میرنیوز

تب و تاب طرح فاصله‌گذاری هوشمند در بازار بیرجند

تب و تاب طرح فاصله‌گذاری هوشمند در بازار بیرجند 2020-04-16T10:54:41+04:30

ویروس کرونا، چند وقتی است که به جان زندگی‌ها افتاده و اکنون زندگی اصناف را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است، از ضرر و زیان‌هایی که متوجه اصناف شده، تا بیکاری‌های هر روزه و تا نگرانی بابت چک‌هایی که کشیده شده و توان پرداختی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، پس از طرح فاصله گذاری اجتماعی، دولت طرح فاصله گذاری هوشمند را به مرحله اجرا گذاشت و هدف آن بازگشت جامعه به شرایط عادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

طرحی که در آن کسبه و اصناف به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه که با عده زیادی از مردم هر روز در ارتباطتند با رعایت دستورالعمل‌های خاصی می‌توانند کار خود را آغاز کنند.

در این طرح اما هنوز مشاغل پرریسک که ازدحام جمعیتی را به همراه دارند، همچنان در استان‌ها تعطیل می‌مانند تا تصمیمات مقتضی گرفته شود.

همراهی اصناف برای شکست کرونا

به میان اصناف رفتیم و درددل‌هایشان را شنیدیم. اربابی، صاحب یک سوپرمارکت در بیرجند در گفت‌وگو با ایسنا گفت: خود موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم و از مشتریان نیز می‌خواهیم با رعایت موارد بهداشتی کالای مورد نظر خود را بردارند.

وی افزود: به طور مثال در ورودی مغازه دستکش‌هایی قرار دادیم تا افراد در هنگام دست زدن به اجناسی مغازه دچار بیماری نشوند.

این کاسب بیان کرد: هر روز پیش از شروع به کار نیز فضای مغازه را ضدعفونی می‌کنیم، اما خوب فروش به خصوص در مورد برخی اجناس بسیار کاهش یافته است.

اکبری، فروشنده لوازم التحریر نیز به ایسنا گفت: برای شروع کار کد بهداشتی را از طریق سامانه دریافت کردیم و سعی می‌کنیم ضوابط آن را رعایت کنیم.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، میزی در درب ورودی مغازه قرار داده‌ایم تا مشتریان از بیرون مغازه آنچه درخواست دارند را مطرح کرده و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

تب و تاب طرح فاصله‌گذاری هوشمند در بازار بیرجند

مشاغل پرخطر را دریابید

یکی از صاحبان تالارهای پذیرایی در استان نیز به ایسنا گفت: از زمان شیوع کرونا مراسمات لغو شد و این امر ضرر بزرگی به ما زد.

وی افزود: ما نمی‌دانیم چه زمانی باید فعالیت خود را آغاز کنیم و این آینده مبهم باعث ایجاد ترس می‌شود.

وی بیان کرد: کارگران تالار بیکار شده‌اند و از سویی ما سوددهی لازم برای پرداخت حقوق را در این دو ماه نداشته‌ایم.

وی اظهار کرد: از مسئولان تقاضا داریم برای بازگشت زیان وارده به مشاغل پرخطر فکری کنند تا خسارت این روزها جبران شود.

در این میان اما، صاحبان بسیاری از املاک اجاره بهای این مدت را به مستاجران خود بخشیده‌اند تا بار گرانی بر غصه‌های آنان نباشند.

دریافت کد بهداشتی توسط 70 درصد اصناف

رضا علیزاده، رئیس اتاق اصناف خراسان‌ جنوبی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: حدود 65 تا 70 درصد اصناف استان با مراجعه به سامانه، کد بهداشتی لازم برای شروع و ادامه فعالیت را دریافت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: کد بهداشتی به منزله تعهد اصناف برای رعایت سلامت فردی و پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه همچنین این تعهد شامل پس نگرفتن برخی از کالاها پس از فروش نیز است، افزود: نظارت بر اصناف از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته و کارگروهی در قالب گشت مشترک شامل؛ دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، سازمان صمت و نماینده اصناف این نظارت‌ها را انجام می‌دهند.

علیزاده با بیان اینکه 8 تا 10 گروه در سطح شهر کار رصد و نظارت را انجام می‌دهند، تصریح کرد: اصناف در خراسان جنوبی مشکلات زیادی دارند و در معرض آسیب هستند، اما با این وجود همواره همراهی لازم را دارند.

وی یادآور شد: برخی از اصناف مانند آرایشگرها، مراکز بازی‌های کامپیوتری، تالارها و برخی از مشاغل که پرریسک نامیده می‌شوند، در این روزها متحمل خسارت‌های بسیاری شده‌اند که لازم است با تصمیمات مقتضی مورد حمایت قرار گیرند.

تب و تاب طرح فاصله‌گذاری هوشمند در بازار بیرجند

عدم تمدید مهلت ثبت‌نام اصناف برای دریافت کد بهداشتی

مشیرالحق عابدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: مهلت ثبت نام اصناف برای دریافت کد بهداشتی قابل تمدید نیست.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، صاحبان حرف و مشاغل کم خطر باید به سامانه salamat. gov. ir مراجعه کرده، کد بهداشتی و گواهی سلامت دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مهلت یک هفته‌ای تعیین شده برای دریافت کد بهداشتی، ادامه داد: این بازه زمانی از روز جمعه ۲۲ فروردین ماه شروع شده تا ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ادامه دارد.

