میرنیوز

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟ 2020-08-19T10:38:14+04:30

هدف این است که آنچه برای ما رخ‌داده است را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و بیان کنیم، زیرا بدون این لحظات ردوبدل شده، بسیاری از رویدادهایی که در جهان رخ می‌دهد برای ما ناشناخته خواهند ماند و ما نسبت به بسیاری از زیبایی‌هایی که در اطرافمان اتفاق می‌افتاد، بی‌خبر می‌ماندیم. از طریق مسابقات عکس، ما لحظات باورنکردنی را کشف کرده‌ایم که توسط عکاسان باتجربه در سطوح مختلف ثبت‌شده‌اند. شما یک عکس خارق‌العاده را تشخیص می‌دهید؛ عکسی که به‌سادگی شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. اینها انواع عکس‌هایی هستند که دوست داریم آنها را ببینیم و به اشتراک بگذاریم. اینها انواع عکس‌هایی هستند که می‌توانند دیدگاه یک فرد را تغییر دهند بدون آنکه یک کلمه گفته‌شود زیرا عکاسی زبانی جهانی است.

روز جهانی عکاسی از سال ۱۸۳۷ آغاز شد، زمانی که مردان فرانسوی به نام‌های لوئیس داگور و ژوزف نیسفور نیپس فرایند عکاسی را اختراع کردند. آکادمی علوم فرانسه، این اختراع را در ۹ ژانویه ۱۸۳۹ ثبت کرد و دولت فرانسه این اختراع را به‌عنوان هدیه‌ای به جهانیان در ۱۹ آگوست ۱۸۳۹ ارائه کرد.

در ذیل اولین عکس ثبت‌شده توسط  ژوزف نیسفور نیپس، اولین سلفی گرفته‌شده توسط  رابرت کارنلیس و اولین عکس رنگی ثبت‌شده توسط توماس سوتن را مشاهده می‌کنید.

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

اولین روز جهانی عکاسی به طور رسمی در ۱۹ آگوست ۲۰۱۰ جشن گرفته شد. ۲۷۰ عکاس از سراسر جهان در یک نمایشگاه عکس آنلاین شرکت کردند و آثار خود را به مردم بیش از ۱۰۰ کشور جهان ارائه کردند. به‌افتخار این روز، مسابقات عکس بسیاری با یک موضوع واحد هرساله برگزار می‌شود. هدف از این مسابقات تبادل تجربه و مهارت، جستجوی الهام‌بخش و مضامین جدید تصاویر است. به‌عنوان‌مثال، موضوع سال ۲۰۱۷ "درک ابرها"  و شعار "خوب باش" موضوع اصلی سال ۲۰۱۸ بود. موضوع روز جهانی عکاسی  ۲۰۱۹ به تاریخ اختصاص داشت.

روز جهانی عکاسی در کشورهای مختلف

آمریکا

جشن‌های عکاسی در ایالات‌متحده آمریکا توسط فیسبوک و مارک زاکربرگ حمایت می‌شوند. از سال ۲۰۱۷، مجمع جهانی عکاسی، مسابقه‌ای با جوایز ارزشمند برای برندگان برگزار می‌کند. همه عکاسان غیرحرفه‌ای می‌توانند در آن شرکت کنند و آثار شرکت‌کنندگان توسط کارشناسان حرفه‌ای بررسی  و برندگان تعیین می‌شوند.

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

فرانسه

فرانسه به‌عنوان بنیان‌گذار روز ملی تصویر در نظر گرفته‌شده است. جای تعجب نیست که این کشور توجه ویژه‌ای به برنامه‌های اختصاص داده‌شده برای جشن خود دارد زیرا این کشور میزبان نمایشگاه‌ها و مسابقات بسیاری است. درواقع ویژگی اصلی آن‌ها این است که نه‌تنها عکاسان حرفه‌ای بلکه مبتدی نیز می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. به‌طورمعمول، مردم فرانسه در این روز بسیار فعال هستند. آنان عشق را با عکاسی و سایر فعالیت‌های مفید ترکیب می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، مردم به نمایش فیلم، رویدادهای ورزشی یا پیاده‌روی در کوهستان، برای جستجوی منابع جدید الهام‌بخش مشغول می‌شوند.

