میرنیوز

گزارش| افزایش سرسام‌آور قیمت اجاره‌بها در کرمانشاه / ‌مستأجران در بن‌بست «افزایش اجاره‌»

 گزارش| افزایش سرسام‌آور قیمت اجاره‌بها در کرمانشاه / ‌مستأجران در بن‌بست «افزایش اجاره‌» 2020-06-24T14:01:28+04:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اواخر فصل بهار و اوایل فصل تابستان فصل اجاره خانه در استان کرمانشاه است که قرارداد بسیاری از مستأجران در این مقطع زمانی به پایان می‌رسد و باید قرارداد خود را تمدید کنند یا به دنبال خانه‌ای جدید برای اجاره باشند که امسال نیز فصل اجاره خانه در کرمانشاه با گرانی سرسام‌آور رهن و کرایه همراه است.

«افزایش اجاره‌» جمله‌ای است که بسیاری از مستاجران این روزها با آن روبه‌رو شده‌اند، بازار قیمت اجاره‌بها سر به فلک گذاشته است. هر سال با آغاز ماه خرداد و تیر بازار رهن و اجاره مسکن رونق می‌گیرد، اما مشکلی که اکنون با شیوع کرونا مستاجران را نگران کرده، افزایش نرخ اجاره‌بها است چرا که بسیاری از مالکان بدون لحاظ شرایط فعلی نرخ اجاره‌ها و رهن کامل را افزایش داده‌اند.

درحالی که مسئولان بارها در جلسات و برنامه‌های خبری اعلام کرده‌اند برای حل معضل مسکن برنامه‌ریزی کرده‌اند و تصمیم‌گرفته‌اند اجاره نشین‌ها را از بن بست فعلی رها کنند اما با وجود تمام این موارد و اظهار نظرها یا حتی برنامه‌ریزی‌ها نرخ اجاره‌بها در کرمانشاه درحالی سر به فلک کشیده که تعداد زیادی از واحدها در این شهرستان همچنان خالی است.

از سال گذشته نرخ اجاره‌بها صعودی شد

گزارش خبرنگار تسنیم از سطح شهر کرمانشاه حاکی از افزایش نامحدود رهن و کرایه خانه در تمامی محلات است و افزایش تورم بهانه صاحبان خانه برای افزایش قیمت‌ها است. این افزایش قیمت به اندازه‌ای است که یک واحد مسکن مهر شهرک دولت‌آباد کرمانشاه 350 تا 450 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود؛ حال آنکه مسکن مهر برای اقشار کم‌درآمد جامعه طراحی شده بود.

رهن و اجاره در مسکن مهر دولت‌آباد نیز با افزایش قیمت همراه است به‌طوری که برای یک واحد 70متری حداقل 90میلیون تومان رهن دریافت می‌شود و براساس گفت‌وگو با بنگاه‌داران این منطقه، حداقل 60میلیون تومان برای اجاره یک واحد آپارتمان در مسکن مهر نیاز است و براساس انصاف صاحبخانه باید مبلغی تا حدود 500هزار تومان نیز به عنوان کرایه پرداخت شود.

از هفته گذشته ستادی با حضور مدیران فرمانداری، دادستانی و اتحادیه مشاوران املاک در کرمانشاه فعال شده است تا بر وضعیت رهن و کرایه منازل نظارت کنند و با مصوباتی بتوانند آشفته بازار مسکن را در کلانشهر کرمانشاه مدیریت کنند و نتیجه جلسات این کمیته یک مصوبه برای نرخ‌گذاری رهن و کرایه در این منطقه است.

فعالیت ستاد ساماندهی اجاره مسکن در کلانشهر کرمانشاه

فضل‌الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از تشکیل کمیته‌ای برای نظارت بر بازار اجاره بهای واحدهای استیجاری در شهر کرمانشاه به منظور مقابله با افزایش بی‌رویه قیمت‌ها خبرداد و اظهار داشت: برای حل این مشکل ستاد ساماندهی اجاره مسکن در کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم‌ این ستاد، مشاوران املاک تنها مجاز هستند مبلغ قراردادهای اجاره‌بها را حداکثر 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهند گفت: هیچ یک از مشاوران املاک کرمانشاه حق انعقاد قراردادی خارج از این مصوبه را ندارند و با مشاوران املاک متخلف برخورد تعزیزات خواهد شد.

