میرنیوز

پیگیر اجرای عدالت در استفاده از سوخت های فسیلی هستیم/کاهش آمار زندانیان چک

پیگیر اجرای عدالت در استفاده از سوخت های فسیلی هستیم/کاهش آمار زندانیان چک 2023-07-10T10:55:27+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال پیگیری اعتبارات لازم برای عواملی همچون اتومبیل‌های قدیمی و دستگاه‌های گرم کننده در زمستان که از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کنند هستیم، متأسفانه سازمان برنامه و بودجه این اعتبارات را پیش بینی نکرده است باید یک برنامه جایگزین در مورد خارج از رده کردن داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: نیروگاه‌ها به دلیل عدم بارندگی در زمستان مصرفشان به سمت سوخت‌های فسیلی رفته است که باعث ایجاد مشکلات جدی شده است در برخی از کلان شهرها مصرف گاز پایین‌تر است که مصرف سوخت‌های فسیلی نیز کمتر است اما در برخی از شهرها به نسبت مصرف زیاد سوخت‌های فسیلی نیست به دنبال آن بیشتر است ما در حال پیگیری عدالت در استفاده از سوخت‌های فسیلی به یک میزان در شهرها هستیم به طور مثال اگر شهری سه ماه از سال را از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کند شهرهای پرمصرف نیز باید همین میزان استفاده کنند.

وی در مورد مشکلات اسناد عادی در کشور گفت: هر کسی می‌تواند خودش یک سند را با دو امضا خریدار و فروشنده تنظیم کند که با تاکید رهبری بر این مسئله به طور مدیریت شده و ایجاد مشکلات کمتر برای مردم با دادن زمان کافی و مناسب اسناد عادی جمع آوری و اسناد رسمی جایگزین آنها شود.

پژمانفر در مورد مسئله صدور چک نیز گفت: این مسئله بسیار جدی در کشور باعث مشکلاتی برای مردم شده بود و ما در این زمینه زندانیان زیادی داشتیم اما اکنون با پیگیری‌هایی که صورت گرفته بانک‌ها باید معادل مبلغ چک را در حساب فرد مطالبه کنند و همه حساب را نبندند که این امر باعث شده یک سی ام تعداد زندانیان جرایم صدور چک کاهش یافته است و متأسفانه عمده مشکلات در زمینه چک‌ها را خانم‌ها داشته‌اند که به واسطه عدم آگاهی برای افراد دیگر چک صادر کرده و گرفتار این مشکل می‌شدند امیدواریم با اقداماتی صورت گرفته هیچ زندانی در مورد مسائل صدور چک نداشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: باید گزارشات تسهیلات بالای ۵۰ میلیارد تومان به کمیسیون اصل ۹۰ اعلام گردد ما به دنبال انضباطی در حوزه بانکداری هستیم و اجازه نمی‌دهیم که با تشکیل شرکت‌های سوری تسهیلات را از دولت بگیرند و و در زمینه دیگری استفاده کنند بلکه باید در مسیر تولید باشد. در زمینه تسهیلات خرد نیز تنها یک ضامن معتبر کافیست این مسئله به بانک‌ها ابلاغ شده است و اگر بانکی بیشتر از یک ضامن معتبر مطالبه کند تخلف کرده و اداره بازرسی بانک مرکزی برخورد لازم را با بانک متخلف انجام می‌دهد. متأسفانه در برخی از موارد شاهد آن هستیم که بانک ۴ ضامن از مردم مطالبه می‌کند که اصلاً نباید این گونه باشد. ما پیگیر آن هستیم که در مواردی حساب‌های فعال و افراد خوش حساب حتی بدون ضامن با توجه به همان میزان کارکرد حساب وام دریافت کنند.

باید برای خارج کردن خودروهای فرسوده برنامه‌ای داشته باشیم

وی تصریح کرد: باید برای خارج کردن خودروهای فرسوده برنامه‌ای داشته باشیم، بدون برنامه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم فعلاً ۱۰ درصد از خودروهای فرسوده مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

پژمانفر بیان کرد: یکی از صنایع قوی که در خراسان رضوی عموماً متکی به بخش خصوصی نیز است متعلق به صنایع خودروسازی است که با دعوت از بانک صادرات و چند بانک دیگر برای ساخت پلوس در شهر مشهد در شهرک شماره ۵ مشهد به صورت گسترده با هزینه‌ای در حدود ۶۵۰ یا ۶۷۰ میلیارد متولی تسهیلات به ایران خودرو می‌شوند که این کار منجر به اشتغال پایدار در شهر مشهد می‌گردد ما در هفته آینده نشستی در مورد مسئله خودروسازی و اهمیت آن و انحصار خودرو با دستگاه‌های ذی‌ربط که باعث برخی از اعتراضات در این حوزه شده است هستیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ افزود: به دنبال تشکیل مجمع نمایندگان خراسان بزرگ که متشکل از استان خراسان جنوبی، شمالی و رضوی در حوزه انرژی آب و گاز و مسائل و مشکلات مهمی که وجود دارد هستیم. در خصوص ایجاد خط تالش کمیسیون ورود پیدا کرده است و سرمایه‌گذار خارجی پیدا شده و مجری آن قرارگاه خاتم الانبیا سپاه است البته اشکالات فنی وجود دارد که باید پیگیری شود و انتقال خط گاز به شرق کشور از مسیر کرمان به خراسان جنوبی و سپس به سمت مشهد قابل انتقال است و امیدواریم دیگر شاهد مشکل افت فشار نباشیم.