عابدی با بیان اینکه این مهلت یک هفته‌ای، ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه به اتمام می‌رسد و قابل تمدید نیست، یادآور شد: بر اساس آخرین آماری که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده تاکنون ۷۰ درصد اصناف در این سامانه ثبت‌نام کرده و گواهی سلامت را دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تأکید شده گذر از این مرحله و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف از مراحل طرح فاصله گذاری هوشمند است و در قطع زنجیره کرونا تأثیر بسزایی دارد، لذا همه صاحبان مشاغل کم خطر مکلف به تمکین از این قانون هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: به جهت اهمیت موضوع و حفظ سلامت جامعه، از امروز نظارت‌ها جدی‌تر خواهد بود و با اصنافی که به هر دلیلی بدون دریافت کد، فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، برخورد خواهد شد.

عابدی اظهار کرد: واحد صنفی افراد خاطی و کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، به مدت یک ماه پلمپ خواهد شد.

وی از همراهی اصناف با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرد و گفت: خراسان‌جنوبی به جهت همراهی همه اقشار مردم از استان‌های پیشرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

تب و تاب طرح فاصله‌گذاری هوشمند در بازار بیرجند

بازرسی‌های جدی‌تر آغاز می‌شود

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی نیز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: از امروز نظارت و بازرسی‌ها جدی تر انجام شده و مواردی که پروتکل‌ها را رعایت نکرده باشند اِعمال قانون خواهد شد.

وی اظهار کرد: از هفتم فروردین تا امروز، موارد ابتلا و افراد فوت شده روند ثابتی را طی کرده و در دسته بندی‌ها در وضعیت زرد قرار داریم؛ البته تعداد آزمایشات در استان نسبت به کلانشهرها پایین تر است و این موضوع، مقایسه استانی توسط برخی رسانه‌ها را دچار خطا می‌کند.

وی افزود: در شرایط فعلی مشکل حادی در بخش امکانات، تجهیزات، تخت‌های بیمارستانی و تأمین اقلام بهداشتی نداریم و برای شرایط حاد نیز پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی هوشمند در استان افزود: بر اساس ابلاغیه، اصناف کم خطر باید به سامانه مراجعه کرده کد سلامت دریافت کنند، اما متأسفانه برخی بدون توجه به دستورالعمل‌ها یا از روی عدم اطلاع، اقدام به بازگشایی واحد صنفی خود کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به مردم، در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، چراکه سختگیری‌ها به دلیل اهمیت سلامت مردم و اصناف است و اگر مراعات نشود با چالش مواجه خواهیم شد.

استاندار خراسان جنوبی در خصوص فعالیت مشاغل پرخطر نیز اظهار کرد: در آخرین جلسه ستاد ملی، مقرر شد پروتکل‌های لازم تدوین شود تا این افراد نیز بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند که این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد و در مرحله مطالعه است.

معتمدیان افزود: فعالیت ادارات نیز همچنان با حضور دو سوم کارکنان خواهد بود و اخیراً مقرر شده، دستگاه‌های دولتی نیز باید کد سلامت را دریافت کنند که به زودی بخشنامه آن ابلاغ خواهد شد.

وی، توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی را ضروری برشمرد و تصریح کرد: ترددهای بین شهری مانعی ندارد، اما کنترل‌های بین استانی همچنان اِعمال خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: کارشناسان و افراد متخصص در حوزه بهداشت و درمان، باید حضور پررنگ تری در صدا و سیمای استانی داشته باشند و آموزش و دستورالعمل‌های لازم را تبیین و یادآوری کرده حساسیت‌ها را در مردم بالا ببرند.

معتمدیان ادامه داد: از کسانی که در زمینه تولید ماسک در استان فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم، اما این حرکت های عام المنفعه باید با نظارت و کسب مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی باشد.

وی با اشاره به حمایت دولت از اقشار آسیب‌پذیر اظهار کرد: وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی با تنفس چند ماهه، قبل از ماه مبارک رمضان در اختیار یارانه ‌بگیران قرار خواهد گرفت که تأیید درخواست آن از طریق پیامک انجام می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: وام ۲ میلیون تومانی نیز برای اصناف آسیب دیده در نظر گرفته شده که ضوابط آن اعلام خواهد شد.

معتمدیان خاطرنشان کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش گسترده و مشارکت مردم در کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر، گروه‌های مختلفی مانند بسیج مستضعفین، سمن‌ها، گروه‌های جهادی و... وارد میدان شده‌اند که باید در شورای هماهنگی نهادهای حمایتی استان با هم افزایی بیشتر، کمک های جمع آوری شده را به دهک‌های پایین جامعه و نیازمندان واقعی برسانیم.

اجرای تمام این طرح‌ها تنها برای تلاش برای برون رفت از این اوضاع است. شرایطی که بیش از هر چیز به همراهی و مشارکت همه اقشار نیاز دارد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)