میرنیوز

پایان مأموریت هیئت اعزامی به سیستان و بلوچستان/ جمع‌بندی موارد تقدیم رهبر انقلاب می‌شود

پایان مأموریت هیئت اعزامی به سیستان و بلوچستان/ جمع‌بندی موارد تقدیم رهبر انقلاب می‌شود 2022-11-18T11:12:20+03:30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری شامگاه پنج شنبه در جمع‌بندی سفر به استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تدبیر حکیمانه و مهربانانه رهبر عزیز و عالیقدرمان که سرشار از لطف و محبت بود نسبت به مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان، باعث شد بنده و دوستانم افتخار سفر به استان را پیدا کنیم و به لطف خداوند متعال روزها و شب‌های پرخاطره‌ای را بین مردمان عزیز، خونگرم و غیور استان سپری کردیم.

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموریت ما با مهر و بزرگواری میزبانانی کریم و میهمان‌نواز قرین شد و به لطف خداوند متعال با موفقیت به سرانجام رسید. بهانه سفر ما البته مسئله تلخی بود، اما لطف مردم عزیز استان برای ما حلاوت مضاعفی را به همراه داشت.

وی بیان کرد: ما مأمور بودیم از طرف مقام معظم رهبری که اولاً سلام پرمهر و محبت ایشان را به همه مردمان سلحشور و قهرمان استان سیستان و بلوچستان از همه گروه‌ها، اقوام، طوایف سنی و شیعه در بخش‌های مختلف این جغرافیای پهناور و پرافتخار ابلاغ کنیم که الحمدلله به توفیق الهی موفق شدیم، هم از طریق رسانه‌های استان و هم از طریق اجتماعاتی که با حضور گروه‌های مختلف مردم برگزار شد، این وظیفه را به فضل الهی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری افزود: ما مأموریت داشتیم دیدارهای متنوعی را با گروه‌های مختلف مردم انجام دهیم و در این دیدارها شنونده باشیم و به کسانی که نقطه نظرات متنوعی دارند از انتقاد، پیشنهاد و درد دل گوش کنیم که به لطف خداوند متعال موفق شدیم و توانستیم با گروه‌های زیادی از مردم دیدار داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با علمای برجسته اهل سنت دیدار داشتیم و دغدغه‌ها و مطالب مختلف آنها را دریافت کردیم. با علمای برجسته شیعه دیدار داشتیم و دیدگاه‌های آنها نیز دریافت شد؛ با نخبگان دانشگاهی، اساتید، فرهنگیان، معلمان، بزرگان استان، سران قبایل و طوایف و ریش‌سفیدان، جمع‌های متنوعی از بانوان مکرم استان، جوانان، مسئولان و خدمت‌گزاران مردم در بخش‌های گوناگون دیدارهای متنوعی را برگزار کردیم و جالب اینکه به توفیق الهی این دیدارها به صورت گسترده برگزار شد؛ یعنی از زاهدان تا زابل، از خاش تا سراوان، از ایرانشهر تا دلگان و بالاخره به چابهار سفر کردیم و با وجود اینکه هفته فشرده‌ای بود ولی به لطف خداوند موفق شدیم از نزدیک خدمت عزیزانمان در بخش‌های مختلف برسیم؛ در هر شهرستان هم معمولاً همین جلسات متنوع را برگزار کردیم و علاوه بر آن دیدارهای خصوصی هم با عزیزانی که تمایل داشتند، در کنار برنامه‌های دیگر برگزار شد.

فرهیختگی، ادب، محبت، غیرت، دردمندی و آرمان‌خواهی مردم سیستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری گفت: در جریان این دیدارها وقت خوبی برای شنیدن گذاشتیم و مفصل شنیدیم و به تعبیر رهبر عزیزمان «دل دادیم»، یعنی با همه وجود نقطه نظرات، دیدگاه‌ها، نگرانی‌ها، دل‌مشغولی‌ها، پیشنهادات، عرض ارادت‌ها، عرض سلام‌ها و عرض محبت‌ها را شنیدیم و دریافت کردیم.

