میرنیوز

تخصیص کمترین بودجه تملک و دارایی به شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان

تخصیص کمترین بودجه تملک و دارایی به شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان 2020-08-26T11:18:15+04:30

محمدجواد بگی، در نشستی با خبرنگاران که صبح امروز (چهارشنبه_۵  شهریور ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۵ شهرک و ناحیه مصوب در استان اصفهان داریم که تا امروز ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی‌ به بهره‌برداری‌ رسیده و زیرساخت های ۵ شهرک نیز در حال آماده‌ سازی است.

وی افزود: این شرکت هم اکنون متشکل از ۴۴ شهرک و ۳۱ ناحیه صنعتی مصوب است که واحدهای صنعتی در ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی با مساحتی نزدیک به ۱۲ هزار هکتار مشغول فعالیت هستند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان خرداد امسال در شهرک ها و نواحی صنعتی فعال استان بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۴۰ قرارداد با واحدهای صنعتی منعقد شده، گفت: از این تعداد ۶ هزار و ۱۳۲ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اعلام اینکه کل اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۱۲ هزار هکتار است که ۷۰ درصد زمین آن‌ها معادل هزار و ۵۰۰ هکتار قابل واگذاری است، تصریح کرد: در این راستا نزدیک به ۷۰ درصد اراضی در اختیار واگذاری‌ شده و ۱۳۶ هزار شغل مستقیم و به همین تعداد شغل غیرمستقیم ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان از سال ۱۳۶۳ تا امروز ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت از منابع شرکت ایجاد شده، افزود: ۲۰۰ میلیارد تومان نیز از منابع ملی و استانی در قالب بودجه تملک و دارایی ها و طرح توازن بابت ایجاد زیرساخت هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدودا بابت ایجاد هر شغل ۱۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده‌ که رقم بسیار خوبی است و جزو شرکت هایی هستیم که با کمترین هزینه زیرساخت اشتغالزایی قابل توجهی داشته ایم.

بگی در ادامه به اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در دولت تدبیر و امید اشاره و اعلام کرد: در این مدت ۲ هزار و ۶۱۴ قرارداد منعقد شده که معادل بالای ۲۵ درصد قراردادهای منعقده کل تاریخ فعالیت این شرکت است.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۲۴۱ هکتار مساحت در شهرک ها و نواحی صنعتی طی این مدت‌ واگذار شده که ۴۸ هزار نفر اشتغال مورد انتظار است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید ۲ هزار و ۲۷۵ واحد با مساحت اراضی واگذار شده حدود هزار و ۶۶ هکتار و اشتغال ۳۷ هزار و ۷۲۳ نفر به بهره برداری‌ رسیده است، یادآور شد: سالانه به طور میانگین حدود ۵ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرده ایم.

وی با اشاره به واگذاری دو ناحیه صنعتی گلستان و آنالوجه، افزود: سه شهرک صنعتی شامل کاشان ۳، ناحیه تخصصی ماهیان صنعتی و ناحیه صنعتی پادنا آماده واگذاری است، همچنین ناحیه صنعتی جندق و رکن آباد در لنجان را امسال آماده‌ کرده ایم.

بگی پیرامون امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی استان اصفهان نیز گفت: در ۶۷ شهرک تامین آب به میزان ۷۰۵ لیتر بر ثانیه انجام شده، ۷۱ شهرک صنعتی با ۷۴۵ مگاوات برق به شبکه برقراری کشور متصل شده و ۹۰ درصد واحد صنعتی فعال به شبکه گاز متصل شده است.

وی اضافه  کرد: ایجاد ۱۴ مدول تصفیه خانه، ۶۷۳ هکتار فضای سبز، اتصال ۶۹ شهرک صنعتی به شبکه مخابراتی و ایجاد ایستگاه آتش نشانی در ۲۶ شهرک صنعتی با ۳۵ خودرو اطفا حریق از دیگر اقدامات صورت گرفته طی مدت یاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه از ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی، اداره ۲۳ شهرک به بخش خصوصی واگذار شده و ۷ شهرک نیز در دست اقدام است، افزود: ۱۵ شهرک به تکنولوژی‌ فیبرنوری تجهیز شده و ۱۵ شهرک نیز در دست اقدام است.

