میرنیوز

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه 2020-05-06T02:02:00+04:30

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: سیل ویرانگر و مخرب فروردین ماه سال ۱۳۹۸ مهمان ناخوانده ای بود که شهر و مردم پلدختر هنوز از خسارات آن متأثر هستند، زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان بر اثر سیلاب دچار خسارت‌های پرحجم و جبران ناپذیر شد.

استخر شنای پلدختر افتتاح نشده تخریب شد

پیش از بهره برداری از استخر شنای پلدختر هر روز صحبت از غرق شدن جوانانی بود که در نبود زیرساخت‌های ورزشی راهی شنا در آب‌های آزاد رودخانه‌ها و تالاب‌ها می‌شدند، اما تنها زمان کمی از بهره برداری از استخر شنای پلدختر نگذشته بود که این پروژه دستخوش سیل شد.

حالا دوباره جوانان و مردم شهر پلدختر راهی رودخانه‌ها شده اند و امسال همزمان با آغاز فصل گرما ۲ نفر از جوانان این شهرستان بر اثر غرق شدن در آب‌های آزاد جان خود را از دست داده اند.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

یکی از جوانان پلدختری در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: شهرستان پلدختر به عنوان گرم‌ترین و جنوبی ترین منطقه استان لرستان، دارای ظرفیت‌های بسیار بالای ورزشی در رشته‌های مختلف است که مردم این شهرستان به عنوان یک نیاز ضروری سال‌ها منتظر بهره برداری از استخر شنای این شهر بودند اما متأسفانه در اثر سیل دچار آسیب‌ها و خسارت‌های زیادی شد.

غلام کریمیان، اظهار داشت: متأسفانه تنها زمان کمی جوانان پلدختر از این ظرفیت استفاده کردند و در جریان سیل فروردین ۹۸ همراه با سالن‌ها و مجموعه ورزشی در بخش غربی شهر دست خوش سیل شد.

فضاهای ورزشی که سیل با خود برد

یکی دیگر از جوانان ورزشکار پلدختری در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته با ۳۰ هیئت ورزشی در پلدختر فعالیت دارند، با این وجود فضاها و سالن‌های ورزشی این شهر که در بخش غربی مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» متمرکز شده بود، بر اثر سیل دچار آسیب جدی شد.

محسن دیناروند، اظهار داشت: گرچه طی یک سال گذشته سالن‌های ورزشی پاکسازی و تا حدودی تجهیز شده اما هنوز نارسایی‌های زیادی در این زمینه وجود دارد و این در حالی است که در تعطیلات برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان نیاز بیشتری به این مکان‌ها در شهرستان پیدا می‌شود.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

یک جوان پلدختری دیگر در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: با گذشت ۱۴ ماه از سیل، متأسفانه بسیاری از زیرساخت‌های مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» این شهر آماده و بازسازی نشده و زمین چمن فوتبال و پیست آن که پس از سیل احداث شده به دلیل نواقص آماده نشده و نقشه چمن مصنوعی شماره ۲ پلدختر طراحی اما معلوم نیست عملیات اجرایی آنچه زمانی آغاز شود.

زمین چمنی بدون تیر و دروازه!

روح اله رضایی، اظهار داشت: زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی پلدختر علاوه بر اینکه نسبت به چمن قبلی بسیار کوچک‌تر است و پاسخگوی ورزشکاران این شهر نیست، فاقد تیر و تور دروازه است که باید قبل از کاشت چمن انجام می‌شد اما متأسفانه اکنون باید برای این کار چمن دوباره تخریب شود.

وی، افزود: نور افکن‌های مجموعه ورزشی مشکل دارند و تنها مجموعه ورزشی استخر آبی پلدختر به علت نداشتن چند قطعه پس از سیل تا کنون تکمیل و بازسازی نشده است، همچنین سالن ورزش‌های رزمی با گذشت ۱۴ ماه از سیل تنها از گل و لای پاکسازی شده است.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

مجموعه ورزشی بدون سرویس بهداشتی و آبخوری

این جوان پلدختری، اضافه کرد: خانه کشتی پلدختر قبل از سیل مجهز به کولرهای گازی بود اما اکنون با وجود دمای بالای هوای این شهرستان در این سالن کولرهای آبی نصب شده که پاسخگو نیست و خوابگاه که در جریان سیل دچار آسیب شد روی آن هیچ کاری صورت نگرفته، اما در عوض ساختمان اداری ورزش و جوانان که در جوار آن قرار دارد تکمیل و مجهز به امکانات و تجهیزات شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی پلدختر مشکلات زیادی دارد، تصریح کرد: پس از سیل تا کنون ۲۰ درصد زیرساخت‌های ورزشی بازسازی شده، مجموعه ورزشی این شهر پس از تخریب بر اثر سیل هنوز فاقد سرویس بهداشتی، آبخوری و حتی آب سردکن است.

