میرنیوز

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک 2023-04-27T15:20:23+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج‌شنبه برای انجام دومین سفر استانی خود به استان خوزستان از طریق فرودگاه دزفول و با استقبال خانواده شهدا، وارد این استان شد.

این سفر دو روزه است و در آن رئیس‌جمهور و سایر اعضای هیئت دولت به شهرها و مناطق مختلف استان خوزستان سفر می‌کنند. این هفتمین نوبت است که رئیسی به استان خوزستان سفر می‌کند.

۷:۱۳ آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه خوزستان شد

برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر، شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، افتتاح طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به خوزستان است.

جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد/بیکاری خوزستان ما را رنج می‌دهد

صحرایی سرپرست آموزش و پرورش، خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقامیری سرپرست جهاد کشاورزی، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وحیدی وزیر کشور، محرابیان وزیر نیرو، اوجی وزیر نفت، سجادی وزیر ورزش و جوانان، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بذر پاش وزیر راه و شهرسازی، خانم خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام و المسلمین دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و منصوری معاون محترم اجرایی رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در دومین سفر استانی به خوزستان همراهی می‌کنند.


۷:۵۰ حضور میدانی موجب رفع مشکلات خوزستان می‌شود

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج شنبه در ابتدای ورود به فرودگاه دزفول و آغاز سفر استانی خود به خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان سرزمین مقاومت است و ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف دارد، اظهار کرد: مردم این استان نباید درگیر مشکلاتی از جمله کمبود زیرساخت‌ها و بیکاری جوانان باشند.

وی با اشاره به مسئولیت دولت و مسئولان برای حل مشکلات خوزستان افزود: هدف از این سفر، پیگیری مصوبات دور اول سفر استانی دولت به خوزستان است و مدیران در این زمینه باید گزارش روند کار این مصوبات را گزارش دهند.


۸:۲۵ رئیس جمهور حرم امامزاده محمد بن موسی را زیارت کرد

رئیس جمهور در بدو ورود به خوزستان و در شهرستان دزفول حرم مطهر امامزاده محمد بن موسی‌الکاظم (ع) ملقب به سبز قبا را زیارت و با زائران این حرم مطهر از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

رئیسی در حاشیه این زیارت با خانواده تعدادی از شهدای این شهرستان از جمله شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای حمله تروریستی رژه اهواز نیز دیدار کرد.


۸:۲۹ معلمانی که رتبه نگرفته‌اند به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های راهبردی دولت ارتباط مستقیم با مردم و تعامل پیوسته و منسجم با جامعه است چرا که بدون حضور در بین مردم و شنیدن کلام آنان و اطلاع دقیق از مشکلات تحول محقق نمی‌شود.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

رضا مراد صحرایی صبح امروز پنجشنبه در ابتدای ورود خود به استان خوزستان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از کار طرح رتبه‌بندی هنوز باقی‌مانده است. تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به‌زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود. همچنین تعدادی که رتبه آنها مشخص شده تخصیص لازم برای آنها انجام نشده است و به دنبال حل این مورد نیز هستیم.


۹:۰۱ گزارش تصویری ورود رئیس جمهور به خوزستان را اینجا ببینید

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک


۹:۲۲ مصوبات حوزه زنان و خانواده در خوزستان پیگیری می‌شوند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن سفر به خوزستان، روند اجرای مصوبات حوزه زنان و خانواده را در این استان پیگیری می‌کند.

انسیه خزعلی صبح امروز پنجشنبه در دومین دور سفر استانی به خوزستان، همراه با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت وارد شهرستان دزفول شد.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

وی در این سفر برنامه‌هایی از جمله بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین، مراکز نوآوری و کارگاه‌های تولیدی ایده پرور، دیدار با نخبگان دانشگاهی و حوزه‌های علمیه، خانواده شهدا و جانبازان و همچنین بررسی و بازدید از روند اجرای مصوبات حوزه زنان و خانواده دور اول سفر خوزستان را در دستور کار خود دارد.


۹:۴۴ بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی در دزفول

رئیس جمهور از دومین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی که در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برپا شده است، بازدید کرد.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

در این نمایشگاه ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در حوزه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، صنعتی و گردشگری که با کمک مجموعه‌های اقتصادی به عنوان احیاگر به مدار تولید و اشتغال‌آفرینی بازگشته‌اند، حضور دارند.