وی با بیان اینکه استاندار، مقامات ارشد استان، دادستان، برخی از مقامات دادگستری و تعزیرات حکومتی پیگیر جدی مصوبات ستاد ساماندهی اجاره‌بهای مسکن هستند بیان کرد:  ضمانت اجرایی مصوبات این ستاد با دادستانی است و دستگاه قضا به صورت قانونی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

رنجبر افزود: براساس این مصوبه شهر کرمانشاه به چند منطقه تقسیم شده و برای هر منطقه قیمت اجاره تعیین شده است که ارزش ریالی این نرخ نامه بر اساس رهن کامل تعیین شده و در اجاره‌بها از قرار هر 10 میلیون ریال رهن، مبلغ 170 هزار ریال اجاره‌بها از مبلغ کل رهن کسر و محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه مصوبات این ستاد به هیچ‌وجه موجب گران‌تر شدن مبالغ نرخ اجاره‌بها نمی‌شود و مصوبات این ستاد در جهت کاهش نرخ اجاره‌بها و ملزم کردن بنگاه‌ها به رعایت دستورالعمل‌ها است بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی نیز به زودی بسته‌های حمایتی خود را در این رابطه به مردم عرضه خواهد کرد.

 

تعیین سقف 20درصدی برای افزایش اجاره‌بهای مسکن

شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متأسفانه در شرایط کنونی و به تبع آن با شیوع کرونا قیمت‌ کالاهای ضروری مردم بسیار افزایش داشته است و باید در این زمینه نظارت به موقع و صحیح انجام شود گفت: برای نظارت بر افزایش قیمت مسکن از یک طرف از مقامات بالا درخواست کردیم که از فعالیت غیرمتعارف اپلیکیشن‌های غیرمجاز در فضای مجازی که خود موجب دامن زدن به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها می‌شود جلوگیری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: از طرفی برای نظارت بر قیمت اجاره‌بها ستاد ساماندهی نرخ اجاره‌بها با همکاری فرمانداری و اتحادیه مشاورین املاک راه‌اندازی شده است که در این ستاد با حضور اصناف مختلف نرخ افزایش قیمت‌ها مشخص شده و تنها تا 20 درصد مجاز به افزایش قیمت هستند و افزایش بیش از این مقدار تخلف قانونی محسوب می‌شود.

کرمی با بیان اینکه دادستانی به موضوع افزایش غیرمجاز نرخ اجاره‌بهای مسکن در کلانشهر کرمانشاه و تخلفات آن ورود و با خاطیان به طور جدی برخورد خواهد کرد بیان کرد: قیمت مسکن در این سال‌ها با افزایش مواجه بود اما امسال قیمت اجاره‌بهای مسکن بدون هیچ منطقی افزایش چند برابری داشته است.

وی تصریح کرد: نظارت بر قیمت کالای مسکن نظارت بسیار سختی است زیرا قیمت این نوع کالا توافقی است و مسکن در واقع هیچ‌گاه قیمت پایه‌ای نداشته است که اکنون بخواهیم بر اساس آن قیمت‌ها را رصد کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: امیدواریم این نقش نظارتی دادستانی بر مصوبات ستاد ساماندهی نرخ اجاره‌بها بتواند تاثیر حداقلی در افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن داشته باشد.

فضای مجازی عاملی برای گرانی مسکن در کرمانشاه

بابک مرادی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه نیز در گفتگویی با بیان اینکه مشاوران املاک تنها مجاز به افزایش 20 درصدی اجاره بها هستند گفت: مشاورین املاک حق ندارند نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد نرخ اجاره بها را افزایش دهند بلکه باید بر اساس گروه بندی انجام شده نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه عنوان کرد: براساس مصوبات این ستاد شهر کرمانشاه بر مبنای پارامترهایی مختلف و اسامی محلات به پنج منطقه تقسیم شده است که قیمت رهن به‌ازای هر مترمربع یک میلیون و 200 هزار تومان، یک میلیون تومان، 700 هزار تومان، 500 هزار تومان و 400 هزار تومان تعیین شده است.