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

انگلستان

جشن روز عکاسی در انگلستان با مشکلات مختلف زندگی اجتماعی این کشور خیلی مرتبط است. در این روز نمایشگاه‌های زیادی برگزار می‌شود که هدف اصلی آن‌ها صحبت در مورد مهمترین موضوعاتی است که جامعه انگلیس را نگران می‌کند. عکاسی در اینجا نه‌تنها به یک اثر هنری تبدیل شده است بلکه ابزاری برای تاثیر اجتماعی نیز محسوب می‌شود. علاوه بر این، بسیاری از مسابقات مهم سالانه عکس نیز در اینجا برگزار می‌شود. برگزاری این مسابقات نه‌تنها در ۱۹ آگوست، بلکه در طول سال نیز ادامه دارد. به‌عنوان‌مثال، جوایز جهانی عکس یکی از معتبرترین مسابقه‌هایی است که در لندن برگزار می‌شود. مردم از سراسر جهان حق شرکت در آن را دارند و برای شانس کسب یک جایزه ارزشمند باهم به رقابت می‌پردازند. جوایز عکاسی جهانی "سونی" نیز در ژانویه برگزار می‌شود، به بهترین عکاسان از کشورهای مختلف جوایزی اعطاء می‌شود و عکاسان این فرصت را دارند که آثار خود را به سراسر جهان ارائه دهند.

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

هند

تمرکز اصلی روز جهانی عکاسی در هند بر کمک و پشتیبانی از عکاسان مشتاق است. قابل‌توجه است که بسیاری از رویدادها در اینجا نه‌تنها در ۱۹ آگوست، بلکه در کل سال برگزار می‌شود. بسیاری از افراد خلاق و فعال، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌هایی را برای کمک به عکاسان تازه‌کار به‌منظور بهبود دانش و مهارت‌های آنان و همچنین جهت نمایش آثار خود به طیف وسیعی از مخاطبان، برگزار می‌کنند. بسیاری از دانشکده‌ها از این ابتکارات پشتیبانی می‌کنند و باعث محبوبیت هنر عکاسی می‌شوند. همه‌ساله در هند سمینارها و اردوهای تابستانی برای جوانان خلاق برگزار می‌شود، جوانان می‌توانند در آنجا استراحت کنند و دانش جدید کسب کنند. همچنین نمایشگاه‌های زیادی به مناسبت‌های مختلف خیریه در سراسر کشور اختصاص داده‌شده است.

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

هنر عکاسی و انواع آن

عکاسی باعث تحول در نوع نگاه ما به جهان شده است. ما می‌توانیم تجارب خود را با دوستان و خانواده در شهرهای دیگر به اشتراک بگذاریم. ما می‌توانیم بزرگ شدن نوه‌ها را هزاران کیلومتر دورتر تماشا کنیم. ما می‌توانیم بدون ترک خانه‌های خود از مکان‌های عجیب و جالب بازدید کنیم. عکاسی موضوعی گسترده است و فقط در دو خط قابل توضیح نیست. عکاسی هنر گرفتن نور در یک دوربین برای ایجاد یک تصویر است. در دنیای امروز، عکاسی به دلیل نوآوری‌های فنی به سرگرمی حداقل یک نفر از هر پنج نفر تبدیل‌شده است. جدای از این، نسل امروز بسیار علاقه‌مند است تا تجربیات خود را از طریق عکس در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