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مجموع می‌توان گفت در این دیدارها فرهیختگی، ادب، محبت، غیرت، دردمندی، واقع‌گرایی و آرمان‌خواهی را می‌شد مشاهده کرد؛ زبان‌هایی که ضمن مهربانی، صریح و خیلی قاطع بودند و ضمن اینکه به مسائل جاری توجه داشتند، برای وضعیت آینده استان به آرمان‌ها هم توجه می‌کردند و از این جهت این دیدارها و برنامه‌ها برای ما فوق‌العاده بود.

وی تصریح کرد: آنچه ما در مجموعه این دیدارها به دست آوردیم، طلوع غیرت از یک سو و مهرورزی از سوی دیگر بود و حقیقتاً برای ما جالب بود که مردم سیستان و بلوچستان از این موضوع که به این استان سربلند و نماد وحدت انگ اختلاف بخورد و استانی که نماد غیرت است انگ تجزیه‌طلبی به آن بخورد، آن هم در حالی که سیستان و بلوچستان نماد همه ارزش‌های ایرانی ماست، واقعاً ناراحت بودند و این موضوع را ابراز می‌کردند و ما هم از کلمات خیلی محکمی در مورد کسانی که احیاناً از این ادبیات نامناسب درباره مردم استان استفاده کرده‌اند، بیان کردیم و موضع بسیار صریح و روشنی را در این جلسات تقدیم کردیم.

مأمور بودیم به تسلی خانواده شهدا و مجروحان

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری اظهار داشت: ما مأمور بودیم به تسلی خانواده شهدا و مجروحان و عرض تسلیت و ابراز عنایت خاص رهبر عزیزمان به این بزرگواران که به لطف خداوند متعال در این بخش هم توفیق داشتیم؛ یعنی علاوه بر اینکه به عموم مردم استان به خاطر برخی وقایع تلخی که رخ داده بود تسلیت گفتیم و عرض ارادت کردیم، با خانواده عزیزانی که در حوادث اخیر آسیب دیده و مجروح شده‌اند یا بی‌گناه کشته شده بودند دیدار داشتیم که در پی آن هم دلجویی گفتاری شد، هم سلام و مهر رهبر عزیزمان را به آنها رساندیم و هم به لطف خداوند متعال دلجویی عملی انجام شد.

وی افزود: در این راستا کشته‌شدگان بی‌گناه حوادث اخیر با عنایت رهبر عزیزمان مفتخر به عنوان شهادت شدند و با ترتیبات خاصی که خواهد داشت تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند و در این زمینه کمیته مخصوصی شکل می‌گیرد که به این موارد رسیدگی می‌کند و ان‌شاءالله انجام خواهد شد. همچنین نسبت به کسانی که در این حوادث جراحت و آسیب دیدند متناسب با شدت جراحت و آسیب از مساعدت و عنایت مسئولان بهره‌مند خواهند شد.

وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری گفت: در بین بازداشت‌شدگان افرادی که مرتکب خلاف‌های بزرگ نشدند مورد عفو کریمانه رهبر عزیزمان قرار گرفتند که در این راستا برخی آزاد شدند و جمعی دیگر به زودی آزاد خواهند شد.

فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.

وی افزود: همه مردم منصف، بامحبت و قدرشناس استان به خوبی می‌دانند که اگر برخی از اعضای یک نیروی عظیم که حافظ امنیت بوده و مسئولیت خدمات متنوعی از مرزها تا شهرها را عهده‌دار هستند، مرتکب خطایی شوند، به هیچ وجه بر دامن این سازمان بزرگ که حافظ امنیت و منشأ خدمات فراوان است، گردی نمی‌نشیند و عزیزان ما در آن مجموعه که شهیدها دادند، رنج‌ها بردند و خدمات فراوان داشته‌اند همچنان مورد احترام هستند و بلکه احترامشان بین مردم عزیز استان مضاعف خواهد بود و خدشه‌ای به حیثیت آنها وارد نخواهد شد. این هم بخش دیگری از مأموریت ما بود که به انجام رسید.