۹:۴۵ امسال ۵۶ هزار معلم با برگزاری ۲ آزمون استخدامی به کارگرفته می‌شوند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.

رضا مراد صحرایی صبح امروز پنجشنبه در حاشیه اجلاس مدیران و رؤسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار آموزگار دوره ابتدایی در سطح کشور هستیم.


۹:۴۷ جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد خوزستان در دزفول برگزار شد

با حضور رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت، مراسم احیا و بازگشت به تولید ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شده خوزستان در دزفول برگزار شد. این آئین صبح امروز پنج شنبه در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان دزفول برگزار شد.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

این ۱۶۰ واحد صنعتی و تولیدی با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های انجام گرفته در دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ احیا شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.


۹:۵۷ بازدید وزیر کشور از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز

احمد وحیدی صبح امروز پنجشنبه ضمن سفر به استان خوزستان وارد شهرستان اهواز شد و با حضور در محل تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف از نزدیک وضعیت این پروژه را بررسی کرد.

وحیدی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در این بازدید بر تکمیل به‌موقع این پروژه و تحویل آن به شهروندان اهواز تأکید کرد.


۱۰:۱۱ بیکاری، ما را رنج می‌دهد / توقع ازمدیران انجام کار جهادی است

سید سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در جشن احیا و بازگشت به کار ۱۶۰ واحد تعطیل شده در حوزه‌های صنعت، معدن و کشاورزی خوزستان که در کارخانه کارتن محمد در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برگزار شد، اظهار کرد: نام دزفول با مقاومت و ایستادگی در مقابل هجمه‌های بی رحمانه دشمن همراه است و این شهرستان شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است‌.

وی با بیان اینکه امروز خوزستان و دزفول برای ما نماد مقاومت، ایستادگی و احساس مسئولیت است، افزود: وقتی در خوزستان شاهد واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد هستیم که به مرور زمان دچار کندی شده بودند و به وسیله کارآفرینان و نخبگان احیا شده اند خرسند می‌شویم.


۱۱:۰۱ هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم / دشمن نمی‌خواهد جوان ما تحصیل کند

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در جمع مردم اندیمشک اظهار کرد: امروز شما مردم بدانید به رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها و خواست دشمن، با کمک شما حرکت در جهت پیشرفت و استقلال کشور به خصوص استقلال اقتصادی ادامه دارد.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

وی افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اقتصادی مقاومتی را با کمک مردم و تلاش دولت محقق خواهیم کرد.


۱۱:۱۱ مجوزهای پتروپالایش بختیاری مسجدسلیمان تمدید شد

سید صولت مرتضوی صبح امروز پنجشنبه ضمن بازدید از روند اجرای طرح مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی فعالیت صنایع پتروشیمی بسیار محدود بود ولی اکنون مجتمع عظیم پتروشیمی مسجدسلیمان نشان از تحقق فعل توانستن است که توسط متخصصان و کارگران ایرانی رقم خورده است.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

وی با اشاره به پیگیری دولت برای رفع مشکل بیکاری در مسجدسلیمان با راه‌اندازی پتروپالایش بختیاری افزود: این مجموعه نباید از چرخه تولید باز بماند.


۱۱:۱۲ سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم اندیشمک

فیلم سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم اندیمشک را در این لینک ببینید.


۱۱:۴۲ بازدید وزیر بهداشت از طرح‌های بهداشتی و درمانی ۲ شهر خوزستان

بهرام عین اللهی پیش از ظهر امروز پنجشنبه ضمن سفر به خوزستان با حضور در شهرهای امیدیه و آغاجاری از طرح‌های بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های این شهرستان‌ها بازدید کرد.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی باوی، مرکز جامع سلامت در مرز چذابه، بیمارستان راه زینب شوش، مرکز ام آر آی بیمارستان نظام مافی شوش، بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی اندیمشک، مرکز ام آر آی بیمارستان امام علی اندیمشک، بیمارستان ۶۴ تخت‌خواب بندر امام، مرکز جامع سلامت پاگچی رامهرمز از طرح‌های وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.


