میرنیوز

آیا آمار کاهش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد واقعی است؟

 آیا آمار کاهش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد واقعی است؟ 2023-01-16T13:58:09+03:30

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، یکی از برنامه‌های کلیدی دولت سیزدهم و مصوبه شورای عالی اشتغال کشور ایجاد یک میلیون 850 هزار شغل در سال 1401 توسط دستگاه‌های اجرایی بوده و بر همین اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر شورای عالی اشتغال و هماهنگ کننده دستگاه‌های اجرایی برنامه عملیاتی و توزیع استانی تعهدات اشتغال کشور را مطابق ظرفیت‌ها و شاخص‌های لازمه تدوین و با هماهنگی استانداران توزیع استانی یک میلیون و 212 هزار و 945 شغل را در ابتدای امسال به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ کرد.

از ابتدای آغاز بکار دولت سیزدهم با جود مشکلات انباشت شده از گذشته و محدودیت‌های اعتباری به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمن و همچنین برنامه ریزی دشمن برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور و فعل و انفعالات خواسته و ناخواسته برخی در داخل، شاهد افزایش تقاضا و خروج سرمایه و به تبع آن افزایش نرخ ارز و گرانی‌ها، شاهد تلاش‌های بی وقفه اعضای دولت بویژه شخص رئیس جمهور برای حل مشکلات هستیم.

در این شرایط خاص کشور روزانه اخبار خوب از جای جای ایران اسلامی مبنی بر بازگشت به چرخه تولید واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال و فعال شدن پروژه‌های عمرانی ـ زیرساختی تعطیل و تعریف شده جدید، شنیده می‌شود که بدون شک این رویکرد رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و به تبع آن افزایش قدرت خرید و رفاه نسبی را به همراه دارد.

سخنگوی دولت دهم دی ماه در نشست پرسش و پاسخ با طلاب حوزه علمیه مروی تهران گفت که 15  ماه گذشته حدود 900 هزار نفر به‌ کار برگشتند و حدود  دو هزار کارخانه تعطیل و نیمه‌ تعطیل در یک سال و چندماه گذشته فعال شد اما برخی از مخالفان دولت در یک اقدام هماهنگ با استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و حتی رسانه‌های غیررسمی سعی در غیر واقعی بودن این آمار داشته‌اند و با تکرار تا حدودی توانسته که این را به جامعه القا کنند که این آمار صحت ندارد و عملا اتفاق خاصی بر سر سفر مردم مشاهده نشده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور در این زمینه به تسنیم گفت: میزان افزایش بیمه شدگان اجباری و کاهش پرداخت‌های بیمه بیکاری نشان از صحت خبر اعلام شده توسط سخنگوی دولت است.

احمد اسفندیاری افزود: در 15 ماهه اخیر یک میلیون و 700 هزار بیمه شده جدید اعم از بیمه شدگان اجباری، حرف و مشاغل  واختیاری گواه بر صحت خبر اعلام شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور این را هم گفت که متاسفانه ضعف کار رسانه‌ایی جریان انقلاب والقای ناامیدی توسط رسانه‌های معاند و بعضا نقدهای غیر منصفانه خودی‌های والقای آن به کف جامعه، سبب شده که نقد و تحلیل‌های غیر منصفانه، بدون پشتوانه علمی و استدلال منطقی در جامعه پذیرش داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با توجه به سیاست‌های دولت، از روز اول پای کار رفع مشکلات واحدهای تولیدی آمد و در این مدت بسیاری از کارخانه‌های متوسط و کارگاه‌های کوچک به چرخه تولید بازگشتند و پروژه‌های عمرانی نیز فعال شدند تا جایی که می‌توان گفت این استان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

البته ناگفته نماند که کهگیلویه و بویراحمد از تعهد اشتغال آفرینی تاکنون از بسیاری از استان‌ها عقب افتاده که این را باید در ناکارآمدی سیاست‌گذاری‌های مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جستجو کرد.

افزایش بیمه شدگان اجباری در کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 4 هزار و 451 نفری بیمه شدگان اجباری در استان خبر داد و گفت: تعداد بیمه‌شدگان اجباری در ابتدای آغاز به‌کار دولت سیزدهم  78 هزار و 355 نفر بود که هم اکنون به 82 هزار و 806 نفر رسیده است.

