میرنیوز

امسال ۲۳ رمضان روز جهانی قدس است/ روزی برای اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام

امسال ۲۳ رمضان روز جهانی قدس است/ روزی برای اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام 2023-03-28T15:22:04+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سفر به کرمان و کنار مزار سردار دل‌ها در جمع خبرنگاران گفت: خدای بزرگ را شاکریم که آرمان مقدس امام پس از ارتحال ایشان با پرچمداری و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) روز به روز بالنده‌تر و قدرتمندتر به پیش می‌رود و توانایی‌های امت اسلامی برای تحقق آن هر روز پدیدارتر می‌شود.

حاج قاسم چهره بین‌المللی مقاومت است

وی سردار حاج قاسم سلیمانی را نماد بارز و برجسته این مسیر دانست و با اشاره به نقش شهید سلیمانی در قدرتمند نمودن ظرفیت‌های امت اسلامی برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهایی مردم فلسطین از یوغ رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و خنثی سازی فتنه بزرگ داعش و تروریسم تکفیری گفت: حاج قاسم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند چهره بین‌المللی مقاومت است و در مسیر آزادی قبله نخست مسلمین و دفاع از مظلومان آغازگری راه و مکتبی شد که حتی پس از شهادت و ترور ناجوانمردانه ایشان مسیرش همچنان در جبهه مقاومت ادامه دارد و بحق او را شهید قدس نامیده‌اند.

شریف با اشاره به اهمیت فوق‌العاده مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس و لزوم بسیج همه جانبه ظرفیت‌ها و توانایی‌های جوامع و ملل اسلامی برای برگزاری شکوهمند و قدرتمندانه اظهار کرد: با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طی مشورت با مقامات و نهادهای متولی این حوزه در داخل و خارج از کشور مقرر گردید جمعه ۲۳ ماه رمضان (۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲) به عنوان روز جهانی قدس اعلام شود تا امت اسلامی در سراسر جهان به صورت یکپارچه و پرشور و در صفوف فشرده در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کنند.

روز قدس ۱۴۰۲ از سرنوشت ساز ترین صحنه‌های حمایت از آرمان قدس

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد انتفاضه و قدس به منظور برنامه ریزی و هماهنگی و هم افزایی نهادها و ظرفیت‌های فعال در حوزه قدس و فلسطین خاطرنشان کرد: اشغال فلسطین یک توطئه بین‌المللی برای تسلط بر جهان اسلام و غارت منابع و ثروت‌های مسلمین به ویژه در منطقه غرب آسیا بود و از ۷۵ سال گذشته تاکنون هر روز ابعاد و زوایای جدیدی از آن برای افکار عمومی جهانیان پدیدار می‌شود.

شریف روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ را از سرنوشت ساز ترین و تاریخی‌ترین صحنه‌های حمایت از آرمان قدس و نمایش اتحاد و اتفاق جوامع و ملل حق طلب و آزاده جهان به ویژه ملت‌های مسلمان از فلسطین قهرمان محسوب و گفت: شعار محوری روز جهانی قدس امسال در مشورت با نخبگان و فعالان حوزه قدس و فلسطیم در روزهای آتی انتخاب و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

فرجام تحولات و وقایع جاری برای کابینه نتانیاهو خطرناک است

وی گذشتن معترضان از موانع امنیتی و ورود به ساختمان کنست و برخورد نیروهای امنیتی رژیم کودکش با آنان را حاوی پیام‌های سخت و دردناک دانست و تاکید کرد: بی شک فرجام تحولات و وقایع جاری برای کابینه نتانیاهو خطرناک است.

وی گفت: حاج قاسم تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را حتی به نسل چهارم فلسطینی‌ها یاد بدهد و او الهام بخش مبارزه همه جانبه شد.

شریف گفت: امروز به برکت تلاش فرزندان فلسطینی و جبهه مقاومت و تدابیر رهبری و میدان داری حاج قاسم و شاگردان تربیت یافته در مکتب او همه سرزمین ۲۷ هزار کیلومتری صحنه مبارزه برای آزادی بیت المقدس است.