وی گفت: تاکنون انتقال سوخت به شرق کشور به صورت جاده‌ای از طریق کامیون‌ها و تانکرها یا ریلی از طریق قطار صورت می‌گرفته که باید از خطرات احتمالی جلوگیری کنیم.

پژمانفر با اشاره به جلوگیری از گم شدن اراضی کشاورزی گفت: این مسئله امنیت قضائی و امنیت اجتماعی را خدشه‌دار می‌کند و باعث ضرر و زیان بسیاری می‌شود که درصدد پیگیری هستیم، دولت باید به کمک مردم زمین‌ها را گسترش دهد و کشاورزی در سطح وسیع انجام گیرد و از قطعه قطعه شدن زمین‌ها و کوچک شدن آنها جلوگیری گردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در ادامه اشاره کرد: در مورد حمل و نقل برون شهری نیز در صدد ایجاد پلتفرم‌های اینترنتی جدید حمل و نقل مانند حمل و نقل درون شهری اسنپ، تپسی و… هستیم که دست واسطه‌ها را در ارتباط با این موضوع کم کنیم.

وی در خصوص منطقه گردشگری کلات گفت: ۱۷ خانوار عشایری ثبت شده است و تاکنون توانسته‌ایم ۷۰۰ خانوار عشایر را سر و سامان دهیم منطقه‌ی کلات ظرفیت گردشگری بسیار خوبی دارد و باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم مانند: اقامتگاه‌ها امکانات جاده‌ای سرویس بهداشتی در راه تعمیرگاه نمازخانه پمپ بنزین باعث سهولت در رفت و آمد به مناطق گردشگری شویم که در حال حاضر ساخت توقفگاه جاده‌ای با داشتن فروشگاه و پمپ بنزین و....در دست اقدام است، در منطقه‌ی آقداش گلیم بافی ثبت آثار دستی ملی شده و، ابریشم بافی، نواربافی را نیز در این منطقه مطرح کرده‌ایم.

پژمان‌فر بیان کرد: طرح مسکن ملی باید با مطالعات کارشناسان صورت پذیرد و تنها به اختصاص ۱۵۰ متر زمین به مردم بسنده نشود و زیرساخت‌های آب و برق و گاز و جاده هم حل گردد و مانند مسکن مهر نشود که بسیاری از مردم در آن زمان به دلیل نبود امکانات کافی تصمیم گرفتند مسکن خود را بفروشند و این امر باعث باز شدن پای واسطه‌ها و دلالان به این موضوع شد و قیمت‌ها را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی تسویه خانه‌ها گفت: بخشی از نیازهای آبی در زمینه کشاورزی و آبیاری فضای سبز را باید از طریق تصفیه خانه انجام دهیم اگر برخی از پیگیری‌ها نبود اکنون تصفیه خانه طبرسی تعطیل شده بود.

وی گفت: ما در مورد مشکل و مسئله آب باید رفتار علمی داشته باشیم در امین راستا کارگروهی از افراد متخصص و صاحب نظر در حوزه آب تشکیل داده‌ایم که به بررسی و ایجاد پژوهشکده پرداخته‌اند و بر اساس تقسیم کاری که صورت گرفته است کارهای علمی و تخصصی را این افراد انجام می‌دهند و کارهای اجرایی و قانونگذاری را ما پیگیری می‌کنیم‌.

پژمانفر افزود: تجهیزات بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در شهرک شهید رجایی در حال راه‌اندازی است که قسمت اورژانس آن تا حدودی فعال شده است

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مورد مسائل مربوط به حوزه برق توضیحاتی را ارائه داد و گفت: باید این مشکل را نیز جدی بگیریم و پیشگیری کنیم تا در آینده با بحران مواجه نشویم با احیای قراردادی که در ۱۳ یا ۱۴ سال قبل اجرایی نشده بود با هزینه حداقل دوهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در دست انجام می‌باشد.

وی با بیان گلایه‌ای از شهرداری مشهد گفت: تصفیه خانه فاضلاب کشف با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص تسهیلات از صندوق محیط زیست به شهرداری که متولی این امر است پرداخت گردید و ما انتظار داریم با سرعت بیشتری این اقدام صورت پذیرد.

پژمانفر به بحث برقراری امنیت و مقابله با دزدی‌های خرد از جمله کیف قاپی، موبایل قاپی و… اشاره کرد و گفت: با این حجم از ورود مسافر و خروج مسافر از مشهد باید ظرفیت و اعتبارات ویژه ای برای نیروی انتظامی قائل شویم و مانند شهر تهران نیروی انتظامی مستقل داشته باشیم.

ورزشگاه ثامن مشهد بودجه ملی را می‌طلبد

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی اظهار کرد: در مورد ورزشگاه ثامن مشهد نیز بودجه ملی را می‌طلبد و با بودجه استانی نمی‌توانیم آن را اداره کنیم. همچنین در مورد بیمارستان امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه این بیمارستان زیر نظر علوم پزشکی مشهد مقدس باشد اما ردیف بودجه مستقلی داشته باشد.

وی با اشاره به نهضت آسفالت کردن روستاها گفت: تلاش داریم با اجرایی شدن این طرح مردم از خاک و خل بیرون بیایند.

پژمانفر در مورد مسئله گردشگری گفت: اتاق فکر و عملیاتی در خانه داروغه تشکیل شده است که این مکان به کانون مسائل گردشگری شهر مشهد مقدس می‌پردازد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)