رسول چراغ‌سحر اظهار داشت: در ابتدای آغاز بکار دولت تعداد کارگاه‌های فعال 10 هزار و 83، بیمه شدگان اصلی 97 هزار و 664، بیمه شدگان اجباری 78 هزار و 355 نفر، بیمه شدگان خاص 17 هزار و 957 و جمع بیمه شدگان تبعی 174 هزار و 629 نفر بوده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تعداد کارگاه‌های فعال به 11 هزار و 465، بیمه شدگان اصلی 103 هزار 606 نفر، بیمه شدگان اجباری 82 هزار و 806، بیمه شدگان خاص 19 هزار و 702، توافقی 682 و جمع تبعی بیمه شدگان 179 هزار و 369 نفر رسیده است.

چراغسحر خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت به 20 هزار و 244 نفر با جمعیت زیرپوشش 309 هزار و 111 نفر مستمری پرداختی داشتیم که هم‌اکنون به 20 هزار و 244 نفر با جمعیت زیرپوشش 322 هزار و 550 رسیده است.

وی با بیان اینکه اکثر وام گیرنده‌گان در راستای تبصره 16 برای اشتغال به سمت بیمه روستائیان و عشایر رفته‌اند، یادآور شد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری از 682 نفر به 563نفر کاهش یافته است.

اختصاص یک‌هزار و 288 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص یک‌هزار و 288 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال خبر داد و گفت: سهم استان از اعتبارات تبصره 16، یک هزار و 288 میلیارد تومان بوده که سهم دستگاه‌ها و بانک‌ها از این میزان اعتبار مشخص خواهد شد.

علی شهابی‌نسب خواستار همکاری بانک‌ها برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی شد و عنوان کرد: امسال دولت در 2 حوزه در عرصه اشتغال‌زایی شامل بهبود فضای کسب و کار و تسهیل‌گری در صدور مجوزها و تأمین منابع مالی و توزیع آن بین متقاضیان تمرکز کرده است.

ابراز نگرانی از بی‌توجهی به ثبت آمار در سامانه رصد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: دستگاه‌های اجرایی استان به ثبت دقیق اطلاعات در سامانه رصد اقدام کنند و کندی ثبت اطلاعات در سامانه رصد اشتغال جبران شود.

سید احسان عسکری از ثبت نشدن آمار اشتغال برخی دستگاه‌ها در سامانه رصد ناراضی بود و اظهار داشت: ثبت دقیق امار اشتغال علاوه بر تاثیر در ارزش‌یابی به افزایش و دریافت سهم تسهیلات در استان منجر می شود.

وی تصریح کرد: در عمل و واقعیت میدانی اشتغال در استان ایجاد شده است ولی به واسطه برخی مشکلات، اطلاعات در سامانه رصد ثبت نشده است و مسئولان برخی دستگاه های مربوطه باید سریعا این موضوع را لحاظ کنند.

عسکری تاکید کرد: تحلیل وضعیت موجود اشتغال در استان باید به صورت دقیق اعلام شود تا تصمیم گیری کارگروه اشتغال و راه کارهای بهتر و گره گشایی از کار اشتغال مورد توجه قرار گیرد. 

وی خاطرنشان کرد: باید ظرفیت بخش‌های اقتصادی و روستاهای مختلف و دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان را در اشتغال‌آفرینی شناسایی کرد و بر‌اساس آن و منابع موجود، همراه با امکانات روستایی یک مدل نو به اجرا در آورد.

عسکری با اشاره به فعال شدن شرکت‌های پیمانکاری و طرح‌های جهش مسکن حوزه راه و شهرسازی سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اشتغال ایجاد شده در این خصوص گفت: ضعیف‌ترین آمار ثبت اطلاعات سامانه رصد مربوط به راه و شهرسازی است این دستگاه‌ علی‌رغم فعال شدن پروژه‌ها تنها 11 درصد اشتغال را ثبت کرده است.

وی بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرایی با وجود اشتغال ایجاد شده اما آمار خوبی در سامانه رصد ثبت نکرده اند که در صورت تداوم موضوع اعلام خواهند شد.

 به گفته وی، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی خوب است و آمار اشتغال دستگاه‌ را در سامانه رصد ثبت کردند.

عسکری همچنین عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی در ثبت اطلاعات مربوط به میزان تولید را قابل قبول ندانست و عنوان کرد: پیرامون ثبت اطلاعات اشتغال دستگاه‌ها و همچنین ثبت میزان تولید دستگاه‌ها در سامانه مربوطه، آموزش های لازم ارائه شود.

64 درصد تعهد اشتغال کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی شد

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و 700 فرصت جدید شغلی معادل 64 درصد تعهدات اشتغال استان عملیاتی شده است.

