و وجود شور و شعور در کنار هم. درمورد منکر نیز تنها بدحجابی منکر نیست. آیا دوری از پاک‌دستی، غیبت، تهمت، افترا، آبروی کسی را بردن منکر نیست؟  لذا اگر بتوانیم معروف را ترویج داده و از منکر را جلوگیری کنیم، می توانیم به ندای امام حسین(ع) لبیک بگوییم.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)