۱۱:۵۶ ۴۲۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری در مراسم احیای ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد خوزستان که در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برگزار شد، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر احیای واحدهای صنعتی، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ با همت ۱۵ دستگاه و نهاد، چهار هزار و ۲۰۰ واحد اقتصادی به چرخه تولید بازگشتند و در این راستا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از سرمایه و منابع مردم احیا شد.

امیرحسین مدنی افزود: در این راستا ۸۰ هزار اشتغال نیز ایجاد شد که اتفاق ارزنده‌ای است.


۱۲:۱۲ وزیر کشور از طرح آب‌رسانی «فدک» خوزستان بازدید کرد

احمد وحیدی پیش از ظهر امروز پنجشنبه از پروژه آب‌رسانی شمال شرق استان خوزستان با عنوان طرح «فدک» که برای شهرهای ایذه، باغملک، لالی و اندیکا انجام شده است، بازدید کرد.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

در این طرح حدود ۳۳ کیلومتر لوله‌کشی تا ایذه باقی‌مانده است و بخشی از شهرهای جنوب شرق استان همچون رامشیر نیز قرار دارند، همچنین در این طرح در کنار تأمین آب آشامیدنی نیز آب کشاورزی این مناطق هم تامین می‌شود.


۱۲:۴۳ نخستین مرکز درمان ناباروری در جنوب غرب خوزستان افتتاح شد

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

ظهر امروز پنجشنبه با حضور معاون درمان وزیر بهداشت مرکز درمان ناباروری «نجوا» در جنوب غرب خوزستان و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.


۱۲:۳۳ بیشترین نرخ بیکاری در خوزستان میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان گفت: بیشترین نرخ بیکاری در این استان میان فارغ التحصیلان دانشگاهی است، چون مهارت لازم برای اشتغال را ندارند.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

سیدصولت مرتضوی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا انتهای بهمن‌ماه سال گذشته برای ۷۶۰ هزار نفر بیمه اجباری که قرارداد بین کارگر و کارفرما است پرداخت شد؛ همچنین در همین مدت نیز بیش از یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کشور افزوده شده است.


۱۲:۵۰ واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک افتتاح شد

ظهر امروز پنجشنبه واحد گازی ۳۰۷ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی دوکوهه اندیمشک، با حضور رئیس‌جمهور و با حجم سرمایه‌گذاری ۱۴۲ میلیون یورو به بهره‌برداری رسید.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

نیروگاه سیکل‌ترکیبی دوکوهه با برخورداری از یک واحد گازی و یک واحد بخار به ظرفیت کل ۴۵۱ مگاوات یکی از جمله نیروگاه‌های با بهره‌وری بالای کشور است که عملیات احداث آن در دست اجراست.


۱۳:۱۰ میزان پیشرفت مصوبات سفرهای دور اول به رئیس‌جمهور گزارش می‌شود

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین، مراکز نوآوری و کارگاه‌های تولیدی ایده پرور دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور اول سفرهای رئیس‌جمهور، تسهیلات زیادی برای طرح‌های کشاورزی صنایع‌دستی و زنان سرپرست خانوار جذب و پرداخت شد و در این سفر میزان پیشرفت‌ها، بررسی و گزارش جامع آن به رئیس‌جمهور ارائه می‌شود.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

انسیه خزعلی گفت: در بخش نوسازی مدارس نیز اعتباراتی که تعهد داده شده بود، جذب شد و قرار است در جریان این بازدیدها میزان پیشرفت طرح‌ها را بررسی و به رئیس‌جمهور گزارش کنیم.


۱۳:۱۸ تصاویر مربوط به سخنرانی رئیس جمهور در اندیمشک

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

تصاویر مربوط به سخنرانی آیت الله رئیسی در جمع پرشور مردم اندیمشک را در این لینک ببینید.


۱۳:۲۱  عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان آغاز شد

عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان در قالب طرح جهاد آبرسانی با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح شد.

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان/هرگز کشور را متوقف نمی‌کنیم/افتتاح پروژه ریلی اندیمشک

سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنج شنبه در ادامه برنامه‌های دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به خوزستان، عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای این استان را به صورت رسمی افتتاح کرد.

تعداد کل روستاهای مشمول این طرح در سراسر کشور هفت هزار و ۱۳۸ روستا است که از این تعداد ۷۶۶ روستا مربوط به استان خوزستان می‌شود.


خبر به روز رسانی می‌شود..

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)