میرنیوز

امام جمعه زاهدان: امارات و رژیم صهیونیستی به‌دنبال توطئه افزایش نفوذ در منطقه هستند

 امام جمعه زاهدان: امارات و رژیم صهیونیستی به‌دنبال توطئه افزایش نفوذ در منطقه هستند 2020-08-21T17:48:18+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت همه باید محبت و ارادت خود را نسبت به قیام عاشورا ابراز و موضع خود را در برابر آن مشخص کنیم البته هر کس بر اساس مذهب و سلوک خودش؛ ولی بی‌تفاوتی هرگز!

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن مهم برشمردن پیروی از سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، فرا رسیدن ایام محرم و عزای امام حسین(ع) را به امت مسلمان و نمازگزاران تسلیت گفت و با قرائت فرازی از زیارت عاشورا، به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران پاکش سلام و درود نثار کرد.

امام جمعه زاهدان در اولین محور از خطبه‌های اول نماز جمعه زاهدان، قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: امام حسین(ع) به عنوان ولی خداوند و نوه پیامبر اکرم(ص) و هم‌چنین طبق حدیث نبوی، «چراغ هدایت» و «کشتی نجات»، بر اساس مسئولیت الهی نمی‌تواند در برابر انحراف و فساد در جامعه اسلامی بی‌تفاوت بماند بنابراین در حرکتی منطقی، حکیمانه، غیرتمندانه، شجاعانه، مخلصانه، صبورانه، سخاوتمندانه و البته پیروزمندانه دست به قیام می‌زند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به این که امام حسین(ع) با تقدیم جان خود و فرزندان و یارانش به همه درس مبارزه با فساد و انحراف داد، عنوان داشت: امام حسین(ع) بر اساس محاسبات کار درست را انجام داد و پیروزی برای او قطعی بود زیرا به وظیفه خود عمل کرد.

آیت‌الله محامی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) که پیامبر اکرم(ص) در عالم خواب خطاب به امام حسین(ع) می‌فرمایند که خداوند می‌خواهد تو را کشته و خانواده‌ات را اسیر ببیند، اظهار داشت: چه بسا شهادت امام حسین(ع) در مسیر تثبیت اهداف ایشان مؤثرتر بوده است و آثار این حرکت تا قیامت برپاست.

وی قیام عاشورا را باعث روشن شدن خط اصیل اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد و با اشاره به این که شور، محبت و عاطفه‌ای که این حرکت ایجاد کرده هرگز به سردی نخواهد گرایید، بیان داشت: هر سال مراسم محرم و صفر پرشورتر از سال گذشته برپا می‌شود و و نه تنها شیعیان و نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادگان عالم به امام حسین(ع) عشق می‌ورزند.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به قول امام خمینی(ره) که می‌فرمایند «این محرم و صفر است که که اسلام را زنده نگه داشته است»، تاکید کرد: ما وظیفه داریم که هم به دنبال شور و هم شعور حسینی باشیم یعنی هم از عبرت‌های عاشورا پند بگیریم و با معارف بلند حسینی آشنا بشویم و هم شور و محبت و عاطفه نسبت به حضرت اباعبدالله(ع) را در وجودمان تقویت کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با اشاره به این که پاسداشت قیام عاشورا به شیعیان اختصاص ندارد و هر مسلمان و هر انسان منصف و آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر عظمت این حرکت بی‌تفاوت باشد و ابراز موضع نکند، تاکید کرد: هر فرد باید مشخص کند که آیا همراه حسین است یا در جبهه مقابل و یزیدی است و همه باید محبت و ارادت خود را نسبت به قیام عاشورا ابراز و موضع خود را در برابر آن مشخص کنیم البته هر کس بر اساس مذهب و سلوک خودش؛ ولی بی‌تفاوتی هرگز!

آیت‌الله محامی در محور دوم از خطبه‌های اول نماز جمعه زاهدان، با اشاره به فرازی از وصیت‌نامه امام حسین(ع) که می‌فرمایند « إِنّی لَمْ أَخرُجْ أَشِراً و لا بَطِراً و لا مُفْسِداً و لا ظالِماً، إِنَّما خَرجْتُ لِطَلَبِ إلاصلاحِ فی أُمَّةِ جَدّی، أُریدُ أنْ آَمُرَ بالمَعروفِ و أنهی عَنِ المنکَرِ وَ اَسیرُ بِسیرَةِ جَدّی و أبی »، امر به معروف و نهی از منکر را هدف قیام امام حسین(ع) عنوان داشت و بیان کرد: امام حسین(ع) تصریح می‌فرمایند که من برای جاه طلبی و کام جویی و آشوبگری و ستمگری قیام نکردم، بلکه برای اصلاح در کار امت جدم قیام کردم می خواهم امر به معروف و نهی از منکر و به شیوه جد و پدرم حرکت کنم.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به این جملات امام حسین(ع) که خطاب به مردمی که موضع ‌نمی‌گیرند و احساس مسئولیت نمی‌کنند، می فرماید «چرا آرام نشسته‌اید؛ چرا ساکتید؛ چرا در برابر فساد، موضع نمی‌گیرید؛ آیا نمی‌بینید که در فضای جامعه جای ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها عوض شده و در جامعه به جای حق، باطل رواج دارد؛ آیا از جان‌تان می‌ترسید؛ در چنین موقعیتی اگر انسان بمیرد و شهید شود بهتر است من شهادت را جز سعادت نمی‌بینم»، اظهار داشت: امام امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان هدف و حقیقت کارشان بیان می‌فرمایند و احساس مسئولیت در برابر جامعه اسلامی و سرنوشت مسلمانان و فداکاری برای اصلاح جامعه اسلامی ازدرس‌های بزرگ قیام امام حسین(ع) است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر، این دو واجب را دارای جایگاهی مهم در منظومه فرائض اسلامی و بلکه سبب اقامه فرائض دیگر دانست و اظهار داشت: بر اساس تاکیدات در آیات و روایات و هشدارها، اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شوند، مردمان بد حاکم خواهند شد و خوبان هم دعایشان مستجاب نخواهد شد.