وی در ادامه در خصوص اقدامات مهم زیرساختی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان توضیح داد: ۳۰۰ لیتر بر ثانیه تخصیص آب‌ و پساب داشته ایم که از طریق یکصد کیلومتر اجرای خط انتقال به شهرک ها و نواحی صنعتی برای استفاده صنعتگران و کارگران در بحث فرایندی، شرب و فضای سبز منتقل شده است، درعین حال برای اولین بار در کشور و استان پساب را به شهرک های صنعتی انتقال داده و استحصال کرده ایم تا در حد استاندارد آب‌ شرب، تصفیه شده و در اختیار واحدها قرار گیرد، چراکه بازگشت پساب به چرخه و کاهش مصرف آب‌، بهینه سازی مصرف و حفظ محیط زیست از اهداف این شرکت است.

بگی از تهیه شناسنامه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی HSEE واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به تعداد ۳ هزار واحد صنعتی خبر داد و افزود: با حمایت مالی این شرکت دوره های آموزشی در زمینه های مختلف ایمنی، بهداشت و محیط زیست به میزان ۳۰۰ هزار نفر ساعت برگزار شده است.

 وی ادامه داد: مطالعات و اخذ مجوزهای زیست محیطی احداث سایت پسماندهای صنعتی غیر ویژه برای ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی اولویت دار استان اصفهان انجام‌ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان‌ از تعیین تکلیف کلیه اراضی بلااقدام و راکد سنواتی در دهه های گذشته خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ قرارداد در هیات های حل اختلاف مطرح و بیش از ۲۵۰ پلاک از اراضی واگذار شده را خلع ید و به متقاضیان جدید واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی زمین نمی فروشد بلکه حق بهره برداری می فروشد، بنابراین کسی نمی تواند برای مدت زمانی که براساس متراژ تعیین شده زمین را بدون استفاده‌  و راکد نگه دارد.

بگی با تاکید براینکه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اقداماتی در راستای توانمندسازی و ارتقا کمی و کیفی این واحدها انجام داده، تصریح کرد: شناسایی ۵۵ خوشه کسب و کار، اجرای ۸ پروژه امکان سنجی توسعه خوشه ای، انجام مطالعات شناختی و توسعه ای ۴ پروژه توسعه خوشه ای و اتمام ۳ پروژه توسعه خوشه ای از جمله این اقدامات است.

وی در ادامه با اشاره به بهره برداری از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در شهرک فناوری و استقرار بیش از ۳۰ مشاور ارائه  کننده خدمات کسب و کار، افزود: شناسایی ۲۴۳ واحد صنعتی مستعد و کمک به دانس بنیان شدن ۱۳۴ واحد صنعتی، ایجاد و راهبری فن بازار منطقه ای استان اصفهان، ایجاد و برگزاری بیش از ۵۰ کلینیک کسب و کار سیار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با بیش از ۳ هزار خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف به منظور توانمندسازی کسب و کارهای کوچک متوسط از دیگر اقدامات در این زمینه است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان به برگزاری بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ دوره آموزشی حضوری و مجازی برای شاغلان واحدهای صنعتی با همکاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اشاره و اضافه کرد: بیش از یکصد تور برای ۲ هزار و ۵۵۲ نفر از مدیران واحدهای صنعتی برای آشنایی با واحدهای موفق، تبادل تجربیات و انعقاد تفاهم همکاری برگزار شده و بیش از ۱۲۵۰ بسته بیمه نامه خاص صنایع کوچک با قیمت ارزان به منظور افزایش امنیت و کاهش ریسک در اختیار واحدها قرار دادیم.

وی اعلام کرد: در راستای فراهم کردن زمینه ورود واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به فرابورس، ۲۳ واحد قابل پذیرش در فرابورس را شناسایی کرده ایم که خوشبختانه یک واحد از دو واحد پذیرفته شده در کشور از استان اصفهان بود.

بگی از راه اندازی مجدد ۱۹۹ واحد صنعتی تعطیل و بازگرداندن به چرخه تولید و اشتغال‌ خبر داد و گفت: حمایت از حضور بیش از ۷ هزار واحد صنعتی در نمایشگاه های داخلی و بین المللی، جلب سرمایه گذاری ۱۹ سرمایه گذار خارجی و برگزاری ۸ دوره آموزشی و معرفی و اعزام ۱۲ نفر از مدیران واحدهای صنعتی استان برای شرکت در دوره مدیریت استراتژیک و توسعه روابط و یافتن بازارهای جدید به آلمان‌ از اقدامات صورت گرفته دفتر تامین مالی و توسعه بازار شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات تملک و دارایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در این استان، گفت: با این تفکر که استان اصفهان از لحاظ ظرفیت های صنعتی به اشباع رسیده این اعتبارات تخصیص نمی یابد، درحالی که درست است از لحاظ واحدهای بزرگ صنعتی به اشتباه رسیدیم ولی نیازمند صنایع کوچک برای تولید فراصنعتی و توسعه صنایع فناور و تکنولوژی هستیم.