انواع عکاسی

عکاسی خبری

عکاس خبری کسی است که برای گفتن داستانی تصویری، عکس می‌گیرد، ویرایش می‌کند و تصاویر را نمایش می‌دهد. این افراد متخصصان روزنامه‌نگاری هستند که در تفسیر و برقراری ارتباط یک رویداد از طریق عکس مهارت دارند. موضوع می‌تواند تا حد زیادی متفاوت باشد، از ناآرامی‌های اجتماعی در یک کشور خارجی تا مسائل و اتفاقاتی که در سطح محلی اتفاق می‌افتد. عکاسان می‌توانند به‌عنوان عکاس آزاد کار کنند یا می‌توانند توسط آژانس‌های عکس، مجلات یا روزنامه‌های محلی به کار گرفته شوند. موارد اشتغال شامل اینترنت، انتشارات و تلویزیون است.

عکاسی منظره

عده‌ای از عکاسان منظره، مناطق شهری، مناطق صنعتی، مزارع، شکوفه زار و باغ‌ها را تعریف خود از منظره می‌دانند. از طرفی دیگر بسیاری از عکاسان منظره، نمی‌خواهند هیچ فعالیت انسانی را نشان دهند و در عوض می‌خواهند تصویری ناب از طبیعت که عاری از هرگونه تاثیر انسانی است، به نمایش بگذارند. معمولا ویژگی‌هایی از قبیل نور، آب‌وهوا و تغییرات سطح زمین در اثر عوامل طبیعی موردتوجه آنان قرار می‌گیرند.

عکاسی پرتره

عکاسی پرتره ثبت تصویر شخص با ژستی خاص در جلوی دوربین با روشی متفاوت است. به‌طورمعمول، برجسته‌ترین قسمت یک عکس پرتره  چهره شخص است. توجه به جزئیات کوچک مانند کج کردن اندک سر، یک نگاه نرم یا قرار دادن طبیعی دست‌ها، از نکات کلیدی گرفتن عکس‌های پرتره موفقیت‌آمیز است.

عکاسی ورزشی

یک عکاس ورزشی درگرفتن عکس از ورزشکاران و مسابقات ورزشی تخصص دارد. در رویدادهای بزرگ، عکاسان ورزشی معمولا به VIP دسترسی دارند که بهترین فرصت را برای مشاهده رویداد فراهم می‌کند. از عکاسی ورزشی نیز می‌توان برای اهداف تبلیغاتی استفاده شود، خواه برای ساخت یک برند باشد و یا برای تبلیغ یک ورزش. عکاسان ورزشی ممکن است تصمیم بگیرند که فقط از ورزشکاران عکس بگیرند یا فقط عکاسی بازی‌ها را انجام دهند یا فقط ورزش‌های سنگین مانند صخره‌نوردی را پوشش دهند.

عکاسی معماری

یک عکاس معمار باهدف به تصویر کشیدن هرچه دقیق‌تر، عکس‌هایی از ساختمان‌ها و بناها را ثبت می‌کند و ممکن است شامل نمای داخلی یا خارجی هر سازه باشد از یک‌خانه مسکونی گرفته تا بلندترین ساختمان جهان. عکاسی از پل‌ها، بناهای تاریخی، برج‌ها و آسیاب‌های بادی نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

عکاسی سفر

عکاسی در سفر شامل گرفتن عکس‌هایی است که بیانگر مردم، فرهنگ‌ها، آداب‌ورسوم، چشم‌انداز و تاریخ یک منطقه است. این عکاسان از طریق مجلات می‌توانند کسب درآمد داشته باشند.

عکاسی عروسی، حیات‌وحش، نوزاد، هوایی و غذایی نیز از انواع دیگر عکاسی هستند.

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

اهمیت عکاسی

ثبت خاطره‌ای ماندگار

یک عکس می‌تواند لحظه‌ای را ثبت کند که برای همیشه دوام داشته باشد. شما کسی هستید که آن لحظه را ثبت می‌کنید. این روزها بسیاری از افراد اهمیت این‌که عکاسی، بسیار قابل‌دسترسی است را نمی‌دانند.