امام جمعه زاهدان اعلام کرد: مردم و اصحاب رسانه بالاخص رسانه ملی و هم‌چنین گروه‌های اجتماعی و خصوصا ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در استان و شهرستان‌ها باید نسبت به این دو فریضه مهم اهتمام داشته و در جهت فرهنگ‌سازی این امر و گسترش مطالبه‌گری فعالیت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان‌وبلوچستان در محور سوم از خطبه اول نماز جمعه زاهدان با اشاره به روز جهانی مسجد، مساجد را خانه خدا، مراکز بندگی خدا، قرارگاه فرهنگی اجتماعی و دینی در محلات توصیف کرد و گفت: مساجد باید محور فعالیت‌ها با مشارکت حداکثری مردم خصوصا جوانان و مرکز پشتیبانی همه گروه‌های جهادی و انقلابی در محلات باشند.

امام جمعه زاهدان مباحث خطبه دوم نماز جمعه امروز زاهدان را به ذکر چند نمونه از معروف‌ها و منکرات در سطح جامعه با توجه به شرایط روز اختصاص داد و در اولین مثال با اشاره به توافق رسمی میان حکام امارات و رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: ذات رژیم غاصب صهیونیستی که دستش به خون مردم فلسطین آغشته است و در بسیاری از کشورهای مسلمان مرتکب جنایت شده یک منکر است و برقرای رابطه با آن منکر در منکر است.

وی این توافق را زمینه‌ای برای برقراری ارتباط دیگران با رژیم صهیونیستی تحلیل کرد و با توطئه‌ دانستن این اقدام برای افزایش نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، تصریح کرد: جامعه اسلامی است باید در برابر این مسأله موضع بگیرد.

آیت‌الله محامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که یهود را شدیدترین دشمن اهل ایمان می‌داند اظهار داشت: برقراری این ارتباط عجیب است و عجیب‌تر آن که برخی این توافق را توجیه می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با ابراز تاسف از اظهارات افرادی که این توافق را از اختیارات حاکم امارات می‌دانند و اظهار می‌کنند که حاکم می‌تواند با هر کسی ارتباط برقرار کند، عنوان داشت: این افرادی که به هر بهانه‌ای علیه اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران موضع می‌گیرند عجیب است که حالا این توافق ننگین را جزء اختیارات حاکم می‌دانند.

وی تاکید کرد: همه باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم و با احساس مسئولیت در برابر این منکر، چنین حرکات ننگین را محکوم کنیم.

امام جمعه زاهدان یکی از معروف‌های مهم در جامعه را  توجه به توطئه‌های دشمن و کسب آمادگی نظامی و دفاعی برای مقابله با آنها بر اساس آیه 60 سوره انفال عنوان کرد و بیان داشت: ما به لطف هدایت فرماندهی معظم کل قوا و تلاش نیروهای نظامی و دفاعی از این شرایط برخورداریم و امنیت در کشور ما برقرار است.

آیت‌الله محامی با اشاره به مناسبت روز پزشک و داروساز، یکی دیگر از معروف‌های مهم را تلاش برای رشد علمی و قوی ساختن کشور در این زمینه دانست و با تشکر از همه کسانی که در مقابله با شیوع ویروس کرونا وارد شده‌اند اظهار داشت: کادر درمانی و گروه‌های جهادی در این ایام زحمات زیادی متحمل می‌شوند که امیدواریم خداوند از آنها قبول کند و ذخیره معادشان قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان خدمت به جامعه اسلامی و مردم را یکی دیگر از معروف‌های مهم برشمرد و با اشاره به تاکیدات آیات و روایات در این زمینه، اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره بر خدمت به خلق خدا تاکید داشتند و لازم است همه ما این مسأله را به عنوان یک معروف از یکدیگر طلب کنیم و همه چه مردم و چه مسئولان به وظیفه خودشان در این زمینه عمل کنند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر با گرامی‌داشت آغاز هفته دولت و روز کارمند و اشاره به کارها و خدمات فراوانی که در طول تاریخ انقلاب صورت گرفته است، گفت: همه باید از باب امر به معروف، ارتقاء این خدمات را مطالبه کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با مسئولان ارشد قوای مقننه و مجریه و فرماندهان ارشد نظامی، مطرح کرد: همه مسئولان نسبت به سیستان‌وبلوچستان و لزوم سرمایه‌گذاری بیشتر در آن توجه دارند و اگر پروژه‌های فراوانی که توسط دولت و مجموعه‌های نظامی و هم‌چنین نهادهایی مثل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، آستان قدس رضوی، بنیاد مسکن و... اجرا می‌شود به سمت اشتغال‌زایی، امور زیربنایی هدایت شود و در هماهنگی با یکدیگر و بر اساس نقشه جامع صورت پذیرد شاهد رشد استان خواهیم بود.

آیت‌الله محامی با اشاره به محرومیت‌های تاریخی استان، کمبود آب، مشکلات گاز و برق و کمبود مدارس و مسأله بازماندن فرزندان این خطه از تحصیل را منکراتی دانست که باید با مطالبه‌گری و توصیه همدیگر به حق و صبر و همیاری مردم و مسئولان برای رفع آنها تلاش شود.

انتهای پیام/393/س

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)