وی با اعلام اینکه نسبت به ۳۰ استان کشور کمترین بودجه تملک و دارایی و سایر بودجه ها به استان اصفهان تخصیص می یابد، تصریح کرد: سال گذشته‌ ۵.۴ میلیارد تومان تخصیص بودجه تملک و دارایی داشتیم درحالی که ۱.۸ میلیارد بیشتر تخصیص نیافت واین درحالی است که بودجه تملک و دارایی سایر استان ها بسیار بیشتر از این میزان بود.

بگی با بیان اینکه از سال ۹۴ تا امروز از ۲۴۰ قرارداد شروع کرده و امروز به ۵۸۰ قرارداد رسیده ایم، گفت: رتبه یک کشور در تعداد و واگذاری قرارداد را داریم و در ۵ ماهه امسال نیز ۳۲۳ قرارداد منعقد کردیم.

وی یکی دیگر از نقاط ضعف این شرکت را تامین آب‌ دانست و افزود: در یک افق ۱۰ ساله هزار لیتر بر ثانیه آب می خواهیم، به طوری که ۱۷۰۰ لیتر نیاز آبی داریم که ۷۰۰ لیتر تامین شده و ۳۰۰ لیتر در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی‌ استان اصفهان یادآور شد: حجم مصرفی آب کلیه واحدهای صنعتی استان بین ۳ تا ۵ درصد کل استان است که در مقابل اشتغال‌ ایجاد شده بسیار ناچیز است.

وی همچنین به خروج شهرک ها و نواحی صنعتی استان از منطقه محروم و کمتر توسعه یافته در برخی شهرها که از معافیت مالیاتی کمتر برخوردار می شوند اشاره و تاکید کرد: با این اتفاق رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این مناطق بسیار کم می شود.

بگی در زمینه تامین خدمات مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی نیز گفت: باوجود اینکه دستگاه های خدماتی باید خدمات را تا درب واحدهای صنعتی تحویل دهند، این امر به خاطر کمبود بودجه مشکل شده و باید خودمان مشارکت کنیم که البته باعث افزایش قیمت تمام شده می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری خروج شهرک ها و نواحی صنعتی از حریم استحفاظی شهرها هستیم، تصریح کرد: درصورتی که شهرک ها و نواحی صنعتی در حریم شهرها قرار گیرند در زمینه مباحث زیست محیطی و توسعه ای دچار مشکل می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان تخصیص یک درصد از ۹ درصد عوارض مالیات بر ارزش افزوده صنایع به شرکت های خدماتی توسعه و عمران شهرک های صنعتی را کمک شایانی به این شهرک ها دانست و در ادامه‌ خواستار تخصیص قیر از سهمیه قیر دولتی که در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی نواحی و شهرک ها در مناطق کمتر توسعه یافته شد.

وی تاکید کرد: باید با درنظر گرفتن قوانین خاص برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط که صد در صد در اختیار بخش خصوصی هستند، حمایت ویژه ای از آن‌ها  داشته باشیم در مقابل صنایع بزرگی که از همه نوع حمایتی برخوردار هستند تا مشوقی برای ادامه فعالیت آن‌ها باشد.

بگی همچنین بر حمایت از صنایع پیشرفته فناور و خاص تاکید و خاطرنشان کرد: باید ابزار حمایتی و تشویقی برای استقرار صنایع فناورانه در شهرک ها و نواحی صنعتی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان اعلام کرد: در استان اصفهان بیش از ۶ هزار واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی فعال است که ۱۲۰۰ واحد سال گذشته راکد، نیمه فعال و تعطیل اعلام شدند.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی شهرک صنعتی پوشاک و طلا توسط بخش خصوصی درحال پیگیری است، افزود: ۳ شهرک تخصصی جدید در دست احداث داریم که شهرک صنعتی شیمی پارک‌ رازی در شهرضا، شهرک تخصصی فناوری نمک در آران و بیدگل و شهرک تخصصی داروسازی، لوازم آرایشی  و بهداشتی در تیران و کرون هستند و از لحاظ اقتصادی برای کشور و استان اصفهان اهمیت زیادی دارند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)