شریف افزود: ۴۴ سال از نامگذاری معجزه گونه امام خمینی برای روز قدس با فلسفه حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان فلسطین می‌گذرد، در ۴۴ سالمین روز قدس دومین راهپیمایی ملی کشور را در روز قدس برگزار می‌کنیم.

از هر زمانی دیگری به پیروزی نزدیک تریم

وی افزود: رهبر انقلاب همواره بر آرمان و کمک و تلاش برای تقویت جبهه مقاومت تاکید دارند، پرچمدار و علمدار این صحنه در بیست و چند سال گذشته حاج قاسم سلیمانی بود که شاهد به ثمر نشستن زحمات او در تقویت جبهه مقاومت هستیم و تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را حتی به نسل چهارم فلسطینی‌ها یاد بدهد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، داشت: شواهد حاکی از آن است روزهای جهانی قدس و بازخوانی پرونده فلسطین در ۴۴ سال گذشته و توانمندی جبهه مقاومت به بار نشسته است و از هر زمانی دیگری به پیروزی نزدیک تریم.

وی افزود: ملت‌های مسلمان، روز قدس امسال روز اعلام پایان پیمان ننگین و خفت بار آبراهام خواهد بود وامروز رژیم صهیونیستی تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی و امنیتی روبرو است که از چند سال قبل شروع شده بود.

شکاف بی‌سابقه در رژیم اجاره‌ای و کودک کش صهیونیستی

سردار شریف قصد استعفای تعدادی از اعضای کابینه نخست وزیر جلاد و جعلی صهیونیستی را بیانگر شکاف بی‌سابقه در رژیم محسوب و تصریح کرد: جنگ قدرت امروز در رژیم غاصب به حدی رسیده است که هر یک از احزاب تشکیل دولت بدهند، احزاب دیگر از هیچ تلاشی برای به زیر کشیدن آن فروگذار نخواهند کرد و این واقعیت دلالت بر ذات پلید و ماهیت این رژیم اجاره‌ای و کودک کش دارد.

او با تاکید بر اینکه به فضل الهی تارهای خانه عنکبوت در حال پاره شدن است، بیان داشت: آتشی که زبانه‌های آن این روزها به ساختمان کنست رسیده است، به راحتی خاموش شدنی نیست و فروپاشی قریب‌الوقوع دولت جلاد نتانیاهو را نوید می‌دهد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بازداشت‌های گسترده این روزهای فلسطینیان و یورش اشغالگران به مسجد الاقصی و حمله به اعتکاف کنندگان در حال مناجات و نیایش در ماه مبارک رمضان را از اقدامات صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر وقایع این روزها در شهرهای صهیونیستی برشمرد.

روز جهانی قدس زلزله ویرانگر دیگری بر پیکر رژیم صهیونیستی

وی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال روز جهانی قدس امسال، زلزله ویرانگر دیگری بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد و نخست وزیر دیکتاتور و تروریست صهیونیست‌ها را به ساعت صفر و حذف از صحنه سیاست نزدیک خواهد ساخت.

سردار شریف ظهور گروه مقاومت «عرین الاسود» و به صحنه آمدن نسلی شامخ، مؤمن و شکست ناپذیر به میدان انتفاضه که با سینه‌های سپر شده برابر اشغالگران صهیونیستی مقاومت می‌کنند را تهدیدی راهبردی برای صهیونیست‌ها توصیف کرد و افزود: حمایت آحاد امت اسلامی از آرمان فلسطین و اعلام نفرت و بیزاری مجدد از غاصبان قدس شریف در روز جهانی قدس بی شک برای تداوم مقاومت مردم مظلوم فلسطین، تولید قدرت مضاعف را به همراه خواهد داشت و اعلام ابطال پیمان پلید و فریبنده صلح آبراهام و محکومیت عادی سازی روابط با رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی از پیامدهای آن خواهد بود.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲ را از سرنوشت سازترین و تاریخی‌ترین صحنه‌های حمایت از آرمان قدس و نمایش اتحاد و اتفاق جوامع و ملل حق طلب و آزاده جهان به ویژه ملت‌های مسلمان از فلسطین قهرمان محسوب و تصریح کرد: شعار محوری روز جهانی قدس امسال در مشورت با نخبگان و فعالان حوزه قدس و فلسطین در روزهای آتی انتخاب و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