ضرورت تکمیل زمین چمن شهر

رضا بخشی وند دبیر ورزش و پیشکسوت فوتبال تیم پرسپولیس پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: در مورد ورزش به ویژه فوتبال و فوتسال با توجه به اینکه قشر ورزش کاران این رشته جمعیت بیشتری نسبت به سایر ورزش‌ها در پلدختر دارد، می‌طلبد مسئولان در رابطه با احداث یک زمین چمن دیگر به عنوان زمین شماره ۲ این شهر تدابیری بی اندیشند تا زمینه شادی و نشاط جوانان و فوتبالیست‌های این شهر را فراهم کنند.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

وی، اظهار داشت: جا دارد در کمترین زمان ممکن یک سالن ورزشی استاندارد برای رشته فوتسال ساخته شود تا ورزشکاران این رشته جذاب و زیبا بتوانند با شرکت در مسابقات استانی و شهرستانی باعث رونق بیشتر این رشته شوند و در این صورت جوانان بیشتری به طرف ورزش کشیده می‌شوند.

مجاهد میر رضایی مدیر تیم پرسپولیس پلدختر نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: زمین چمن شهر پلدختر که پس از تخریب در سیل فروردین ماه سال گذشته احداث شده، به دلیل نیاز مبرمی که به جایگاه استراحت دارد برای تمرین و مسابقه مناسب نیست.

هیئت فوتبال بدون دفتر کار

وی، افزود: از این رو تیم‌های فوتبال شهرستان برای تمرین نیاز مبرمی به زمین چمن شماره دو دارند، این در حالی است که جوانان پلدختر نمی‌توانند از زیرساخت‌های ورزشی روستاهای اطراف نیز استفاده کنند چرا که به طور مثال زمین «مینی فوتبال» روستای «سراب حمام» حتی پاسخگوی جوانان آن منطقه نیست.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

میر رضایی، گفت: عدم وجود خوابگاه، سوئیت ورزشی و دفتر هیئت فوتبال از دیگر مشکلات فوتبال شهرستان و مجموعه ورزشی آن است، از این رو با گذشت بیش از یک سال از سیل، هیئت فوتبال مربیان و بازیکنان مکانی برای تشکیل جلسه یا ثبت قرارداد ندارند و به ناچار باید در این مواقع در ساعات کاری کارکنان به اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند.

وی، افزود: متأسفانه شهرهای پلدختر و معمولان مدت‌ها است از یک دستگاه موتور چمن زنی مشترک استفاده می‌کنند و این نیز در جای خود معضلی برای ورزش شهرستان است.

مدیر تیم پرسپولیس پلدختر، همچنین عدم ترمیم و بازسازی صندلی گذاری سکوی تماشاگران، نبود سرویس بهداشتی و رختکن را از دیگر مشکلات فوتبال شهرستان برشمرد.

سکوی تماشاگران مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» نیاز به بازسازی دارد

اردشیر سلاحورزی پیشکسوت فوتبال پلدختر نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اینکه مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» پلدختر در جریان سیل دچار آسیب جدی شد اما تا کنون در بازسازی آن به نسبت اقدام‌های خوبی انجام شده، سالن شهید «نعمتی» و سالن کشتی شهر پلدختر بازسازی شده اما هنوز از نظر زیربنایی باید کارهای بیشتری صورت گیرد.

وی، اظهار داشت: استخر شنای پلدختر که در جریان سیل دچار آسیب و خسارت شد با توجه به آغاز فصل گرما و روی آوردن جوانان منطقه به شنا در آب‌های آزاد برای جلوگیری از غرق شدن آنها نیاز به راه اندازی در اسرع وقت دارد.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

این پیشکسوت فوتبال پلدختر، افزود: سکوی تماشاگران در مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» دچار آسیب شده و باید بازسازی شود، این ورزشگاه همچنین خوابگاه برای استراحت ورزشکاران مهمان و رختکن ندارد.