 وی افزود: ارزش ریالی این نرخ نامه بر اساس رهن کامل تعیین شده که در تهاتر اجاره‌بها از قرار هر یک میلیون تومان رهن، مبلغ 17 هزار تومان اجاره‌بها از مبلغ کل رهن کسر و محاسبه می‌شود.  

مرادی اظهار کرد: برخی سایت‌ها و پیج‌های تلگرامی که اقدام به ارائه قیمت خرید و فروش و رهن و اجاره خانه و آپارتمان می‌کنند از دلایل گرانی مسکن در سطح کشور هستند زیرا مردم شخصاً بر ملک خودشان قیمت‌گذاری می‌کنند.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز اوایل هفته جاری از  دو بسته سیاستی و حمایتی جهت ساماندهی و حمایت از اجاره‌نشین‌ها توسط دولت خبرداد و گفت: این بسته‌ها باعث کاهش التهابات مسکن به‌خصوص برای مستأجران خواهد شد.

اکنون مردم به بسته‌های سیاستی و حمایتی دولت امید بسته‌اند اما به خاطر دارند که عدم تمایل دولت به ادامه طرح مسکن مهر و گرانی افسار گسیخته مواد و مصالح ساختمانی که در حیطه تصمیمات دولت بود از عوامل گرانی مسکن است.

انتهای پیام/833/ی

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...

تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌

 تخریب یادگار ساسانیان در فسا/ نابودی تلِ قلعۀ پل فَسای شیراز همچنان دنباله دارد! + تصاویر‌
2024-02-24T08:28:10+03:30
کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی و تاریخ ایران به حفاری‌های غیرمجاز گسترده و جاده کشی بر بلندای بر روی تلِ قلعۀ پل فَسا انتقاد کرده است.

گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها

 گلایه کاندیداهای زنجان از تخلف تبلیغاتی برخی نامزدها
2024-02-23T21:21:23+03:30
از روز گذشته، برخی کاندیداها در زنجان، اقدام به نصب بنرهای خود در نقاطی غیر از محل‌های تعیین‌شده برای تبلیغات، اقدام به نصب بنر و پوستر کردند که این کار گلا...

وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد

 وزیر اقتصاد: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سرمایه‌گذاری خارجی ‌به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
2024-02-23T17:08:31+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده ...

۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۲۱ تروریست و عناصر معاند در اصفهان دستگیر شدند/ ‌کشف ۵۵ بمب دست‌ساز/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:48:08+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند ‌در سطح استان ‌دستگیر شدند.

۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس

 ۸ تروریست در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان دستگیر شدند/ بازداشت ۲۲ قاچاقچی داروهای حساس
2024-02-23T15:34:58+03:30
رئیس کل دادگستری اصفهان از بازداشت هشت تروریست در ‌آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان خبر داد.

امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟

 امام جمعه موقت بوشهر: چرا دشمنان ‌مردم را از مشارکت گسترده در انتخابات منع می‌کنند؟
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه موقت بوشهر گفت: اگر انتخابات خوب نبود و اثر نداشت چرا دشمنان با راه‌اندازی تبلیغات گسترده مردم را در عرصه مشارکت در انتخابات منع می‌کند، پس معلوم ...

اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند

 اهمیت حضور در انتخابات از زبان امام جمعه زاهدان/ نگذارید دیگران جای شما تصمیم غلط بگیرند
2024-02-23T15:01:28+03:30
امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح به سرنوشت روز‌مره ما ارتباط دارد، گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب با بصیرت و چشم باز بهتر...

عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌

 عیدی سپاه به مردم فارس در عید بزرگ نیمه شعبان/ افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی‌
2024-02-23T14:08:18+03:30
آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شیراز برگزار شد.

امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس

 امام جمعه موقت سنندج‌: همه اقشار پای صندوق بیایند/ مطالبه کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس
2024-02-23T14:08:18+03:30
امام جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال، اقتصاد قوی و رفع معضل بیکاری مطالبه اصلی کردستانی‌ها از نمایندگان مجلس است.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد

 فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بوشهر اعلام شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است گفت: ملاک عمل آگهی صادره از فرماندار...

مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد

 مهدی طغیانی: مجلس یازدهم نمایشی نبود/ اصفهان از فضای کنونی متضرر خواهد شد
2024-02-23T14:08:17+03:30
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان گفت: اقتصاد ایران به خاطر فشار ناشی از تحریم‌ها با مشکل جهش ارزی مواجه است و باید ساز و کاری ایجاد شو...

جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند

 جانشین فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم ‌آمریکا و دشمنان ‌اشتباه محاسباتی دیگری علیه ایران انجام دهند
2024-02-23T13:41:39+03:30
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ‌با شرکت در انتخابات اجازه نمی‌دهیم که آمریکا و دشمنان نظام اشتباه محاسباتی دیگری انجام دهند.

سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند

 سرلشکر سلامی: ۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم/ مردم در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان معاندان می‌زنند
2024-02-23T13:41:39+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می...

دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد

 دادستان کل کشور: رویکرد قضات در صدور رأی "اصلاحی و تربیتی" باشد
2024-02-23T13:14:36+03:30
دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در صدور آرا و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی و در همین راستا باشد تا شاهد بازپروری و بازگشت دوباره زندانی ...

وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌

 وزیر اقتصاد: بر خروج از چالش ‌رکود تورمی دهه ۹۰ متمرکز شده‌ایم/ ورود ایران به مرحله جدید‌ رشد تولید ‌
2024-02-23T13:14:36+03:30
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست دولت برون رفت از رکود تورمی حاکم بر دهه ۹۰ کشور است، گفت: به مرحله جدیدی از رشد تولید ناخالص داخلی کشور وارد شده‌ایم.

حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند

 حال و هوای "منتظران مهدی" در قم و ‌جمکران‌/ همه برای "حضرت صاحب‌الزمان (عج)" به خط شده‌اند
2024-02-23T13:01:24+03:30
شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران آماده برپایی جشن های نیمه شعبان است و دستگاه های استان با همکاری و هماهنگی های لازم آماده میزبانی از زائران و مسافران نیمه شع...

سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم

 سرلشکر سلامی: پاسخ توطئه‌های دشمن را در پای صندوق‌های رأی می‌دهیم
2024-02-23T13:01:24+03:30
فرمانده کل سپاه گفت: تک مردم برای ما به اندازه همه ملت ارزشمند هستند. برای یک نفر اینها ما همه وجودمان را می گذاریم.

آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌

 آیت‌الله ‌حسینی‌بوشهری: مردم ایران با مشارکت گسترده مطمئناً پشتیبان ‌انقلاب ‌خواهند بود‌
2024-02-23T12:21:30+03:30
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خو...

خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم

 خلبان واحدی: نیروی هوایی ارتش روزآمد شد/ باید بیش از پیش هوشیار، آماده و آگاه باشیم
2024-02-23T09:28:09+03:30
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی با روزآمد شدن در حال حراست از گذشته افتخارآمیز خود است و باور داریم که وعده نصرت‌الهی بی‌شک محقق خواهد شد.

علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند

 علی سعیدی: انتخابات زمان تسویه حساب نیست/ ایرانی‌ها مصالح شخصی را به مصالح عالی انقلاب گره نمی‌زنند
2024-02-23T09:28:08+03:30
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم باید بدانند میانه راه زمان تسویه حساب نیست، مشکلات معیشتی را می‌بینیم و مردم را درک می‌کنیم اما این مس...

روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا

 روایت تسنیم از نخستین روز انتخاباتی اصفهان/ از تأخیر شانا در اعلام لیست تا حضور حداکثر بانوان کاندیدا
2024-02-23T08:48:01+03:30
در نخستین روز فعالیت‌های انتخاباتی دوزادهمین مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست کامل کاندیداها شاهد حضور قابل توجه بانوان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی اصفهان هس...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)