فرافکنی و کشتار در جنوب لبنان پایان خط اسرائیل خواهد بود

فرافکنی و کشتار در جنوب لبنان پایان خط اسرائیل خواهد بود
2024-09-28T16:11:53+03:30
اصفهان-عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت:استکبارجهانی سیدحسن نصرالله رابه شهادت رساند ونتانیانو نیز سران غزه مانندهنیه شهید واین فرافکنی و کشتار درجنوب...

آستان قدس رضوی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه صادر کرد

آستان قدس رضوی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه صادر کرد
2024-09-28T16:11:52+03:30
مشهد- آستان قدس رضوی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله قهرمان و اتفاقات اخیر لبنان بیانیه صادر کرد.

حزب‌الله در جان مردم لبنان رسوخ کرده است/ ترور سید حسن نویدبخش آزادی قدس

حزب‌الله در جان مردم لبنان رسوخ کرده است/ ترور سید حسن نویدبخش آزادی قدس
2024-09-28T16:11:52+03:30
اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حزب الله در جان مردم لبنان رسوخ و همه خود را فدایی اندیشه حزب الله می دانند، اندیشه ای که مردم را به ایستادگی در م...

خون شهید نصرالله سبب تنومندتر شدن درخت مقاومت می‌شود

خون شهید نصرالله سبب تنومندتر شدن درخت مقاومت می‌شود
2024-09-28T15:58:35+03:30
آبادان- نماینده مردم آبادان گفت: خون‌های ریخته شده فرماندهان حزب‌الله به خصوص «شهید سید حسن نصرالله» سبب تنومندتر شدن درخت جریان مقاوت می‌شود.

مبارزه همگانی مجاهدان مقاومت راهکار نابودی اسراییل است

مبارزه همگانی مجاهدان مقاومت راهکار نابودی اسراییل است
2024-09-28T15:31:55+03:30
ساری- فرمانده سپاه کربلا با تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان مبارزه همگانی مجاهدان مقاومت علیه غاصبان را راهکار نابودی رژیم خبیث اسراییل دانست.

اجتماع «لبیک یا خامنه‌ای» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود

اجتماع «لبیک یا خامنه‌ای» در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود
2024-09-28T15:31:55+03:30
قم- مردم ولایتمدار قم در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و بیعت با ولی امر مسلمین شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) گردهم خواهند آمد.

اهتزاز پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم مطهر رضوی

اهتزاز پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم مطهر رضوی
2024-09-28T15:31:54+03:30
مشهد- پس از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله پرچم گنبد حرم مطهر رضوی به رنگ مشکی درآمد.

ناترازی انرژی در مازندران زیاد است

ناترازی انرژی در مازندران زیاد است
2024-09-28T15:05:14+03:30
نکا - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا ناترازی انرژی را در استان زیاد دانست و گفت: بخش اعظمی از برق کشور در نیروگاه نکا تولید می شود.

پل آبنمای روستای رودبارچیره فومن مسدود شد/ عبور و مرور از مسیر جایگزین

پل آبنمای روستای رودبارچیره فومن مسدود شد/ عبور و مرور از مسیر جایگزین
2024-09-28T14:25:15+03:30
فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه به علت حفظ ایمنی مردم پل آبنمای روستای رودبارچیره این شهرستان مسدود شده است، گفت: مردم و مسافران تا اطلاع ثانوی از مسیرهای ...