ساعد عنبری افزود: تعهد امسال اشتغال دستگاه‌های مختلف اجرایی استان 13 هزار و 520 نفر است و تنها دو ماه دیگر برای اجرای این مابقی تعهدات فرصت وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون دستگاه‌هایی همچون شرکت آب منطقه‌ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد، شرکت ملی نفت و آستان قدس عملکردشان در خصوص ثبت تعهدات اشتغال در سامانه رصد صفر بوده است.

عنبری تصریح کرد: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی به ترتیب فنی و حرفه‌ای 110 درصد، بنیاد برکت 94 درصد، اتاق اصناف 90 درصد، فرهنگ و ارشاد اسلامی 80 درصد، بهزیستی 80 درصد، دانشگاه علوم پزشکی 70 درصد، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 69 درصد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت 61 درصد، کمیته امداد امام خمینی (ره) شرکت آب و فاضلاب 52 درصد، سازمان زندان‌های استان 50 درصد، جهاد کشاورزی 49 درصد و راه و شهرسازی 11 درصد تعهدشان را عملیاتی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صحت طرح‌های بررسی شده مورد نظارت تلفنی شرکت ناظر برای استان بر اساس پنج شاخص اطلاعات هویتی، وضعیت طرح، وضعیت عنوان طرح، تاریخ شروع به کار و وضعیت خدمات دریافتی 68 درصد بوده است.

چوب بانک‌ها لای چرخ توسعه اشتغال و رونق تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری برخی بانک‌های عامل برای بازگشت به چرخه تولید واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال انتقاد کرد و گفت: برخی از مواردی که به کارگروه رفع موانع تولید محول می‌شوند، وظیفه عادی دستگاه‌‌های اجرایی هستند و نیازی به طرح و مصوبه این کارگروه ندارند اما با این حال ما آنها را مصوب می‌کنیم.

سید احسان عسکری با اشاره به اینکه تمام مصوبات کارگروه‌ رفع موانع تولید استان‌ لازم‌ الاجرا بوده و هیچ مدیر و دستگاه اجرایی نباید در اجرای آنها تعلل کنند، افزود: این مصوبات در اجرا با قانون مغایرت ندارند و با تلاش، همت و هماهنگی بانک ها با بخش های دولتی و خصوصی و دستگاه های متولی می توانیم موجب رونق تولید در استان شویم.

وی تاکید کرد: هدف ما رونق تولید و اشتغال است و تمام اقدامات و فعالیت‌ها را در این راستا جلو می‌بریم و ما خلاف قوانین نمی‌خواهیم تصمیم بگیریم، اگر مصوبه ‌ای قانونی است ولی خارج از محدوده اختیارات استانی بوده، مدیر مربوطه از طریق دستگاه ملی خود پیگیری کرده، مجوز گرفته و آن را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه، حوزه اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رونق تولید باشد، تاکید کرد: رونق بخشی به تولید و اشتغال دو راهبرد مهم است که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به دنبال تحقق آن باشد.

عسکری با بیان اینکه از دیگر رسالت حوزه اقتصادی، سرمایه گذاری با استفاده از ظرفیت ها است افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به دنبال ایجاد رونق و حل مشکلات واحدهای تولیدی در سریع ترین زمان و در چارچوب قانون باشد.

وی با تاکید به اینکه همه دستگاه های مرتبط در این کارگروه عضو هستند و برای رفع موانع با دید مثبت تلاش کنند گفت: با هماهنگی مجموعه دستگاه های اجرایی، دولت حمایت می کند، بخش خصوصی هم باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشند و کارها در زمان بندی مشخص پیش برود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: واحدهای دارای مشکل که از مصوبات کارگروه تسهیل استفاده کرده، به تعهدات خود نیز به موقع عمل کنند و توانایی مدیریت و سرمایه گذاری شخصی نیز داشته باشند.

وی ابراز کرد: بانک‌های عامل هم با در نظر گرفتن شرایط، رعایت حال سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری و اشتغال آفرینان را داشته باشند.

به گزارش تسنیم از یاسوج، افزایش آمار بیمه شده گان تامین اجتماعی نشان از بازگشت واحدهای تعطیل و نیمه فعال به چرخه تولید و همچنین فعال شدن پروژه‌های عمرانی دارد که این مهم بیانگر موفقیت دولت با وجود محدویت‌ها خارجی و داخلی در تحقق وعده‌ها از جمله کاهش بیکاری، رونق تولید و فعال شدن پروژه‌های عمرانی و زیرساختی است.

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)