درخواست دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری تاکید کرد: ان‌شاءالله مجموعه دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهاداتی که عزیزان ما در جلسات مختلف در رابطه با مسائل مختلف از حوادث اخیر تا مسائل مربوط به توسعه و آینده استان داشتند، جمع‌بندی خواهد شد و این جمع‌بندی در مراجعت، به استحضار رهبر معظم انقلاب خواهد رسید و در اختیار مسئولان امر قرار می‌گیرد که امیدواریم به فضل پروردگار متعال چرخ توسعه استان خیلی پرشتاب‌تر از گذشته بچرخد و رونق در جوانب گوناگون استان مشاهده شود.

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به آنچه از وضعیت استان مشاهده کردم، اطمینان دارم همه دست به دست هم خواهند داد و با عنایت الهی در پرتو هدایت‌های نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و همچنین استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان و سایر مسئولان گرامی در بخش‌های مختلف با همت و محبت مردم شرایط در وضعیت مناسبی قرار خواهد گرفت و ان‌شاءالله شاهد شرایط بسیار مناسب و امنی برای هر نوع پیشرفت در استان سلحشور و غیور سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

وی بیان کرد: ما همچنان از بیرون که نگاه می‌کنیم استان سیستان و بلوچستان را به لطف پروردگار متعال به عنوان یک استان متحد و تجلی‌گاه وحدت اسلامی و ملی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری گفت: از همه مردم سیستان و بلوچستان کمال تشکر را داریم و سلام پرمهر و محبت شما را که خواسته شده از بنده، محضر رهبر عزیزمان اهدا خواهیم کرد و امیدوارم پیرو درخواست نماینده ولی فقیه در استان که در آینده نه چندان دور، مردم عزیز استان خدمت رهبر عظیم‌الشأن برسند که ان‌شاءالله این موضوع هم در زمان مناسب برآورده خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار استان ها

اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند

 اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
2024-04-14T14:39:26+03:30
شهرداری بیرجند در پی گلایه‌مندی مردم از سد معبر دستفروشان در شهر اعلام کرد: فقط اجازه جمع آوری دارد که اقدامی بازدارنده نیست و حق پلمب اصناف متخلف با سایر د...

تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس

 تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان فارس
2024-04-14T14:12:13+03:30
درحالی که دست اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان همچنان ادامه دارد، فرماندار استهبان درخصوص تخلفات صورت گرفته در این محوطه گفت: طی یکی دو هفته آیند...

دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار

 دستگیری ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا در شهریار
2024-04-14T13:45:59+03:30
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوراکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخان...

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه

 کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه
2024-04-14T13:32:41+03:30
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گا...

مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران

 مهاجرت یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران به مازندران
2024-04-14T13:32:40+03:30
رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به مهاجرت پرندگان تابستان‌گذران به مازندران گفت: هر سالهه بیش از یک میلیون بال پرنده تابستان‌گذران وارد مازن...

حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل

 حمایت آیت الله نوری همدانی از پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
2024-04-14T11:59:17+03:30
مرجع تقلید شیعیان از پاسخ کوبنده ایران و گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود

 انتقام ایران پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی بود
2024-04-14T11:46:54+03:30
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌ده...

دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

 دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود
2024-04-14T11:46:53+03:30
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر گفت: با همکاری دستگاه قضا هرگونه دپوی چوب آلات زیر ذره بین ماموران یگان حفاظت قرار دارد.

حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست

 حملات سپاه ثابت کرد رژیم صهیونیستی مترسکی بیش نیست
2024-04-14T11:46:53+03:30
نماینده مردم  خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرب‌شست شب گذشته به رژیم جعلی صهیونیستی، در کنار حملات جبهه مقاومت که هیمنه گنبد آهنین پوشالی را در ه...

جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش

 جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش
2024-04-14T11:05:38+03:30
رقابت‌های جهانی تکواندو و مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 تجمع خیابانی مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
2024-04-14T11:05:38+03:30
مردم تبریز در حمایت از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به خیابان آمدند.

پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان

 پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان
2024-04-14T11:05:37+03:30
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و رگبار برف در ارتفاعات خبر داد.

توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان

 توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
2024-04-14T11:05:36+03:30
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع حدود ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است

 انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده نیمه‌الکترونیکی است
2024-04-14T11:05:36+03:30
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این مرحله از انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدا...

هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان

 هواشناسی هشدار داد؛ سرمازدگی در کمین باغات استان سمنان
2024-04-14T11:05:36+03:30
مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد برای بخش کشاورزی این استان گفت: احتمال خسارت ناشی از ریزش تگرگ وجود دارد و کشاورزان باید در این زمینه تمهیدا...

وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید

 وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
2024-04-14T11:05:36+03:30
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید ...

سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو

 سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
2024-04-14T11:05:35+03:30
رودخانه قره‌سو در شهرستان نمین این روزها با سرریز شدن فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، آلوده به فاضلاب شده است.

خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

 خبر ‌وزیر کشور از احداث ۱۶۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان
2024-04-14T11:05:35+03:30
وزیر کشور با اشاره به اینکه تخصیص های بودجه ای که در بحث آموزش به استان داده شده است، گفت: در حال حاضر نیز احداث یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دا...

قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»

 قدردانی علمای اهل سنت خراسان شمالی از عملیات «وعده صادق»
2024-04-14T11:05:35+03:30
جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن ابراز شادمانی و خرسندی در پی حملات هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل جنایتکار و گرفتن انتقام خون پاک سردا...

پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی

 پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
2024-04-14T11:05:34+03:30
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی و گفت: با وجود شرایط متاثر از تحریم‌ها با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها...

قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد

 قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه؛ دلِ جهان اسلام شاد شد
2024-04-14T11:05:34+03:30
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه اسرئیل قدردانی کردند و این اقدام را باعث خوشحالی نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام عنوان کردند.

اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف

 اختصاصی| حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی زنجان از لیست شورای ائتلاف
2024-02-26T06:01:30+03:30
دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان زنجان اعلام کرد که این جبهه از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حمایت خود را اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد

 رئیس دیوان عدالت اداری: قوه قضائیه ‌استقلال وکلا را در هر زمان به رسمیت می‌شناسد
2024-02-26T06:01:30+03:30
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: عقل و قانون حکم می‌کند وکیل در جریان دادرسی با شجاعت از موکل و حق دفاع کند و این استقلال را قوه قضائیه در هر زمان به رسمیت ...

دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات

 دستگیری اکرم لاهوری تروریست + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
سخنگوی پلیس از دستگیری یک عضو "سپاه صحابه "در استان هرمزگان خبر داد.

لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی

 لیست ‌شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در همدان + اسامی
2024-02-26T06:01:29+03:30
لیست انتخاباتی شورای ائتلاف ‌استان همدان ‌برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات

 محکوم مالی فراری هنگام خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد + جزئیات
2024-02-26T06:01:29+03:30
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از ۳۰ فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.

دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر

 دغدغه‌های نخبگان خراسان جنوبی با نامزد انتخابات خبرگان رهبری + تصاویر
2024-02-26T06:01:28+03:30
جمعی از نخبگان خراسان جنوبی در دیدار با نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دغدغه های خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود

 رئیسی: امیدواریم مجلس قوی برای پشتیبانی از مردم و ‌کمک به دولت تشکیل شود
2024-02-26T06:01:28+03:30
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بر اینکه شرکت در انتخابات عمل به حق و تکلیف است گفت: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیبان...

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"

 رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) زنجان/ "‌روشن شود جهانی؛ وقتی که تو بیایی"
2024-02-24T08:54:53+03:30
در آستانه نیمه شعبان، از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) زنجان رونمایی شد.

تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد

 تب تند رقابت‌های انتخاباتی در اصفهان/ تشکیل ائتلاف بانوان و ائتلاف آبی نظرها را جلب کرد
2024-02-24T08:28:10+03:30
در دومین روز از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تشکیل ائتلاف بانوان کاندیدا و ائتلاف آبی با محوریت شرق اصفهان بیشتر از همه نظرها را به ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)