ریزش سقف مدرسه در اصفهان ۵ مصدوم داشت/بستری یک دانش آموز در بیمارستان

ریزش سقف مدرسه در اصفهان ۵ مصدوم داشت/بستری یک دانش آموز در بیمارستان
2024-09-28T14:12:00+03:30
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ریزش سقف مدرسه‌ای در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان ۵ مصدوم داشت که یک دانش آموز همچنان در بیمارستان بستری است.

تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز در تهران برگزار می شود

تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز در تهران برگزار می شود
2024-09-28T14:11:59+03:30
تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز در میدان فلسطین تهران خبر داد.

تجمع مردم قم در محکومیت جنایت اخیر اسرائیل در لبنان برگزار شد

تجمع مردم قم در محکومیت جنایت اخیر اسرائیل در لبنان برگزار شد
2024-09-28T13:58:31+03:30
قم- زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از حزب الله و مظلومان بی دفاع لبنان و فلسطین در حرم بانوی کرامت تجمع کردند.

تجمع مردم قم در محکومیت جنایت اخیر اسراییل در لبنان برگزار شد

تجمع مردم قم در محکومیت جنایت اخیر اسراییل در لبنان برگزار شد
2024-09-28T13:45:09+03:30
قم- زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از حزب الله و مظلومان بی دفاع لبنان و فلسطین در حرم بانوی کرامت تجمع کردند.

دانشجویان دانشگاه اصفهان حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

دانشجویان دانشگاه اصفهان حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
2024-09-28T13:45:08+03:30
اصفهان-دانشجویان دانشگاه اصفهان در پی محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و اعلام حمایت خود را از جبهه مقاومت و فلسطین و لبنان تجمع کردند.

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان/ پیش بینی بارش خفیف در خوزستان

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان/ پیش بینی بارش خفیف در خوزستان
2024-09-28T13:31:54+03:30
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا فردا افزایش رطوبت و شرجی در سواحل و مناطق جنوب شرقی و بخش‌هایی از مناطق شرقی...

دریافت مجوز جذب ۶۳۵آتش‌نشان در استان اصفهان

دریافت مجوز جذب ۶۳۵آتش‌نشان در استان اصفهان
2024-09-28T13:18:33+03:30
اصفهان - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: به منظور تقویت بدنه آتش‌نشانی شهرداری‌های استان، مجوز جذب ۶۳۵ نیروی متخصص در ۵۴ شهر استان از س...

کشاندن دامنه جنگ به لبنان با هدف خروج از بن‌بست جنگ غزه است

کشاندن دامنه جنگ به لبنان با هدف خروج از بن‌بست جنگ غزه است
2024-09-28T13:18:33+03:30
بجنورد_ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کشاندن جنگ به منطقه راهبرد سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی با هدف خروج از بن‌بست جنگ غزه است.

ثبت جهانی ماسوله سبب رونق صنعت گردشگری گیلان می شود

ثبت جهانی ماسوله سبب رونق صنعت گردشگری گیلان می شود
2024-09-28T12:51:49+03:30
انزلی- استاندار گیلان با بیان اینکه شهر تاریخی ماسوله در مسیر جهانی شدن است، گفت: این کار سبب رونق صنعت گردشگری استان می شود.

گیلان سرزمین راز و رمزها است/ دستاورد مهم جهانی شدن ماسوله

گیلان سرزمین راز و رمزها است/ دستاورد مهم جهانی شدن ماسوله
2024-09-28T12:51:48+03:30
انزلی- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله گفت: ثبت جهانی ماسوله اتفاق ارزشمندی است که برای کشور سودمند خواهد بود.

عملکرد جبهه مقاومت ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد

عملکرد جبهه مقاومت ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد
2024-09-28T12:51:48+03:30
نکا - رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملکرد و روحیه کشورهای محور مقاومت ریشه در هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی دارد.

بارش‌های رگباری و تندباد اصفهان را فرامی‌گیرد

بارش‌های رگباری و تندباد اصفهان را فرامی‌گیرد
2024-09-28T12:25:10+03:30
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امروز و فردا بارش‌های رگباری و تندباد اصفهان را فرامی‌گیرد.