سلاحورزی، گفت: با توجه به حجم بالای ورزشکاران فوتبالیست در این شهرستان، یک زمین چمن پاسخگو نیست و لازم است در سایر مناطق پر جمعیت شهر مانند کوی «بسیجیان»، «کاوکالی» و «کوی پاسداران» برای پایین آمدن حجم جمعیتی زمین چمن ورزشگاه شهید «سرمالیان»، چمن مصنوعی ایجاد شود.

کمبود تجهیزات در سالن‌های ورزشی

علی محمد نورعلی وند رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به از بین رفتن تجهیزات سالن‌های ورزشی در جریان سیل سال گذشته تاکنون از محل کمک به هیئت‌های ورزشی یک سری وسایل خریداری شده و در اختیار آنها قرار گرفته، اما کافی نیست و تهیه وسایل تخصصی نیاز به مساعدت و کمک مسئولان دارد.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

وی، اظهارداشت: اکثر سالن‌های ورزشی شهرستان پلدختر به سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهز شده اما کافی نیست به همین منظور از محل اعتبارات سیل ۵۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص داده شده و طی هفته‌های آینده این مشکل برطرف می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر، افزود: تاکنون حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات وزارت ورزش و همچنین پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ماده ۱۰ سیلاب در پلدختر در حال هزینه شدن است.

نورعلی وند، به زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان پلدختر که در جریان سیل تخریب یا دچار آسیب شده اشاره کرد و گفت: بیشتر سالن‌های ورزشی این شهرستان پس از سیل بازسازی شده و تا کنون تنها استخر شنا، دیوار و محوطه مجموعه ورزشی شهید «سرمالیان» این شهر باقی مانده که بازسازی آن در حال اجرا است.

وعده مسئولان برای تعمیر استخر تا ۳ ماه دیگر

وی، افزود: بلافاصله پس از وقوع سیل به تعمیر و مرمت خوابگاه‌های ورزشی، اقدام و مقرر شد که یک خوابگاه برای ورزشکاران احداث شود که متأسفانه به دلیل کمبود بودجه تا کنون شرایط آن فراهم نشده، اما اداره ورزش راه اندازی شده است.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر، یادآور شد: تمام تجهیزات اداره ورزش و جوانان شامل میز، صندلی، رایانه، چاپگر و… خریداری و راه‌اندازی شده و این اداره درصدد است سالن کنفرانس که تمام تجهیزات آن خریداری شده را برای هیئت‌های ورزشی شهرستان راه اندازی کند.

نورعلی وند، افزود: استخر شنای «امید» شهرستان که در سیل ۱۳۹۸ دچار خسارت جدی شد با گذشت بیش از یک سال به تازگی عملیات تعمیر آن آغاز شده و امید است ظرف ۲ تا سه ماه آینده تحویل و آماده خدمت دهی به جوانان باشد.

نبود آب و عدم گاز کشی استخر شنای پلدختر

وی، گفت: از زمان سیل تا کنون برای راه اندازی استخر شنای «امید» آسیب دیده پلدختر اقدام‌هایی شامل آواربرداری، خاکبرداری کاسه‌های استخر و امور اداری آن، موتورخانه و کانال‌های انرژی و همچنین نصب بعضی از وسایل آن مانند دیگ بخار صورت گرفته و پیمانکار مشغول کار است.

زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر، به مشکلات پیش روی آماده سازی استخر شنای پلدختر با توجه به آغاز فصل گرما، اشاره کرد و افزود: اکنون مشکل اصلی پیش روی این عملیات شیوع بیماری کرونا است زیرا برخی شرکت‌ها به این منظور در تعطیلی به سرمی برند و ممکن است اداره ورزش و جوانان پلدختر برای ادامه کار با مشکل بودجه، تعمیر و خرید تجهیزات مواجه شود.

نورعلی وند، یادآورشد: همچنین نبود آب و عدم گاز کشی استخر شنای پلدختر از دیگر مشکلات آماده سازی آن است که با توجه به قول مدیران مربوطه در شهرستان این مشکل در هفته‌های آینده برطرف می‌شود.

وی، گفت: تا کنون مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان از حساب هیئت‌های ورزش و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ماده ۱۰ سیلاب برای راه اندازی استخر در نظر گرفته شده است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)