روایت داستان

یک عکاس از طریق تصاویر، داستانی را روایت می‌کند. این تصاویر مستندات لحظات مهم در زندگی بعضی از افراد یا ماجراجویی است که در آن حضور داشته است. با استفاده از این تصاویر، مردم می‌توانند لحظاتی را که واقعا مهم هستند را دوباره بازآفرینی کنند.

حضور در مناطق مختلف

عکاسی شما را به مکان‌ها و مناظری می‌برد که تاکنون در آنجا نبوده‌اید.

تاثیرگذاری

عکس‌ها می‌توانند توجه ما را جلب کنند و مستقیما با احساسات ما صحبت کنند.

یادگیری مداوم

عکاسی نیز مانند هر صنعتی همیشه در حال تحول است. همیشه ابزارهای جدید مانند تکنیک‌های جدید برای نور، ترفندهای برای ویرایش بیشتر و یادگیری ظاهر می‌شوند و این موارد می‌توانند ادامه یابند. یادگیری چیزهای جدید شما را به آنچه می‌خواهید علاقه‌مند می‌کند و شما در یک جایگاه  نمی‌مانید.

فرصت ارتباط و اشتراک

تصاویر بسیار بیشتر از مفهوم ثبت و ضبطی ساده است. عکاسی با بهترین و از سخاوتمندترین بخش طبیعت انسانی با ما صحبت می‌کند، به‌عبارت‌دیگر عکاسی تمایل به اشتراک گذاشتن آنچه زیبا و جالب می‌بینیم با دیگران است.

هرروز متفاوت‌تر از دیروز

شما در مکان‌های مختلف قرار می‌گیرید، چهره‌های مختلف را می‌بینید و هر بار چیزهای مختلفی را تجربه می‌کنید.

آیا حرفه عکاسی مناسب شماست؟

آیا حرفه عکاسی مناسب شما است؟

عکاس‌ها شخصیت‌های متمایزی دارند. آنها تمایل دارند که افرادی هنری باشند، به این معنی که آنها خلاق، شهودی، حساس و خوش‌صحبت هستند. برخی از آنان نیز کارآفرین هستند، به این معنی که ماجراجو، جاه‌طلب، مدعی، برون‌گرا، پرانرژی، مشتاق، مطمئن و خوش‌بین هستند. آیا این ویژگی‌ها شبیه شخصیت شما است!؟

چگونه روز جهانی عکاسی را جشن بگیریم؟

روز جهانی عکاسی را می‌توان با اشتراک مهارت‌های عکاسی خود در رسانه‌های اجتماعی جشن گرفت. هرساله، وب‌سایت رسمی برای کمک به افراد در نمایش مهارت‌های عکاسی خود به جهان، رویدادهایی را برگزار می‌کند. بهترین عکس‌های آپلود شده در رسانه‌های اجتماعی با هشتگ WorldPhotographyDay# فرصتی برای نمایش در وب‌سایت WorldPhotographyDay.com خواهند داشت تا دنیا از آن ها لذت ببرد.

شما می‌توانید مهارت‌های عکاسی خود را با تحقیق در اینترنت و یادگیری ترفندها و تکنیک‌های جدید برای بهبود کیفیت تصاویر ارتقاء دهید.

منابع:

fixthephoto.com

latestnews.fresherslive.com

blog.jpegmini.com

gurushots.com

blog.jpegmini.com

digital-photography-school.com

careerexplorer.com

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر

 ‌‌دیدار رئیسی و علی‌اف آغاز شد + تصاویر
2024-05-20T00:18:59+03:30
دیدار مهم و تاریخی روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه مرزی دو کشور در حاشیه رود ‌ارس آغاز شد.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور

 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور
2024-05-20T00:18:58+03:30
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی، بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد به به...

هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران

 هدفگذاری رشد ۴۴ درصدی بخش صنعت، معدن و تجارت ایران
2024-05-20T00:18:58+03:30
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: امسال هدفگذاری رشد اقتصادی در بخش صنعت ۸ درصد، معدن ۱۳ درصد و تجارت ۲۳ درصد است.

اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان

 اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان
2024-05-20T00:18:58+03:30
وزیر نیرو با تشریح اهمیت استراتژیک "سد قیزقلعه‌سی" برای ایران و آذربایجان گفت: سد قیزقلعه‌سی ‌نمادی از دوستی و مودت بین مردم دو کشور ایران و آذربا...

۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند

 ۱۰ هزار نفر در قوه قضائیه استخدام می‌شوند
2024-05-20T00:18:58+03:30
معاون قوه قضائیه، گفت: در قانون جدید شوراهای حل اختلاف ۱۰ هزار نفر با اولویت اعضای شوراهای حل اختلاف به استخدام قوه قضائیه در خواهند آمد.

دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان

 دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان خبر داد.

روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم

 روند نزولی جمعیت ‌متوقف شد/ جلوگیری از سقط ۴هزار جنین سالم
2024-05-20T00:18:57+03:30
وزیر بهداشت جلوگیری از سقط جنین را یکی از موضوعات بسیار مهمی که در حال پیگیری است، عنوان ‌کرد و گفت: در این راستا گروه‌های مردمی نفس در تمامی استان‌ها راه‌ا...

افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان

 افتتاح سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و ‌آذربایجان
2024-05-20T00:18:57+03:30
سد قیزقلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان افتتاح شد و سد خداآفرین نیز همزمان با افتتاح این سد به بهره‌برداری نهایی رسید.

اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران

 اذعان آمریکا به کمک ۱۱ کشور به اسرائیل در حمله موشکی ایران
2024-05-20T00:18:56+03:30
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و ۱۰ کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیش...

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل

 سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی/ درحال تکمیل
2024-05-20T00:18:56+03:30
برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی

 جلسه شبانه وزرا و فرمانده سپاه در منطقه سانحه ‌بالگرد رئیسی
2024-05-20T00:05:54+03:30
پس سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه و معاونین رئیس جمهور به منطقه سانحه آمدند.

علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم

 علی‌اف: دخالت بیگانگان‌ را برنمی‌تابیم/ از ایران حمایت می‌کنیم
2024-05-19T23:13:16+03:30
رئیس‌جمهور آذربایجان با بیان اینکه در حوزه مسائل بین‌الملل نظرات‌ ایران و آذربایجان بسیار به هم نزدیک است، گفت: در چارچوب همه سازمان‌های بین‌المللی از یکدیگ...

امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند

 امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند
2024-05-19T23:13:15+03:30
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه دشمن تغییر رویکرد داده و ما باید در جبهه دیگری آماده باشیم، گفت: در غزه هرشکلی از نقص حقوق بشر و جنایت جنگی ...

رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد

 رئیسی: روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد
2024-05-19T23:13:15+03:30
رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه‌ها بین دو کشور داریم.

همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد

 همه مقصران و متهمان سیل دردناک مشهد
2024-05-19T23:13:14+03:30
مشهد کم‌آب بود و سدهایش خشک؛ سازمان هواشناسی پیام نجات آورد و به مشهدی‌ها مژده بارش‌های چندروزه داد؛ مشهد اما به‌قدری بی‌آبی چشیده بود که کسی مژده هواشناسی ...

وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم

 وحیدی:‌ هنوز به نقطه مدنظر سانحه بالگرد نرسیده‌ایم
2024-05-19T23:13:14+03:30
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیروهای امدادی متاسفانه هنوز ب...

محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد

 محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از شناسایی محل دقیق سانحه بالگرد خبر داد.

فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت

 فرمانده کل سپاه به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور رفت
2024-05-19T23:13:13+03:30
فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان سپاه پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، به منطقه رفتند.

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)