ثبت جهانی ماسوله صنعت گردشگری گیلان را رونق می بخشد

ثبت جهانی ماسوله صنعت گردشگری گیلان را رونق می بخشد
2024-09-28T12:25:10+03:30
انزلی _ استاندار گیلان با بیان اینکه شهر تاریخی ماسوله در مسیر جهانی شدن است، گفت: ثبت جهانی ماسوله صنعت گردشگری استان گیلان را رونق می بخشد.

اجرای ۲۰ برنامه در هفته گردشگری آذربایجان غربی/۷طرح افتتاح شد

اجرای ۲۰ برنامه در هفته گردشگری آذربایجان غربی/۷طرح افتتاح شد
2024-09-28T11:58:30+03:30
ارومیه- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری ۲۰ عنوان برنامه در سطح استان اجرا می‌شود.

جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کالا در کرج

جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کالا در کرج
2024-09-28T11:58:30+03:30
کرج- مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریالی قاچاقچی کالا در کرج خبر داد.

تصویربرداری از گربه شنی در پارک ملی سیاه کوه

تصویربرداری از گربه شنی در  پارک ملی سیاه کوه
2024-09-28T11:45:12+03:30
محیط بان اردکانی تصویری زیبا از یک توله گربه شنی در پارک ملی سیاه کوه ثبت کرده است.

نتانیاهو هیتلر زمانه است/ شروع جنگ جدید میان حق و باطل در غزه

نتانیاهو هیتلر زمانه است/ شروع جنگ جدید میان حق و باطل در غزه
2024-09-28T11:45:11+03:30
ساری- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از نتانیاهو به عنوان هیتلر زمانه یاد کرد و گفت: رژیم اسراییل در غزه نسل و نژاد کشی به راه انداخته است.

دریافت مجوز جذب ۵۹۹ آتش‌نشان در استان اصفهان

دریافت مجوز جذب ۵۹۹ آتش‌نشان در استان اصفهان
2024-09-28T11:31:50+03:30
اصفهان - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: به منظور تقویت بدنه آتش‌نشانی شهرداری‌های استان، مجوز جذب ۵۹۹ نیروی متخصص در ۵۴ شهر استان از س...

پیگیری ویژه حادثه معدن طبس از سوی دستگاه قضایی/ اظهار نظر بی‌اساس نشود

پیگیری ویژه حادثه معدن طبس از سوی دستگاه قضایی/ اظهار نظر بی‌اساس نشود
2024-09-28T11:31:49+03:30
بیرجند- دادستان کل کشور با بیان اینکه در برابر حادثه غم انگیز معدن طبس همه ما مسئول هستیم، گفت: اظهارنظرهای بی اساس موجب اخلال در روند پیگیری می شود و باید ج...

امت اسلامی از هیچ کمکی در حمایت از جبهه مقاومت کوتاهی نکند/پیروزی مومنین وعده تردید ناپذیر الهی

امت اسلامی از هیچ کمکی در حمایت از جبهه مقاومت کوتاهی نکند/پیروزی مومنین وعده تردید ناپذیر الهی
2024-09-28T11:18:30+03:30
قم- در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شد: امت اسلامی بیش از پیش در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین، در میدان مجاهدت حضور داشته و از هیچ کمکی در ح...

پیگیری ویژه حادثه معدن طبس از سوی دستگاه قضایی/ اظهارنظر بی ‌اساس نشود

پیگیری ویژه حادثه معدن طبس از سوی دستگاه قضایی/ اظهارنظر بی ‌اساس نشود
2024-09-28T11:18:30+03:30
بیرجند- دادستان کل کشور با بیان اینکه در برابر حادثه غم انگیز معدن طبس همه ما مسئول هستیم، گفت: اظهارنظرهای بی اساس موجب اخلال در روند پیگیری می شود و باید ج...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)